Şimdi Ara

SAMSUNG C7 [ANA KONU] (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.085
Cevap
54
Favori
281.161
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nbdrkc1215 kullanıcısına yanıt
    bende 4.5 g ye gecemedim sorunu czdun mu sen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • diyar006 D kullanıcısına yanıt
    4,5 g yok telefonda beyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sstenioo S kullanıcısına yanıt
    wifi kullanılıyor ama di mi wifi aç ne tm olarak ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emir BEKTAŞ

    4,5 g yok telefonda beyler

    İthalatçı garantili olduğundan 4.5G simgesi olmaz görünüşte tek 4G simgesi olduğuna bakmayın aynı şey zaten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asabi kullanıcısına yanıt
    sen ne zamandır kullanıyosun telefonu hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar 4g sımgesinede glmiyoo zatenn bazı arkadaslar 4g var dyoo kmi yokduu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asabi kullanıcısına yanıt
    hocam 4g smgesde glmyoo hp 3g kullanlyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diyar006 -- 19 Kasım 2016; 12:15:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • diyar006 D kullanıcısına yanıt
    kanka baska bi sıkıntı yoksa o halledilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • diyar006 D kullanıcısına yanıt
    yaşadıgın yerde cekmiyo olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baska bi skntı yokk teşden cok memnunum tek skntm 4g olayıı arastrdm nraz bnlarda 800 bnd olyımı ne yokmss onla alaklıdır dyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rainbowtrout R kullanıcısına yanıt
    hocam sim takmamış olmanız çok iyi olmuş, bu fabrikasyon hatası , hemen irtibata geçin iade edin yada değişim isteyin yine kapalı kutu olarak. firma belki simi bahane ederek iade almak istemeyebilir, siz sonradan söyleyin ki, bir bahaneleri kalmasın, ilk başta arızalı olduğunu ve değişim istediğinizi söyleyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • diyar006 D kullanıcısına yanıt
    hocam bence hayırlı olsun 1400 lira civarı aldın büyük ihtimal o fiyata o ürün harika sorun da yoksa güle güle kullan derim darısı benim basıma:D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pmomer

    hocam sim takmamış olmanız çok iyi olmuş, bu fabrikasyon hatası , hemen irtibata geçin iade edin yada değişim isteyin yine kapalı kutu olarak. firma belki simi bahane ederek iade almak istemeyebilir, siz sonradan söyleyin ki, bir bahaneleri kalmasın, ilk başta arızalı olduğunu ve değişim istediğinizi söyleyin

    Hocam n11 deki satıcının soru-cevap kısmına telefonun sorunundan bahsetmiştim. Kurulumu yanlış yapmışsınızdır diyerekten cevap vermiş. n11'in canlı yardım bölümüne sorduğumdaysa telefonu servise vermemi ve servisten teknik servis raporu almamı söylüyor. Açıkçası telefonu alalı 3 gün oluyor ve 2 kez sorunu yaşadım(1 dakika kadar sürüyor). Bu sorunu delta servisteki elemanların bulabileceği ne malum. Sorun yok diyip gönderebilirler. Delta servise göndermeden bu olay hallolamaz mı ben yenisiyle değişim istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainbowtrout


    quote:

    Orijinalden alıntı: pmomer

    hocam sim takmamış olmanız çok iyi olmuş, bu fabrikasyon hatası , hemen irtibata geçin iade edin yada değişim isteyin yine kapalı kutu olarak. firma belki simi bahane ederek iade almak istemeyebilir, siz sonradan söyleyin ki, bir bahaneleri kalmasın, ilk başta arızalı olduğunu ve değişim istediğinizi söyleyin

    Hocam n11 deki satıcının soru-cevap kısmına telefonun sorunundan bahsetmiştim. Kurulumu yanlış yapmışsınızdır diyerekten cevap vermiş. n11'in canlı yardım bölümüne sorduğumdaysa telefonu servise vermemi ve servisten teknik servis raporu almamı söylüyor. Açıkçası telefonu alalı 3 gün oluyor ve 2 kez sorunu yaşadım(1 dakika kadar sürüyor). Bu sorunu delta servisteki elemanların bulabileceği ne malum. Sorun yok diyip gönderebilirler. Delta servise göndermeden bu olay hallolamaz mı ben yenisiyle değişim istiyorum.

    Servise göndermenizi tavsiye etmem, çizik dahi olmayan telefona baskı uygulanmış vs diyerek garanti dışı bırakıyorlar, siz yasal hakkınızı kullanarak aldığını yere iade edin telefonu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diyar006

    arkdaslar cihazım 4.5 g ye gecmiyorr ne yaptıysam olmadı aynı sorunu yasıyan var mı

    Bulunduğum ilçede 4.5G çekmiyor, ancak il merkezine gittiğimde 4G diye yazıyor, operatörünüzü bir arayın onlara durumu izah edin, daha net bilgiyi onlar size verecektir.
  • Telefonu yaklaşık 318 saattir hiç kapatmadan kullanıyorum, aldım alalı da sadece 1 kez kapattım, onda da güncelleme yaptığı için, telefonda (Maşallah) ne bir donma,ne bir yavaşlama, ne pil gücünde değişme vs hiçbir aksi durumla karşılaşmadım. Bunları sadece bilgi amaçlı söylüyorum, ileride sorun verir mi bilmiyorum

    SAMSUNG C7 [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevenhill77 -- 19 Kasım 2016; 17:3:57 >
  • Bunda da günlük kullanımda pil durumunu gösteriyor. You Tube'den video, whatsapp, küçük oyunlar (batak, pis7'li vs), konuşma, facebook, gündüz sürekli 3G, akşam wifi vs, önceki telefonlarımda akşamı zor ediyordum.

    SAMSUNG C7 [ANA KONU] SAMSUNG C7 [ANA KONU]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevenhill77


    quote:

    Orijinalden alıntı: rainbowtrout


    quote:

    Orijinalden alıntı: pmomer

    hocam sim takmamış olmanız çok iyi olmuş, bu fabrikasyon hatası , hemen irtibata geçin iade edin yada değişim isteyin yine kapalı kutu olarak. firma belki simi bahane ederek iade almak istemeyebilir, siz sonradan söyleyin ki, bir bahaneleri kalmasın, ilk başta arızalı olduğunu ve değişim istediğinizi söyleyin

    Hocam n11 deki satıcının soru-cevap kısmına telefonun sorunundan bahsetmiştim. Kurulumu yanlış yapmışsınızdır diyerekten cevap vermiş. n11'in canlı yardım bölümüne sorduğumdaysa telefonu servise vermemi ve servisten teknik servis raporu almamı söylüyor. Açıkçası telefonu alalı 3 gün oluyor ve 2 kez sorunu yaşadım(1 dakika kadar sürüyor). Bu sorunu delta servisteki elemanların bulabileceği ne malum. Sorun yok diyip gönderebilirler. Delta servise göndermeden bu olay hallolamaz mı ben yenisiyle değişim istiyorum.

    Servise göndermenizi tavsiye etmem, çizik dahi olmayan telefona baskı uygulanmış vs diyerek garanti dışı bırakıyorlar, siz yasal hakkınızı kullanarak aldığını yere iade edin telefonu

    Bende bahsettiğiniz nedenlerden dolayı direk satıcıyla irtibat kurmaya çalışıyorum fakat satıcı servise gönderin derse ne diyebilirim ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainbowtrout


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevenhill77


    quote:

    Orijinalden alıntı: rainbowtrout


    quote:

    Orijinalden alıntı: pmomer

    hocam sim takmamış olmanız çok iyi olmuş, bu fabrikasyon hatası , hemen irtibata geçin iade edin yada değişim isteyin yine kapalı kutu olarak. firma belki simi bahane ederek iade almak istemeyebilir, siz sonradan söyleyin ki, bir bahaneleri kalmasın, ilk başta arızalı olduğunu ve değişim istediğinizi söyleyin

    Hocam n11 deki satıcının soru-cevap kısmına telefonun sorunundan bahsetmiştim. Kurulumu yanlış yapmışsınızdır diyerekten cevap vermiş. n11'in canlı yardım bölümüne sorduğumdaysa telefonu servise vermemi ve servisten teknik servis raporu almamı söylüyor. Açıkçası telefonu alalı 3 gün oluyor ve 2 kez sorunu yaşadım(1 dakika kadar sürüyor). Bu sorunu delta servisteki elemanların bulabileceği ne malum. Sorun yok diyip gönderebilirler. Delta servise göndermeden bu olay hallolamaz mı ben yenisiyle değişim istiyorum.

    Servise göndermenizi tavsiye etmem, çizik dahi olmayan telefona baskı uygulanmış vs diyerek garanti dışı bırakıyorlar, siz yasal hakkınızı kullanarak aldığını yere iade edin telefonu

    Bende bahsettiğiniz nedenlerden dolayı direk satıcıyla irtibat kurmaya çalışıyorum fakat satıcı servise gönderin derse ne diyebilirim ki

    Sanırım telefonu N11'den almıştın, ürünlerin alt kısmında 14 gün içerisinde iade edebileceğiniz yazıyor, hatta hiçbir mazeret beyan etmeden. Ayrıca şu numaradan da (0850 333 0011) şikayetinizi dile getirin, satıcı hala ısrar ederse uygun bir dille uyarın (şikayet edeceğinizi vs söyleyin)


    Cayma hakkı nedir?


    6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun (“Kanun”) gereğince, alıcıların teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Kanunu her kurumun uygulaması gerekmektedir.


    Cayma hakkı Nasıl Kullanılır?


    Alıcının cayma hakkını kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedeli ve iade kargo ücretini alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin ödemekle yükümlüdür.

    n11.com Ödeme Koruma Sistemine göre ürün bedeli satıcıya aktarılmış olsa bile cayma hakkı gereğince alıcı ürünü iade edip parasını geri alma hakkına sahiptir.

    Ürün, Satıcı’ya iade edilirken teslimatı sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi gerekmektedir. Faturanın iade açıklama bölümü varsa eğer bu bölüm doldurulmalı ve fatura, Alıcı tarafından imzalanarak ürünle birlikte teslim edilmelidir.




  • sevenhill77 kullanıcısına yanıt
    telefonu nereden aldıgınızı sorsam hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.