Şimdi Ara

Samsung Servisinin İnsanı Mal yerine Koyması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • media markttan kardeşime bi bilgisayar aldık. bide hay almaz olaydım dediğim bir samsung monitör. monitörü eve getirdiğimizde hafif bi titreme sorununun olduğunu farkettik ama yurt dışına çıkıcağımız için gelicne yaparız dedik ve bi kaç ay sonra gelip media markete götürdük. onlar kendilerinin ilgilenmediğini ve direk samsungla iletişime geçmem gerektiğini söylediler.

    samsungun 444 77 11 numaralı telefonundan iletişime geçtim ve bana en yakın şubenin avcılar şubesi olduğunu avcılar şubesinin bi kaç gün içinde beni arayıp monitörü ücretsiz almaya geleceklerini söylediler teşekkür edip kapattım. aradan 11 gün geçti ama kimse ne aradı ne sordu. tekrar samsung merkezini arayınca özür dilediler ve 1.5 saat içinde kurye yollayıp aldırdılar. ardından bi kaç gün içinde ben evde yokken annemle görüşülmüş hatanın olmadığı ve geri yollanılıcağı söylenmiş. monitör geri geldi ve aynı sorun devam ediyordu. üstüne üstlük ekranda ufak bir çizik vardı

    tekrar samsung merkezini aradım ve durumu izah ettim. onlarda memnun diğilsek başka servise yönlendiriceklerini söylediler. kabul ettik ve bakırköy servisine yönlendirdiler. bu sefer kargo şirketi diğilde servisten bir eleman geldi ve monitörü teslim aldı. tabi bu sefer aynı şeyi yutarmıyım elemanı eve davet edip sorunu gösterdim başka monitörde denedik titreme yoktu kendide görüp evet titreme var bu ekranda sorun var dedi. avcılar servisiniz böyle çizik yaptı diyince suçu kuryeye attılar.

    az önce bi telefon aldım bakırköyden bir eleman monitörümde sorun olmadığını ve benden sorun olmadığı için 34 lira yol parası alcaklarını söylediler. ben almaya gelen elemana gösterdiğimi söyledim elemanda yanındaydı sordu evet gördüm sorunu felan dedi sonra başladılar basit bilgisayar terimleri ile beni kandırmaya çalışmaya sanırım bilgisayarla ilgili olduğumu ve grafik işi ile uğraştığımı bilmiolar. yok işte çözünürlükle ilgili bişeymişte bu titreme karıncalanma (1280 e 1024 te kullanıyorum) o ayar çekmiş bi daha titremicekmişte felan sonra savunmaya başlıyınca dalga geçer gibi o ona verdi telefonu bu buna kimse cevap veremedi kandıramıyacaklarını anlayınca

    yani hem 30 güne yakın monitörsüz kaldım hem 1.5 saate yakın telefon görüşmesi yaptım hem yepyeni garanti kapsamındaki monitör tamir edilmedi hemde 34 lira para isteniyor ücretsiz kapımızdan alıp getirceklerini söyledikleri halde (aynı zamanda avcılar şubesi bunu ücretsiz yaptı zaten) zaten içim monitörden fazla millete acıdı herkes elektronik konusunda bilgili diğil basit terimler söylenip kandırılarak tamir edilmeden gönderiliyor demekki bilen adamada cevap veremeyip geveliyorlar...

    ne gibi çözümler önerirsiniz şimdiden teşekkürler







  • ilk baş sikayetvar.com a yazmanı öneririm ondanda bi çözüm çıkmazsa en son mahkemeye başvurursun...Son zamanlarda neredeyse bütün firmalar umursamaz tavırlar içerisinde benimde başım yandı monitör konusunda inşallah kısa zamanda çözülür...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir26 -- 9 Mart 2010; 11:53:18 >
  • avukata ne kadar para gider peki bi bilginiz varmı ?
  • Avukatlık bir durumunuz yok, bağlı olduğunuz kaymakamlıktaki tüketici hakları hakem heyetine başvuracaksınız, ücret falan ödemiyorsunuz diye biliyorum yada temsili bir rakam belki emin değilim.
    Konuyu anlatan dilekçe vb. sunduktan sonra araştırılıyor ve karara bağlanıyor, haklı çıkarsanızda ki ayıplı ürün kapsamına sanırım girdiği için haklısınız, çatır çatır istediğinizi alıyorsunuz.
  • Samsung servisi maalesef böyle bende çok çektim samsung p2250 nin kutudan arızalı çıkması üzerine servise yollamıştım ve değişim talebinde bulundum 1 aylık beklemenin ardından değişime karar verildiği söylendi ancak piyasada p2250 kalmadığı için alışverişi yaptığım site tarafından ürün bedeli bugün tarafıma ödendi.Bu samsung iyi hoş güzel monitör yapıyorda Türkiye'de ki servis merkezlerine biraz daha önem vermeli.Koyuncu destek bilişim sitesinde samsung tarafından en iyi hizmet ödülü verildiğini görünce güldüm bu konuyu okuyunca bir kez daha anladım ki gülüyoruz ağlanacak halimize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zervalone

    media markttan kardeşime bi bilgisayar aldık. bide hay almaz olaydım dediğim bir samsung monitör. monitörü eve getirdiğimizde hafif bi titreme sorununun olduğunu farkettik ama yurt dışına çıkıcağımız için gelicne yaparız dedik ve bi kaç ay sonra gelip media markete götürdük. onlar kendilerinin ilgilenmediğini ve direk samsungla iletişime geçmem gerektiğini söylediler.


    media marktan ürün aldığınızda herhangi bir sorun olduğunda ürünü mediamarkın mşteri hizmetlerine veriyorsunuz onlarda ürünü ilgili servise gönderip takibini yapıyor, size kim ilgilenmiyoruz dedi? kanımca size yanlış bilgi verilmiş.

    şahsen benim harici hdd bozulmuştu mediamarkta götürdüm onlar garantiye yolladı ben bişeyle uğraşmadım.




  • ayrıca ;

    Garanti süresi malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve en az iki yıldır. Ancak, imalatçı-üretici ya da ithalatçı firmalar iki yıldan daha uzun süreler için garanti süresi verebilir.
    Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en çok 30 işgünüdür. Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi durumunda, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.


    geçici bir monitör talebinde bulunsaydınız, üün tamir olana kadar geçiçi bir monitör verirlerdi haa vermiyolarmı şikayet et anında kaymakamlıktaki ilgili yere...
  • Sorun malesef hala çözülmedi media marktla iletişime geçtim bakalım yapıcaklar herhalde bişeyler. bide pazarlık yapıolar utanmadan biz getirirsek 34 lira hadi gelin siz alın para almıyalım diyolar sanki sorunu çözdülerde bide böyle tavırlar takınıyorlar.
    Yok sırf samsungla ilgili bişey diğil ay başında türk telekom aradı işte acıbadem sigortası ve 8 mbps internet kazandınız dedi. Ben güvenmedim tabi fiyat farkı olcakmı dedim hayır kesinlikle olmıcak dedi. peki tüm Türkiyeye mi böyle dedim yok dedi sadece eski üyelere dedi peki dedim arayan kadın 1 hafta içinde aranıp acıbadem sigortası için kimlik kartımın fotokopisini almaya gelceklerini söyledi. 8 gün geçti aramadı kimse aradım türk telekomu meğersem türk telekom diğilmiş arayan türk telekomun cross computer diye bayisi imiş. ayrıyetten beni şirketler için olan pakete geçiricekmiş bilgisayarda öyle görünüyormuş ama hiç öyle bişey söylemediler telefon görüşmesinde dedim yalan söylüo bayileriniz silin bilgisayarda görülen isteği dedim. yok işte istek giren bayi silebiliomuş sadece türk telekom kendi bilgisayarından bu isteği silemiyormuş :) saçmalığıa bakın ya. bayinin telefonunu istedim peki veriym dedi sonra sistemde kayıtlı diğil dedi vermedi. neyse onuda şikayette bulunduk mecidiyeköydeki genel merkezine bakalım artık.




  • Samsung mu aman benden uzak olsun.Admlar resmen tüketiciyle dalga geçiyorlar.Sanayi Bakanlığı buna bir dur demeli ve cezasını da vermelidir.Hakkınızı arayın arkadaşlar.
  • ayarları kontrol ettiysen elektrik 220 de sorun olabilir. ups ile bir deneme imkanın varsa dene. umarım sorunun cozulur.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.