Şimdi Ara

Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e [ANA KONU] (2330. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46.746
Cevap
311
Favori
1.720.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
90 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23282329233023312332
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    Peki hocam orjinal olduğunu nasıl anlayabiliriz, bir de hangi ildesiniz nasıl sizden nasıl temin edebiliriz

  • burak-82 kullanıcısına yanıt

    Orjinali kutulu oluyor. Poşettekiler orjinal değil. Ön ve arkasında koruma filmleri var telefonlara yapıştırılanlar gibi. Pilin üst kısmında tarih ve kod yazıyor. Diğer türlü birebir aynısını yapıyorlar. Orjinal bu şekilde


    Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e [ANA KONU]


    Samsung Galaxy S10 / S10+ / S10e [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • osamanos kullanıcısına yanıt

    Tesekkur ederim, Siz hangi ildesiniz hocam, sizin aldığınız 1200 lira miydi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burak-82 kullanıcısına yanıt

    Aydındayim. Evet 1200 tl


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osamanos kullanıcısına yanıt

    Belki bu konuda size pm den rica edebilirim s10 plus için. Merak ediyorum benim cihaz için mevcut mu ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi expressimo -- 28 Haziran 2024; 18:22:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu telefonu daha kaç yıl kullanacağız ne bereketli çıktı şu alet bozulmuyor da :)

  • murataktrk kullanıcısına yanıt
    Ben severek kullanıyorum, neredeyse 4 yıl olacak, hiç tamire gitmedi, Batarya değiştirmedim. WiFi de 5 saat ekran süresi alıyorum. Tüm isteklerimi rahatlıkla karşılıyor. Sağlamlığı, kalite hissi tartışılmaz, nazar değmesin kutudan çıktığı gibi de duruyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sevgili forum ahalisi,
    başımdan geçen tamir süreci ve Samsung Türkiye'nin yaptığı 10 numara hareketi anlatacağım.

    birkaç gün önce pendik samsung kvkk serviste s10 plus telefonumun sarj soketini 2250 liraya yaptılar.

    tabi telefonun ikinci eli maks 8 bin olunca şüphelenmiştim. birkaç servise daha sordum ve aslında 600 700 lira olduğunu öğrendim.

    daha sonrasında samsung genel merkezi müşteri hizmetlerini aradım ve kayıt oluşturduk dendi. Ben kesin sallamazlar derken beni Samsung genel müdürlüğünden Türkiye ofisinden aradılar. Cihan bey isimli birine başından geçeni anlattım, inceleyelim dediler.

    Samsung Pendik kvkk servis işlem formuna BATARYA KİTİ DEĞİŞTİ yazmış meğer. bana bataryanın değiştiği soruldu. kesinlikle hayır dedim, çünkü ben servsiteyken özellikle sormuştum. ve hayır pilinize dokunmadık dediler.
    Sonra genel merkez sıkıştırınca bu beyefendiler formda hata olmuş, isterseniz düzeltelim ama parça fiyatımız zaten buydu dediler(!)

    Cihan beyle tekrar görüştüm, sizin servis fiyatlarımız Türkiye içinde aynı değil mi dedim, parçaları biz sağlıyoruz ve sabit fiyattan veriyoruz dedi.

    Daha sonra Ankara Simge elektronik yetkili servisinden fiyat istedim. bana aynı işlemi garantili şekilde 700 liraya yapacaklarını belirttiler.

    ikisi de yetkili servis. ikisi de aynı fiyattan alıyor parçayı.

    parca fiyati da yurtdışı sitelerinden gördüğüm kadarıyla en fazla 10 15 dolar zaten.

    özetle İstanbul pendik kvk servis aynı işi 2250 liraya yaparken Ankara Simge yetkili servis 700e yapıyor.

    Ben bu nasıl serbest piyasa derken bana müşteri memnuniyeti gereği ücret iadesi yapacaklarını belirttiler.

    5 yıllık, artık güncelleme bile gelmeyen telefona ve müşterisine sahip çıktılar. hiç beklemiyordum gerçekten. artık samsung tan şaşmam.

    Buraya uzun uzun yazdım çünkü olur da garanti olmadan servise giderseniz mutlaka diğer samsung servislerini arayın ve fiyat alın. arada fahiş uçurum fiyat farkları olabiliyormuş öğrenmiş olduk.

    samsung Türkiye ye verdiğim para helal olsun gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kenandorlayy K kullanıcısına yanıt
    Hocam yaşamış olduğunuz durumun çözülmesi iyi olmuş. Yetkili servisin yaptığı tam anlamıyla dolandırıcılık. Siz mahkeme süreci başlatsanız başlarına gelecek olan müşteri memnuniyeti kapsamında verdiklerinden misli ile olacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • f.emre F kullanıcısına yanıt

    hocam bana son verilen bilgi şöyle:

    parçaları samsung turkiye sabit fiyattan sadece yetkili servislere veriyor. yani dışarıdaki özel telefoncu servislerde orjinal olma ihtimali yok. ama sonrasında servis kâr payı olarak ne kadar koyar tamamen onlara aitmiş.

    ki bu kâr oranı 700e 2200 gibi absürt bir fark olsa dahi buna yapılacak bir şey yokmuş.


    buraya yazmamın sebebi benim gibi olanlar çıkar da, garantisi bittiği halde servisten şaşmayım derse ayni şeyi yaşamasın diye.


    zaten telefonla arayınca genelde fiyat söylüyorlar. benimki o an çaresizlikten mecbur vermek gibi oldu. ama şimdi başka bir arıza çıksa 3 4 farklı resmi servis ve 1 2 tane özel servis arayıp öyle yaptırırım, resmi servisler arasında bile uçurum olabiliyormuş gördüğümüz üzere


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kenandorlayy K kullanıcısına yanıt
    Tabi ki hocam, keyifle kullanmanızı diliyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • expressimo kullanıcısına yanıt

    Hocam yoksa bile getirtiyor ama diğer arkadaşın yazdığı fiyat daha uygun isterseniz onla iletişime geçin isterseniz. 1100-1200 civarı burdaki fiyat.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osamanos kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu an güncel pil değişim fiyatı nedir yetkili servislerde?

  • kenandorlayy K kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam geçmiş olsun. Benim de s10un şarj soketi bozuldu galiba resimdeki gibi uyarı veriyor. Telefoncu bir arkadaş yedek parça sordu bulamadı. İnternette yan sanayileri var ama randıman vermez yetkili servise ver dedi. Ya izmirdeki servise elden vereceğim ya da kargoyla İstanbul'a göndereceğim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sarj soketinin bir tarafı çalışıyor hızlı şarj oluyor. Bu şekilde idare edeceğim artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osamanos kullanıcısına yanıt

    ankara simge elektronik tavsiye ederim hem ucuz hem de yorumları çok iyi istanbulda da kadıköydeki servisten memnundum garanti varken

  • Tavsiye için teşekkürler ama Ankarada değilim ve kargoyla da gönderemem. Şimdilik bir tarafı çalışıyor. Yani type-c kablonun tersi düzü yoktur ama sarj soketinin diğer yüzü bozuk demekki.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23282329233023312332
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.