Şimdi Ara

Samsung servis rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung galaxy s6 cep telefonum şarj oşmadığından dolayı servise götürdüm.Garantisi devam ediyordu.

    Servis de bulunan arkadaş sağında solunda ezik var diye garanti kapsamında bakmayacaklarını ücret karşılığında bakacaklarını söylediler.Bakın kasa değiştirme talebinde bulunmuyorum.Şarj olmuyor telefonum.

    Daha önceden telefon şarj olur düzgün çalışırken olan darbeler alakası yok eziklerle.Zaten telefonu açıp bakmadılar direk dış görünüşünden yarıgıladılar.

    Servis merkezi aradım samsung ile konuştum.Bana dedikleri prosedür telefonda kasada darbe başka sorun varsa ilk o ücretli halledili.Daha sonra soruna bakılırmış.Yani kasayı değiştirip para alacaklar.Şarj sorununu öyle halledecekler.

    Akıl var mantık var ama samsung da değil.Samsung cep telefonu alırken ya armor falan sert bir klıfla kullanın.Ya düşürmeyin hiç.Ya da garantisiz diye alın ki sonradan sinir harbi yaşamayın.







  • Banada s7 edge icin aynisni yaptılar hocam fatura sizin üstünüze ise tüketici hakem heyetine başvurun bence geçmiş olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAMSUNG TURKIYE PISMANLIKTIR.Ithalatci "C serisi" akar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Herattaa -- 23 Eylül 2017; 21:44:36 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.