Şimdi Ara

Samsung 225BW

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
1.019
Cevap
0
Favori
33.666
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1512 Mesaj
    bu arada
    aklıma geldı senın alacagın yerden forumda almak ısteyenler ile ılgılı deneme ve ıade proseduru ıle ılgılı bılgı alabılır mısın ?
    kım onlar dersen bırı ben dıım mesela...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1512 Mesaj
    hıc aklıma gelmemıstı bı anda gelıverdı yav bu 22" kac cm e kac cm oluo acep..
    hem bı de bı konu daha bu gonderdıın lınkı baya bı okumustum guzel ıncelem yapmıs adam
    ama aklıma takılan bısey var bılmıyorum okudun mu ama su an 1920 x 1200 @ 60Hz kullanıyorum dıo adam
    bana da nasıl yanı demek kalıo halıyle...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    483 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Creapure

    bu arada
    aklıma geldı senın alacagın yerden forumda almak ısteyenler ile ılgılı deneme ve ıade proseduru ıle ılgılı bılgı alabılır mısın ?
    kım onlar dersen bırı ben dıım mesela...



    Deneme işini hallederim de iade konusunu benim de konuşmam lazım.Mırın kırın ederlerse,205 kapıp kafam rahat eve de dönebilirim,belli olmaz benim işim;ama gönlüm 22" 'den yana.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2297 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Creapure

    hıc aklıma gelmemıstı bı anda gelıverdı yav bu 22" kac cm e kac cm oluo acep..



    1''= 2,54cm

    22''=55,88cm
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1359 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt DoUrden

    quote:

    Orjinalden alıntı: Creapure


    quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt DoUrden

    225BW modeliyle ilgili distribütöre attığım mail'e cevap geldi:

    Belirtmiş olduğunuz ürünümüz önümüzdeki hafta içerisinde stoklarımıza girmesi beklenmektedir. Ürünün fiyatı henüz belli olmamakla birlikte yaklaşık 450usd +kdv civarında olması planlanmaktadır.

    Ürün özellikleri aşağıda yer almaktadır.



    22'' TFT-LCD, 1680x1050, 0.282mm, 5 ms tepki süresi,160/160 derece görüş açısı, 700:1 kontrast, 280 cd/m2 parlaklık, 30-81 kHz Yatay Frekans, 56-75Hz Düşey Frekans, 16.7 milyon renk, DVI-I, 15pin D-sub, Narrow Bezel, Magic Tune, MagicBright2, Analog/Digital

    ..

    Ürünü bekleyenlere duyurulur.Ben de tam bu sıra 205BW almak üzereydim,kafam karıştı iyice.Arada gerçekten çok az fiyat farkı var;22" wide harika olur ama görüntü kalitesi nasıldır acaba.Keşke bir kıyaslama yapabilseydik, şimdi 205 alıp pişman olmak da var.




    sabah kontu aradım 225bw ne zaman gelıyor ve ne zaman satısta olacak vs gıbı soruların ardından telefondakı bayan bana
    "maıl atan kısı sız mısınız" dıye sordu galıba maıl baya bı dıkkat cekıcı olmus
    soruya karsılık tanısyoruz dıyebılırız dedım
    bıraz bekledıkten sonra urunun bu haftasonu stoklara gırecegını ve onumuzdekı pazartesıden ıtıbaren alabılecegımızı ogrendım.
    az kaldı
    1 hafta daha ...


    Çok etkileyici mail atarım,ayıptır söylemesi.
    Cumartesi vizeler başlayacak,pazartesi monitör geliyor,işe bak.
    Vize mi,22"LCD'de oyun keyfi mi,hmmm.Tabi ki oyun keyfi.


    vize süper tarihe denk gelmiş.

    Arkadaşlar bende sabırsızlıkla bu ürünü bekliyorum. Hatırlarsanız backlight bleeding ile resimlerin olduğu sitenin ilk linkini ben vermiştim ama artikel ı okumaya üşenen arkadaşlar için söyleyeyim. Bu bir kanada sitesi ve ellerindeki model de samsung tarafından deneme için gönderilen bir teset modeli. Son piyasaya çıkacak ürünlerde düzeltmeler yapılabileceğinden ve bu sorunun giderilme ihtimalinden bahediyor. Bu arda hepsiburadadan aldığım vievsonic monitörü 5. işgününde 2 ölü piksel çıktığı için iade ettim ve geri kabul olundu paramı kurtardım. Bir ilk aldığım kargo parası gitti. Onun dışında bir zararım yok. Alan olursa bu monitörü çok merak ediyorum.
    |
    |
    _____________________________
    AOC E2352PHZ, SilverStone Raven RV03, İ7-960&CNPS8700NT,Asus Rampage III gene, 6GB (3x2048MB) T/C Kit PN -OCZ3P1333LVA6GK ,Gigabyte GTX570 SOC, WD6000HLHX, HPC-450watt-H12S, ZM-MFC1 Fan cont, Sony/Nec DVD RW 7170 SATA, Acer AS5920G-602G25MN üzerine T9500_2X2gb Ocz 4-5-5-13_WD Scorpiablack 16Mb 7200rpm 320gb hdd_ 256Mb 8600GT




  • Yüzbaşı
    483 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Creapure

    hıc aklıma gelmemıstı bı anda gelıverdı yav bu 22" kac cm e kac cm oluo acep..
    hem bı de bı konu daha bu gonderdıın lınkı baya bı okumustum guzel ıncelem yapmıs adam
    ama aklıma takılan bısey var bılmıyorum okudun mu ama su an 1920 x 1200 @ 60Hz kullanıyorum dıo adam
    bana da nasıl yanı demek kalıo halıyle...


    Evet o benim de kafama takıldı,araştırmak lazım.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1359 Mesaj
    Arkadaşlar benim ekran kartı gene o acayip moda geçti bu sefer philips 107e de 85 hz de 1360*1024 destekliyor vievsonicte 2012de de 1920 e 1200 alabilmiştim masaüstünü samsung225bw de 1920*1200 olabilir.
    |
    |
    _____________________________
    AOC E2352PHZ, SilverStone Raven RV03, İ7-960&CNPS8700NT,Asus Rampage III gene, 6GB (3x2048MB) T/C Kit PN -OCZ3P1333LVA6GK ,Gigabyte GTX570 SOC, WD6000HLHX, HPC-450watt-H12S, ZM-MFC1 Fan cont, Sony/Nec DVD RW 7170 SATA, Acer AS5920G-602G25MN üzerine T9500_2X2gb Ocz 4-5-5-13_WD Scorpiablack 16Mb 7200rpm 320gb hdd_ 256Mb 8600GT
  • Yarbay
    21606 Mesaj
    Ben bunu bekliyorum:
    http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/lcddisplays/xseries/vx2245wm/

    Eğer Samsung 600$ dan ucuz olursa tercihim Samsung olur.
    |
    |
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • Yüzbaşı
    483 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: TuVNeRa

    Ben bunu bekliyorum:
    http://www.viewsonic.com/products/desktopdisplays/lcddisplays/xseries/vx2245wm/

    Eğer Samsung 600$ dan ucuz olursa tercihim Samsung olur.


    225BW'nin fiyatının 450$ civarında olması planlanıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    21606 Mesaj
    450$+KDV olsun ilk alan ben olacağım.
    Koyarım 19" ViewSonic in yanına...
    |
    |
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • Yüzbaşı
    483 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: TuVNeRa

    450$+KDV olsun ilk alan ben olacağım.
    Koyarım 19" ViewSonic in yanına...


    Ben de distribütör firmanın yalancısıyım.
    Haftasonu girecekmiş stoklara.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    okadar backlight bleeding varken film izlenmezki. ayrıca yeni çıkan modellerde backlight bleeding olmaz gibi düşünmeyin hepsinde var.
    |
    |
    _____________________________
    Want It All
  • Yarbay
    5308 Mesaj
    http://www.short-media.com/review.php?r=336&p=1

    Çok da abartmayalım lütfen. Gerçekten 225BW de Samsung için çok başarılı bir ürün olmuş ve incelemelerde saatlerce oyun oynanıp yapılan yorumlar çok olumlu.

    Being a big fan of FPS gaming, this was not a difficult category to test. I played several hours of fast-paced 'Day of Defeat: Source' on the 225BW and it was an absolute joy. This is without a doubt a very fast panel. I saw no ghosting at all--even during the fastest of game play. I don't have any way of measuring the claimed 5ms gray to gray response time, but it is faster than any LCD I have used to date.

    Bu sözler gerçekten etkileyici bir ürün olduğunu kanıtlıyor. 220BW'den vazgeçtim sanırım.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1359 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: TuVNeRa

    450$+KDV olsun ilk alan ben olacağım.
    Koyarım 19" ViewSonic in yanına...

    yanına...yı görmedim baştan acayip şaşırdım ama sonunu okuyunca doğrusunu anladım.
    |
    |
    _____________________________
    AOC E2352PHZ, SilverStone Raven RV03, İ7-960&CNPS8700NT,Asus Rampage III gene, 6GB (3x2048MB) T/C Kit PN -OCZ3P1333LVA6GK ,Gigabyte GTX570 SOC, WD6000HLHX, HPC-450watt-H12S, ZM-MFC1 Fan cont, Sony/Nec DVD RW 7170 SATA, Acer AS5920G-602G25MN üzerine T9500_2X2gb Ocz 4-5-5-13_WD Scorpiablack 16Mb 7200rpm 320gb hdd_ 256Mb 8600GT
  • Yüzbaşı
    483 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Maedhros_Laorx

    okadar backlight bleeding varken film izlenmezki. ayrıca yeni çıkan modellerde backlight bleeding olmaz gibi düşünmeyin hepsinde var.


    Şöyle bir soru sorsam ne dersin peki:

    İki monitör var,ikisi de neredeyse aynı fiyat,görüntü kaliteleri,tepki süreleri vs. birbirlerine çok yakın.Birinin eksisi,'çok' karanlık sahnelerde monitörün üst ve alt kısmında parlama oluşması,diğeri ise 2" küçük.
    Birinci monitörün eksi yanı,kullanım süresini düşünürsek belki %5 hadi taş çatlasın %10 hissedilecektir.Diğer monitör her zaman 2" küçük,%100 eksi.Ayrıca bence 2" küçük olmak,parlama olmasından daha büyük eksi.Bu senaryoya göre sen hangisini seçersin?
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1359 Mesaj
    Gelecek monitör(225bw) siyah mı gri mi? Siyah olmasını temenni ederim çok asil duruyor.
    |
    |
    _____________________________
    AOC E2352PHZ, SilverStone Raven RV03, İ7-960&CNPS8700NT,Asus Rampage III gene, 6GB (3x2048MB) T/C Kit PN -OCZ3P1333LVA6GK ,Gigabyte GTX570 SOC, WD6000HLHX, HPC-450watt-H12S, ZM-MFC1 Fan cont, Sony/Nec DVD RW 7170 SATA, Acer AS5920G-602G25MN üzerine T9500_2X2gb Ocz 4-5-5-13_WD Scorpiablack 16Mb 7200rpm 320gb hdd_ 256Mb 8600GT
  • Yüzbaşı
    483 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Nm1

    Gelecek monitör(225bw) siyah mı gri mi? Siyah olmasını temenni ederim çok asil duruyor.


    Abi bırak gelsin de nasıl gelirse gelsin.Bizim öyle lüksümüz pek olmuyor,model Türkiye'ye geldiyse,ne mutlu;nerde öyle renk tercihi,temennisi falan.Eğer varsa öyle bir hakkım,ben de siyah temenni ediyorum;asili bilmem de kasa siyah benim.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1359 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Drizzt DoUrden

    quote:

    Orjinalden alıntı: Nm1

    Gelecek monitör(225bw) siyah mı gri mi? Siyah olmasını temenni ederim çok asil duruyor.


    Abi bırak gelsin de nasıl gelirse gelsin.Bizim öyle lüksümüz pek olmuyor,model Türkiye'ye geldiyse,ne mutlu;nerde öyle renk tercihi,temennisi falan.Eğer varsa öyle bir hakkım,ben de siyah temenni ediyorum;asili bilmem de kasa siyah benim.

    Benim kasa gri ama gene de siyah olsa iyi olurdu. Hem daha az kir gösterir
    |
    |
    _____________________________
    AOC E2352PHZ, SilverStone Raven RV03, İ7-960&CNPS8700NT,Asus Rampage III gene, 6GB (3x2048MB) T/C Kit PN -OCZ3P1333LVA6GK ,Gigabyte GTX570 SOC, WD6000HLHX, HPC-450watt-H12S, ZM-MFC1 Fan cont, Sony/Nec DVD RW 7170 SATA, Acer AS5920G-602G25MN üzerine T9500_2X2gb Ocz 4-5-5-13_WD Scorpiablack 16Mb 7200rpm 320gb hdd_ 256Mb 8600GT




  • Yüzbaşı
    766 Mesaj
    zevk meselesi ama ben gri yi daha çok seviyorum zaten benim 205bw de öle

    ama sayfayı devamlı kontrol ediyoruz hadi bakalım ilk kim alacak
    |
    |
    _____________________________
    Ölümden şüphen varsa, uyuma! Uyumak mecburiyetinde kaldığın gibi, ölmeye de mahkumsun.
    Eğer dirilmekten şüphe ediyorsan, uykudan uyanma! Uykudan uyandığın gibi öldükten sonra da dirileceksin...
  • Binbaşı
    1254 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: msdmadaxe

    zevk meselesi ama ben gri yi daha çok seviyorum zaten benim 205bw de öle

    ama sayfayı devamlı kontrol ediyoruz hadi bakalım ilk kim alacak




    Hele bi gelsin...
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Canlı Tv izle
kolayoto.com
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,687
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.