duke nukem mi sen oyundan anlamıyosun herhalde ya bi kere duke nukem öyle güzel bi oyun değilki fakat çok küçükken oynadığım bi duke nukem 3D vardı o süper di ama son çıkan duke nukem in camera açısı iğrenç bence o oyun hiçde iyi değildi
SS'ler gerçekten müthiş.Minimum sistem gereksinimlerini sormuyorum bile, bizim ki çalıştırmaz bunu.
Oyunun sistem ihtiyaçları henüz açıklanmadı ama her sistem çalışıyormuş. O yüzden içiniz rahat olsun.
oo baya iyi düşük sistemler için
ruslar hazirliyorsa sistem 32tnt ekran kartında oynar habire ertelendi 2004 ocak cıkacaktı 2005 mayıs dediler 2006 mart 2007 subat diyorlar
Bu oyun gene ertelendi 23 Mart'a ertelenmiş...
O erteleme sayılmaz.
bu oyun baya güzel olacakda yapımcılar erteleyip duruyorlar...
Stalker'ın koleksiyonculara özel sürümünü müthiş gözüküyor.
pinky abi bu stalker half life'daki stalkerlarla alakalı bişeymi
grafikler etkileyici
1gb ekran kartı + 512 ram pc'de kasmadan çalışır umarım ekran kartını sonradan aldığımdan dolayı,bir çok oyunda problem yaşadım...
<Grafikler güzel olmasına rağmen benim pek bi beklentim yok bu oyundan
quote:
Orjinalden alıntı: HRNclk777
<Grafikler güzel olmasına rağmen benim pek bi beklentim yok bu oyundan
Stalker bomba gibi geliyor.
http://pc.ign.com/articles/759/759444p1.html sitesinde Stalker'ın son sürüme yakın versiyonunun ön incelemesi yapılmış.Son derece olumlu konuşmuş editör oyun hakkında.Stalker'ın başka hiçbir fpsye benzemediğini,atmosferin son derece iyi olduğunu,grafik ve seslerin atmosfere katkısının olumlu yönde olduğunu belirtmiş.Yazının sonunda birkaç hatanın da oyunun bitmiş sürümünde olmayacağını umud ettiğini söylemiş.Oyun hakkında olumlu tahminlerimizde, yanılmayacakmışız gibi görünüyor.
İlk bölümden kesitleri sunmuşlar.İlk bölümde bir karakteri kurtarma görevini üstleniyormuşuz. Npclerden biri bize yardım teklif ediyor,diğer karakteri kurtarmak için ister kabul ediyoruz,ister yalnız devam ediyoruz yola.Editör yardım teklifini kabul etmiş.Sonunda kurtardığımız karakteri ister öldürüyoruz, ister hayatta kalmasına izin veriyoruz.Özetle oyunda tamamen serbest bir yapıda gelecek gibi görünüyor, vaad edildiği gibi.
Editör yapay zekadan etkilenmiş.Son sözler olarakta,oyunun ilk bölümünün tadının,GSC'nin yıllar önce vaad ettiği heyecan verici şeyleri yerine getirdiğini gördüğü için,damağında kaldığını belirtmiş.Stalker'ın neredeyse,oyun oynuyormuş gibi değilde,inanılmaz derecede dinamik,tehlikeli bir dünyayı keşfe çıkıyormuşsunuz gibi bir his verdiğini,ve bundan büyük heyecan duyduğunu söylemiş.Grafiklerin eski görünmesinin o kadarda göze batmadığını,HL2 gibi oyunlarla kıyaslanabilecek kadar iyi olduğunu söylemiş GS editörü.
Muhtesem olacak.
hmm galiba bunda kimseye tanışmadan birilerini öldürebiliryoruz bu iyi olmuş.yapay zekayıda güçlendirmlerei iyi olmuş.özellikle hl2 gibi oyunlarla kıyaslanıyorsa bu oyunu çok seveceğim.
Thanks for this News ,Pinky
süper oyun olcak hakikaten adamlar baya mı baya erteledi zaten aynı duke ye döndü çıksın bakalım bekliyoruz..
quote:
Orjinalden alıntı: Pinky_Demon
quote:
Orjinalden alıntı: HRNclk777
<Grafikler güzel olmasına rağmen benim pek bi beklentim yok bu oyundan
Stalker bomba gibi geliyor.
http://pc.ign.com/articles/759/759444p1.html sitesinde Stalker'ın son sürüme yakın versiyonunun ön incelemesi yapılmış.Son derece olumlu konuşmuş editör oyun hakkında.Stalker'ın başka hiçbir fpsye benzemediğini,atmosferin son derece iyi olduğunu,grafik ve seslerin atmosfere katkısının olumlu yönde olduğunu belirtmiş.Yazının sonunda birkaç hatanın da oyunun bitmiş sürümünde olmayacağını umud ettiğini söylemiş.Oyun hakkında olumlu tahminlerimizde, yanılmayacakmışız gibi görünüyor.
İlk bölümden kesitleri sunmuşlar.İlk bölümde bir karakteri kurtarma görevini üstleniyormuşuz. Npclerden biri bize yardım teklif ediyor,diğer karakteri kurtarmak için ister kabul ediyoruz,ister yalnız devam ediyoruz yola.Editör yardım teklifini kabul etmiş.Sonunda kurtardığımız karakteri ister öldürüyoruz, ister hayatta kalmasına izin veriyoruz.Özetle oyunda tamamen serbest bir yapıda gelecek gibi görünüyor, vaad edildiği gibi.
Editör yapay zekadan etkilenmiş.Son sözler olarakta,oyunun ilk bölümünün tadının,GSC'nin yıllar önce vaad ettiği heyecan verici şeyleri yerine getirdiğini gördüğü için,damağında kaldığını belirtmiş.Stalker'ın neredeyse,oyun oynuyormuş gibi değilde,inanılmaz derecede dinamik,tehlikeli bir dünyayı keşfe çıkıyormuşsunuz gibi bir his verdiğini,ve bundan büyük heyecan duyduğunu söylemiş.Grafiklerin eski görünmesinin o kadarda göze batmadığını,HL2 gibi oyunlarla kıyaslanabilecek kadar iyi olduğunu söylemiş GS editörü.
Gamespot, STALKER'ın proje müdürü olan Anton Bolshakov ile bir röporotaj yapmış.
GameSpot: Bize oyun hakkında son bilgileri verirmisin?
Anton Bolshakov: Artık sona yakınız.Fakat ufak tefek ayarlamalar yapıyoruz ama sorun yok herşey yolunda ve plana göre gidiyor.
GameSpot: Single oynanış hakkında bize bişeyler söyleyebilirmisin? Mesela Silahlar ve fizik ne kadar gerçekci?
Anton Bolshakov: STALKER'a gerçek ele alınarak yön verilir, bu yüzden oyuncunun herşeyi gerçek olarak hissetmesi için herşeyi yapıyoruz, bunun içine grafikler,atmosfer ve yapay zekayıda katabiliriz.
GameSpot: Single oyundaki savaş, standart oyunlarından bir farkı var mı?
Anton Bolshakov: STALKER'da oyuncunun kendi düşüncesi, oyunu diğer vuruculardan farklı yapar.
İlk olarak, oyuncu kesinlikle herhangi bir nokta ve konumdan savaş alanına yaklaşabilir.Örneğin, haydutları çıkarmak zorundasınız ve bu görevi başarmak için çok gizli hareket edebilirsiniz.
İkinci olarak, düşmana tepkiyi belli ettiğinizde bu geniş bir savaş olucak ve herhangi bir koşulda beceriyle savaşmak için kendi grubumuzla saldırabiliriz çünkü biz her karaktere gerçek duyma ve görüşü verdik.Örneğin,bir oyuncu herhangi bir yere saklanabilir ya da ateş edebilir bu durumda kendi takım arkadaşlarımızın davranışını berlirliycek.Düşman ise vurulmadığı sürece sürekli sizinle savaşcak eğer silahı düşmüşse başka bir silah arıycak yani düşman orda kendi görevini gerçekleştirmek için bulunuyor bu takım olarakda geçerli, çünkü muharebede düşman karakterlerinin birbirleriyle olan mesajları değişebilir.
GameSpot: Çevre'nin oyundaki etkisi nasıl olucak? Bazı yıkılmış olan binalar gördük, yani oyuncular bunları yok edebilcek mi veya savaş esnasında binaları yıkmak,parçalamak gibi şeylerle karşılaşcakmıyız mesela bir patlamada düşen enkaz bize veya düşmana zarar vericek mi?
Anton Bolshakov: Çok fazla ayrıntılı bir atmosfer var ve oyunun içinde tamamen özgürsünüz vede bu oyuncuya bağlı, savaş esnasında bu özgürlük muazzam bir durum.Mesela dürbünü kullanarak alanı inceleyebilir,düşman kuvvetlerini sayar ve saldırı için iyi bir nokta bulabilirsiniz ve bu konuda bir çok etkileşimli nesne ile karşılaşılcak.Örneğin, bir düşman grubunun yanında olan bir gaz kabını vurarak tek atışta bir çok düşmanı öldürebilirsiniz ya da yer altında gezerken düşmanı öldürmek için lambayı kırıp ona pusu kurabilirsiniz.
GameSpot: Oyunda çok ayrıntılı bir çevre olduğunu belirttiniz bunun savaş sırasında bize ne gibi etkisi olucak?
Anton Bolshakov: Öncelikle biz savaşların ilginç olmasını istedik ve alandaki anahtar noktalar üzerinde çalıştık, örneğin yok edilmiş bir hangar ve bunun içine oyuncuya ve diğer karakterlere özgürlüğü veren bir çok nesneyi yerleştirdik ve bunun en iyi olması için çok test ettik.
GameSpot: Multiplayer hakkında bize bilgi verirmisiniz?
Anton Bolshakov: STALKER'da Multiplayer üç bölüme ayrılır, Deathmatch,Team Deathmatch ve The Unique Artifact Hunt. (benzersiz insan avı) Zaten ilk iki bölümü oyuncular çok iyi biliyordur, ama insan avı ise, hariyata rast gele yerleştirilmiş olan insan yapılarını ele geçirmektir. Fakat STALKER'ın diğer multiplayer oyunlardan farkı benzersiz çevre tasarımı.Ayrıca dinamik gün yapısıda mevcut bunun dışında özel haritalar yaptık.STALKER Multiplayer oyuncu modu internet ve Lan üzerinden 32 kişiye kadar destekler. Yakında Multiplayer'ın betasını yayınlıycaz herkese açık olcak. (Tabi bu herkesin içine bizde girermiyiz bilemiyorum)
GameSpot: Savaş sistemi multiplayer oyununa nasıl etki edicek? Standart bir multiplayer oyunumu olcak yoksa single player'daki özelliklerle karşılaşcakmıyız?
Anton Bolshakov: Multiplayer oynarker single oyundaki bazı şeyleri değiştirmek zorunda kaldık.Örneğin, silahlar tekrar ayarlandı çünkü Multi oyunda rakip tek kurşunla ölebilcek ama Single oyunda ise cephaneyi yarısına kadar kullanmak zorunda kalabilirsiniz ayrıca single'daki silahların dengesini hesaba almak lazım çünkü single oyunda zayıf olan silah Muliti'de de sayıf kalır.
Bunun dışında Multi oyunda, kurşun balistiklerinde de deşiklik yaptık, örneğin hava direnç parametresi arttırıldı yani sen uzun mesafede normal bir tabanca ile birini öldürmezsin.
GameSpot: Son olarak, STALKER'ın savaş sistemi konusunda eklemek istediğin bişey var mı?
Anton Bolshakov: STALKER'da savaşı öyle ilginç yapıyoruzki bunu herkesin beğenceğini düşünüyoruz.
Bu oyunn için gayet ciddi oldukları ortada yılın ilk hit fpssi olacak