Şimdi Ara

SAMSUNG 55 ES 8000 >>>ANA KONU>>> TAVSİYE ve TANITIM PAYLAŞIM (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
5
Favori
16.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Aynen yok devam

    Bu arada aşağıdaki joystick'i bilmeyen varsa incelesin.

     SAMSUNG 55 ES 8000 >>>ANA KONU>>> TAVSİYE ve TANITIM PAYLAŞIM
  • 2012 tarihinde aldığım 55ES8000 televizyonumun 1 hafta önce (20-10-2014) sol tarafında bir çizgi şerit belirdiğini farkettim!.

     SAMSUNG 55 ES 8000 >>>ANA KONU>>> TAVSİYE ve TANITIM PAYLAŞIM
     SAMSUNG 55 ES 8000 >>>ANA KONU>>> TAVSİYE ve TANITIM PAYLAŞIM
     SAMSUNG 55 ES 8000 >>>ANA KONU>>> TAVSİYE ve TANITIM PAYLAŞIM

    Tabi satın aldığım tarihin ayını hatırlamadığım için garantisi bitmiştir artık olan olmuş yapacak birşey yok diyerek kolları sıvayıp servis menüsünden svc reset factor reset vs. yaparak bir umut yazılımsaldır diye test etmeye başladım. Hatta samsung ES8000 için bayağı bir süre güncelleme'de çıkmıyordu ama sitesine girdiğimde 2014.2 güncel bir versiyon çıkartmış Samsung, onuda yükledim ama ne svc reset ne factor reset nede güncel yazılım sonucu değiştirmedi .

    TV'yi nasıl olsa 3 metreden izlediğim için gözüme batmaz diye baktıkça gözüme iyice batmaya başladı. Tabi panelin fiyatı pahalı olduğunu bildiğim halde yine bir araştırayım dedim ve buldum 1345 sterlin arvupada fiyat böyleyse burda 7000tl çekerler.

    Umudum yok ama yine faturalara bir bakayım dedim ne göreyim 24.10.2012 garanti hala devam ediyor.

    Hemen müşteri hizmetlerini arayarak servis isteğinde bulundum. Kayıtlarım göründüğü için bütün bilgiler karşılarına çıktı (beyfendi ürününüzün son 4 günü kalmış hata sizden kaynaklıysa servis ücreti bla bla) neyse kaydı oluşturdum servisin gelmesini bekledim. 21'i gelmediler 22'side yok!, içimden sayıyorum Samsung servis ve garantisi hakkında yazılanlar demekki doğruymuş nasıl olsa bunun 4 günü kalmış diye garantimin bitmesini bekliyorlar.

    23'ü oldu sabah bir telefon Samsung yetkili servisi Koçak elektronikten "biz geliyoruz evdemisiniz?" falan filan ekip geldi. Durumu gösterdim servis menüsüne girdiler test üstüne test yaptılar resetlediler, sonra çizginin resimlerini tv'nin genel kondisyonu (görüntü testleri çerçevesi sağı solu seri numarası çekildi) çekilip genel merkeze mail atıldı ve cevap beklendi. Cevap test cihazıyla paneli test edin?.

    Teknik ekip "cihazın arka kısmını sökmemiz gerekiyor geniş bir alanınız varmı?" neyse güzelce itinalı bir şekilde arka kapağını söktüler ve T-Con kartına ek bir kart takarak PSU'dan enerji alıp görüntü testi yaptılar panelden çıkan film yollar kontrol edildi ama çizgi bu kartlada devam ettiği kanısına varıldı sonuç merkeze iletildi. Merkezden gelen cevap "panel değişimi onaylandı sparişi çekildi".

    Teknik ekip TV'yi kapatıp yerine koydular ve "beyfendi bizden haber bekleyin panel spariş edildi" dediler gittiler!, TV'yide almadılar 3 ayda gelir panel artık.

    Ertesi gün bir telefon (garantinin bitmesine son gün) "beyfendi samsung merkez depoda panel mevcut bir saat içinde depodan alıp geliyoruz" demezlermi ben şok evdekiler şok, çünkü benim bildiğim bu tip işleri servis atölyesinde yapar ama belliki evde yapacaklar?. Yine içimden diyorum bu kadar kısa sürede paneli getirip bitiriyorlar ise sorunlu panellleri depoda toplayıp müşteriye giydiriyorlar.

    Panel geldi kutu açılmamış ellenmemiş ve 2014 model, hemen TV'yi sökmeye başladılar vs. yeni panel takıldı (Panelin güncel T-Con kartı bile üstünde geldi). Yarım saat test edildi (bulutlanma ölü pixel vs.) sonuç tertemiz 2014 bir panelim oldu.


     SAMSUNG 55 ES 8000 >>>ANA KONU>>> TAVSİYE ve TANITIM PAYLAŞIM
     SAMSUNG 55 ES 8000 >>>ANA KONU>>> TAVSİYE ve TANITIM PAYLAŞIM
     SAMSUNG 55 ES 8000 >>>ANA KONU>>> TAVSİYE ve TANITIM PAYLAŞIM
     SAMSUNG 55 ES 8000 >>>ANA KONU>>> TAVSİYE ve TANITIM PAYLAŞIM

    Servise sordum neden evde yapıyorsunuz diye? "beyfendi Samsung merkezden yeni bir iş emri geldi artık mümkün olduğunca müşterinin evinde gözü önünde işlemleri yapıyor ve teslim ediyoruz" dedi ama bu türkiye genelindemi yoksa bölge bölgemi bilmiyorum.

    Özet: Samsung garanti dahilinde hizmetini iyi bir şekilde beni zor duruma sokmadan sorunumu çözdü. Koçak elektronik servis elemanları olarak biri usta diğeri çırak TV'yi kesinlikle çırağa dokundurtmadı ve işçiliği temizdi, birde servisin müşterinin evinde gözü önünde bu işi yapması benim çok hoşuma gitti açıkçası.

    Yalnız resim kalitesi siyah seviyesi eski panelime iyi derdim ama bu panel çok daha iyi çıktı valla, artık bir Evolution kit yakışır yeni televizyonuma




  • Geçmiş olsun hocam yeni paneliniz hayırlı olsun
  • Source kullanıcısına yanıt
    Sağolun teşekkür ederim.
  • pocemonmutlu kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam. Sayende cihazın içini de görmüş olduk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. 2012 yılında avforums sitesinde kasanın iç fotolarını bulmuş burda paylaşmıştım ama hangi başlıkta paylaştım hiç hatırlamıyorum.
  • Gelen misafirlerim gerçekten bile iyi gösteriyor diyorlar HD yayında tv çok harika.
  • hdmı gırısınde 2.gırısın renk kalıtesı dıger gırıslerden daha ıyı oluyor aynı kabloda böyle bırsey yaşayan var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blueman7 kullanıcısına yanıt
    Hiç dikkat etmedim valla. Bir de o girişlerin farkı çözmüş değilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEK-2000 ürününü almak istiyorum arkadaşlar.

    TR'de Samsung bayii'ne sordum ancak ürünün varlığından bile haberleri yok. SEK-1000 var diyor, o da kodunu bilmeden, evolution kit var mı diye sorduğumda 2013'te çıkan SEK-1000'i gösterdi...

    amazon'da ürün $200'a inmiş. Almaya niyetlendim. Yurtdışından/amazon'dan alıp kullanan var mı?

    Bu arada link:http://www.amazon.com/Samsung-SEK-2000-Evolution-Kit/dp/B00ISJO06A/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1418326559&sr=8-1&keywords=sek-2000




  • Arkadaşlar resimdeki boşluk olan yerde Samsung Sinema uygulaması vardı sonra uygulamaya güncelleme geldi ve adı SFilm olarak değişti. Hatta uygulama simgesi de değişti ama smart hub ekranında simge gözükmüyor. Üzerine gelip giriş yapınca uygulama açılıyor sorun yok ama görüntü olarak çok sinir edici. Sizde de böyle bir sorun oldumu?


     SAMSUNG 55 ES 8000 >>>ANA KONU>>> TAVSİYE ve TANITIM PAYLAŞIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 20 Ocak 2015; 18:05:31 >




  • Evet bizimkinde de öyle oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ipekce

    Evet bizimkinde de öyle oldu.


    Genel bir sorun demekki. Umarim duzeltirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Ayni sorun bendede var :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DH'de bazı üyeler sevmezdi ama doğru veya yanlış insanlara yardımcı olmaya çalışan Andy1 nick'li üye (Erol Yüksel) vefat etmiştir. Allah ailesine sabır versin Allah rahmet eylesin.

    http://www.anlayanbiri.com/aci-kayip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Ayni sorun bendede var :(

    Sorun düzeldimi sizde? Bende durum hala aynı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Ayni sorun bendede var :(

    Sorun düzeldimi sizde? Bende durum hala aynı.

    Hocam guncelleme yaptiktan sonra sorun duzeldi bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Ayni sorun bendede var :(

    Sorun düzeldimi sizde? Bende durum hala aynı.

    Hocam guncelleme yaptiktan sonra sorun duzeldi bende.

    Düzelmesine sevindim yalnız bende defalarca güncellememe rağmen hala devam ediyor

    Mümkün olduğunuzda tv ve smart hub yazılımlarının versiyonlarını paylaşabilirmisiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Ayni sorun bendede var :(

    Sorun düzeldimi sizde? Bende durum hala aynı.

    Hocam guncelleme yaptiktan sonra sorun duzeldi bende.

    Düzelmesine sevindim yalnız bende defalarca güncellememe rağmen hala devam ediyor

    Mümkün olduğunuzda tv ve smart hub yazılımlarının versiyonlarını paylaşabilirmisiniz.

    Oncelikle gecmis olsun gercekten cok sinir bozucu bir problem, eve gittigimde paylasirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Source kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Tamam bekliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.