Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU] (409. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
20.338
Cevap
379
Favori
636.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 407408409410411
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philipp_Plein

    https://www.techspot.com/news/85585-codemasters-dirt-5-can-run-120fps-xbox-series.html

    Alıntıları Göster
    Hikaye hocam :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingofbet

    Hikaye hocam :)

    Alıntıları Göster
    Resmi açıklama bu ve daha sürüyle 120fps oyun gelecekmiş ama burada bir şey göze çarpıyor. Hangi çözünürlükte 120fps vereceğini açıklamadılar bekleyip göreceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesut3000

    Geçmiş olsun, resim çekmişmiydiniz nasıl çatlamış öyle.
    Çok teşekkür ederim. Yok benim aklıma gelmedi o ara servis fotoğrafladı. Bu resimdeki bölge ve diğer üst tarafı da ayrık görünüyordu. Gördüğüm kadarıyla alt tarafta da vardı.Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crukosu -- 3 Temmuz 2020; 20:41:38 >




  • Philipp_Plein kullanıcısına yanıt
    4K 120fps çok zor hocam.. Olursa da detay kayıpları olacaktır, olmak zorundadır..
    Zaten bu resmi kanallardan da böyle teyit edilmişti ve hatta Mesut Çelik bununla ilgili video çekmişti..
    Yani spesifik bazı oyunlar yapılır ama çok da bir şey beklememek lazım..
    Asıl 4K 120 fps oyunlar ps5 Pro gibi bir modele veya ps6'ya kaldı..
    Hayırlısı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, okuyup tavsiye verirseniz, yorum yaparsanız memnun olurum.
    26 Haziranda teknosa şubeden Q60 model tv aldım, teknosa elemanlarının ısrarlı övgüleriyle.

    27'sinde kuruluma servis geldi, kurdu, ilk bir ay içinde kendiliğinden olan her türlü hatada direkt değişim, 1 ay sonunda ise tamir olur dedi tam servis gitti, ben yüksek kuruldu diye servisi geri çağırdım ücreti neyse veriririm biraz daha alçağa kuralım dedim, çok yoğun olduğunu pazartesi geleceğini söyledi.

    Aynı akşam herkesin şikayetçi olduğu panel açıklığı için bakayım dedim, bir köşe açıktı, tv çalıştıkça diğerleri de açıldı, resimlerini çektim, ertesi sabah hemen samsung arıza kaydı oluşturdum, ama aynı gün ( cumartesi, kurulumdan 24 saat sonra) servis elemanı beni aradı ve geliyorum dedi, gelince durumu anlattım ve o da baktı, yalnız panel açıklığı tv çalışmadığı için galiba 3ü kapanmış ama resimleri aldı fakat bunun garantiye girmediğini sorun olarak görünmediğini söyledi, kabul etmedim, " o zaman bi bakalım deyip kendi taktığı tvyi geri kendi söktü ve kanepeye ters yatırdı ve eliyle incelerken tvnini arka sağ üst kapak tarafının tırnaklarının kırık olduğunu gördü, bastırayım da otursun dedi ama defalarca denedi olmadı, " İŞTE ŞİMDİ BU BİŞR SORUN İSTER İADE İSTER DEĞİŞİM dedi, hah dedim bunun benle bir alakası yok değil mi dedim " YOK DEDİ TAKTIĞIM YERDEN OYNAMAMIŞ SENLİK HİÇ BİR SORUN YOK" DEDİ,ben iade istiyorum , panel açıklığı var, ingilizce de olsa sesli komutu almıyor ve zaten kapak da kırık, bu modellerde kronik sorun var diyorlardı da inanmamıltım, ben iade istiyorum dedim. HEMEN GİDER GİTMEZ İADE RAPORUNU YAZACAĞIM DEDİ ben de geleyim akşama doğru da alayım rapour elimde olsun dedim, Çarşamba beni bi ara dedi.

    bugüne kadar hergün genel merkezi de il merkezini de aradım, bugün saat 4'te il merkez servisi yine aradım abi 1 saat önce genel merkez bana ulaştı, " KIRIK KAPAK İÇİN DPARA İADESİ OLMAZ KAPAK TAMİRİ YAPIN VERİN dedi, dedi. 1 günlük tvye.Sonra müdüre ulaştık, o da çok uğraştığını ama olmadığını söyledi, SAMSUNGU , TEKNOSAYI ARAMA DİREKT OLARAK HAKEM HEYETİNE GİT 3-4 HAFTAYA ALIRSIN İADENİ DEDİ İKİSİ DE.

    Aldığım teknosa şubesine gittim, raporu getir dediler., Bu sefer 2 arkadaşımla servise gittim, SAMSUNG MERKEZİNE YOLLADIĞINIZ RAPORU İSTİYORUM DEDİM fotokopi vermeyiz dedi, o zaman resmini çekeyim olmaz dedi, bi bakayım, okuyayım olmaz dedi, ne yazdınız oraya , teknosa rapor istiyor dedim, DUR BEN SANA YAZAYIM dedi ve bir servis raporu tuttu, altına da " eve gittik , tv arka kapak kırıktı, iade reddeildi " diye yazdı ve ISRARLA BANA İMZALA YOKSA HAKEM HEYETİNDEN DÖNER BU İŞİN DEDİ, DEFALARCA DEDİ, İMZALAMAM DEDİM ya da yazarım buraya servis elemanının rapor tuttuğunu, ürününü montajdan kırık olduğunu söylediğini dedim olmaz bunu BENDEN İSTEMEM , BENİ AŞAR dedi, imzalamadım , servis elemanını aradım , " abi sen bana iade oalcak, senlik sorun yok iade raporu tutatcağım dedin değil mi dedim eve tdedim dedi, ab nered rapor , TUTMADIM dedi, ben koşumamam, müdüre hanımla konuş dedi, başka cevap yok, müdüretye anlattım ," O BUGÜN AMELİYAT OLDU, SEN ONUN BU DURUMUNU KULLANIYORSUN, O NARKOZ YEDİ NE DEDİĞİNİ BİLMİYOR, aynen böyle dedi, inanabiliyor musunuz? Yine başladı imza at demeye, imza falan atmıyorum dedim elindeki kendi imzaladığı kağıdı aldım , çıktım, teknosanın istediği raporu ne bana verdi, ne de gösterdi, servise ne yolladığını da göstermedi ki teknosa sana bir nüshasını vermek zorunda dedi, telefonla konuşurken diğer müdür de rapora gerek yok direkt tüketici heyetne gg,t deyip duruyordu.

    teknosaya gitiim tekrar, iyi ki imza atmamışın buna dediler, birisi ben samsung bölge müdürünü tanıyorum dedi ve aradı, daha olayın yarısını anlatmadan , böyle bir şey yapamazlar direkt samsungu arasın herşeyi kayıt ettirsin dedi,

    Samsungu aradım herşeyi kayır ettirdim , bana ildeki servisin dediği saat 3 te onlara benim kayıtın sonucu olumsuz olrak, bir kapak için tv mi iade edilir, diye sonuç geldi demişti, genel merkezi aradığım saat 7 buçukta heniüz işlemlerimin sonucunun çıkmadığını söyledi. Normalde seni biz ararız ve AYNI ANDA hem buradaki merkeze düşer hem de servise ama bu sefer böyle olmamış anlamadım dedi.

    hakem heyetine gidecek olursam tv halen serviste orada dursun mu?
    ne karar çıkar , ne kadar sürer?




  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam.. Sorun ne olursa olsun bir tüketicinin bilmem kaç bin lira para verip, kendi parası ile rezil olmasına gerçekten çok üzülüyorum..
    Ben de LG ile bir sorun yaşamış 1,5 yıllık mahkeme sürecinden sonra paramı almıştım..
    Allah kolaylık versin..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • drangela61 D kullanıcısına yanıt
    tüketici heyeti de bu kadar sürür mi ki?

    beni kandırmak için demedilerse teknosa da vatandaki tanıdık da yüzde 100 alırsın iadeni dedi ama çok çok üzücü bir durum,servisin bu şekilde davranması umarı-um bölge yetkilisinin dediği gibi normal değildir.

    sizce ne yapmalıyımi, gerçi bizim cevabımızı beklemeden hiçbir şey yapmayın demişti en son aradığım samsung müşteri temsilcisi.
  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    Yani hocam bekleyin, sonra thh'ye başvurun..
    Beni thh haksız bulmuştu, bu yüzden mahkemeye gittim, öyle uzadı..
    Thh bu kadar sürmez..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • drangela61 D kullanıcısına yanıt
    yen, yapacak bir şey yok, thh umarım haklı bulur beni, tvyi servisten alayım mı yapılmadan, yoksa o haliyle orada mı kalsın?
  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    Zaten tamire onay verirseniz thh'de işiniz zorlaşır.. Kesinlikle tamire onay vermeyin iade veya istiyorsanız direkt değişim yapsınlar yoksa thh'ye..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • drangela61 D kullanıcısına yanıt
    yok sorum o değildi, şidmi tv serviste, ben de yapmayın dedim onlar da tvyi alı o zaman dedi, evde kurun izleyin dedi :-d

    ben de onu soruyorum hem yapmayın hem de mahkeme bitene kadar sizde kalın mı deyim?
  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    Hiç gerek yok tv'yi alın..
    Hem tv'siz kalmamış olursunuz hem de zaten bilirkişi televizyonu görmek isteyecek..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://www.youtube.com/watch?v=s-e9f3RxS_I&feature=youtu.be

    Arkadaşlar şu videoyu karanlık ortamda açıp bir fotoğraf çeker misiniz?
    Nasıl gözüküyor çok merak ettim..
    Q80r kullanıcısı varsa özellikle istirham ediyorum..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • drangela61 D kullanıcısına yanıt


    65q80r

    Resim modu dinamik
    kontrast geliştirme yüksek
    yerel karartma yüksek

    telefon galaxy s9+ stok kamera yazılımı otomatik ayarlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SARIMSAKLI MAYONEZ -- 4 Temmuz 2020; 2:3:47 >
  • 2020 modeller içinden Q70T alınır mı? Yeni nesil konsollar için düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BVBLİFE kullanıcısına yanıt
    alınmaz hocam. o parayı kesinnikle haketmeyen bir model
  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin hangi şehir hangi servis? Bunu da yazarsanız en azından aynı servise TV kurduracak insanlarda ne tip insanlarla karşı karşıya kalacağını bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kcihank K kullanıcısına yanıt
    Ben Aksaraydayım her türlü belge,resim video attık denildi ret geldi bu dosya bir daha açılmaz Samsung tarafından dendi ama Samsung genel merkez bu sabah aradı resim video yok böyle ret gelir dedi ben de servis herşeyi göndermiş dedim sonra lafı vçevşrdi servis üzerine düşeni yapmış biz onlarla görüşelim siz hiçbir şey yapmayın haber bekleyin,ek birkaç belge daha lazım dedi ama buradaki Samsung hiç bir şey yapamaz artık demişti, bunlar yeniden açtı dosyayı sanırım ı
  • Q70 in desteklemedigi DTS ve Almost codecleri icin xiaomi mi box 4k kullansam görüntü kaybı olmadan izleyebilir miyim arkadaslar mkvleri ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    Hocam ulaşabileceğiniz her türlü mecrada hizmet aldığınız servisinde adını vererek olanları anlatın. Belki farkında değiliz ama büyük firmaların halkla ilişkiler ekibi sosyal medya ve forumlarda marka hakkında çıkan haberleri takip ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 407408409410411
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.