Şimdi Ara

S4 usb port yandı..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;

    Nisan 2013 de aldığım S4'ün usb portu gece yanmış. portun kapak kısmı içeri çökmüş kenar çerçevesi yamulmuş ve boşluk oluştu ekran ile arasında.
    Telefon samsung garantili ve herhangi bir yazılım modifikasyonu yapmadım. Başına göyle birşey gelen varsa sorun nasıl halloluyor bilen yol gösteren olursa sevinirim. Cihazı nasıl tamir edecekler.



  • Hocam servise götürün durumu anlatın adam iyi biriyse garanti kapsamına alır ama böyle gıcık bi tipse yaklaşık 50 veya 100 tl Arasında fiyat isteyebilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung TR yi aradım... detaylı bi form doldurdular ulaşacaklarını söylediler ama daha çıt yok bende hazır telefon şarjı varken gerekli dosyaları karta kopyaladım. Bakalım neler olacak..
  • Hocam mesajınızı bekliyorum samsung ne diyecek merak ettim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün itibari ile adaptörü ve kablosu ile servise bıraktım. Fotograflarının çekilip samsunga gönderileceğini ve hasar durumuna bakılacakmış. Şuanda usb port ve ekranın çerçevesi kasanın beyaz kısmı. ekranın alt kısmı yanık durumda. Bakalım bende sonucu merakla bekliyorum.
  • Merhabalar son durum için güncelliyeyim dedim..

    Yanma sorunundan sonra samsung tr,cn ve us e ayrı ayrı mail attım durumla ilgili.
    3 gün sonra arayıp servise bırakmamı söylediler.
    Servise kulaklık hariç tüm belge ve aksesuarları ile bıraktım.
    ilk serviste cihazın çerçevesi usb portu pili ve dokunmatik filmi (ekran altı birşey) onun değiştiğini söylediler. Bende arka kapağın, usb kabloyu ve kapak altındaki beyaz kısmın değiştirilmesini istedim ve geçen cuma tekrar bıraktım.. Yetkili servis cihazın tüm teslerini yapıp gerekirse diğer parçalarıda değiştireceklerini söylediler. Pazartesi günü servis cihaz tamam dedi. 1 haftalık süreçte, pil, arka kasa,çerçeve ,dokunmatik filmi, usb port,hoparlör,usb kablo ve arka kapak değiştirildi.
    Servis sincan servisi idi baya ilgililerdi. Samsung tr pazar hariç 1 hafta boyunca hergün 2 defa aradılar. cihazın değişecek parçaları ve servis durumu ssöylediler. Hatta 2 defada hal hatır sormak için aradılar. Bir emaile olumsuz puan vermiştim nedenini öğrenmek için aradılar fln. İyi bir servis deneyimi yaşadım daha öncelerden bu tarz ilgelenen bir tek logitech olmuştu benimle. Sonuç bu şekilde dün biraz test ettim port dahili ısınmam vardı o sorun gitmiş şarjda iken pilim aşırı ısınıyorudu oda gitmiş. bide wifide acayip şarj yiyordu ne hikmetse o sorunda gitti. Ayrıca yazılım sürümünü pek hatırlamıyorum ama bizim yazılımlardan farklı bi güncelleme yapılmış snrm.Donanım yazılımınıda güncelledik tarzı bi muhabbet oldu.

    umarım açıklayıcı olmuştur.ii forumlar..;)




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.