Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU] (118. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
26.738
Cevap
188
Favori
1.591.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onurmsq


    quote:

    Orijinalden alıntı: niburu

    Katılıyorum.
    Eşimin note 5 cihazında ekran aniden gitti servise götürdüğümüzde telefonun arkasındaki minicik çizik nedeniyle garanti dışı olduğunu ve 1000 tl ekram değişimi yapılacağı söylendi. Bizde tabii araya tanıdık sokarak başka bir servisten garanti kapsamında yaptırdık.
    Iphone sahibi arkadaşımın ise telefonu bozuldu.Servise gönderdi. Yenisi geldi :=)

    Aslında bu her şeyi özetliyor...

    Iphone müşteri ilişkileri daha iyi ama malesef ben ios sevmiyorum...

    Ayrıca note 8 cihaz olarak çok güzel fakat Samsung Türkiye berbat ötesi.

    Yenisi geldi dedigin cihaz swap cihaz. Yeni kutulu cihaz vermiyorlar

    Alırken senden cihazın kutusunu almıyor.

    Swap olunca ne oluyor ?

    Aynı garanti devam .



    Bak diyor ki çizik için garanti dışı kaldı. Öteli sorunsuz cihaz değiştirdi swap mıvap ne farketti. Adam cebinden para çıkmadan sürdürdüğü konfora devam etti. Şuanki 7 plusum swap. Çatır çatır çalışıyor.

    Acayip adamlarsınız ya.

    Sıfır telefon veriyor ama swap kıçımla güldüm.

    Araç kiralama işi yapıyorum. Müşterilerin doğum günlerinde ücretsiz araç veriyorum. Yakıtta sizden mi diyor. Buna benzedi bu iş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • swap cihaz ne demek (refurbished mi)
    eşimin iphone unu değiştirdiler 1,5 yıl önce sorunsuz kullanıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1200gs -- 20 Eylül 2017; 18:15:33 >
  • Cumaya kadar beklerim, baktım hala gelmedi basarım iptali.
    Alsınlar saatleri koysunlar vitrine, istemem hediyeyi.

    Gider yurt dışından alırım.
  • Bugün Samsung Türkiye'ye mail atmıştım ve yaklaşık 2-3 saat sonra telefonla aradılar.

    Stokların tamamlanmasını beklediklerini, 25inden sonra gönderilerin yapılmasının planlandığını, ama stoklar önceden tamamlanırsa daha önce gönderileceğini söylediler.



    Ön sipariş verenlerin telefonlarının diğer alıcılardan sonra mı yoksa önce mi ellerine ulaşacağını 2 kez sordum, ön sipariş veren kullanıcılara telefonların daha önce ulaştırılması konusunda planlama yaptıklarını ve çalıştıklarını belirttiler ve bayilerde 6 ekim gibi satışa sunulacağını söylediler.



    Son olarak da saatin beraber gönderilip gönderilmeyeceğinden emin olmak istedim, gönderinin beraber yapılacağı söylendi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emaar dan bugün için bilgi alabilen var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @uiKSilveR @ kullanıcısına yanıt
    Ekomekoya cuma, cizbudakın eşine 22sine kadar demişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı arkadaşlar kızıyor fakat Samsung'u savunma olarak sakın algılamayın ama baştan beri ürün teslimatı Eylül 25 inden sonra diye yazıyordu, 25 kesin demiyor. Ben ve o yazıyı görüp alanlar ona göre aldılar haliyle 25 bi olsun bakalım ne olacak... Şimdi biraz da kendinizin 3 4 şubesi olan bi iş yerinin sahibi olduğunu düşünün bazı ürünler 2 mağazada çok hızlı giderken diğer 2 mağaza bulunduğu ortam itibariyle fiyatları yüksek kaldığı için satış oranı az oluyor, yalnız satış oranı az olan şubelere de diyosunuz ki ürünler size ayın 25 inden sonra gelecek diyosunuz. siz şimdi bu durumda ne yaparsınız? Sonuçta yaptığınız iş ticaret olduğu için para kazanmak olduğu için hızlı satan şubeleri önce o ürünlerle doldurup piyasada ne sattınız kar mı hele ki bu piyasa da tek olmadığınızı güçlü rakiplerinizin olduğunu da düşünerek ona göre satış stratejisi belirlemez misiniz?

    Kendi açımdan bi problem yok Eylül 30 da olsa sonuçta istediğim ve beklediğim telefondu yalnız şu detayı de belirteyim eğer net bir tarih verilmiş olsa ve o tarih geçmiş olsa bende firmaya kendi çapımda baskı uygulamaya çalışırdım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @uiKSilveR

    Emaar dan bugün için bilgi alabilen var mi?

    Ben bugün aradım hafta sonuna kadar geliceği yönünde konuşuldu çok net ve kesin bağlayıcı konuşmuyorlar ama yüksek muhtemel cuma günü gibi başlar dağıtımlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENDERES-5441 -- 20 Eylül 2017; 18:43:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emaar dan 9 eylülde siparişimi verdim. Bana öyle 18 vs demediler. 23 eylülden sonra sipariş sırasına göre arayacağız sizi dediler. Buda 23 ünde hemen arayacaklar anlamına gelmiyor, geç sipariş verdim sonuçta.



    Buarada bilgisi ve daha önceki bizzat kullanım sonrası tavsiye edebileceğiniz ekran koruyucusu yada marka varmıdır acaba ? ben daha ne kılıf ne de başka hiçbirşey almadımda.Mümkünse türkiyeden alabileceğim seçenekleri belirtirseniz sevinirim. yurtdışını şuanda bekleyemem telefondan önce gelmez onlara sonra bakacagım. Şimdiden teşekkür ederim.
  • saskia182 kullanıcısına yanıt
    3 eylülde sipariş verdim. 18 inde başlayacağız 23ünde tamamlanacak dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim için önemli olan konu diğer alıcıların telefona ön sipariş verip bekleyen kullanıcılardan daha önce ulaşıp ulaşmayacağı idi.. Bugünkü görüşmede 2 kez bu konuyu sorup "ön sipariş verenlere daha önce gönderi yapmayı planlıyoruz ve bu konuda çalışıyoruz" cevabını alınca şimdilik içim rahatladı. Umarım dedikleri gibi olur çünkü Türkiye şartlarında 5000TL gibi bir miktarı 1 ay öncesinden bağlayarak bekleyen müşterilerin bir farkı olması gerekli.
  • shenergy S kullanıcısına yanıt
    Doğrudur ona birşey diyemem lakin bana söylenende bu şekilde dolayısıyla kandırılmış hissiyatına girmiyorum belkide. banada net bir tarih söylense tepki veririrm tabi.
  • Breaking news:))





    Son bilgi



    Çünkü gümrüklerde büyük sıkıntı var... ama bu Cuma ya da Cumartesi teslimatlar başlayacak...

    Saat konusunu daha sonra anladım...

    Ayın 18 ine kadar olan siparişlerde eğer saat Ekimin 2. haftası demedilerse muhakkak saatle birlikte teslimat yapılacak

    Amacımız açıkçası Cumadan itibaren teslimatlara başlamak:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25'ine kadar haber gelmezse iptal edip 3500'e düşene kadar beklerim. Belki sonraki modele bakarım. 7 zaten patladı bunu da patlamış sayarız Samsung Türkiye vesilesi ile.
  • Bu ülkede ortak bir hareket yapılamaz en fazla Timur a çıkılır bir fil daha alınır gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jinjin

    Emaar Samsung boyle durumlarda cihazi yuzde 30 degeri ile alirim diyordu, sizin icin avantajli olmaz sanirim, cihaz kullanilabiliyor cunku hala.



    Kiz kardesimde A7 2016 var, 1100TL veriyorlardi ama ekrani kirik, oyle olmasa Note 5'imi vermeyi dusunmuyordum ben de size benzer bir durumdayim :/

    hocam kampanya saçmasapan zaten, arka kapak çatlak maliyeti 100 lira bana 1950 yerine 600 liraya alırım diyor. Yapma kampanya daha iyi.. Gidip konuşcam bu akşam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: east10

    Benim için önemli olan konu diğer alıcıların telefona ön sipariş verip bekleyen kullanıcılardan daha önce ulaşıp ulaşmayacağı idi.. Bugünkü görüşmede 2 kez bu konuyu sorup "ön sipariş verenlere daha önce gönderi yapmayı planlıyoruz ve bu konuda çalışıyoruz" cevabını alınca şimdilik içim rahatladı. Umarım dedikleri gibi olur çünkü Türkiye şartlarında 5000TL gibi bir miktarı 1 ay öncesinden bağlayarak bekleyen müşterilerin bir farkı olması gerekli.

    Beklemenin karşılığı olarak veriyor saati. Mağazadan alacaklara hediye yok.



    Saat ile sipariş verenlerin ötekilerden nasıl erken gelmez diye sitem etmeye hakkı yok diye düşünüyorum. Kimse erken gelsin diye sipariş vermedi. Saati alabilmek için verdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golden Gate -- 20 Eylül 2017; 19:29:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Golden Gate kullanıcısına yanıt
    Ön siparişi, saati almak için değil telefonu herkesten önce sahip olmak için verdik.



    Adı üstünde ön sipariş, bu bütün dünyada böyledir. Amerikada ön sipariş verenlere dağıtıldı, hatta söz verilen tarihten çok önce. Sonra halka açık marketlere verildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mbaydar76 kullanıcısına yanıt
    Umalım cuma veya cumartesi büyük sorun değil en azından pazar günü kurcalama imkanı olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendimce -- 20 Eylül 2017; 19:38:50 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Samsung hem yüksek fiyata hem de hediye paketleri İlkin saati hediye eder sonra da 500 adet kısıtlaması çıkartır!

    Telefon ederiz 444 7711 e sağlık li net cevap vermezler . Yalan söylerler. İnanmadım da madem öyle resmi sayfanızda derhal o 500 adet saat kotasını kaldırın dedim. Hiiic kaldırılmadı ben de iptal ettim. Media Markt ten tamamını ödemiştim utanmadan benden sözleşme imzaladı lar hizmet vermeden de sanki cihazı almışım gibi bendnen fotoğraf çekilmesini de istediler neymiş ilk alanlariz diye.

    Sanırım bizleri affola enayi diye gülmek için olsa gerek.

    Yabancı ülkelerde on sipariş ödemesi misal kredi kartı mi ya da EFT mi cihazınız kargolama yapılınca parayı alırlar.

    Ama bunlar parayı peşin alıyorlar sanki hizmet vermişler veya ürün elde etmişiz gibi...

    Abartı yalan yok.

    Başka ülkelerde durum böyle.


    Başkaları on sipariş ile geçen hafta cihazları aldılar Amerika daha da erkenden aldı....

    Samsung belli ki Türkiye ye önem vermiyor.... Ya da Samsung Türkiye ekibi toptan fes edilmesi şart özellikle yönetim kanadı.

    Çağrı merkezi Samsung Emaar mağazası ndan haberi yok bizim resmi satış mağazalarımizdan değildir diye ısrar ediyorlar. Ben onlara ac Google u Samsung Emaar yaz aramada hangi sitede haberi verilmiş dedim en başta Samsung Türkiye resmi web sitesinde. Sonra da bir dakika hatta bekleyin diye 5 dk sonra dönüş yaptılar sistemleri güncel değilmiş!

    Samsung Emaar mağazası resmi duyurusu haziran başında olmuştu Samsung kendi iç ağları eminim inşaat aşaması geçtim böyle bir önemli konsept eşsiz mağaza kararı alınacak resmi sitelerinde haberi yapılmış ama call center dakiiler haberi yokmuş !!!!!???


    Gelde bu rezaleti burda paylaşmayayim daha öncede de ifade etmiştim bu kadar detaylı değildi gerçi....

    Emaar ile Türkiye için son umut gördüm özelikle İstanbul la gelecekler için ama servislik birşey olsa kim satın alma için gelmeyi göze alırken arıza için de tekrar dan gelmeyi göze alabilir ki ? Telefonsuz kalınacak teslim etmenin bir yolu olsa bile ...


    Bayi fiyatların oranına eminim kimsenin gözü yoktur sadece bayiye gelecek fiyatlar neden birden düşüyor elinde satilmamis aynı cihazı daha önce yüksek ten almış diye buna çözüm neden üretemiyor Samsung merkezi ....

    Tansu Yeğen i hiç beğenmedim . O koltuğu haketmiyor.

    Yine carpitir hediye istiyorlar diye. Twitter kullanmam ama vatandaş başka ülkelerde ki gibi eşit şartlarda hediyesini de istiyor Tansu Yeğen bey çarpitiyor.

    Kimse durduk yere bedava almadığı şeyler için hediye istemez.

    Yılların Samsung kullanıcısı olarak eskiden satış sonrası hizmetler de daha başarılı iken son yıllarda Samsung vasat yöneticileri başa getiriyor.

    Tansu Yeğen gerçi yardımcı dir. Türkiye sorumlusu Kore li bir adamdır.

    Samsung Istanbul AŞ aslında Hollanda merkezli bir alt şirket tir. Ayıp olmasın diye yardımcı olarak Tansu Yeğen getirmişler.

    Tansu Yeğen olan olduktan sonra kötünün iyisi misali çabaları vardır hakkini yemeyelim ama Türkiye nin başında Koreli biri olmaması gerekirdi.

    Emaar bile nasıl kuruldu hayret ettim yani...

    Umarım göstermelik tek bir mağaza olarak kalmaz....

    Şeytan detaylar da gizlidir derler ya.

    Yılların Samsung Türkiye satış sonrası hizmet anlayışı na bu kadar vasat oluşan nedendir acaba diye bir sebep bulamadım taki Emaar Samsung çalışanı arkadaş meğerse Samsung Türkiye de hizmet ve satışı Franchising sistemi sinsiice yerleştirmiş getirmişler.

    Bu rezaleti satış güncelleme satış sonrası satış kampanyalar da habire tutarsız karar değiştirmeleri ile şüphem vardı tepkili idim.

    Samsung Türkiye yönetimi şu yazdıklarımı okusa ne yazar .... Sorunu iyimser çözümü Samsung Kore Merkezi dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart1978 -- 20 Eylül 2017; 20:52:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.