Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU] (499. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
20.338
Cevap
379
Favori
636.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 497498499500501
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sadays S kullanıcısına yanıt
    Kurulurken onu nasıl göreyim sol alt köşede zaten dibine girmedikçe görünmüyor. Bugün tozunu alayım ayağının diye yanaşınca farkettim. Bir de o alt çerçevesi sallanıyor işte çok saçma. Müşteri hizmetleri ile görüştüm, yarın için zaten servis kaydı oluşturmuştum ekranda bi yazı çıkıyordu onun için. Gelmişken onu da göstericem, servistekiler yardımcı olurlar her şekilde falan dedi ama bakalım.
  • inşallah hadi hayırlısı
  • BVBLİFE kullanıcısına yanıt
    Hocam siz ne yaptınız?
    Mavilikler için değişim veya iade talebinde bulundunuz mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drangela61

    Hocam siz ne yaptınız?
    Mavilikler için değişim veya iade talebinde bulundunuz mu?
    Hayır hocam bu şekilde kullanmayı düşünüyorum, yapacak bir şey yok.Karanlıkta ve tv açıkken rahatsız etmiyor. değişim olsa yeni gelen tv'de yine böyle olacak.Oled almayı düşünüyordum, oled yanığından kaçıp qled aldık mavi leke sorunu ile karşılaştım. En azından oled yanığından iyidir. Bu benim üçüncü televizyonum. Tv değiştirmekten bıktım artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BVBLİFE kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam, en azından yeni gelende çok daha dikkatli olurdunuz ama siz de haklısınız bazen insan uğraşmak bile istemiyor..
    Zaten satıcılar da bundan yararlanıyor ya..
    Siz bakmayın buraya öyle veya böyle bilinçli en azından bilinçlenmeye gelen kişiler takılıyor.. Bu da toplasan 100-1000 etmez.. Bu ülkede 80 milyondan fazla kişi yaşıyor, kimse bu tarz şeylere dikkat etmiyor hatta bilmiyor bile..
    Bundan sonrası için kazasız belasız bir kullanım dilerim..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Daha önce paylaşıldı mı bilmiyorum, Samsung q95t aldım, servis geldi kurulumu yapıldı, ölü piksel testi yaptık, o esnada ben kullanım süresine baktırmayı unuttum. Youtube da bu konuda bir video buldum ve uyguladım. Kullanım süresini görebildim, eski samsung tv min kumandasıyla yapabildim. Sırasıyla kumandada şu tuşlara basmanız gerekiyor, aynı anda değil, sırayla info-menu-mute-power. Dikkat edin servis menüsüne giriyorsunuz yada adı neyse, yanlış birşey yapmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BVBLİFE

    Q95T'yi karanlıkta bir kaç oled demo videosu açıp denedim muazzam bir şey. Oled'den farkı yok. Gerçekten yerel karartma çok başarılı.Yeni nesil konsollar için almıştım. Mavi leke sorunu haricinde gayet memnun kaldım.
    Hocam bir kac video cekebilirmisin gece karanlikta ev ortaminda karanlik sahnelerde ozellikle karanlik odadaki performansi nasil ? Memnun edermi bu konuda bulutlanma vs durum nedir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung smart aldığımız da sırası ile yapılması gereken nedir....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kumandam yok veya beceremem diyorsanız samsung smartthings uygulamasınj telefonunuza indirin tvyi ekleyin programa. Orada tvnin bilgi kısmında panel çalışma süresi şeklinde yazar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan1216

    Hocam bir kac video cekebilirmisin gece karanlikta ev ortaminda karanlik sahnelerde ozellikle karanlik odadaki performansi nasil ? Memnun edermi bu konuda bulutlanma vs durum nedir

    Alıntıları Göster

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BVBLİFE kullanıcısına yanıt
    On numara beş yıldız..
    Ekrandaki nesnelerin ışığına rağmen panel çizgileri dahi belli olmuyor neredeyse..
    Şu cihaz kaçırılmaz bence 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 55q95t bursa vatan niluferden 10950 TL artı hediye 750 TL Samsung para card ile satın aldım. Şimdi servis geldiğinde eldiven ile çalışma 😱 ve başkaca neleri kontrol ettirmeliyim. Ayrıca ekran koruyucu taktırmamı tavsiye edermisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drangela61

    On numara beş yıldız..
    Ekrandaki nesnelerin ışığına rağmen panel çizgileri dahi belli olmuyor neredeyse..
    Şu cihaz kaçırılmaz bence 👍
    Şuan Netflix'ten dizi izliyorum siyah şeritler simsiyah çok iyi. İyi ki almışım diyorum. Karanlıkta film izlemek ayrı bir keyifli oldu.
    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]ı
    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BVBLİFE -- 20 Eylül 2020; 21:33:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adnan104

    55q95t bursa vatan niluferden 10950 TL artı hediye 750 TL Samsung para card ile satın aldım. Şimdi servis geldiğinde eldiven ile çalışma 😱 ve başkaca neleri kontrol ettirmeliyim. Ayrıca ekran koruyucu taktırmamı tavsiye edermisiniz.
    Servis kurarken eldiven takıyor zaten. Yalnız yanındaki çırak takmamıştı. Ekranı o parmakladı muhtemelen. Hayırlı olsun bu arada on numara tv.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BVBLİFE -- 20 Eylül 2020; 21:35:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BVBLİFE

    Şuan Netflix'ten dizi izliyorum siyah şeritler simsiyah çok iyi. İyi ki almışım diyorum. Karanlıkta film izlemek ayrı bir keyifli oldu.
    ı


    Alıntıları Göster
    sounbarda neden optik yanıyor ne marka soundbar neden hdmi arc bağlayıp atmos alamıyorsunuz




  • Samsungum kendi uygulamasında prime video da bazı diziler hdr10+ gözüküyor görüntü q80r ile çok güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun hocam çok güzel görünüyor bende geçen yıl Q80r almıştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadays

    sounbarda neden optik yanıyor ne marka soundbar neden hdmi arc bağlayıp atmos alamıyorsunuz

    Alıntıları Göster
    Soundbar LG marka 4 yıl önce almıştım Dolby Atmos desteği yok maalesef. Dolby Atmos çok fark ediyor mu? Ediyorsa soundbar'ı değiştirebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adnan104 A kullanıcısına yanıt
    Eldivrn giysinler ve panelden değil çerçeveden tutsunlar tvyi. Onlarda kumanda vardır servis menüsünden panel çalışma süresine baktırın. Ölü piksel trstüni youtube üzerinden yapın.

    Ekran koruyucu evcil hayvan, küçük çocuk vs yoksa kullanmayın. Seyir kaliteniz düşer yansıma yapar ekran. Ekranınızı temiz tutmaya gayret edin. Tozunu bezle değil çok ince kıllı pofuduk makyaj fırçasıyla yukarıdan aşağıya düşürerek alın. Olurda bir lekelenme okursa kuru gözlük bezi veya mikrofiber ile aşamalı bastırma kuvveti uugulayarak temizleyin.

    Başka da önemli bir husus yok hocam. Hayırlı olsun görüntü kalitesi olarak çok güzel bir tv.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BVBLİFE

    Soundbar LG marka 4 yıl önce almıştım Dolby Atmos desteği yok maalesef. Dolby Atmos çok fark ediyor mu? Ediyorsa soundbar'ı değiştirebilirim.

    Alıntıları Göster
    sn11r alanlar atmosdan çok memnun sounbarlar topiğine bekleriz
  • 
Sayfa: önceki 497498499500501
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.