< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Samsung Galaxy Buds3 & Buds3 Pro [ANA KONU] (3. sayfa)







-
-
" Samsung, yeni güncellemede Galaxy Buds 3 Pro boğuk ses sorununu çözmeyi planlıyor " ....
sammy fans
Samsung plans to fix Galaxy Buds 3 Pro muffled sound issue in new updatehttps://www.sammyfans.com/2024/08/26/samsung-plans-to-fix-galaxy-buds-3-pro-muffled-sound-issue-in-new-update/ -
Samsung'un kendi sitesinden almayı düşünüyorum ben de sorunlu ürün göndermezler dimi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim deneyimimce ses gayet temiz ve net.
-
Buds 3 pro bir gizem... Benim kulaklığımda bi sorun yok sizde de olmayacak kesin diyemem ancak Samsung'un bu konuda resmi duyurusu var ve Samsung Türkiye buna uymak zorunda.
-
benim önsiparişim hala beklemede gözüküyor, herkeste bu şekilde mi acaba ?
-
Güncelleme detayında ( ki tüm dünyaya aynı içerikli güncellemeler geliyor ) bahsettiğim sorun için iyileştirme derse ne olacak ?
Akla o zaman bir Odyolog tan testler istenmesini öneririm. Bazen yaşa bağlı bazen de sürekli yüksek seslere filan maruz kalmakla bazı sesleri ayırt edememe filan tezahür edebilir ki bu olağandır da...
-
Makalede hata var, ilk paragraf sorun sadece Concert Hall modu "kapalıyken" yaşanıyor diyor. Yazinin ilerisinde daha iyi ses kalitesi elde etmek icin Concert Hall modunu "kapatın" diyor.
Belli ki bir sorun var ama makeleyi yazan da ne dediğini okumadan havaya yazmis. FW update ile cozulecekse ne ala.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sonuc? Sorun var ve fark edilmemesi de baska bir sorun ... Cozum teshis uzman bir Odyolog .
Apple cihazlarinda sorun yapmiyormus... Bir farkindalik var bir kabullenmeme var veya yasa veya ortama bagli kulak sorunlari ...
Samsung sorunu kabul etmis cozecek yazilimsal guncellemeyle ...
Meselenin ozu toparlamasi budur .
-
Ben sorun yok mu demişim? Bir makale ile örnek verdiniz ben de bu makalede hata var dedim, dikkat edilmemis bi yazıdan örnek veriyorsunuz tezinizi desteklemek icin.
Müşterinin mağdur edildiği sorunlu bir ürün ve sorunlu bir süreç yönetimi var. Ben kişisel tecrübemi ve bu özel durumdaki tercihimi paylaştım, hepsi bu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
19 Temmuzda ön sipariş ile buds 3 pro kulaklıkları teslim almıştım. yaklaşık 20 gün kulaklıkları kullandım. Bu süreçte kulaklıklardan memnundum, bahsedilen kozmetik sorunlar yoktu ancak kulaklık uçlarını değiştirmedim den sorun olup olmadığını bilmiyorum. 7 Ağustos ta samsung kulaklıkları değişim için geri çağırdı hala beklemekteyim yeni kulaklıklar teslim edilmedi. Aynı durumda olan var mı bilmiyorum. Keşke hiç geri vermeseydim diyorum gelecek kulaklıkların ne olacağını bilmediğim gibi ne zaman teslim edileceği ile ilgili dönüş te yapılmadı. 30 ağustostan sonra dağıtıma çıkılacağını medyadan takip ediyorum. Bakalım bekliyoruz
-
Sen sorun var dedin mi yazdım? Sorun var dedim. Yani kimden geldiği yani senden geldiğini yazdıklarımdan nasıl algılıyorsun? Merak ediyorum harbiden...
Alınganlığın had safhada. Gerçek hayatta birşeyler ters gidiyor olabilir belki bir ihtimal bence yani falan filan.
Yansıtma seziyorum sende ...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla komiksin bazen :) Bana yanit verdin ben de uzerine gördüğüm seyi acikladim. Hayattaki rolunu cok buyuk görüyorsun, hayatımdaki yerin ne ki sana alınayım ben.
Psikologlukculuk oynamayi birak, daha mutlu bir insan olursun belki.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yok be. Tahmindir sadece ... Olsam da sanalda kesin tanıyı hiçbir klinik uzman dahi koyamaz. Elbette şüphelenme herkesin hakkıdır. Bazen açığa çıkarıyorum ama kuru kuruna da değil. Öyle cevaba böyle karşı cevap :) .
-
Teknoloji forumunda bir kulaklıktan konusurken geldin ve olayi sahsim uzerine kisisellestirip kendince bazi tanımlamalar yaptin, ne alaka ise... Cevap hakkin sende saklidir, saygisizca bir sözün olmadigi surece ama cok garip davrandığın gerçeğini değiştirmiyor. Simdi de kendince bi zafer ilan ettin, ne diyim mutluluklar sana arkadaşım :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bazen kişiselidir polemikten uzak kişiseldir. Misal : Ekranı sorunludur ama gözleri bozuktur fark etmez dert etmez veya geç fark eder.. Örnekleri boldur ...
Ses konusunda da ..
Harbiden bana ne seni şahsen tanımam etmem hukukumuz da sekteye mi uğradı filan o haller de yok . O yüzden forumlarda altan alma kültürü olamılıdır ama bu tek taraflı olursa da ben de veya sen de karşılık verirsin bu da olağandır.
Sarkastik düşünceyi Türkiye de yok ettiler. Yurtdışındaki Türkler bile unuttu ...
Mutluluklar sana arkadaşım deyinin bile :) ... Neyse .. Mesaj iletilmiştir hem de ulu orta
...
-
Amazondan sipariş verdim ama stok bitti heralde normalde dün teslim edilecekti cumartesiye ertelendi. Şuan satılan seriler sorunsuz mu bu yırtılma sorunu vs olup olmadığını nasıl anlayabiliriz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Muhtemelen kulaklık padını değiştirerek bir kaç defa denedim ama yerine çok sıkı bir şekilde takılmış cesaret edemedim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Memnun musun hocam? Buds 2 Prodan geçeceğim ANC kalitesi nasıl ve kulaklığı çıkarınca müzik otomatik duruyor mu?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X