|
Merhaba, fazla oyun oynamayıp günlük kullanım ve uzun süreli rahatlık için bir sistem toplamak istiyorum. Ryzen 7900X hasbelkader elimde var ama başka hiçbir şey yok. Önceliklerim,
Sorunlarım ise,
|
| _____________________________ |

|
Merhaba, fazla oyun oynamayıp günlük kullanım ve uzun süreli rahatlık için bir sistem toplamak istiyorum. Ryzen 7900X hasbelkader elimde var ama başka hiçbir şey yok. Önceliklerim,
Sorunlarım ise,
|
| _____________________________ |
|
7900x gibi bi işlemciyi ne için alıyorsunuz Yani,pc yi ne amaçla kullanacaksınız . Oyun vs gibi için ise ,hiç girmeyin,derim. |
|
_____________________________
eski nickim metin abi
|
|
işlemci zaten elimde var. satın almadım. oyun kültürüm yok. " fazla oyun oynamayıp günlük kullanım ve uzun süreli rahatlık için bir sistem toplamak istiyorum. Ryzen 7900X hasbelkader elimde var ama başka hiçbir şey yok." < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi palamut987 -- 26 Nisan 2024; 21:36:42 > |
| _____________________________ |
|
7900x, biraz fazla watt asılan bi işlemci. O nedenle düzgün bi anakrt,şart. Render vs gibi işlemciye full yüklenmiyecekseniz, Asrock B650M PG Riptide AMD AM5 DDR5 Micro ATX Anakart Fiyatları, Özellikleri ve Yorumları | En Ucuzu Akakçe https://www.akakce.com/anakart/en-ucuz-asrock-b650m-pg-riptide-amd-am5-ddr5-micro-atx-fiyati,320848477.htmlAksi takdirde, Görüntü almanız,işlem performansını etkilemez., Darboğaz ,alacağınız e. kartı ile olmaz. En ucuz e.kartını bile alıp takabilirsiniz. Ryzen 7000 serisi , EXPO ram ister. Yani bu özelliğe sahip ramlar,bu işlemciler ile, üzerlerindeki yazan hızlara, stabil çıkabilir. |
|
_____________________________
eski nickim metin abi
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
çok teşekkür ederim. "Ryzen 9 7900x'in dahili grafiği mevcut, APU'lar dışındaki AM4 işlemciler gibi değil. Görüntü alabilmek için ekran kartı şart değil." bu bilgiye sahip değildim. forumlarda çelişkili cevaplar var ama kesin emin oldum. vatandaki anakartı beğendim muhtemelen bugün onu alırım. ram için tek slot 32 arayayım biraz daha. 32 gb ramleri 2024 versiyon bioslarının bazıları destekliyormuş diye bir bilgi edindim yabancı forumlarda ama tam emin değilim. kasa konusunda tek öncülüm gösterişsiz ve geniş olması. sona saklayacağım kasayı internet bilgileri yanıltıcı olabiliyor. muhtemelen vatana gider tek tek test ederim. görmeden almam. |
| _____________________________ |
|
bu anakartı teknobiyotikten kuzenim aldı. bin pişman en son çöpe attı. teknobiyotik de benim gördüğüm en sorunlu firma. satış sonrası destek olmamak için kırk takla attılar. o firmadan ürün almamaya özen gösteriyorum. |
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
anakart hakkindaki yanıt bağlantısı açılmıyor. hangi ram ile test ettiklerini merak ettim ama sayfaya ulaşamadım. |
| _____________________________ |