Şimdi Ara

SAMSUNG MU9000 KULLANICILARI (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.809
Cevap
74
Favori
249.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Samsung 9 serisi premium uhd tv kategorisinde en üst seri olmasına rağmen neden özellikle gg'da mu8000 den daha aşağı fiyatlara dahi satılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi geceler

    Tv bugun teslim edildi. Ctesi kurulum yaptirmayi planliyorum.

    Konudaki testleri arastirirken youtubedan bikac videoyu telden actim ama videolardaki testlerde dikkat etmem gereken nedir onu anlayamadim?

    https://youtu.be/UkC31G5GvXc

    Mesela bu ve butarz videolarda?

    Kurulum sirasinda ozellikle kontrol etmem gereken testler icin youtube linki paylasabilirmisiniz? Birde ilgili videoda neye dikkat etmem gerektigini?



    Ayrica 1 yada birkac ölü pixel ile karsilasmamiz durumunda rapor tutturup direkt iade yada degisim yapma sansimiz nasil oluyor?(gittigidiyor uzerinden teknosa dan aldim. Henuz onay verdim alisverise. Sanirim ctesi aksama kadar surem var onay icin)



    Son olarak bazi kullanicilar yazilim guncelledigine pisman gibi. Guncelleme yapmami onerirmisiniz?



    Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozgur_yildiz O kullanıcısına yanıt
    Merhaba;

    Ben de sizin gibi arayıştaydım fakat sağ olsun pek cevap gelmedi. Henüz testleri yapmadım ama linkleri aşağıdaki mesajlarda bulabilirsiniz.

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/122911319

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/114945387
  • Ben de tv yi kurdurdum fakat testleri yapma zamanım olmadı. Yarın yapacağım bakalım. Ölü piksel testi için ekranda istemsiz noktalar çıkarsa var demektir. Işık sızmasıda tv kenarlarından istenmeyen bulutumsu ışın yayılması oluyor. Bu arada bu ürün için klavye kullanan arkadaş var mı. Klavye tavsiye ediyor musunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu cihaza başka web browser kurabiliyor muyuz?app de başka browser yok. İnternette en iyi online film izleme sitesi bence

    bu site http ://m.fullhdfilmizlesene.org

    Bu siteyi acmaya caliatigimda birturlu sayfa gelmiyor filmler gözükmüyor.bunu nasıl çözeceğiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sonic35 kullanıcısına yanıt
    zamanında mu8000 fiyat olarak daha uygun olduğu için bolca sattı mu8000 güzel model olunca mu9000 pek alan olmadı sanırım o stokları eritiyorlar tamamen tahmin tabi bu söylediğim :)
  • ibrahim32 İ kullanıcısına yanıt
    Sağ tarafta ayarlar kısmı masaüstü olarak işaretleyin sonra sadece fullhdfilmizle yazıp Google arayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esevetnov kullanıcısına yanıt

    https://www.youtube.com/watch?v=MfZNT1VuhoI

    Video açıklmasını mutlaka okuyun.

    Kendi deneyimlerin sonucu ulaştığım en iyi ayarlar bunlar, herhangi bir siteden(rtigs vs.) etkilenmedim, gözümün gördüğü en gerçekçi ve güzel kalibrasyonu yapmaya çalıştım.

    Ayrıca bunu paylaşmak istedim çünkü yanlış resim ayarlardan ötürü televizyonda olmayan problemleri yaşanyanlar mevcut; hareketlerde topta vs. takılma, color banding, kötü görüntü, soluk görüntü vb. normalde bunların hiçbiri yok.

    Bu ayarların iyi yanı;

    -Motion olarak hiçbir takılma yaşamazsınız saf 100hz performansı alırsınız, bu panelde olabilecek en derin siyahı elde ederseniz, beyazlar gerçek beyazdır kırmızı veya mavi değildir, HDR içerikte en iyi HDR1000 performansını yakalarsınız, genel renk tonuda ne maviye ne kırmızıya kaçar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi No Way Out -- 17 Şubat 2018; 14:58:36 >




  • evet az evvel yetkili servis kurulum için geldi, kutuyu açtı ve süürprizz tvnin alt ayağı yok :S
    kutu ilk kez açıldı, daha önce açılıp kapatılmamış.
    teknosayı aradım, gittigidiyor üzerinden iletişime geçin dediler.
    Değişim talebimi yapsam bilemedim.
    aslında hata teknosanında değil.
    samsungla mı iletişime geçsem?

    gitti gidiyor üzerinde onay vermedim henüz satışa. sizce ne yapayım?
  • ozgur_yildiz O kullanıcısına yanıt
    Garantisi yoknu bunun hangi marka ise onu arican

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baris007 B kullanıcısına yanıt
    Garantisi samsung. Samsungdan kurulum icin gelen personel aldiginiz yerle gorusun dedi rapor tutup gitti. Hayir aldigim yer kutu iceriginden sorumlu degil. Muhattap samsung olmali. Tvyi calistirmadikta. Samsungdan ayak talep etsek geldiginde bu seferde tvde problem olurda samsung teknosayla cozun derse ne yapacam bilemedim. Bugun para transferi icin onqyin son gunu. Onay versemmi degisimmi talep etsem. Ek sure isteyebiliyormuyuz gittigidiyordan acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aldık bakalım hayırlısı.. Bu televizyon için hareketli askı aparatı tavsiyesi olan var mı gençler ? SONOROUS SUREFIX 521 düşünüyorum ama tavsiyelere açığım..
  • ozgur_yildiz O kullanıcısına yanıt
    Satan firmayla iletisime gec

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgur_yildiz O kullanıcısına yanıt
    Bende samsung aldim magazadan aldim bi ariza olursa samsung servis gelip bakiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baris007 B kullanıcısına yanıt
    Kockoca samsung kutuya nasil ayagini koymayi unutur? Cok ilginc. Kutu daha once acilip kapatilmamis ilk banti uzerindeydi ilk biz actik. Turkiyeye belki 1 tane gelmistir o da bana denk geldi :s degisim talep edebiliyormuyuz? Iade edersem uygun fiyata almistim . O fiyata tekrar yollamazlar sanirim. Fiyat artmis suan.

    Hic basina gelen oldu mu? Degisimde yenisini gonderip teslimatta eskiyi alip goturuyorlarmi yoksa once bizdekinimi yollamamiz gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgur_yildiz O kullanıcısına yanıt
    Sana satici ile gorus oda olmadi ggye mesaj at

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgur_yildiz O kullanıcısına yanıt
    Hocam kutunun alt kısmından açılmış olmasın? Kontrol ettiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet altinida kontrol ettik. Tekrar servis gelip kontrol etti. Tvyi calistirdi ekranda herhangi bir pixel hatasi yok. Calisma saatine baktilar 0hr yaziyor. Factory reset history de temiz cikti. Servis mudurune bildireceklermis buyuk ihtimalle servis ayak siparis edecek. Bende degisimden yana degildin zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_yildiz

    Evet altinida kontrol ettik. Tekrar servis gelip kontrol etti. Tvyi calistirdi ekranda herhangi bir pixel hatasi yok. Calisma saatine baktilar 0hr yaziyor. Factory reset history de temiz cikti. Servis mudurune bildireceklermis buyuk ihtimalle servis ayak siparis edecek. Bende degisimden yana degildin zaten

    Kutudaki eksiklik satıcı firmanın sorumluluğundadır. Satıcı firma da ithalatçı distribütörü kimse onunla irtibata geçer ya eksik olan parça tamamlanır. Ya da para iadesi veya birebir değişim olur. Satıcı ile irtibata geçiniz öncelikle. Servis formu kanıt için yeterli olacaktır. Mağduriyetiniz giderilir. Büyük ihtimalle eksik olan ayak size kargolanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.