Şimdi Ara

Sadenet ( 24 Ay Taahhütlü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sadenet ( 24 Ay Taahhütlü)
    Sadenet ( 24 Ay Taahhütlü)www.sadenet.com.tr
    SADENET | Sınırları Zorlayan İnternet | Kampanyalar
    https://www.sadenet.com.tr/Kampanyalar

    Müşteri Hizmetleri

    0850 800 0 900

    Müşteri Temsilcilermiz size her aşamada yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

    Ücretsiz Danışma Hattı

    0850 261 3 090

    Müşteri Hizmetlerimiz haftanın 7 günü size yardımcı olmak için hizmetinizdedir.

    Genel Müdürlük

    Merkez Mah. Narlı Sok. No:5

    Çekmeköy / İSTANBUL

    E-Posta

    abonedestek@sadenet.com.tr


    Sadenet ( 24 Ay Taahhütlü)
    Sadenet ( 24 Ay Taahhütlü)www.sadenet.com.tr
    SadeNet | Sınırları Zorlayan İnternet | Ödeme Kanalları
    https://www.sadenet.com.tr/destek/odeme-kanallari
    Sadenet ( 24 Ay Taahhütlü)


    24 Ay Taahhütlü Tarifeler


    Sadenet ( 24 Ay Taahhütlü)
    Sadenet ( 24 Ay Taahhütlü)


    • 24 Ay Taahhütlü
    • Limitsiz
    • Online'a Özel
    • 7/24 Müşteri destek hattı
    • Ücretsüz Kurulum ve Aktivasyon
    • Modem Ücreti Dahil Değildir
    • Fiber Modem kira + 75 TL


    Koşullar


    Fiyatlarımızda %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir. Vergi oranlarında değişiklik yapılması durumunda Sadenet, vergi farkını müşteriye yansıtma hakkını saklı tutar. Kampanya kapsamında faturalandırma ön ödemeli şekilde yapılmaktadır. Tarife Hizmet Formu’ndaki tüm tarifeler 12+12 Ay Taahhütlü sunulmaktadır. Tarife paketi ve kampanyadan doğacak damga vergisi bir defaya mahsus olmak üzere ilk hizmet faturasına ilave edilir. Sadenet internet hizmetini Türk Telekomünikasyon A.Ş. altyapısı üzerinden sunacaktır. Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişiklik gösterebilir ve abonenin seçtiği tarifeye göre altyapının destekleyeceği en yüksek hız müşteriye sunulacaktır. Abonenin sözleşmeyi taahhüt süresinden önce fesh etmesi durumunda kurulum ücreti ve kullanmış olduğu tarifede yapılan tüm indirimler abonenin son faturasına eklenir. Türk Telekom FTTH (eve kadar fiber) altyapısındaki müşterilerin fiber modem kullanma zorunluluğu olup, fiber modem aboneye Türk Telekom kurulum ekibi tarafından teslim edilecek ve faturasına ek 75 TL fiber modem kira bedeli yansıtılacaktır. Bu nedenle müşterinin ad-soyad ve iletişim bilgileri altyapı operatörü ile paylaşılacaktır. Bakır Altyapısına sahip müşterilerin, modem talebinde bulunması doğrultusunda faturasına ek 75 TL VDSL modem kira bedeli yansıtılacaktır. Müşteriler, aboneliğin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan Fiber/VDSL modemleri, 15 gün içinde Sadenet’in anlaşmalı olduğu kargo firması üzerinden eksiksiz bir şekilde iade etmeleri gerekmektedir. Modemin iade edilmemesi ya da modemde hasar olması durumunda, 2500 TL olan modem ücreti Abone’nin son faturasına eklenecektir. Kampanya kapsamında kurulum/aktivasyon ve bağlantı ücreti 2000 TL olup taahhüt sözü veren aboneler için bu hizmet ücretsiz sunulmaktadır. Aboneliğin taahhüt süresinden önce her ne sebeple olursa olsun iptali durumunda müşterinin son faturasına kurulum/aktivasyon ve bağlantı ücreti hizmet bedeli olarak yansıtılacaktır. Taahhüt süresi dolan aboneler için abonelik sonlandırıldığında kurulum/aktivasyon ve bağlantı ücreti faturalandırılmayacaktır. Kurulum/aktivasyon ve bağlantı hizmeti almış olan müşteri’nin sözleşmeyi feshetmesi, kurulum/aktivasyon ve bağlantı ücretinin alınmasına engel değildir. Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden hesaplanarak, internet hizmeti için hizmet alınacak ayın başında faturalandırılır. Abonenin bağlantı adresindeki her türlü bina içi kablolama Abone’ye aittir. Sadenet tarafından aktif bilgisi iletilen hizmetin Abone’nin yükümlülüklerini yerine getirememesi faturalandırmaya engel değildir. Farklı firmadan geçiş işlemi eski internet hizmeti servis sağlayıcının geçiş başvurusunu onaylanması ile 48 saat içinde tamamlanacaktır. Yeni Hizmet talebinde bu süre en geç 10 iş günüdür. Kampanya kapsamında faturalandırma e-fatura sistemi üzerinden yapılacak ve elektronik ortamda gönderilecektir. Bu kampanyaya katılan müşterilere faturalar posta yolu ile gönderilmeyecek olup, müşteri iş bu kampanya süresi boyunca faturalarını e-fatura olarak almak istediğini beyan ve kabul eder. E-fatura, kampanya girişinde ve taahhütname de müşterinin beyan ettiği e-posta adresine gönderilecektir. Müşterinin beyan ettiği e-posta adresinin doğruluğu müşterinin sorumluluğundadır. Müşteriler hat dondurma işlemi yapabilir. Hat dondurma, takvim yılından bağımsız olarak, aboneliğin aktifleştiği tarih baz alınarak 365 günde en az 1 en fazla 90 gün olacak şekilde gerçekleştirilebilir. Takvim yılından bağımsız olarak, hattın 365 günde 1 (bir) defa dondurulması mümkündür. 3 Aylık dondurma ücreti 500 TL dir ve müşterinin dondurma süresi başladığında çıkacak olan ilk faturasına yansıtılır. Alt yapı sağlayıcının port doluluk oranının %95’e ulaştığı durumlarda; Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) düzenlemesi kapsamında alt yapı sağlayıcısının İşletmecinin talebini karşılamaması durumunda İŞLETMECİ’de Abone’nin hat dondurma talebini karşılayamayacaktır. Port doluluk oranının %95’e ulaşması sebebiyle talebin karşılanmaması sebebiyle SADENET’in bir sorumluluğu bulunmamaktadır. BTK düzenlemelerine uygun olacak şekilde Abone’nin, Taahhüt Süresi içerisinde Kampanya kapsamındaki hattının dondurulması talebi karşılanır ve hat dondurma işlemi gerçekleştirilirse ve/veya faturaların ödenmemesi sebebi ile hattı durdurulursa Taahhüt Süresi, hattın dondurulduğu/durdurulduğu süre kadar uzar. Abone hizmetini başka bir adrese nakil ettirebilir, Nakil işlemleri 10 iş günü kadar sürebilmekte olup nakil sürecinde abonenin hizmet alamaması faturalandırmaya engel değildir. Nakil ücreti 750 TL olup nakil işlemi tamamlandıktan sonra takip eden ilk ay faturasına ek olarak yansıtılacaktır. Aboneliğe yansıtılan faturaların en geç vade tarihinde ödenmemesi halinde, SADENET hizmeti kısıtlama/durdurma hakkına sahiptir. Kısıtlanan hizmetin tekrar aktif edilebilmesi için vade tarihi geçmiş tüm faturaların ödenmesi gerekmektedir. Hizmetin kısıtlanması/durdurması durumunda müşterinin takip eden ilk faturasında 250 TL açma/kapama ücreti yansıtılacaktır. Tarife ücreti haricindeki diğer ek hizmetler dönemsel olarak değişiklik gösterebilmektedir. Ek hizmet, müşteriye sunulmadan önce sesli veya yazılı olarak müşteri onayı ile hizmetine sunulmaktadır. Aboneler, kampanya kapmasındaki hizmetler ile ilgili talep/şikayet bildirimlerini 0850 800 0 900 Sadenet Destek Hattı’na telefon ile veya abonedestek@sadenet.com.tr e-posta adresine göndererek ulaştırabilir ve kayıt açtırabilirler.



    Sadenet ( 24 Ay Taahhütlü) 








  • Taahhütsüz fiyat daha ucuz. 1 sene sonunda falan şu an taahhütlü verdikleri fiyata ulaşır anca. Boş...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.