Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Samsung Galaxy W Batarya Sorunu[ÇÖZÜLDÜ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
70
Cevap
2
Favori
39.312
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Samsung >> Samsung Galaxy W Batarya Sorunu[ÇÖZÜLDÜ]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj

  • Bende Mersin'den yazıyorum.

    Salı günü telefonumun bataryasının şişliği yüzünden garantiye götürdüm ve sistemi yenileyip bataryasını değiştirdiler. Sağolsunlar 2 günde teslim ettiler.

    Benim sizlerden ricam şişliği önlemek için ne yapmalıyız. Normalde bitmeden şarj etmem ve sürekli kapalı şarj ediyordum. Bir anda oldu ve kapanmaya başladı.

    Wonderlerde tek mi bu sorum var acaba?
    _____________________________
  • Çavuş
    74 Mesaj
    Su an batarya elimde ve burada anlatilanlara tipa tip uyuyor zaten telefona giciktim temelli canimi sıktı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    ebay'daki bataryayayi ben de aldim. 1 haftada geldi. Yalniz fatura falan goremedim uzerinde sanki. Pil simdilik gayet iyi. Orjinalinden daha iyi diyebilirim. Bir gunu cikarabiliyor. Digeri 3-4 saatte bitiyordu en son



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    94 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vuslata Hasret


    Bende Mersin'den yazıyorum.

    Salı günü telefonumun bataryasının şişliği yüzünden garantiye götürdüm ve sistemi yenileyip bataryasını değiştirdiler. Sağolsunlar 2 günde teslim ettiler.

    Benim sizlerden ricam şişliği önlemek için ne yapmalıyız. Normalde bitmeden şarj etmem ve sürekli kapalı şarj ediyordum. Bir anda oldu ve kapanmaya başladı.

    Wonderlerde tek mi bu sorum var acaba?


    Genellikle uzun süre sarz etmekten ve telefonu kullanırken bazen ateş gibi oluyor bunlar en büyük etken. Ben şarj süresi ile ilgili çözümü şarz adaptörünü Timer ile kullanarak buldum. Sabah uyanacağım vakite 2,5 saat kala devreye giriyor. Uyandığımda Tam ~ %98 dolmuş şekilde alıyorum.
    |
    |
    Bahsedilenler: Vuslata Hasret
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    281 Mesaj
    @excellent
    Kardeş çok teşekkür ettim paylaşımından dolayı. Aynı dert bendede vardı ve burdaki orjinal diye pazarlanan bataryalara paramı bayılmak istemedim. Ebay dan uzun uğraşlar sonucu bahsetmiş olduğun bataryanın siparişini verdim. Lakin 27 kasım tarihinde sipariş vermiş olmama rağmen batarya halen elime ulaşmadı. Bu normal mi sence ? 1 hafta da geldi demişsin. Sen başka kargoyla mı aldın yoksa ptt kargoyla mı ?
    _____________________________
  • Teğmen
    214 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: serocum

    Sorun:Beyler ilk önce basımdan geçen olayı anlatıyım androidle fazla alakalıyım sürekli kurcalarım yeni bir rom atmıstım romun sarj sorunu vardı surekli sarj bitirirdi bende surekli sarj ederdim daha sonra batarya oldu sisti sarj tutmadı tabi çözüm sarj yemeyen bir rom ve yeni batarya önerim orj olcak diye bir şey yok 1500 mah yerine alın bi 2500-2900 mah sarj sorunu kalmaz

    Bu sıkıntı bende yeni yasanmaya basladi. Bu 2900 mah bataryayi nerden bulabiliriz yardimci olur musunuz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    LG Optimus G Pro Kullanıcıları Kulübü
  • Çavuş
    62 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: excellent

    Aynı sorun bendede oldu Vatan bilgisayardan almıştım telefonu. Vatan bilgisayar Pil aksesuara girdiği için değişim yapamıyız dedi. Bende Samsung Merkez servis merkezini aradım. Pilin şistiğini söyledim. Aynı cevabı, aksesuara girdiğini için bir şey yapamayacklarını fakat en yakın bir servis noktasına gidip telefonu göstememi söyledi belki başka bir problemde vardır dedi. bulunduğum ildeki servis merkezine gittiğimde (Faturası ve garanti belgesini isityor) Pilin şiştiğini kontrol edildikten sonra garantiden değiştireceklerini söylediler. Şu an kontrol aşamasında muhtemelen 1 hafta kadar sürecek. Fakat ben başka bir konuyada değineceğim. Vatan bilgisayardan olumsuz yanıt alınca internette pil baktım. Malesef Türkiyede çakma diye tabir edeceğimiz orjinal diye satılan piller 30-35 TL den başlıyor.

    Popüler bir yurt dışı alışveriş sitesinden Alman malı PolarCell Akku Samsung Galaxy W / Wave 3 EB484659VU GT-i8150 GT-S8600 S5690 Accu 12,90 € (16,89 $) siparişi verdim. Adıma fatura düzenlemiş olarak 1 haftada geldi ve 2 Yıl garantisi var. İlk izlenimlerimi hemen yazayım.Telefonu aldığımdaki orjinal pilden çok daha uzun süre şarzı gidiyor.

    Zaten açıklamasında Wir zahlen 50€ wenn Sie bessere Akkus finden "Daha iyi pil bulursanız 50 € ödeyeceğiz !!" diyorlar. Herkesin tel kullanıım alışkanlıkları farklıdır. Ben kendi kullanım şekline göre sabah 06:00 şarjdan çıkarıp sadce wifi ile kullanımda en fazla 21:30 a kadar dayanıyordu pil. şimdi bu pille aynı kullanıma ilave olarak Mobil ağ da açıkken 24 saati geçiyor. Zaten aşağıda resimlerini size gösteriyorum. Şimdi Samsung bana tekrar orjinal pil verse kullanırmıyım hiç zannetmiyorum...

    Umarım faydalı bir paylaşımda bulunmuşumdur.


    [album]



  • Albümde Görüntüle




  • Albümde Görüntüle

  • [/album]


    Bi bakayin hocam ben de ona



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    karpuzları severim




  • Teğmen
    118 Mesaj
    Aynı orun bende de oldu arkadaşlar. Demek ki kronik bir sorun bu. Ben telefonu ikinci el almıştım 6 ay önce. Garantisi vardı. Ancak fatura vs yok. Şimdi garantisi dolmuş mu dolmamış mı nerden bakabilirim.
    |
    |
    _____________________________

    BÜYÜK BAŞKAN AZİZ BAŞKAN!
  • Çavuş
    94 Mesaj

    biraz geç cevap vermiş olacağım ama PTT kargo ile aldım, abimede S2 pili almıştım. O pil 3 haftada geldi. Dönemsel olarak Özellikle PTT kargoda gecikmelerden dolayı geç teslim alınıyor. Birde yılbaşı tatilleri yaklaştığı için yoğunluk olduğunu düşünüyorum. 15 günlük tatillerinde hiç kimse çalışmıyor.(24 Aralık-7 Ocak) bu yüzden insanlar siparişlerini erkenden veriyorlar tatile gelmesin diye buda yoğunluk oluşturuyor.
    |
    |
    codename_lord kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    281 Mesaj
    Hey Allah ım ya. Bi batarya için ne çileler çektim bilseniz. Bilsem böyle olacağını burdan yan sanayi alır 3-5 ay kullanır keyfime bakardım. @Excellent nick li arkadaşın dediği Alman malı batarya siparişi verdim. Vermez olaydım. Bugün 47. gÜn halen daha gelecek. 45 günlük ebay dispute sürecinden önce satıcıyla iletişime geçtim. Kendisine ürünümün gelmediğini belirttim. Sonra yardımcı oldular 2. bataryayı herhangi bi ücret talep etmeden yolladılar. Sonra onun kargo takip numarasını da satıcıdan temin ettim bi şekilde. Tamam adamlar işlerini gerçekten ciddiye alıyorlar. Ürünün elime ulaşması için gerçekten çok çaba sarf ettiler. Ama gel görki bizim yerel kargo firmamız işin içine etmeyi çok iyi biliyor. Yani ptt. Yahu bu kadar sorumsuzluk olmazki. Gelen kargo paketi nasıl kaybolur. Gönderen belli, alıcı belli hatta ulaşamamaları ihtimaline karşı paketin üzerinde tel numaram bile yazılı. Ama adamlar işin içine etme konusununda öyle profeyonel olmuşlarki. Bakalım ikinci kargo şu anda İstanbulda dağıtım merkezinde görünüyor. Kimbilir kaç güne gelir belkide hiç gelmez bilemiyorum. Burdan herşeyi göze alarak ebay dan batarya siparişi verecek arkadaşlara bikaç öneride bulunayım. Siparişinizi verdikten sonra kesinlikle satıcıyla yani Wansee elektronic firmasıyla iletişime geçin ve kargo takip nosunu isteyin. Yoksa kargonuz kesinlikle kayboluyor. Ve 30 gün beklediniz diyelim size ulamadı. Panik yapmayın ve paybal dispute açın. Bunun içinde 45 gün süreniz var. Ama siz 30. güh yapın beklemeyin. Dispute ebey ın alıcıların hakkını gözetmek için sunduğu bir çözüm. Ürün size hiç ulaşmazsa yada hasarlı veya eksik ulaşırsa paranızı iade alabileceğiniz bir sistem. Ben öyle yaptım. Sistem satıcıya belli bir süre tanıdı. Şayet yine gelmezse paramı iade edecekler. Tabi iade aldıktan sonra kargo mun gelme ihtimalide var. O zaman parayı tekrar satıcıya ödemek benim insafıma kalıyor. Ama satıcının gerçekten hiçbir kabahati yok. Gelirse parayı tekrar ödeyeceğim. Yeterki gelsin...
    _____________________________




  • Er
    3 Mesaj
    arkadaşlar polarcell bataryadan bende sipariş verdim ama adamlar ücretsiz kargo diye takip numarası vermiyorlar.takip numarasını alan arkadaşlar nasıl aldınız bu numarayı?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    331 Mesaj
    Merhaba,

    Bende aynı sorunu yaşıyorum, pil %80 şarjlıyken özellikle internete girince aniden kapanıp tekrar şarja takınca şarj bitmiş gösteriyordu ve şarja takınca şarj sürekli reset atar gibi başladığı an kesiliyor ardarda bu şekilde sürüyordu taki arka kapağı açıp pili çıkarana kadar, pili çıkarttığımda pilin yerine oturmadığını farkedince bir anlam verememiştim. Garantiden değiştiriliyor demişler teknik servisi arayıp önce o şekilde çözmeyi deneyeceğim
    |
    |
    _____________________________
    You'll still be here tomorrow, but your dreams may not.
  • Er
    5 Mesaj

    bana 1 ay sürede geldi kardeş. Ptt kargo söz konusuysa gecikmeler olmaması anormal.
    |
    |
    codename_lord kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    5 Mesaj

    geçmiş olsun kardeş. Bende pili alınca sağolsunlar çok iyi ilgilendiler satıcılar. Ama iş ptt ye gelince sıkıntı dediğin gibi 1 ayda ulaşabildi. Onun içinde takip numarası almak şart. Bildiğim kadarıyla da takip numarası almak için ekstra ücret vermek gerekiyormuş. SAtıcı ile anlaşmaya bağlı. İnşallah gelir bataryan en kısa sürede.
    |
    |
    codename_lord kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    5 Mesaj

    satıcıyla anlaşmana bağlı. İstemezsen vermezler,e baydede takip numarası yani tracking number almak için genelde ekstra ücret vermek gerekiyormuş diye duydum. Pahalı ürünlerde kendiliğinden veriyorlarmış, ucuz ürünlerde isteğpe bağlı.
    |
    |
    happy_to kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    5 Mesaj

    fatura poşete yapışıktı bende , başta göremedim sonradan buldum dikkat etmek gerekiyor.
    |
    |
    worldmaster61 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    235 Mesaj
    Aynı sorun bende de var geç olmadan garantiye vereceğim. Herkes de aynı sorun olması da cidden merak uyandırıcı.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    549 Mesaj
    verilen linkteki ürün 1600 mAh, doğru değil mi?
    daha yüksek amperlisi yok mu acaba? (çin den gelender hariç)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m044010 -- 6 Şubat 2014; 14:27:35 >
    _____________________________
    İmza
  • Yüzbaşı
    549 Mesaj

    linkteki ürünü aldım harbiden süpermiş eşimin telefonuna aldım çok sık kullanmaz telefonu ama yinede muazzam gidiyor
    2 gün 18 saat ve batarya halen %30 da
    geceleride açık telefon ve wifi 24 saat açık
    |
    |
    m044010 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İmza
  • Çavuş
    64 Mesaj
    arkadaşlar selam;

    bu firmadan bende sipariş ile bu pilden aldım. tecrübemi aktarmak isterimki yeni alacak olanlar dikkat etsin.

    birincisi firma hakikaten ilgili ve düzgün. (bunu yaptığım yazışmalar neticesinde söylüyorum.)
    firma ilk pili gönderdi ve pil bugün bana ulaştı. yaklaşık 2,5 ay yani... :)
    tabi ilk 20 gün sonunda ben adamlara pil gelmedi diye yazmıştım. onlar pana türkiye ye ulaşma süresi 45 gün diyip beklememi rica etmişlerdi. bende bekledim ve 45. günde yeniden mail attım. akaşamına pil gönderdiklerini ve takip nosunu yazdılar.
    böylece ikinci gönderilen pil 1 hafta sonra bana geldi.

    şimdi bugün gelen pili iade etmek ile ilgili mail atacağım...

    yeni alacaklara da tavsiye, parayı yatırmadan önce adama, türkiyeden sipariş vereceğinizi ve mutlaka takip nosu istediğiniz belirtin. yardımcı olacaktır...

    hepinize iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.

    not: ben de pilden memnunum. yani şimdiye kadar sıkıntı çıkarmadı ve süresi iyi.
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
google reklamları
son dakika
Masal
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.