Önce uygulama üzerinden mesaj attım. Sonra onların mailinden chatle görüşmeye başladım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Samsung Galaxy S10 Lite [ANA KONU] (225. sayfa)
-
-
görüşme sesinde problem yaşamadım gayet yüksek ve net 5 aydır kullanıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Son gelen güncelleme ile ilgili olabilir İspanya için 2.güncelleme yayınlandı bu ay ben İspanya 2.guncellemesini yüklediğim için bende sorun yok..
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
teşekkürler dikkate alacağım bunu belki benimkinde sorun vardır.
-
Arkadaşlar, aranızda bildirim ışığı uygulaması kullanan var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Cpt. Foley
Arkadaşlar, aranızda bildirim ışığı uygulaması kullanan var mı?always on display varken gerek var mı 🙂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle katılıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Always on displayde, küçük bir noktada sürekli bildirim ışığı yakabiliyor muyuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Cpt. FoleyAlways on displayde, küçük bir noktada sürekli bildirim ışığı yakabiliyor muyuz?
bildirim varsa sabit olarak gösteriyor o varken herhangi bir bildirim uygulamasına ihtiyac duymadım hic
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Telefon elimde olduktan sonra ona ihtiyacım olmuyor. Telefona uzaktan baktığımda bildirim olup olmadığını anlamak istiyorum. Ekranın bir köşesinde ya da ön kameranın çevresinde halka şeklinde bildirim ışığı yakan uygulamalar varmış, şu anda onlara bakıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum ben denedim. Bildirim gelince düzenli o ışık yanıyor ve telefon aod ekranında kalıyor. Daha doğrusu bu uygulamanın çalışabilmesi aod nin sürekli gösterde opsiyonunda olması lazım. Ama ben batarya yememek için aod yi sadece göstermek için dokun şeklinde kullanıyorum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yani aod nin sürekli aktif olması ve o bildirim ışığının sürekli çakarlı yanmasından dolayı sevmedim ve sildim uygulamayı
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba, dikkate aldığınız ve cevapladığınız için çok teşekkür ederim. Son güncellemeden önce de bu durum vardı. Güncellemeden sonra devam etti. Nedenini bir türlü bulamadım. Sanırım bir arkadaş daha yazmış benden sonra. Yeni gelecek olan güncelleme ile düzelmezse tekrar buradan sizlere danışabilirim.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba, telefonu kılıfsız mı kullanıyorsunuz? Ben kılıfın temas etmesinden de şüpheleniyorum ama kılıfsız da yapabiliyor. Ayarlardan titreşime ilgili bir düzenleme göremedim bende.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: osmancoo
Merhaba, telefonu kılıfsız mı kullanıyorsunuz? Ben kılıfın temas etmesinden de şüpheleniyorum ama kılıfsız da yapabiliyor. Ayarlardan titreşime ilgili bir düzenleme göremedim bende.kalın bir kilifla kullanıyorum rugged armor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Simdi tekrar düsundüm de ekrana dokunmadan ekranın dokunuyormuş gibi tepki vermesi olayını esimin A50 telefonunda da yaşamıştık ekran kendi kendine sanki dokunmussun gibi titriyordu sonra güncelleme falan geldi birdahada yaptığını duymadım siz telefonu bi sıfırlayın isteseniz belki yararı olur..
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
yok hocam, kılıfla kullanıyorum. kılıftan olduğunu sanmıyorum, kenarları çok ince, değme ihtimali yok. nadiren olduğu için çok önemsemedim. bir arkadaşın dediği gibi, başka bir güncelleme ile çözülebilir herhalde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sado2210 -- 2 Kasım 2020; 17:1:49 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Tekrar merhaba, bu durumun temel nedenini bilmemekle beraber Ayarlar > Titreşim yoğunluğu > Dokunma etkileşimini kapatarak çözmüş oldum. Daha önce bu ayarı görmemiştim, sanırım son güncelleme sonrasında geldi yada benim beceriksizliğim. Yeni güncellemeden sonra tekrar sorunun devam edip etmediğini kontrol edeceğim. İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederim, saygılarımla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmancoo -- 3 Kasım 2020; 0:9:16 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: chestter
Arkadaşlar herkese selamlar. Amazon prime uygulamasındaki sorun nedeniyle amazon ile görüştüm ve bu sorunu bize bildiren 2 3 kişi daha olursa teknik ekibe bildirebiliriz diyorlar. Sanıyorum çoğu kişide video takılıyor ve izlenmiyor. Bu sorunu yaşayan kişiler amazona ulaşıp sorunu bildirirse bir çözüm getirirler belki.Ben bu sorunu kaç defa Amazon'a canlı destekte söyledim. Her seferinde uzman departmana aktaracağız vs diye geçiştirdiler. Kaç ay oldu sorun hala devam ediyor. Dediğiniz gibi hiç bir şekilde HD video izlenmiyor, donuyor. Bir de ekranda simge kalıyor gitmiyor. Parasını ödediğimiz uygulamanın maalesef hizmetini alamıyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CLuB4R -- 3 Kasım 2020; 0:15:32 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X