Şimdi Ara

&&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya) (68. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.988
Cevap
4
Favori
107.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustano23

    quote:

    Orjinalden alıntı: NeW_YoRK_YaNKeEs

    yok ben ondan bahsetmiyorum server'ın ipsin'den bahsediyorum dostum ;) yanlış anlamayın beni =)


    Dostum TeamSpeak programı bir ip üzerinden birkaç kişinin aynı anda konuşmasıdır.Hepimiz bir ip üzerinden bağlanıyoruz ve uçuşlarımızda daha büyük bir kolaylık oluyor.Herhangi bir sorun halinde birbirimiz ile konuştuğumuzm için kolaylıkla halledebiliyoruz.Bu arada üyeliğinide onaylıyorum.Aramıza hoşgeldin.

    Arkadaşlar 26.03.07 Tarihi ve Saat : 20:52 İtibariyle aramıza katılan arkadaş NeW_YoRK_YaNKeEs,

    ...Hayırlı Olsun...

    ...İyi Uçuşlar...

    Alıntıları Göster
    Şirketin fabrikadan yeni gelen uçagıyla ilk uçuşumu yaptım arkadaşlar DALAMAN--> İTALYA şaka maka harika oldu bu boyama. Elinize saglık arkadaslar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KARACANNN -- 26 Mart 2007; 23:20:31 >
    _____________________________
    DGS ELEKTRONİK GÜVENLİK SİSTEMLERİ
    www.dgselektronik.com.tr
    [email protected]
    Perpa Ticaret Merkezi Şişli/Okmeydanı/istanbul

    Kamera ve cctv otomasyon kurulumları
    Yangın Alarm sistemleri
    Kartlı geçiş sistemleri
    Personel Takip Sistemleri
    Araç Takip OGS HGS sistemleri
    Bariyer Sistemleri
    Merkezi TV sistemleri

    Proje, Kurulum, Devreye alma, Teknik destek Ve bakım hizmetleri...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARACANNN

    Şirketin fabrikadan yeni gelen uçagıyla ilk uçuşumu yaptım arkadaşlar DALAMAN--> İTALYA şaka maka harika oldu bu boyama. Elinize saglık arkadaslar.



    Alıntıları Göster
    herşey iyi güzelde TS nin İPsi nerde :) nerden bağlancam size
    _____________________________
    ALANYASPOR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oneimieno

    herşey iyi güzelde TS nin İPsi nerde :) nerden bağlancam size

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: NeW_YoRK_YaNKeEs

    herşey iyi güzelde TS nin İPsi nerde :) nerden bağlancam size

    O gün gelince biz sana söyleriz MSN den kardeş. Önceden vermeyelimki o gün kalabalık olmasın çünkü çok fazla parazit giriyor araya. Ve bizim için işkence oluyor uçuş. OK
    _____________________________
    DGS ELEKTRONİK GÜVENLİK SİSTEMLERİ
    www.dgselektronik.com.tr
    [email protected]
    Perpa Ticaret Merkezi Şişli/Okmeydanı/istanbul

    Kamera ve cctv otomasyon kurulumları
    Yangın Alarm sistemleri
    Kartlı geçiş sistemleri
    Personel Takip Sistemleri
    Araç Takip OGS HGS sistemleri
    Bariyer Sistemleri
    Merkezi TV sistemleri

    Proje, Kurulum, Devreye alma, Teknik destek Ve bakım hizmetleri...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARACANNN

    quote:

    Orjinalden alıntı: NeW_YoRK_YaNKeEs

    herşey iyi güzelde TS nin İPsi nerde :) nerden bağlancam size

    O gün gelince biz sana söyleriz MSN den kardeş. Önceden vermeyelimki o gün kalabalık olmasın çünkü çok fazla parazit giriyor araya. Ve bizim için işkence oluyor uçuş. OK

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar Bu arada Ucak cok guzel olmus tebrik ederim.Ellerinize Saglik.
    Herkeze Iyi ucuslar
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denaro

    Arkadaslar Bu arada Ucak cok guzel olmus tebrik ederim.Ellerinize Saglik.
    Herkeze Iyi ucuslar

    Alıntıları Göster
    Bu Pmdg Kokpitleri nerden Temin edebiliriz.Ben bitan buldum vatsimden ama panellerin bazi bolumleri yok.Birde turksimdeki tanitim videosundaki gibi degil.onun ayninisi bulmamiz mumkun mu ? Tabi Bedava olarak :) ??
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denaro

    Bu Pmdg Kokpitleri nerden Temin edebiliriz.Ben bitan buldum vatsimden ama panellerin bazi bolumleri yok.Birde turksimdeki tanitim videosundaki gibi degil.onun ayninisi bulmamiz mumkun mu ? Tabi Bedava olarak :) ??

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: denaro

    Bu Pmdg Kokpitleri nerden Temin edebiliriz.Ben bitan buldum vatsimden ama panellerin bazi bolumleri yok.Birde turksimdeki tanitim videosundaki gibi degil.onun ayninisi bulmamiz mumkun mu ? Tabi Bedava olarak :) ??


    Dostum pmdg paralı bir olay.3 tane dosya var 70 40 3 mg lık dosyalar bunları yükledikten sonra gerçekçi bir panele sahip oluyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustano23 -- 28 Aralık 2007; 15:46:32 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    FS2004 çok daha güzelmiş özellikle GPS çok gelişmiş, 2002 de rotayı gösteren basit birşeyden ibaretti bunda, o vor girilen yerler, hangi istasyondan hangisine gidileceği, hava kontrolleri v.b. birçok şey var.. ILS frekansları fln çok daha rahat bulunuyor, kısacası 2004 daha kolay sayılmaz ama daha pratik diyebilirim.. Şu VOR işinide çözdüm sayılır fakat yine takılıyorum.. VOR sanırım istasyonları olan birşey mesela bir VOR istasyonuna gidiyo uçak ondan sonra diğerine, sonra diğerine.. sonra da havaalanına? anladığım kadarıyla böyle.. Fakat VOR sadece GPS de mi işe yarar ve pisti ortalamadaki yeri nedir? Yoksa pisti ortalamada tek iş ILS'in VOR un görevi ILS üçgenini bulmamıza yardımcı olmak mıdır? Birde benim VOR bi ara koptu ondan sonra frekansı fln girdim (o rotodaki yerlerin VOR'larınından en yakın olanını) Sonra ne o aletlerde VOR'un yerini gösteren bir işaret çıktı nede kontrolör temasa geçti? Bi kopunca bidaha bağlanamıyormuyuz? Başta dediğiniz gibi kulede heading şu altitude bu yap diye.. Zaten GPS'le uçuyorum rotayı buluyor ama yapmışken şu VOR işinide tam anlamıyla kavratırsanız sevinirim? Nedense takıldım yaw bu VOR' da :) Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

    !!!


    Alıntıları Göster
    Beyler yine birkaç sorum vardı size

    Şu VOR işinide çözdüm sayılır fakat yine takılıyorum.. VOR sanırım istasyonları olan birşey mesela bir VOR istasyonuna gidiyo uçak ondan sonra diğerine, sonra diğerine.. sonra da havaalanına? anladığım kadarıyla böyle.. Fakat VOR sadece GPS de mi işe yarar ve pisti ortalamadaki yeri nedir? Yoksa pisti ortalamada tek iş ILS'in VOR un görevi ILS üçgenini bulmamıza yardımcı olmak mıdır? Birde benim VOR bi ara koptu ondan sonra frekansı fln girdim (o rotodaki yerlerin VOR'larınından en yakın olanını) Sonra ne o aletlerde VOR'un yerini gösteren bir işaret çıktı nede kontrolör temasa geçti? Bi kopunca bidaha bağlanamıyormuyuz? Başta dediğiniz gibi kulede heading şu altitude bu yap diye.. Zaten GPS'le uçuyorum rotayı buluyor ama yapmışken şu VOR işinide tam anlamıyla kavratırsanız sevinirim? Nedense takıldım yaw bu VOR' da :) Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

    !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRToX -- 27 Mart 2007; 13:19:34 >
    _____________________________
    Hazır cep onayı gelmişken yazmayım dedim, yine dayanamadım cepten onaylattım.
    VOLVO S40 2007 Dynamic araç satıldı, şuan S60 2.0 T5 2011 Advance




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Beyler yine birkaç sorum vardı size

    Şu VOR işinide çözdüm sayılır fakat yine takılıyorum.. VOR sanırım istasyonları olan birşey mesela bir VOR istasyonuna gidiyo uçak ondan sonra diğerine, sonra diğerine.. sonra da havaalanına? anladığım kadarıyla böyle.. Fakat VOR sadece GPS de mi işe yarar ve pisti ortalamadaki yeri nedir? Yoksa pisti ortalamada tek iş ILS'in VOR un görevi ILS üçgenini bulmamıza yardımcı olmak mıdır? Birde benim VOR bi ara koptu ondan sonra frekansı fln girdim (o rotodaki yerlerin VOR'larınından en yakın olanını) Sonra ne o aletlerde VOR'un yerini gösteren bir işaret çıktı nede kontrolör temasa geçti? Bi kopunca bidaha bağlanamıyormuyuz? Başta dediğiniz gibi kulede heading şu altitude bu yap diye.. Zaten GPS'le uçuyorum rotayı buluyor ama yapmışken şu VOR işinide tam anlamıyla kavratırsanız sevinirim? Nedense takıldım yaw bu VOR' da :) Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

    !!!


    Alıntıları Göster
    Sor kardeşim
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    FS2004 çok daha güzelmiş özellikle GPS çok gelişmiş, 2002 de rotayı gösteren basit birşeyden ibaretti bunda, o vor girilen yerler, hangi istasyondan hangisine gidileceği, hava kontrolleri v.b. birçok şey var.. ILS frekansları fln çok daha rahat bulunuyor, kısacası 2004 daha kolay sayılmaz ama daha pratik diyebilirim.. Şu VOR işinide çözdüm sayılır fakat yine takılıyorum.. VOR sanırım istasyonları olan birşey mesela bir VOR istasyonuna gidiyo uçak ondan sonra diğerine, sonra diğerine.. sonra da havaalanına? anladığım kadarıyla böyle.. Fakat VOR sadece GPS de mi işe yarar ve pisti ortalamadaki yeri nedir? Yoksa pisti ortalamada tek iş ILS'in VOR un görevi ILS üçgenini bulmamıza yardımcı olmak mıdır? Birde benim VOR bi ara koptu ondan sonra frekansı fln girdim (o rotodaki yerlerin VOR'larınından en yakın olanını) Sonra ne o aletlerde VOR'un yerini gösteren bir işaret çıktı nede kontrolör temasa geçti? Bi kopunca bidaha bağlanamıyormuyuz? Başta dediğiniz gibi kulede heading şu altitude bu yap diye.. Zaten GPS'le uçuyorum rotayı buluyor ama yapmışken şu VOR işinide tam anlamıyla kavratırsanız sevinirim? Nedense takıldım yaw bu VOR' da :) Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

    !!!


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX

    FS2004 çok daha güzelmiş özellikle GPS çok gelişmiş, 2002 de rotayı gösteren basit birşeyden ibaretti bunda, o vor girilen yerler, hangi istasyondan hangisine gidileceği, hava kontrolleri v.b. birçok şey var.. ILS frekansları fln çok daha rahat bulunuyor, kısacası 2004 daha kolay sayılmaz ama daha pratik diyebilirim.. Şu VOR işinide çözdüm sayılır fakat yine takılıyorum.. VOR sanırım istasyonları olan birşey mesela bir VOR istasyonuna gidiyo uçak ondan sonra diğerine, sonra diğerine.. sonra da havaalanına? anladığım kadarıyla böyle.. Fakat VOR sadece GPS de mi işe yarar ve pisti ortalamadaki yeri nedir? Yoksa pisti ortalamada tek iş ILS'in VOR un görevi ILS üçgenini bulmamıza yardımcı olmak mıdır? Birde benim VOR bi ara koptu ondan sonra frekansı fln girdim (o rotodaki yerlerin VOR'larınından en yakın olanını) Sonra ne o aletlerde VOR'un yerini gösteren bir işaret çıktı nede kontrolör temasa geçti? Bi kopunca bidaha bağlanamıyormuyuz? Başta dediğiniz gibi kulede heading şu altitude bu yap diye.. Zaten GPS'le uçuyorum rotayı buluyor ama yapmışken şu VOR işinide tam anlamıyla kavratırsanız sevinirim? Nedense takıldım yaw bu VOR' da :) Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

    !!!



    Dostum bu kez ben cevaplim istersen.Vor dediğin gibi ayrıca rotadada kullanılır.Rotada vordan vora geçerken hiç bir şekilde geçeceğin yerin vorunu girmene gerek yok.Oyunda rota oluştururken ya Vor to Vor yada hight altutude yi seçersen geçeceğin vorlar direk olarak gps ekranında çıkar ve sen uçuş sırasında yapacağın bişi olmaz.Sadece ilk vora dönüş yapmalı ve panelde bulunan nav-gps tuşunu gps e getirmeli ve paneldende bc tuşuna basmalısın.Göreceksinki uçak kendi kendine vor dan vor a geçecek.Birde inmeye yakın havaalnının vorunu girersen o abki havaalanına uzaklığını görebilirsin.Ayrıca vor inerken locaizer hattına oturtarak uçağın görüşün az zamanında havaalanına güzelce inmeksini sağlar.Bunun içinde havaalanından aldığın vor u nav2 radyosuna yazmak ve aktif hale getirmek.Ben senin yerinde olsam öğrenmek için atatürk sabiha gökşem uçuşları yapardım kısa kısa.Sabiha gökçen için Vor 180.80 yani nav2 , nav 1 deniz tarafından iniş için 190.90 ve ndb 347.Dene buralarda uçuş yapmayı hemen kaparsın.Dikkat et hız çok önemli hızı doğru ayarla.Birde ilk seferde başaramadım deme.Kimse ilk seferde başaramadı.Anlaması zor uygulaması kolay
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustano23

    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX

    FS2004 çok daha güzelmiş özellikle GPS çok gelişmiş, 2002 de rotayı gösteren basit birşeyden ibaretti bunda, o vor girilen yerler, hangi istasyondan hangisine gidileceği, hava kontrolleri v.b. birçok şey var.. ILS frekansları fln çok daha rahat bulunuyor, kısacası 2004 daha kolay sayılmaz ama daha pratik diyebilirim.. Şu VOR işinide çözdüm sayılır fakat yine takılıyorum.. VOR sanırım istasyonları olan birşey mesela bir VOR istasyonuna gidiyo uçak ondan sonra diğerine, sonra diğerine.. sonra da havaalanına? anladığım kadarıyla böyle.. Fakat VOR sadece GPS de mi işe yarar ve pisti ortalamadaki yeri nedir? Yoksa pisti ortalamada tek iş ILS'in VOR un görevi ILS üçgenini bulmamıza yardımcı olmak mıdır? Birde benim VOR bi ara koptu ondan sonra frekansı fln girdim (o rotodaki yerlerin VOR'larınından en yakın olanını) Sonra ne o aletlerde VOR'un yerini gösteren bir işaret çıktı nede kontrolör temasa geçti? Bi kopunca bidaha bağlanamıyormuyuz? Başta dediğiniz gibi kulede heading şu altitude bu yap diye.. Zaten GPS'le uçuyorum rotayı buluyor ama yapmışken şu VOR işinide tam anlamıyla kavratırsanız sevinirim? Nedense takıldım yaw bu VOR' da :) Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

    !!!



    Dostum bu kez ben cevaplim istersen.Vor dediğin gibi ayrıca rotadada kullanılır.Rotada vordan vora geçerken hiç bir şekilde geçeceğin yerin vorunu girmene gerek yok.Oyunda rota oluştururken ya Vor to Vor yada hight altutude yi seçersen geçeceğin vorlar direk olarak gps ekranında çıkar ve sen uçuş sırasında yapacağın bişi olmaz.Sadece ilk vora dönüş yapmalı ve panelde bulunan nav-gps tuşunu gps e getirmeli ve paneldende bc tuşuna basmalısın.Göreceksinki uçak kendi kendine vor dan vor a geçecek.Birde inmeye yakın havaalnının vorunu girersen o abki havaalanına uzaklığını görebilirsin.Ayrıca vor inerken locaizer hattına oturtarak uçağın görüşün az zamanında havaalanına güzelce inmeksini sağlar.Bunun içinde havaalanından aldığın vor u nav2 radyosuna yazmak ve aktif hale getirmek.Ben senin yerinde olsam öğrenmek için atatürk sabiha gökşem uçuşları yapardım kısa kısa.Sabiha gökçen için Vor 180.80 yani nav2 , nav 1 deniz tarafından iniş için 190.90 ve ndb 347.Dene buralarda uçuş yapmayı hemen kaparsın.Dikkat et hız çok önemli hızı doğru ayarla.Birde ilk seferde başaramadım deme.Kimse ilk seferde başaramadı.Anlaması zor uygulaması kolay

    Alıntıları Göster
    Bu günkü hazırladığım hikaye değerinde resimleri sizlerle paylaşmak istedim.İnşallah beğenirsiniz.

    **Saat 3:35 di.Oda karanlıktı.Bir sesle uyandım.''Mustafa hadi kalk!uçuş saatin geldi''.Eşimin sesiydi.O güzel sesiyle beni uyandırdı.Saat 4 e geliyordu.Sabah 7:45 te uçuşum olduğunu biliyor ve hemen kalktım yüzümü yıkıyor ve üzerimi giyiyordum.Eşimden uğur öpücüğünü aldıktan sonra 78 Chevy Corvettime atladım ve havaalanının yolunu tutmaya başladım.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Hava oldukça güzel ve serindi.Yollar bomboştu.Açtım ilhan iremden şarkılar dinliyorum.Gelde sigara yakma.Yaktım tabiki

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **İşte en sonunda gelmiştim.Akşam trafiğinde 2 saatlik yolu 30 dakikada gelmiştim.Uçakları görmeye başlamıştım.Sanki ilk defa uçacakmış gibi kalbim küt küt atıyordu.Hemen arabayı park etmek ve uçağa geçmek için sabırsızlanıyordum

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Havaalanında tanıdığım bir görevliye arabamı parka çekmesi için teslim ettim ve hemen aprona geçerek uçağa bimek için acele davranıyordum

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Uçağı apronda görünce dahada heyecanlandım.Hemen uçağa binip kokpite geçtim.Yardımcı pilotum Engin Kaptan çoktan gelmişti.Onunla 10 larca zevki uçuş yapmıştık.Kapıyı açtığımda ''Hoşgeldin Mustafa kaptan'' dedi.Bende aynı nezaketle '' Hoşbulduk Engin Kaptan'' dedim.Ve hemen dışarıdaki freebird uçağına baktım.Gerçektende kasvetli vir görünüşü vardı.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık yolcular birer birer gelmeye başlamıştı.Aniden kapımız açıldı ve içeriye hostes girdi.Bizlere ''Uçuştan önce birer kahve alırmısınız efendim?'' dedi nazik ve kibarca.Engin kaptan ve ben de aynı kibarlıkla tabiki dedik.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Yolcuların hepsi uçağa bimiş ve heyecan oranımız biraz daha artmıştı.Uçakta 177 kişi olduğu öğreniyor ve bunu kuleye bildiriyorduk.Artık kalkmaya az kalmıştı Engin kaptanla birlikte kalkış hazırlıklarına başladık.Artık İstanbuldan ayrılmanın zamanı gelmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Freebird hala yolcu alımına devam ederken biz puchback imize başlamıştık.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık bu koca devi hareket ettirmenin zamanı gelmişti.Güvenlik anonsları kulağımıza geliyor ve bizde kule ile irtibara geçiyoruk.Kule bize 06 numaları pisten kalkacağımızı,rüzgarın 2 kuvvetle 124 ten estiğini ve taxi yolumuzu söylemişti.Engin Kaptanla artık pist başına gitmenin zamanı gelmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Taxide reverseleri kontrol ettikten sonra anoslar bitmiş ve herkes heyecanla kalkışı bekliyordu.Bunu hissedebiliyorduk.Çünkü bizde heycanlıydık onlar gibi.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Biri bizi gözektiyodu kuleden sanırım

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık piste girmek ve kalkmak için izin almıştık.Bunu yolculara ve kabin görevlilerine söylemenin zamanı gelmişti.''Kabin ekibi arkadaşlarım kalkış pozisyonu alsınlar.İyi uçuşlar..Have a nice flight.!!''
    Bu anonsu yaptıktan sonra artık 177 kişinin hayatı benim elleimde olduğunu bildiğim için Allahıma güzel bir yolculuk olsun diye dua ederek uçağa gaz vermeye başladım.Ve 30 saniye içinde hızlanmıştık.Artık kalkmanın zamanı gelmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Kalkmıştık.Lastikleri çektik ve YAA voruna doğru dönüş yapıyorduk.Artık İstanbula şimdilik veda ediyorduk.Elveda İstanbul...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Kalkalı 15 dakika olmuştu ve yükselmeye devam ediyorduk.Artık Yalovayıda geride bırakmıştık ve tabiki YAA vorunuda.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Mükemmel bir hava vardı.Yaklaşık 7000 metrede ve yükselmeye devam ediyoduk.Yolcularında bu mükemmel havayı seyrettirmek beni bir an için mutlu etmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Yaklaşık 9.700 metre yükseklikte seyretmekteyiz.Artık yolculara bir takım bilgileri vermenin zamanı gelmişti.''Sayın yolcularımız kaptan pilotunuz Mustafa Sezer konuşuyor.Şu anda yaklaşık 9.700 metre yükseklikte ve 840 km hızla seyretmekteyiz.Ankaraya uzaklığımız 30 dakika ve yaklaşık 10 dakika sonra alçalmaya başlayacağız.Ankarada bizleri açık ve yaklaşık 14 santigrat derece hava beklemekte.Ben ve ekibim adına iyi yolculuklar dilerim...''

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **10 dakika sonra alçalmaya başlamış ve bunları yolculara bildirmiştik.Ve artık Ankara gözüküyordu.Artık inme vaktine az kalmıştı.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık piste son dönüşümüzü yapıyorduk.Kuleden 03L pisti için iniş izni almış ve bu doğrultuda devam ediyorduk.Artık inmemize dakikalar kalmıştı.Bu arada bir anons çalındı kulağımıza:''Sayın yolcularımız kemerlerinizin bağlı,koltuklarınızın dik ve masalarınızın kapalı olduğunu kontrol ediniz''.İniyorduk...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Ve sonunda inmiştik.Sarsıntısız bir iniş olmuştu.Kabinden alkış sesleri kulağımıza kadar geliyor ve 177 kişiyi sağ sağlim Ankaraya getirmenin çoşkusuyla birlikte uçağımızı park alanına doğru götürüyorduk.Kule 13 numaları park alanına park etmemizi söylemişti.Bu sırada bir anons daha kulağımıza geliyordu:''Sayın yolcularımız kemer ikaz işıkları sönene kadar kemerlerinizi çözmeyin ve yerlerinizden kalkmayın.Lütfen inerken el bagajlarınızı yanınıza almayı unutmayınız.Türk Hava Yollarını seçtiğiniz için teşekkür eder ve bir başka uçuşta görüşmek üzere iyi günler dileriz.''...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Park alanına gelmiştik.Ve motorları kapattık.Artık yolcularla veda zamanımız gelmişti.Kargo kapısı ve yolcu kapısıda açıldı.Veda zamanı gelmişti yolcularla.Herkes birer birer çıkmaya ve uçak boşalmaya başladı.Bizde Engin kaptanla check list lerini yapıyorduk.Akşama Trabzon uçuşumuz vardı.Uçağın gerekli işlemlerini yaptıktan sonra kahvaltı yapmak üzere iç hatlara doğru gidiyorduk.Uçağa son kez baktım.''Akşama görüşürüz koca dev'''...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustano23

    Bu günkü hazırladığım hikaye değerinde resimleri sizlerle paylaşmak istedim.İnşallah beğenirsiniz.

    **Saat 3:35 di.Oda karanlıktı.Bir sesle uyandım.''Mustafa hadi kalk!uçuş saatin geldi''.Eşimin sesiydi.O güzel sesiyle beni uyandırdı.Saat 4 e geliyordu.Sabah 7:45 te uçuşum olduğunu biliyor ve hemen kalktım yüzümü yıkıyor ve üzerimi giyiyordum.Eşimden uğur öpücüğünü aldıktan sonra 78 Chevy Corvettime atladım ve havaalanının yolunu tutmaya başladım.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Hava oldukça güzel ve serindi.Yollar bomboştu.Açtım ilhan iremden şarkılar dinliyorum.Gelde sigara yakma.Yaktım tabiki

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **İşte en sonunda gelmiştim.Akşam trafiğinde 2 saatlik yolu 30 dakikada gelmiştim.Uçakları görmeye başlamıştım.Sanki ilk defa uçacakmış gibi kalbim küt küt atıyordu.Hemen arabayı park etmek ve uçağa geçmek için sabırsızlanıyordum

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Havaalanında tanıdığım bir görevliye arabamı parka çekmesi için teslim ettim ve hemen aprona geçerek uçağa bimek için acele davranıyordum

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Uçağı apronda görünce dahada heyecanlandım.Hemen uçağa binip kokpite geçtim.Yardımcı pilotum Engin Kaptan çoktan gelmişti.Onunla 10 larca zevki uçuş yapmıştık.Kapıyı açtığımda ''Hoşgeldin Mustafa kaptan'' dedi.Bende aynı nezaketle '' Hoşbulduk Engin Kaptan'' dedim.Ve hemen dışarıdaki freebird uçağına baktım.Gerçektende kasvetli vir görünüşü vardı.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık yolcular birer birer gelmeye başlamıştı.Aniden kapımız açıldı ve içeriye hostes girdi.Bizlere ''Uçuştan önce birer kahve alırmısınız efendim?'' dedi nazik ve kibarca.Engin kaptan ve ben de aynı kibarlıkla tabiki dedik.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Yolcuların hepsi uçağa bimiş ve heyecan oranımız biraz daha artmıştı.Uçakta 177 kişi olduğu öğreniyor ve bunu kuleye bildiriyorduk.Artık kalkmaya az kalmıştı Engin kaptanla birlikte kalkış hazırlıklarına başladık.Artık İstanbuldan ayrılmanın zamanı gelmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Freebird hala yolcu alımına devam ederken biz puchback imize başlamıştık.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık bu koca devi hareket ettirmenin zamanı gelmişti.Güvenlik anonsları kulağımıza geliyor ve bizde kule ile irtibara geçiyoruk.Kule bize 06 numaları pisten kalkacağımızı,rüzgarın 2 kuvvetle 124 ten estiğini ve taxi yolumuzu söylemişti.Engin Kaptanla artık pist başına gitmenin zamanı gelmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Taxide reverseleri kontrol ettikten sonra anoslar bitmiş ve herkes heyecanla kalkışı bekliyordu.Bunu hissedebiliyorduk.Çünkü bizde heycanlıydık onlar gibi.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Biri bizi gözektiyodu kuleden sanırım

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık piste girmek ve kalkmak için izin almıştık.Bunu yolculara ve kabin görevlilerine söylemenin zamanı gelmişti.''Kabin ekibi arkadaşlarım kalkış pozisyonu alsınlar.İyi uçuşlar..Have a nice flight.!!''
    Bu anonsu yaptıktan sonra artık 177 kişinin hayatı benim elleimde olduğunu bildiğim için Allahıma güzel bir yolculuk olsun diye dua ederek uçağa gaz vermeye başladım.Ve 30 saniye içinde hızlanmıştık.Artık kalkmanın zamanı gelmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Kalkmıştık.Lastikleri çektik ve YAA voruna doğru dönüş yapıyorduk.Artık İstanbula şimdilik veda ediyorduk.Elveda İstanbul...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Kalkalı 15 dakika olmuştu ve yükselmeye devam ediyorduk.Artık Yalovayıda geride bırakmıştık ve tabiki YAA vorunuda.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Mükemmel bir hava vardı.Yaklaşık 7000 metrede ve yükselmeye devam ediyoduk.Yolcularında bu mükemmel havayı seyrettirmek beni bir an için mutlu etmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Yaklaşık 9.700 metre yükseklikte seyretmekteyiz.Artık yolculara bir takım bilgileri vermenin zamanı gelmişti.''Sayın yolcularımız kaptan pilotunuz Mustafa Sezer konuşuyor.Şu anda yaklaşık 9.700 metre yükseklikte ve 840 km hızla seyretmekteyiz.Ankaraya uzaklığımız 30 dakika ve yaklaşık 10 dakika sonra alçalmaya başlayacağız.Ankarada bizleri açık ve yaklaşık 14 santigrat derece hava beklemekte.Ben ve ekibim adına iyi yolculuklar dilerim...''

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **10 dakika sonra alçalmaya başlamış ve bunları yolculara bildirmiştik.Ve artık Ankara gözüküyordu.Artık inme vaktine az kalmıştı.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık piste son dönüşümüzü yapıyorduk.Kuleden 03L pisti için iniş izni almış ve bu doğrultuda devam ediyorduk.Artık inmemize dakikalar kalmıştı.Bu arada bir anons çalındı kulağımıza:''Sayın yolcularımız kemerlerinizin bağlı,koltuklarınızın dik ve masalarınızın kapalı olduğunu kontrol ediniz''.İniyorduk...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Ve sonunda inmiştik.Sarsıntısız bir iniş olmuştu.Kabinden alkış sesleri kulağımıza kadar geliyor ve 177 kişiyi sağ sağlim Ankaraya getirmenin çoşkusuyla birlikte uçağımızı park alanına doğru götürüyorduk.Kule 13 numaları park alanına park etmemizi söylemişti.Bu sırada bir anons daha kulağımıza geliyordu:''Sayın yolcularımız kemer ikaz işıkları sönene kadar kemerlerinizi çözmeyin ve yerlerinizden kalkmayın.Lütfen inerken el bagajlarınızı yanınıza almayı unutmayınız.Türk Hava Yollarını seçtiğiniz için teşekkür eder ve bir başka uçuşta görüşmek üzere iyi günler dileriz.''...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Park alanına gelmiştik.Ve motorları kapattık.Artık yolcularla veda zamanımız gelmişti.Kargo kapısı ve yolcu kapısıda açıldı.Veda zamanı gelmişti yolcularla.Herkes birer birer çıkmaya ve uçak boşalmaya başladı.Bizde Engin kaptanla check list lerini yapıyorduk.Akşama Trabzon uçuşumuz vardı.Uçağın gerekli işlemlerini yaptıktan sonra kahvaltı yapmak üzere iç hatlara doğru gidiyorduk.Uçağa son kez baktım.''Akşama görüşürüz koca dev'''...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    Alıntıları Göster
    sen bunu film yapsan oscar alırsın be .....inşallah pilot olmak isteyenler gerçek hayatta bu heyecanı yaşarlar valla okurken heyecanlanıyo insan
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustano23

    Bu günkü hazırladığım hikaye değerinde resimleri sizlerle paylaşmak istedim.İnşallah beğenirsiniz.

    **Saat 3:35 di.Oda karanlıktı.Bir sesle uyandım.''Mustafa hadi kalk!uçuş saatin geldi''.Eşimin sesiydi.O güzel sesiyle beni uyandırdı.Saat 4 e geliyordu.Sabah 7:45 te uçuşum olduğunu biliyor ve hemen kalktım yüzümü yıkıyor ve üzerimi giyiyordum.Eşimden uğur öpücüğünü aldıktan sonra 78 Chevy Corvettime atladım ve havaalanının yolunu tutmaya başladım.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Hava oldukça güzel ve serindi.Yollar bomboştu.Açtım ilhan iremden şarkılar dinliyorum.Gelde sigara yakma.Yaktım tabiki

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **İşte en sonunda gelmiştim.Akşam trafiğinde 2 saatlik yolu 30 dakikada gelmiştim.Uçakları görmeye başlamıştım.Sanki ilk defa uçacakmış gibi kalbim küt küt atıyordu.Hemen arabayı park etmek ve uçağa geçmek için sabırsızlanıyordum

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Havaalanında tanıdığım bir görevliye arabamı parka çekmesi için teslim ettim ve hemen aprona geçerek uçağa bimek için acele davranıyordum

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Uçağı apronda görünce dahada heyecanlandım.Hemen uçağa binip kokpite geçtim.Yardımcı pilotum Engin Kaptan çoktan gelmişti.Onunla 10 larca zevki uçuş yapmıştık.Kapıyı açtığımda ''Hoşgeldin Mustafa kaptan'' dedi.Bende aynı nezaketle '' Hoşbulduk Engin Kaptan'' dedim.Ve hemen dışarıdaki freebird uçağına baktım.Gerçektende kasvetli vir görünüşü vardı.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık yolcular birer birer gelmeye başlamıştı.Aniden kapımız açıldı ve içeriye hostes girdi.Bizlere ''Uçuştan önce birer kahve alırmısınız efendim?'' dedi nazik ve kibarca.Engin kaptan ve ben de aynı kibarlıkla tabiki dedik.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Yolcuların hepsi uçağa bimiş ve heyecan oranımız biraz daha artmıştı.Uçakta 177 kişi olduğu öğreniyor ve bunu kuleye bildiriyorduk.Artık kalkmaya az kalmıştı Engin kaptanla birlikte kalkış hazırlıklarına başladık.Artık İstanbuldan ayrılmanın zamanı gelmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Freebird hala yolcu alımına devam ederken biz puchback imize başlamıştık.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık bu koca devi hareket ettirmenin zamanı gelmişti.Güvenlik anonsları kulağımıza geliyor ve bizde kule ile irtibara geçiyoruk.Kule bize 06 numaları pisten kalkacağımızı,rüzgarın 2 kuvvetle 124 ten estiğini ve taxi yolumuzu söylemişti.Engin Kaptanla artık pist başına gitmenin zamanı gelmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Taxide reverseleri kontrol ettikten sonra anoslar bitmiş ve herkes heyecanla kalkışı bekliyordu.Bunu hissedebiliyorduk.Çünkü bizde heycanlıydık onlar gibi.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Biri bizi gözektiyodu kuleden sanırım

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık piste girmek ve kalkmak için izin almıştık.Bunu yolculara ve kabin görevlilerine söylemenin zamanı gelmişti.''Kabin ekibi arkadaşlarım kalkış pozisyonu alsınlar.İyi uçuşlar..Have a nice flight.!!''
    Bu anonsu yaptıktan sonra artık 177 kişinin hayatı benim elleimde olduğunu bildiğim için Allahıma güzel bir yolculuk olsun diye dua ederek uçağa gaz vermeye başladım.Ve 30 saniye içinde hızlanmıştık.Artık kalkmanın zamanı gelmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Kalkmıştık.Lastikleri çektik ve YAA voruna doğru dönüş yapıyorduk.Artık İstanbula şimdilik veda ediyorduk.Elveda İstanbul...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Kalkalı 15 dakika olmuştu ve yükselmeye devam ediyorduk.Artık Yalovayıda geride bırakmıştık ve tabiki YAA vorunuda.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Mükemmel bir hava vardı.Yaklaşık 7000 metrede ve yükselmeye devam ediyoduk.Yolcularında bu mükemmel havayı seyrettirmek beni bir an için mutlu etmişti.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Yaklaşık 9.700 metre yükseklikte seyretmekteyiz.Artık yolculara bir takım bilgileri vermenin zamanı gelmişti.''Sayın yolcularımız kaptan pilotunuz Mustafa Sezer konuşuyor.Şu anda yaklaşık 9.700 metre yükseklikte ve 840 km hızla seyretmekteyiz.Ankaraya uzaklığımız 30 dakika ve yaklaşık 10 dakika sonra alçalmaya başlayacağız.Ankarada bizleri açık ve yaklaşık 14 santigrat derece hava beklemekte.Ben ve ekibim adına iyi yolculuklar dilerim...''

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **10 dakika sonra alçalmaya başlamış ve bunları yolculara bildirmiştik.Ve artık Ankara gözüküyordu.Artık inme vaktine az kalmıştı.

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Artık piste son dönüşümüzü yapıyorduk.Kuleden 03L pisti için iniş izni almış ve bu doğrultuda devam ediyorduk.Artık inmemize dakikalar kalmıştı.Bu arada bir anons çalındı kulağımıza:''Sayın yolcularımız kemerlerinizin bağlı,koltuklarınızın dik ve masalarınızın kapalı olduğunu kontrol ediniz''.İniyorduk...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Ve sonunda inmiştik.Sarsıntısız bir iniş olmuştu.Kabinden alkış sesleri kulağımıza kadar geliyor ve 177 kişiyi sağ sağlim Ankaraya getirmenin çoşkusuyla birlikte uçağımızı park alanına doğru götürüyorduk.Kule 13 numaları park alanına park etmemizi söylemişti.Bu sırada bir anons daha kulağımıza geliyordu:''Sayın yolcularımız kemer ikaz işıkları sönene kadar kemerlerinizi çözmeyin ve yerlerinizden kalkmayın.Lütfen inerken el bagajlarınızı yanınıza almayı unutmayınız.Türk Hava Yollarını seçtiğiniz için teşekkür eder ve bir başka uçuşta görüşmek üzere iyi günler dileriz.''...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    **Park alanına gelmiştik.Ve motorları kapattık.Artık yolcularla veda zamanımız gelmişti.Kargo kapısı ve yolcu kapısıda açıldı.Veda zamanı gelmişti yolcularla.Herkes birer birer çıkmaya ve uçak boşalmaya başladı.Bizde Engin kaptanla check list lerini yapıyorduk.Akşama Trabzon uçuşumuz vardı.Uçağın gerekli işlemlerini yaptıktan sonra kahvaltı yapmak üzere iç hatlara doğru gidiyorduk.Uçağa son kez baktım.''Akşama görüşürüz koca dev'''...

     &&S@N@L P!L0T F@N CLUB&& (FSX ve FS2004 ile ilgili tüm sorular buraya)


    Alıntıları Göster
    güzel yazmışın eline sağlık ya bi uçuşun anatomisi olmuş
    _____________________________
    Tüm Mimari Proje , Modelleme ve Animasyon Hizmetleri
    Metraj ve Keşif Hesapları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRaMbLeN

    güzel yazmışın eline sağlık ya bi uçuşun anatomisi olmuş

    Alıntıları Göster
    harbi yani çok güzel olmuş eline sağlık!!! ;) bi an olsun heyecanlandım da
    _____________________________
    ALANYASPOR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oneimieno

    harbi yani çok güzel olmuş eline sağlık!!! ;) bi an olsun heyecanlandım da

    Alıntıları Göster
    ABİ HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL ŞEY.ÇOK SAOL GÜLDÜRDÜN VE HEYECANLANDIRDIN BENİ.BUNUN ADI:: PİLOT FAN CLUP FİLM PART 1 OLSUN
    MUTLAKA DEVAMINI BEKLERİZ.ÖYLE YAPIP ÇEKİLMEK YOK KARDEŞ
    AYRICA ARABAYA NASIL GİRDİN MERAK ETTİM.FSX DE BÖLE Bİ ŞEY YOK SANIRIM.İLGİMİ ÇEKTİ DOĞRUSU.....
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oneimieno

    harbi yani çok güzel olmuş eline sağlık!!! ;) bi an olsun heyecanlandım da

    Alıntıları Göster
    Mustafa kaptan senaryo çok güzel olmuş eline sağlık.
    _____________________________
    ASUS TUF GAMING Z490-PLUS | INTEL I5 10600KF | PALIT RTX2070 SUPER GAMING PRO OC 8 GB | G.SKILL TRIDENT Z NEO 2X16GB DDR4 3200MHZ CL16 | SAMSUNG 250GB 970 EVO NVME M.2 | SAMSUNG 500GB 860 EVO | SAMSUNG 1TB HD103SJ | CORSAIR RM750 | COOLER MASTER MASTERBOX TD500 MESH ARGB | 32" VIEWSONIC VX3276-2K
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozguror

    Mustafa kaptan senaryo çok güzel olmuş eline sağlık.

    Alıntıları Göster
    http://www.sanalpilot.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5216


    Arkadaşlar başka bir forum tarafından hazırlanmış derli toplu bilgilerin olduğu bi başlık.Herkezin yararlanacağı şeyler içinden çıkabilir.Herkeze tavsiye edilir.Bakmadan geçmeyin.Ayrıca sorun olursa burda site vermek hemen silebilirimmm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CanTnçr -- 27 Mart 2007; 17:19:06 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozguror

    Mustafa kaptan senaryo çok güzel olmuş eline sağlık.

    Alıntıları Göster
    Mustafa Kaptan ellerine saglik cok guzel bir calisma olmus.
    Herkeze Hayirli ucuslar
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denaro

    Mustafa Kaptan ellerine saglik cok guzel bir calisma olmus.
    Herkeze Hayirli ucuslar

    Alıntıları Göster
    mustafa abi sigara sağlığa zararlı, lütfen, sağlık herşey
    _____________________________
    Güncel referanslar : gskysk - bukalemuns - umutbilisim - reyzy - hunter444 - daha_iyiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustano23

    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX

    FS2004 çok daha güzelmiş özellikle GPS çok gelişmiş, 2002 de rotayı gösteren basit birşeyden ibaretti bunda, o vor girilen yerler, hangi istasyondan hangisine gidileceği, hava kontrolleri v.b. birçok şey var.. ILS frekansları fln çok daha rahat bulunuyor, kısacası 2004 daha kolay sayılmaz ama daha pratik diyebilirim.. Şu VOR işinide çözdüm sayılır fakat yine takılıyorum.. VOR sanırım istasyonları olan birşey mesela bir VOR istasyonuna gidiyo uçak ondan sonra diğerine, sonra diğerine.. sonra da havaalanına? anladığım kadarıyla böyle.. Fakat VOR sadece GPS de mi işe yarar ve pisti ortalamadaki yeri nedir? Yoksa pisti ortalamada tek iş ILS'in VOR un görevi ILS üçgenini bulmamıza yardımcı olmak mıdır? Birde benim VOR bi ara koptu ondan sonra frekansı fln girdim (o rotodaki yerlerin VOR'larınından en yakın olanını) Sonra ne o aletlerde VOR'un yerini gösteren bir işaret çıktı nede kontrolör temasa geçti? Bi kopunca bidaha bağlanamıyormuyuz? Başta dediğiniz gibi kulede heading şu altitude bu yap diye.. Zaten GPS'le uçuyorum rotayı buluyor ama yapmışken şu VOR işinide tam anlamıyla kavratırsanız sevinirim? Nedense takıldım yaw bu VOR' da :) Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

    !!!



    Dostum bu kez ben cevaplim istersen.Vor dediğin gibi ayrıca rotadada kullanılır.Rotada vordan vora geçerken hiç bir şekilde geçeceğin yerin vorunu girmene gerek yok.Oyunda rota oluştururken ya Vor to Vor yada hight altutude yi seçersen geçeceğin vorlar direk olarak gps ekranında çıkar ve sen uçuş sırasında yapacağın bişi olmaz.Sadece ilk vora dönüş yapmalı ve panelde bulunan nav-gps tuşunu gps e getirmeli ve paneldende bc tuşuna basmalısın.Göreceksinki uçak kendi kendine vor dan vor a geçecek.Birde inmeye yakın havaalnının vorunu girersen o abki havaalanına uzaklığını görebilirsin.Ayrıca vor inerken locaizer hattına oturtarak uçağın görüşün az zamanında havaalanına güzelce inmeksini sağlar.Bunun içinde havaalanından aldığın vor u nav2 radyosuna yazmak ve aktif hale getirmek.Ben senin yerinde olsam öğrenmek için atatürk sabiha gökşem uçuşları yapardım kısa kısa.Sabiha gökçen için Vor 180.80 yani nav2 , nav 1 deniz tarafından iniş için 190.90 ve ndb 347.Dene buralarda uçuş yapmayı hemen kaparsın.Dikkat et hız çok önemli hızı doğru ayarla.Birde ilk seferde başaramadım deme.Kimse ilk seferde başaramadı.Anlaması zor uygulaması kolay

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustano23


    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX

    FS2004 çok daha güzelmiş özellikle GPS çok gelişmiş, 2002 de rotayı gösteren basit birşeyden ibaretti bunda, o vor girilen yerler, hangi istasyondan hangisine gidileceği, hava kontrolleri v.b. birçok şey var.. ILS frekansları fln çok daha rahat bulunuyor, kısacası 2004 daha kolay sayılmaz ama daha pratik diyebilirim.. Şu VOR işinide çözdüm sayılır fakat yine takılıyorum.. VOR sanırım istasyonları olan birşey mesela bir VOR istasyonuna gidiyo uçak ondan sonra diğerine, sonra diğerine.. sonra da havaalanına? anladığım kadarıyla böyle.. Fakat VOR sadece GPS de mi işe yarar ve pisti ortalamadaki yeri nedir? Yoksa pisti ortalamada tek iş ILS'in VOR un görevi ILS üçgenini bulmamıza yardımcı olmak mıdır? Birde benim VOR bi ara koptu ondan sonra frekansı fln girdim (o rotodaki yerlerin VOR'larınından en yakın olanını) Sonra ne o aletlerde VOR'un yerini gösteren bir işaret çıktı nede kontrolör temasa geçti? Bi kopunca bidaha bağlanamıyormuyuz? Başta dediğiniz gibi kulede heading şu altitude bu yap diye.. Zaten GPS'le uçuyorum rotayı buluyor ama yapmışken şu VOR işinide tam anlamıyla kavratırsanız sevinirim? Nedense takıldım yaw bu VOR' da :) Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

    !!!



    Dostum bu kez ben cevaplim istersen.Vor dediğin gibi ayrıca rotadada kullanılır.Rotada vordan vora geçerken hiç bir şekilde geçeceğin yerin vorunu girmene gerek yok.Oyunda rota oluştururken ya Vor to Vor yada hight altutude yi seçersen geçeceğin vorlar direk olarak gps ekranında çıkar ve sen uçuş sırasında yapacağın bişi olmaz.Sadece ilk vora dönüş yapmalı ve panelde bulunan nav-gps tuşunu gps e getirmeli ve paneldende bc tuşuna basmalısın.Göreceksinki uçak kendi kendine vor dan vor a geçecek.Birde inmeye yakın havaalnının vorunu girersen o abki havaalanına uzaklığını görebilirsin.Ayrıca vor inerken locaizer hattına oturtarak uçağın görüşün az zamanında havaalanına güzelce inmeksini sağlar.Bunun içinde havaalanından aldığın vor u nav2 radyosuna yazmak ve aktif hale getirmek.Ben senin yerinde olsam öğrenmek için atatürk sabiha gökşem uçuşları yapardım kısa kısa.Sabiha gökçen için Vor 180.80 yani nav2 , nav 1 deniz tarafından iniş için 190.90 ve ndb 347.Dene buralarda uçuş yapmayı hemen kaparsın.Dikkat et hız çok önemli hızı doğru ayarla.Birde ilk seferde başaramadım deme.Kimse ilk seferde başaramadı.Anlaması zor uygulaması kolay


    Mustano başkanım dediğin gibi Atatürk-Sabiha Gökçen uçuşu yapaıyorum.. Vor'u dediğin gibi NAV 2 ye girdim, fakat şu NDB dediğin nedir? Onu nereye girmem lazım? Birde bunlarla ilgili değil fakat otopilottaki Course nedir? Şuana kadar hiçbir yerde kullanmadım ama merak ettim doğrusu.. İlgin, yardımın için çok teşekkür ederim..

    Bu arada çizgi romanını okudum, ellerine sağlık çok güzel olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRToX -- 27 Mart 2007; 21:16:11 >
    _____________________________
    Hazır cep onayı gelmişken yazmayım dedim, yine dayanamadım cepten onaylattım.
    VOLVO S40 2007 Dynamic araç satıldı, şuan S60 2.0 T5 2011 Advance




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustano23


    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX

    FS2004 çok daha güzelmiş özellikle GPS çok gelişmiş, 2002 de rotayı gösteren basit birşeyden ibaretti bunda, o vor girilen yerler, hangi istasyondan hangisine gidileceği, hava kontrolleri v.b. birçok şey var.. ILS frekansları fln çok daha rahat bulunuyor, kısacası 2004 daha kolay sayılmaz ama daha pratik diyebilirim.. Şu VOR işinide çözdüm sayılır fakat yine takılıyorum.. VOR sanırım istasyonları olan birşey mesela bir VOR istasyonuna gidiyo uçak ondan sonra diğerine, sonra diğerine.. sonra da havaalanına? anladığım kadarıyla böyle.. Fakat VOR sadece GPS de mi işe yarar ve pisti ortalamadaki yeri nedir? Yoksa pisti ortalamada tek iş ILS'in VOR un görevi ILS üçgenini bulmamıza yardımcı olmak mıdır? Birde benim VOR bi ara koptu ondan sonra frekansı fln girdim (o rotodaki yerlerin VOR'larınından en yakın olanını) Sonra ne o aletlerde VOR'un yerini gösteren bir işaret çıktı nede kontrolör temasa geçti? Bi kopunca bidaha bağlanamıyormuyuz? Başta dediğiniz gibi kulede heading şu altitude bu yap diye.. Zaten GPS'le uçuyorum rotayı buluyor ama yapmışken şu VOR işinide tam anlamıyla kavratırsanız sevinirim? Nedense takıldım yaw bu VOR' da :) Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..

    !!!



    Dostum bu kez ben cevaplim istersen.Vor dediğin gibi ayrıca rotadada kullanılır.Rotada vordan vora geçerken hiç bir şekilde geçeceğin yerin vorunu girmene gerek yok.Oyunda rota oluştururken ya Vor to Vor yada hight altutude yi seçersen geçeceğin vorlar direk olarak gps ekranında çıkar ve sen uçuş sırasında yapacağın bişi olmaz.Sadece ilk vora dönüş yapmalı ve panelde bulunan nav-gps tuşunu gps e getirmeli ve paneldende bc tuşuna basmalısın.Göreceksinki uçak kendi kendine vor dan vor a geçecek.Birde inmeye yakın havaalnının vorunu girersen o abki havaalanına uzaklığını görebilirsin.Ayrıca vor inerken locaizer hattına oturtarak uçağın görüşün az zamanında havaalanına güzelce inmeksini sağlar.Bunun içinde havaalanından aldığın vor u nav2 radyosuna yazmak ve aktif hale getirmek.Ben senin yerinde olsam öğrenmek için atatürk sabiha gökşem uçuşları yapardım kısa kısa.Sabiha gökçen için Vor 180.80 yani nav2 , nav 1 deniz tarafından iniş için 190.90 ve ndb 347.Dene buralarda uçuş yapmayı hemen kaparsın.Dikkat et hız çok önemli hızı doğru ayarla.Birde ilk seferde başaramadım deme.Kimse ilk seferde başaramadı.Anlaması zor uygulaması kolay


    Mustano başkanım dediğin gibi Atatürk-Sabiha Gökçen uçuşu yapaıyorum.. Vor'u dediğin gibi NAV 2 ye girdim, fakat şu NDB dediğin nedir? Onu nereye girmem lazım? Birde bunlarla ilgili değil fakat otopilottaki Course nedir? Şuana kadar hiçbir yerde kullanmadım ama merak ettim doğrusu.. İlgin, yardımın için çok teşekkür ederim..

    Bu arada çizgi romanını okudum, ellerine sağlık çok güzel olmuş

    Alıntıları Göster
    Çok saolun arkadaşlar o güzel yorumlarınız için.Valla çok uğraştım.Ama değdi sanırım.Nese 2. si yolda merak etmeyin
    O araba avsimde mevcut.Fs2002 de car diye aratırsanız çıkar.Ayrıca oyun FS2004.
    Wartox şimdi ne yapman gerektiğini yazacağım.İstanbul-sahiba gökçen yap.Kalkmadan nav 1=109.90 nav 2=108.80 ve ndf olan yerede 347 yaz ve öyle inmeye çalış ndb seni locaqizer hatta oturmana yardım eder.Nav 2 ile birlikte.bir dene sorun olursa gel yine
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.