< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
hepsiburadada hala 17bin gayet güzel tel bence. alternatif olarak honor 400 de bakılabilir bu bütçede ikisi en iyi seçenekler. bu devirde 500-1000 liralar çok paralar değil. daha fazla beklerseniz düşebilir fiyat evet ama artabilir de. riski göze alıyorsanız bekleyebilirsiniz ama telefonun piyasası zaten bu aralıkta 17 binlere alınacak en iyi cihazlardan. |
|
_____________________________
|
|
Hepsiburada'da 15.999, kupon da yakalarsanız 15.899'a kadar düşüyor ara ara takip edin. |
|
_____________________________
|
|
yıl sonunu bekle derim. stokları eritmek isteyeceklerdir. şimdi zam yaptılar ya, üstünde azcık zam da olsa kalacak şekilde indirim yaparlar sanırım. ben de şu son üç günde farklı bir model almak için çok heveslendim. satıcılar da adeta satmamak için benden çok daha çok gayret gösterdiler. ben de vazgeçtim. 😁 34,35,36 al üçünü koy bir çuvala. 36'nın bir esim'i var bence. O da 1 tane destekliyordur muhtemelen. hemen hemen üçü de cep değil takoz ebatlarında. bence fark yok... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The souls migration -- 5 Kasım 2025; 14:2:40 > |
|
_____________________________
bu bir yaratılıştır. her şeyi yaratan Allah, şeytanı da bir vesile için yaratmıştır. şeytanın isyan edeceğini ve kendisine baş kaldıracağını Allah elbette önceden görmüş, bilmektedir. galip gelecek olan sadece Allah'tır. O'da tüm bu hayatı, her şeyi, bilinçli olarak var etmiştir. inanmış ve iman etmiş olan insanoğlu için bir güzellik, inkar edecek olanlar için de onulmaz bir hasret duyulmaya vesile olacak, büyük bir ızdırap, hem de sonsuza dek. şeytanın sahip olduğu, nasıl bir psikolojidir? üstünlük taslama, büyüklenme, kibir, emre itaatsizlik, hata kabul etmeme ve suçu başkasına atma, narsisizm..
|