Şimdi Ara

Samsung Servis Değişim Süreci Hakkında Yardımlarınızı Bekliyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
12.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhabalar,

    3 hafta önce Samsung marka Galaxy S6 modeli sahibi oldum fakat cihazı aldığım akşam home butonunda biraz gevşeklik ve sola batıklık durumu fark ettim. Normal karşılayıp bi kaç gün sonra iyice hissettirince (4.gün) akşamı Samsung Bakırköy yetkili servisine götürdüm. Yeni bir sistem başlatmışlar galiba yüz yüze onarım gibi bir şeydi ilk defa gördüm. Neyse cihazın değişeceğini Samsung bu gibi durumlarda cihazı onarmak yerine değişim yaptğını söylediler. Tamam dedim öyleyse bırakayım cihazı. Cihazı 14.10.2015 tarihinde bıraktım.

    3 gün önce aramaya başlamadan önce sürekli takip sisteminden cihazın değişim sürecinin ne durumda olduğunu kontrol ettim fakat bana dönüş yapılacağını söylemişlerdi. Yapmadılar !. Bende aradım 3 gün önce cihazın 3 onaydan da geçtiğini söylediler yani tedarik sürecine girmiş. Fakat anlayamadığım nokta şu. Bir marka kendi cihazını nasıl tedarik edemez 2 hafta boyunca. Bu nasıl bir stok yönetimidir. Her neyse müşteri temsilcisine sorular sorduğumda konuyla alakalı bazı durumlarda koreden bekliyoruz cihazı dediler. Yani ellerinde kalmıyormuş. Stok var mı yok mu tedarik süreci hakkında da bilgi veremiyorlar.

    Şimdi benim sizlerden ricam; özellikle yakın zamanda Samsung marka cihaz 'değişimi' isteyen arkadaşlar süreci bana kısaca bilgilendirebilir mi. Telefonu taahhütle aldım ayın 7 sinde ilk taksidini ödeyeceğim ve hala telefon elime ulaşmış, doyasıya kurcalayabilmiş değilim. Bugün tam iki hafta 14 gün oldu yarın 15 gün olacak. Değişim yaptıran arkadaşlar süreç nasıl işliyor ? Kaç günde değişim oldu sizin cihazlarınız ? Konuyla ilgili yardımlarınızı bekliyorum.

    Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.M.G -- 28 Ekim 2015; 21:25:27 >







  • Güncel..
  • güncel
  • Hocam baştan para iadesi talep edicektin, şimdi bir şansını denemeni tavsiye ederim sonuçta yasal hakkın. Parasını alıp gidip yenisini almak daha mantıklı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle durumlarda her zaman para iadesi avantajlı. Değişim cihazları için firmaların ayrı bir stoğu oluyor ve o stok genelde müşteri cihazı geldikten sonra Kore'den yola çıkıyor.
  • wolkan33 kullanıcısına yanıt
    Hocam cihazi taahhutle bir kampanyadan yararlanarak aldim. Cihaz bedeli 2040 tl ye denk geldi (24 ay)

    İadeyi nasil alabilirim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • azizerkan07 A kullanıcısına yanıt
    Siz daha onceden degisim yaptiniz mi hic hocam ? Benim merak ettigim sure ne kadar suruyor ? Bugun tam 15 gun oldu cihazi birakali. Ve onaydan gecelide 5-6 gun oluyor. Yani degisim onayi. Bu hafta gelme sansi cok dusuk o zaman yarin cuma ve haftanin son gunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 iş günü süreleri var hiç değişim almadım ancak bu süre öncesinde bir hak talep edemiyorsunuz. Sadece 10 iş günü geçmiş ise yedek cihaz verme zorunlulukları var onu söyleyebilirsiniz.

    20 iş günü geçtiği an ise servis fişi ve fatura ile tüketici hakem heyetine gidin. En kötü ihtimal tahattüt iptal edilir.
  • 28 Kasım 2013 tarihinde Resmi Gazetede yayınlanan 6502 no’lu kanunun

    ÜÇÜNCÜ KISIM

    Ayıplı Mal ve Hizmetler

    BİRİNCİ BÖLÜM

    Ayıplı Mallar

    Ayıplı mal
    MADDE 8 – (1) Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.
    (2) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir.

    (3) Sözleşmeye konu olan malın, sözleşmede kararlaştırılan süre içinde teslim edilmemesi veya montajının satıcı tarafından veya onun sorumluluğu altında gerçekleştirildiği durumlarda gereği gibi monte edilmemesi sözleşmeye aykırı ifa olarak değerlendirilir. Malın montajının tüketici tarafından yapılmasının öngörüldüğü hâllerde, montaj talimatındaki yanlışlık veya eksiklik nedeniyle montaj hatalı yapılmışsa, sözleşmeye aykırı ifa söz konusu olur.
    Ayıplı maldan sorumluluk
    MADDE 9 – (1) Satıcı, malı satış sözleşmesine uygun olarak tüketiciye teslim etmekle yükümlüdür.
    (2) Satıcı, kendisinden kaynaklanmayan reklam yoluyla yapılan açıklamalardan haberdar olmadığını ve haberdar olmasının da kendisinden beklenemeyeceğini veya yapılan açıklamanın içeriğinin satış sözleşmesinin akdi anında düzeltilmiş olduğunu veya satış sözleşmesi kurulma kararının bu açıklama ile nedensellik bağı içinde olmadığını ispatladığı takdirde açıklamanın içeriği ile bağlı olmaz.
    İspat yükü
    MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.
    (2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları saklıdır.
    (3) Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, üretici, ithalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde malın ayıbına ilişkin açıklayıcı bilgiyi içeren bir etiket konulur. Bu etiketin tüketiciye verilmesi veya ayıba ilişkin açıklayıcı bilginin tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde açıkça gösterilmesi zorunludur. Teknik düzenlemesine uygun olmayan ürünler ise hiçbir şekilde piyasaya arz edilemez. Bu ürünlere, Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri uygulanır.
    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

    (2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.
    (3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
    (4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
    (5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
    (6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.


    Siz firmaya 11-ç gereğince değişim talebinde bulunmuşsunuz ve onaylanmış, yani firma ürünün ayıplı olduğuna karar vermiş, tavsiyem bir an önce Bakırköy'e giderek talebinizi 11-a olarak değiştirip para iadesi istemeniz. Siz taahhüt vererek almış olsanızda operatörünüz size cihaz için 2040 TL tutarında fatura kesmiştir. Taahhütünüzle ilgili bir durum yok.




  • azizerkan07 A kullanıcısına yanıt
    Yedek telefon alip basim agrisin istemiyorum hocam yedek telefonum var zaten gm 4g onunla idare ediyorum.

    Taahhut iptal iside aylari bulur. Mecburen degisimi bekleyecegim yine. 16 gun oldu bugun az once aradim yine hala tedarik surecinde. Hay ben boyle tedarik surecinin

    Sikayet var a sikayette de bulundum. Onuda soylediler sikayette bulunmussunuz diye utanmadan birde. Evet bulundum dedim bende. Bakalim onlardan telefon bekliyorum hala hocam bilgilendirme icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.M.G kullanıcısına yanıt
    Hocam telefonunuzda ufak da olsa ezik cizik varmiydi bende degisim isticem note 5 de ondan sordum bende bi ezik kucukuk ama cizik gibi bide yanda cizik var küçük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55525534 5 kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam hiç kılcal çizik dahi yoktu. Ama asıl olay telefonu ilk teste tabi tutacak kişide bitiyor. Yani çizikler olsa bile görevli eğer onay verirse geçer cihazınız. Şans işi ne yazık ki. Eğer istanbul/Bakırköye yakınsanız cihazınızı oraya götürün derim. Ekip şefi olan arkadaş çok iyi niyetli birisi her türlü yardımcı olmaya çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.M.G kullanıcısına yanıt
    Hocam bende bi ezik gibi bisey varya insallah sikinti olmaz yani insanız sonucta ama oluyor iste sen git kilifin en zayıf oldugu yerde sek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55525534 5 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam. Olabiliyor ufakta olsa kazalar. Nazarlık sayarsınız ben hep öyle avuturum kendimi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sarj sorunu ve wifi az cekme sorunu yasamaya basladim son 1 haftadir 5dk icinde sadece whatsapp ile %2sarj gitti.telefon yaklasik 10aylik degisim mi yoksa para iadesimi talep etsem hangisinden daha olumlu sonuc alirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende note 5 i düşürdüm tek ufak çizik bile yoktu diğer gün mürekkep gibi boya akmaya başladı. iç ekran kırılmış dediler. bi de ustune para verip garantiye verdim. kapalı kutu telefon onayı çıktı. 19 iş günü oldu ve hala tedarik süreci diyor. ne yapmam gerekiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fbae

    bende note 5 i düşürdüm tek ufak çizik bile yoktu diğer gün mürekkep gibi boya akmaya başladı. iç ekran kırılmış dediler. bi de ustune para verip garantiye verdim. kapalı kutu telefon onayı çıktı. 19 iş günü oldu ve hala tedarik süreci diyor. ne yapmam gerekiyor.

    hocam cihazınız geldi mi benim de note 5 cihazımın 4 kasım tarihinde değişimi onaylandı beklemedeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.M.G

    Geçmiş olsun hocam. Olabiliyor ufakta olsa kazalar. Nazarlık sayarsınız ben hep öyle avuturum kendimi :)

    cihaz kaç günde geldi hoocam ?
  • dangerprone D kullanıcısına yanıt
    20 günde falan geldi hocam yeni cihaz. Çok şükür onda bi sıkıntı çıkmadı hala da o cihazı kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimde 9/11/2016 da gödnermiş oldugum cihaz 02/12/2016 değişim için aksesuarları istendi. 03/11/2016 da gönderdim. şuan değişim onayı verilmiş. cihaz aksesuarları genel merkeze gönderilmiş. ve cihaz tedarik sürecinde diye söylendi. 24 ay finansbank aracılıgıyla kredili olarak note 5 almıştım. 1 yıl doldu her ay taksidini ödüyorum. daha önce de iç ekran değişimi olmuştu 750 tl ödemiştim iç ekran için. tedarik süreci için de 20 iş günü istiyolar. bu süreç geçtigi taktirde yasal olarak başvuru yapabilirsiniz dediler. umarım aysal sürece gerek kalmaz..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.