Şimdi Ara

Samsung J7 Prime 2 Firmware sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
92
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.

    Kullandığım telefon Samsung J7 Prime 2 (SM-G611F) default Firmware sürümü 7'dir.

    Şu an legal olarak Android 9 desteklemektedir. Telefon üzerinden ya da gerekli yazılımlar aracılığı ile güncelleme yaptığım zaman ilginç bir sorun yaşıyorum.

    Sorunum şu; Android 8 ya da 9 güncelleme yaptığım zaman 444 ve 0850 gibi numaraları arama yaptığım zaman ne karşımda konuşanın sesini algılıyorum, ne de benim sesim karşıya gidiyor. %100 bu özel numaralar ile iletişim sağlayamıyorum.

    Bununla birlikte normal cep telefon numaraları, ev telefonları gibi numaralar da ise %20 aynı sorun oluşuyor.

    Telefonumu 6 ay önce bu yüzden garantiye yolladım. "Sorununuz düzelmiştir" diye geri gönderdiler :) fakat sorun devam ediyor. Ben de sonra tekrardan gerekli yazılımlar sayesinde Android 7 sürümüne geri döndüm. Geçtiğimiz günlerde tekrar 2019-10-01 güncel sürüm olan andorid 9 yükledim, ve yine aynı sorun devam etti. Bu sorunun çözümü için YouTube'da ve birçok yer de Google asistanı kapatılmasını söylemişler.

    Yalnız ben kapatmama rağmen sorun yine düzelmedi.

    Tecrübeli arkadaşlar var mı?

    Bu sorunu yaşayıp çözüme ulaşanlar, ya da bilgisi olan birileri?

    Teşekkür ederim.







  • Hocam konuyu mobil bölüme açarsan yardımcı olan birileri illa çıkar,

    Burası bilgisayar donanım bölümü :)
  • parcapincik kullanıcısına yanıt
    Dostum actim oraya ama pek haraketli degiil. Burada daha cok aktif kullanıcı oldugu icin sansımı deneyeyim dedim :/

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Peki o zaman şöyle şansımızı deneyelim, hiç android 7 8 9 karıştırmadan,

    Bir tanıdığınızı arayıp telefonla test yapacağınızı söyleyip size 2 dk ayırmasını isteyin,

    Cep telefonundan cep telefonu arayın, önce normal ahize ve mic ile konuşun karşıya normal konuştuğunuzu söyleyin ve onun konuşmasını dinleyin, sonra hoparlöre alın hoparlör ile konuştuğunuzu söyleyin ve onun konuşmasını dinleyin, en son kulaklık ile konuşun kulaklık ile konuştuğunuzu belirtip karşının konuşmasını dinleyin, karşıya sorun 3 konuşma arasında herhangi bir fark hissetmiş mi sorun ve siz ne fark ediyorsunuz bu 3 farklı method ile,

    Sonra samsung servisi arayın ( kendi telefonunuz ile hiçbir şekilde iletişim kuramıyorsanız bir arkadaşınızdan telefonunu isteyip samsung servisi arayın 444 yada 0850 olan bir servis) bir tekniker ile görüşmek isteyin ve durumu anlatın , bu üç yöntemi deneyin hem kendi telefonunuz ile hem başka telefon ile, kulaklık ve hoparlör ile aynı sıkıntı yapmıyor ve sadece ahize ile bu problemi yapıyor ise ona göre bir yöntem deneyelim.




  • parcapincik kullanıcısına yanıt
    Dostum ilgilendiğin için teşekkür ederim. Bu yöntemleri daha önce bu telefonu garantiye yollamadan önce hepsini denedim, ve sonuç değişmedi. Garantiye yollarken telefon kutusunun içine pc üzerinden Word kullanarak denediğim yöntemleri ve tüm bilgileri (sorunu) yazdım. İşin ilginç tarafı telefonuma fiziksel bir müdahalede bulunmuşlar, yani açıldığı belli oluyordu. Sanırım içinde ki şarj aletini çıkarıp taktılar. Üstüne "Sorununuz düzeltildi" bilgi mesajı geldi telefonuma :)) Ben de 20 gün boyunca bekledim, ve "en azından düzeldi" diye sevindim. O zaman Android 8 sürümü vardı en güncel versiyon olarak, telefon elime kavuştuğunda ise aynı sorunun devam ettiğini gördüm. Sanırım bir daha garantiye yollayacağım bu yüzden ama belki bu sorunu kendim de halledebilirim diye düşünüyorum. Fakat internette bu konu hakkında "google asistanı kapatmak" dışında ciddi bir bilgiye ulaşamadım. Genelde herkes bu fix yöntemi ile sorunu çözmüş, ama ben bir türlü aşamadım.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    J7 prime dokunmatik sorunu?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.