Şimdi Ara

Saat&Saat Firmasının Rezilliği !!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
18.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saathane

    Konunun hepsini okuyamadım ama bir yanlış anlaşılma oluyor genel anlamda onu biraz açmak isterim.

    Yeni aldığınız bir saatin pili siz alıp kapıdan çıkınca bile bitebilir. Nedeni ise şudur: bu mekanizmalar üretilirken piller üzerine takılır. Yani o saniyeden itibaren tükenmeye başlar. Bu piller piyasadaki piller gibi değildir. Çok daha uzun ömürlüdür. Ama mekanizmanın üretilmesi, depolanması, kasalamaya gitmesi, kasalama çalışmaları, toplanması, ana firmaya gitmesi, distribütore gitmesi, bayiye gitmesi satışı beklemesi vs vs vs. Yani uzun bir müddet hayat bulduğu andan itibaren son kullanıcıya ulaşmayı bekliyor. Bu sırada da çalışmaya devam ediyor.

    Böyle bir durum olduğunda saati aldığınız yere götürme imkanınız varsa götürün yeni pil talep edin. Tecrübeli bir satıcı ise durumu anlayıp yardımcı olacaktır. Ama kapak içine tarih atılmasını isteyin. Olaki saatte bir teknik arıza varsa ortaya çıkar.

    hocam pil bitebilir elbette.herşey olabilir.insanların bence rahatsızlıkları bu noktadan sonra bu porblemlere firmanın nasıl yaklaştığı ile alakalı.nişanlım escape ten bir saat almış bir sene önce.saatin kaplaması soyulmaya başlamış.hani bir yere vurursunuz bir kısmı soyulur dersinizki çarpmadır vurmadır kullanıcı hatası.ama bakıyorsunuz farklı noktalardan soyulmalar mevcut.aldığı yere götürüyor ve satan yer kullanıcı hatası diyor.zaten bu ''kullanıcı hatası'' terimide fenomen oldu tüm firmaların satış sorumluların dilinde.

    lanet etmekten başka çareniz yok.her zaman söylüyorum bu tür firmalar ile devlet dışında kimse mücadele edemez.nasıl ki gıda sektöründe devlet yaptığı incelemeler ile içinde zararlı ve farklı madde bulunan markaları deşifre ediyor aynen öylede diğer sektörlerdede bunu yapmalı.mesela saat&saat firmasının müşteri memnuniyeti % 10 demeli.kendisine ürün ile alakalı dönüş yapan her 10 müşteriden bir i memnun dokuzu rahatsız demeli.


    saçma gelebilir ama sattıktan sonrası ile alakalı müşteri memnuniyeti ile alakalı hiç bir kaygısı bulunmayanlara başka türlü davranmak mantıksız olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PETERSBURG

    quote:

    Orijinalden alıntı: saathane

    Konunun hepsini okuyamadım ama bir yanlış anlaşılma oluyor genel anlamda onu biraz açmak isterim.

    Yeni aldığınız bir saatin pili siz alıp kapıdan çıkınca bile bitebilir. Nedeni ise şudur: bu mekanizmalar üretilirken piller üzerine takılır. Yani o saniyeden itibaren tükenmeye başlar. Bu piller piyasadaki piller gibi değildir. Çok daha uzun ömürlüdür. Ama mekanizmanın üretilmesi, depolanması, kasalamaya gitmesi, kasalama çalışmaları, toplanması, ana firmaya gitmesi, distribütore gitmesi, bayiye gitmesi satışı beklemesi vs vs vs. Yani uzun bir müddet hayat bulduğu andan itibaren son kullanıcıya ulaşmayı bekliyor. Bu sırada da çalışmaya devam ediyor.

    Böyle bir durum olduğunda saati aldığınız yere götürme imkanınız varsa götürün yeni pil talep edin. Tecrübeli bir satıcı ise durumu anlayıp yardımcı olacaktır. Ama kapak içine tarih atılmasını isteyin. Olaki saatte bir teknik arıza varsa ortaya çıkar.

    hocam pil bitebilir elbette.herşey olabilir.insanların bence rahatsızlıkları bu noktadan sonra bu porblemlere firmanın nasıl yaklaştığı ile alakalı.nişanlım escape ten bir saat almış bir sene önce.saatin kaplaması soyulmaya başlamış.hani bir yere vurursunuz bir kısmı soyulur dersinizki çarpmadır vurmadır kullanıcı hatası.ama bakıyorsunuz farklı noktalardan soyulmalar mevcut.aldığı yere götürüyor ve satan yer kullanıcı hatası diyor.zaten bu ''kullanıcı hatası'' terimide fenomen oldu tüm firmaların satış sorumluların dilinde.

    lanet etmekten başka çareniz yok.her zaman söylüyorum bu tür firmalar ile devlet dışında kimse mücadele edemez.nasıl ki gıda sektöründe devlet yaptığı incelemeler ile içinde zararlı ve farklı madde bulunan markaları deşifre ediyor aynen öylede diğer sektörlerdede bunu yapmalı.mesela saat&saat firmasının müşteri memnuniyeti % 10 demeli.kendisine ürün ile alakalı dönüş yapan her 10 müşteriden bir i memnun dokuzu rahatsız demeli.


    saçma gelebilir ama sattıktan sonrası ile alakalı müşteri memnuniyeti ile alakalı hiç bir kaygısı bulunmayanlara başka türlü davranmak mantıksız olur.

    Hocam zaten tedarikçi firmalar böyle davranınca satıcının eli kolu bağlanıyor. Misal siz o saati aldığınız yere götürüyorsunuz, onlarda istanbul ile iletişime geçiyorlar. Yok olmaz dediklerinde yapacak birşey kalmıyor. Biz çok yaşadık bunları. Ne yazık ki tüketiciler ana firmaya edeceği kamyon kamyon lafları satıcıya ediyor. Oysa direk iletişime geçilse bir nebze daha iyi davranıyorlar ve asıl hatanın nerede olduğu anlaşılabiliyor.

    Hatta bir anımı paylaşayım; sorunlu bir saati firmaya yolladık (saat&saat değildi) müşteriye de haber ettik sizde arada bir arayıp sorun durumu diye. Biz aradığımızda söylenen şey parça yurtdışından gelecek onu bekliyoruz. Müşteri aradığında söylenen şey bize öyle bir saat gelmedi. Öyle bir konuşuyorlar ki satıcı yalancı konumuna çıkıyor. Her telefon edişte farklı cevaplar. Sonuç olarak o parça aylarca gelmedi. Biz aradığımızda beklettiler müşteri aradığında bizi yalancılıkla suçladılar. Ve müşteri ile yapılan kavga sonucu ipler koptu.

    Bir zanaat bugün ne hallere geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saathane -- 26 Haziran 2015; 15:17:56 >




  • Merhaba uzun arastirmalardan sonra 2 gun once tahtakaleden saat aldim. Saatvesaat fitmasinin fiyatlari hep yuksekti her modelde,asiri yuksek hemde.
    Kliksa sitesinde bile daha uygundu.

    Bu isin boyle olmiyacagini dusunup eminonune arkadasin tavsiye ettigi yere gittim.
    İlk once fossil aldim 1 gun takildim saatle ertesi aksam oldugunda saatin gece gorunmedigini fosforu olmadigini farkettim.

    Ertesi gun gidip geri verdim ve ustune para verip diesel bir saat aldim .

    Hatta satici abiye birazda kizdim neden soylemedin boyle bi saat oldugunu diye .

    Diesel saatin fiyatini internetden arastirdim en ucuz sitede kac paraysa gosterdim yok olmaz falan dedi ama aldim o fiyata bana yaptigi indirimin 25 tl altinda bi fiyatti. Sohbet ettik tesekkur ettik ciktim.

    Saat orjinal , arkadas tavsiyesi ile gittik bundan once 4-5 kere saat aldi arkadasim farkli kisilere garantisini GSA veriyor. 2 kere servise farkli saat vermisler 2 sindede problem yok şansina.

    Bu arada vitrinde duran urunu aldim yeni urun girisleri olmustu yeni saatleri sansima diziyorlardi kutudan cikarip.

    Yani internetden hasarli almaktansa , buyuk magazalara gidip kazik yemektense bu yolu tercih ettim bakalim dogru mu yaptik :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • GSA saat var gold firmasının onada bir bakın. Marmara forumda var.
  • saatvesaat firması mağazasından alınan saati iade kabul etmiyor ve 1 yıl geçerli hediye çeki vermekte direniyor. Merkezlerine de mail attım aynı cevabı verdiler. Tam bir keyfiyet... Haken heyetine gidiyorum başka çare kalmadı , yanlarına bırakmayacağım. Bunlardan alışveriş ederken bir kez daha düşünün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saathane

    quote:

    Orijinalden alıntı: PETERSBURG

    quote:

    Orijinalden alıntı: saathane

    Konunun hepsini okuyamadım ama bir yanlış anlaşılma oluyor genel anlamda onu biraz açmak isterim.

    Yeni aldığınız bir saatin pili siz alıp kapıdan çıkınca bile bitebilir. Nedeni ise şudur: bu mekanizmalar üretilirken piller üzerine takılır. Yani o saniyeden itibaren tükenmeye başlar. Bu piller piyasadaki piller gibi değildir. Çok daha uzun ömürlüdür. Ama mekanizmanın üretilmesi, depolanması, kasalamaya gitmesi, kasalama çalışmaları, toplanması, ana firmaya gitmesi, distribütore gitmesi, bayiye gitmesi satışı beklemesi vs vs vs. Yani uzun bir müddet hayat bulduğu andan itibaren son kullanıcıya ulaşmayı bekliyor. Bu sırada da çalışmaya devam ediyor.

    Böyle bir durum olduğunda saati aldığınız yere götürme imkanınız varsa götürün yeni pil talep edin. Tecrübeli bir satıcı ise durumu anlayıp yardımcı olacaktır. Ama kapak içine tarih atılmasını isteyin. Olaki saatte bir teknik arıza varsa ortaya çıkar.

    hocam pil bitebilir elbette.herşey olabilir.insanların bence rahatsızlıkları bu noktadan sonra bu porblemlere firmanın nasıl yaklaştığı ile alakalı.nişanlım escape ten bir saat almış bir sene önce.saatin kaplaması soyulmaya başlamış.hani bir yere vurursunuz bir kısmı soyulur dersinizki çarpmadır vurmadır kullanıcı hatası.ama bakıyorsunuz farklı noktalardan soyulmalar mevcut.aldığı yere götürüyor ve satan yer kullanıcı hatası diyor.zaten bu ''kullanıcı hatası'' terimide fenomen oldu tüm firmaların satış sorumluların dilinde.

    lanet etmekten başka çareniz yok.her zaman söylüyorum bu tür firmalar ile devlet dışında kimse mücadele edemez.nasıl ki gıda sektöründe devlet yaptığı incelemeler ile içinde zararlı ve farklı madde bulunan markaları deşifre ediyor aynen öylede diğer sektörlerdede bunu yapmalı.mesela saat&saat firmasının müşteri memnuniyeti % 10 demeli.kendisine ürün ile alakalı dönüş yapan her 10 müşteriden bir i memnun dokuzu rahatsız demeli.


    saçma gelebilir ama sattıktan sonrası ile alakalı müşteri memnuniyeti ile alakalı hiç bir kaygısı bulunmayanlara başka türlü davranmak mantıksız olur.

    Hocam zaten tedarikçi firmalar böyle davranınca satıcının eli kolu bağlanıyor. Misal siz o saati aldığınız yere götürüyorsunuz, onlarda istanbul ile iletişime geçiyorlar. Yok olmaz dediklerinde yapacak birşey kalmıyor. Biz çok yaşadık bunları. Ne yazık ki tüketiciler ana firmaya edeceği kamyon kamyon lafları satıcıya ediyor. Oysa direk iletişime geçilse bir nebze daha iyi davranıyorlar ve asıl hatanın nerede olduğu anlaşılabiliyor.

    Hatta bir anımı paylaşayım; sorunlu bir saati firmaya yolladık müşteriye de haber ettik sizde arada bir arayıp sorun durumu diye. Biz aradığımızda söylenen şey parça yurtdışından gelecek onu bekliyoruz. Müşteri aradığında söylenen şey bize öyle bir saat gelmedi. Öyle bir konuşuyorlar ki satıcı yalancı konumuna çıkıyor. Her telefon edişte farklı cevaplar. Sonuç olarak o parça aylarca gelmedi. Biz aradığımızda beklettiler müşteri aradığında bizi yalancılıkla suçladılar. Ve müşteri ile yapılan kavga sonucu ipler koptu.

    Bir zanaat bugün ne hallere geldi.

    hocam merhabalar, su geçirmez saatim var. daha önce garanti belgem varken pil değiştirtmiştim. şuan belge kayıp.

    su geçirmez saatimin pilini teknik serviste değiştirtebilir miyim? ücreti ne kadardır? teşekkürler




  • Merhabalar
    Pil değişimini yaptırabilirsiniz tabiki. Ancak garanti kapsamına alıp almayacakları şirket politikasına bağlı. Hangi firma ise telefonla ulaşıp teknik servise bağlanarak durumu anlatmanız daha iyi sonuç verecektir.
    Saygılarımla...
  • Merhaba,

    Ben de internet sitelerinden fossil marka bir saat aldım. 9 ay sonra saat geri kalmaya başladı. Pili zayıfladı diye düşündüm ama internetten bakınca pil değişiminden sonra da devam ettiğinden şikayet edenler olduğunu gördüm. Garantisi devam ettiği için şube aracılığı ile servise yolladım. Servis Allah'a emanet çalışıyor, önce bize böyle bir saat gelmedi denildi daha sonra şube devreye girince paket açılmadığı için sisteme girilmediği söylendi. 16 gün oldu daha yeni tespit aşamasına gelmişler sağ olsunlar.

    Sormak istediğim soru, bunlar pil değişmesi gerekli derlerse bana ne kadar fiyat çekerler? Dışarıda yaptırsam arada ne kadar fiyat farkı olur? Pil değişimini servis dışında yaptırmak garanti kapsamı dışına çıkarır mı?
  • genesis23 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Saatin model kodunu yazabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saathane

    Merhaba
    Saatin model kodunu yazabilir misiniz?


    Merhaba,

    Biraz geç cevap veriyorum kusura bakmayın. Model FJR1395. Dün akşam internet sitelerine baktığımda pil değişimi işlemi yapılması gerektiği ve 10 lira ücreti olduğunu gördüm. Pazartesi günü arayıp onaylayacağım.

    Umarım sadece pilden kaynaklı bir sorundur, tekrar gönderip bir ay daha saatsiz kalmak istemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genesis23

    quote:

    Orijinalden alıntı: saathane

    Merhaba
    Saatin model kodunu yazabilir misiniz?


    Merhaba,

    Biraz geç cevap veriyorum kusura bakmayın. Model FJR1395. Dün akşam internet sitelerine baktığımda pil değişimi işlemi yapılması gerektiği ve 10 lira ücreti olduğunu gördüm. Pazartesi günü arayıp onaylayacağım.

    Umarım sadece pilden kaynaklı bir sorundur, tekrar gönderip bir ay daha saatsiz kalmak istemiyorum.

    Dün saatimi şubeden teslim aldım. Herhangi bir ücret de talep edilmedi, garanti kapsamında değişilmiş. 1 ay sürmesi dışında şikayet edebileceğim bir konu yok.

    Fikir almak için bu başlığı okuyan olursa diye yazıyorum.

    Hayırlı forumlar.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.