Şimdi Ara

S3 KASA ÇATLAMA SORUNU DELTA SERVİS YAKLAŞIMI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
2.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 2 ay oldu benimde bu bahsedilenlerden yok sanırım olacak herhalde
  • Benimde aynı yerden hocam hep,ses tuşunun alt tarafı ve sağ üst köşe.Berbat bi görüntü veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus1


    quote:

    Orijinalden alıntı: CyberDriver

    Ben kılıfsız kullanıyorum soyulmalar ve o çatlak gibi duran şeyler o kadar çok çoğaldı ki telefon 10 yıllık gibi durmaya başladı samsung garantili aldım Allah'tan tanıdık da olunca kasayı değiştireceklerini umuyorum.Tek sorun garantiye verirsem telefonsuz kalacak olmam ve bu da bana baya bi dokunuyor telefon baya bi işimi gördüğü için her yerde ne yapsam bilemedim.Ortalama olarak sizlerin kaç günde değişti kasası ?

    Benimde s3 telefonumda kasada soyulmalar olduğu icin kasa degisimi istemistim 3 günde degistiler..

    Teşekkürler hocam sağolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pietrolfa

    1. Telefon kendi kendine catlamaz
    2. S3 kronik sorun dedikleri sey telefonun dayaniksizligi bende s3 kullandim telefonu telpaya gonderdim kullanici hatasi dediler milimetrik bir kirik.
    3. Her garantinin servis kalitesi hemen aynidir. Eger hakli oldugunuzu dusunuyorsaniz Bilirkisi raporu alin. Mahkemeye verin. Sizin burda camur at izi kalsin gibi amacinizi hic dogru bulmuyorum.
    Delta servisi savunmam ama burda yazilanlari haketmiyor.

    delta servis kullanıcı hatası kanısına hiç telefonu görmeden vardı telefon görüşmesiyle çözdü işi :) senin servisi savunduğunu söylemiyorum ama durum aksini de göstermiyor.
  • yk2548 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bahsettiğiniz durumda kasa garanti kapsamında değiştiriliyor.Bilgilerinizi pm olarak yollarsanız konuşma kaydınızı dinlemek istiyorum.Sorun nasıl anlaşıldı,ne cevap verildi ben de merak ediyorum.

    Telefon üzerinden bir ürünü garanti dışı bırakma hizmetimiz yok.Bu şekildeki bir bilgi ile herhangi bir sonuca da varamazsınız.

    Burada bulunma ama amaçlarımızdan biri de hizmet kalitesini ve müşteri ilişkilerini başarılı hale getirmek olduğunu daha önceki paylaşımlarımızda belirtmiştim.Ancak bu tip paylaşımlarım sonunda "Delta Servis Garantili Cihaz Almayın Sakın" olarak bitirmek ne kadar doğru bir şikayet yöntemi emin değilim.

    Siz firma yetkililerine memnun kalmadığınız bir hizmetten sonra ;

    - Forum üzerinden;
    - E-mail ile;
    - Sitedeki şikayet bölümünden rahatça ulaşabilirsiniz.

    Bilgilerinizi gönderirseniz bu kronik çatlama ile ilgili görüşme nasıl oldu dinlemek ve konu hakkındaki yorumu sizinle paylaşmak isterim.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Not : Eleştirilerinizde biraz daha yapıcı olabilirseniz çözüm ve gelişim adına herşey daha kolay olacaktır.




  • Delta Servis kısmından Barkın bey ile telefonda görüşüp konuyu aydınlattık. ilk aradığımdaki konuşma kayıtlarını dinledikten sonra servis çalışanı olan bayanın olayı yanlış anlayıp servise de olayı daha farklı aktardığı için bu sorunla karşılaştığımızı bildirdi. karşılıklı görüşmelerden sonra bu sorunun garanti kapsamında giderileceği uygun görülmüş olup telefonu dün servise gönderdim. Barkın beyin yakın ilgisi ve konu takibi için buradan ayrıca teşekkür ederim.
    telefon servisten geldikten sonra gelişmeleri aktarmaya devam edeceğim.. @Delta Servis
  • cihaz bugün servisten geldi, yapılan işlem lcd ekran kasasıyla beraber komple değiştirilmiş. Delta Servis'e ayrıca Barkın Bey'e buradan teşekkürlerimi iletmek isterim. İşlem sorunsuz ve hızlı bir şekilde çözüme ulaştırıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yk2548 -- 8 Ekim 2013; 20:51:04 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.