Şimdi Ara

Sahibinden - 2014 POLO COMFORT. DUZ 17500 KM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, eşimin işe gidiş gelişinden dolayı il aracımzıı satıyoruz. Araç başlıkta belirttiğim gibi 17500 km dedir. Hasar- Arıza yada Herhangi bir sorunu yoktur. Yıllık bakımı Erel otomotivde geçen sene yapıldı ancak bu sene yaptırmadım. Renginden dolayı ufak tefek çizik gösteriyor. Eşe dosta gidecek bir araçtır.

    İlan linki

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-ilk-sahibinden-dusuk-km-sigara-icilmemis-temiz-polo-17500-km-288123970/detay/



    _____________________________
    Everything That Has a Beginning Has an END




  • Aracı çok beğendim, fiyat da makul seviyede. Direksiyon bölümü için çektiğiniz fotoğraf daha geriden olursa ilan daha güzel olabilir. Hayırlı satışlar.
    _____________________________
  • Teşekkrüler, aracı sattım, alana hayırlı olsun.
    _____________________________
    Everything That Has a Beginning Has an END
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esefpekyurek

    Arkadaşlar, eşimin işe gidiş gelişinden dolayı il aracımzıı satıyoruz. Araç başlıkta belirttiğim gibi 17500 km dedir. Hasar- Arıza yada Herhangi bir sorunu yoktur. Yıllık bakımı Erel otomotivde geçen sene yapıldı ancak bu sene yaptırmadım. Renginden dolayı ufak tefek çizik gösteriyor. Eşe dosta gidecek bir araçtır.

    İlan linki

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-ilk-sahibinden-dusuk-km-sigara-icilmemis-temiz-polo-17500-km-288123970/detay/


    hocam dizel miydi bu ? ben de polo bakıyorum yakıt nedeniyle..
    aracı satmışsın gerçi en azından bilgi almak için sorayım dedim.
    _____________________________
    Karslı...




  • spysoul kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Araç benzinliydi, 1,4 atmosferik motor 85 bg. Ancak aracın yakıtı çok iyyidi, şehir içi 33 kuruş ( istanbul içi ) şehir dışı 24 kuruş yakıtı var. Yıllık km niz çok fazla değilse bu tip araçlar çok uygun.
    _____________________________
    Everything That Has a Beginning Has an END
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esefpekyurek

    Merhaba,

    Araç benzinliydi, 1,4 atmosferik motor 85 bg. Ancak aracın yakıtı çok iyyidi, şehir içi 33 kuruş ( istanbul içi ) şehir dışı 24 kuruş yakıtı var. Yıllık km niz çok fazla değilse bu tip araçlar çok uygun.

    Bilgi için tşkler hocam ben de polo veya golf bakıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Karslı...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2010 polo 60,000 km bakımı
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.