|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abdülkerim Satuk Buğra -- 13 Aralık 2023; 13:54:0 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abdülkerim Satuk Buğra -- 13 Aralık 2023; 13:54:0 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Fiyat farkı fazla değil bence kutulu, fanlı al. |
|
_____________________________
"That won't help a thing. The bullet in my head brought me to you."
-Mona Sax |
|
Kule soğutucum var. Fan ihtiyacım yok. Bu şekilde yine ayni mi düşünürsünüz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
kutuyu ne yapacaksiniz hocam tray alin gecin. zaten kutuda sogutucu varsa bile ise yaramaz ki hani satip parasini geri cikarsa desem anca gereksiz cop. kutuyu atip sadece ufak plastigi tutuyorum bende islemciyi sonradan satarsak diye. hani anakart kutusu felan olsa saklarim garantiye gonderirken felan gerekir diye ama islemcide gerek yok |
|
_____________________________
Eylemsiz Antisosyal
|
|
650TL fiyat farkına tabii ki tray işlemci alınır. Fark atıyorum 200-200TL civarı olur, hem açılmamış orijinal kutu hem de soğutucu yedek elimde olsun derim gider kutulu sipariş veririm. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hayırlı olsun. Tray işlemcide paketleme düzgün yapılmazsa sıkıntı olabilir. Bazı firmalar 3d yazıcıdan özel tray işlemci kutusu basıp onun içinde gönderiyor işlemciyi, şahsen bu firmaları tercih ediyorum. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hayırlı olsun. Kutunun resmini atar misiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Fiyat farkı çok bnce aynı işlemci için. Ben daha önce 13400f almıştım tray daha ucuza gelmişti hiç sorun olmadı. Aldığınız yer önemli paketleme açısından . Şimdide aynı yerden 7500f aldım oda gelirken falan sorun olmadı. Fiyat farkı 100 - 200 gibi bir şey olsa idi alın derdim. Sonradan gördüm 7600x almışsınız hayırlı olsun. X ısınan seri iyi bir soğutucunuz vardır umarım. 7500f ve 7600 e göre ısınır. |
|
_____________________________
İntel İ5 12600K / Asus Prime Z790 P DDR5Anakart - Xfx Merc 7900GRE 16 GB - Gskill ripjaws M5 white Rgb 2*16 32 Gb 6000 mhz CL 36 DDR5 Ram dual kit - AOC Gaming 27g2spu/BK 27 IPS full HD Monitör -Crucial P5 Plus 500 GB Gen 4 M2 Ssd - 1 TB Wd Black SN 770 Gen 4 M2 SSD - Lianli
Lancool 2 mesh beyaz argb kasa - Nzxt C750 gold modüler psu - Logitech Z333 2+1 Speaker - ID cooling se-214-xt beyaz argb hava soğutma. |
|
Teşekkürler Allah razı olsun. Noctua nh-u12s se am4 var. Orta seviye bir soğutucu. Merak etmeyin ben onu curve optimize ve oc falan yaparak buz gibi yaparım 🙂 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Eldeki soğutucu iyymiş zaten noctua |
|
_____________________________
İntel İ5 12600K / Asus Prime Z790 P DDR5Anakart - Xfx Merc 7900GRE 16 GB - Gskill ripjaws M5 white Rgb 2*16 32 Gb 6000 mhz CL 36 DDR5 Ram dual kit - AOC Gaming 27g2spu/BK 27 IPS full HD Monitör -Crucial P5 Plus 500 GB Gen 4 M2 Ssd - 1 TB Wd Black SN 770 Gen 4 M2 SSD - Lianli
Lancool 2 mesh beyaz argb kasa - Nzxt C750 gold modüler psu - Logitech Z333 2+1 Speaker - ID cooling se-214-xt beyaz argb hava soğutma. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
&amp;#8706;&amp;#1085; &amp;#1108;&amp;#957;&amp;#953;&amp;#951;&amp;#1108; &amp;#1090;&amp;#1108;&amp;#1109;&amp;#953;&amp;#1109;&amp;#945;&amp;#1090; &amp;#1082;&amp;#965;&amp;#1103;&amp;#945;&amp;#951;&amp;#8467;&amp;#945;&amp;#1103; &amp;#1082;&amp;#8467;ü&amp;#1074;ü
|
|
Bugün geldi anakart. Şuan icin sorun yok. 7600 daha uygun şuan ben onu alirdim. İcinde ki gpu önemli değilse fiyat farkı varsa 7500f bile alabilirsin. Daha format atmadım eski sistemdeki windows u kullanıyorum. Sorunsuz çalıştı. Intel 11400 vardı eski sistemde. Bios olarak 7d75v17 sürüm var içinde.11 ağustosta çıkmış. Bir ara bios güncelleyeceğim Biostan expo yı açtım. İlk açılışta 2-3 dakika sürdü herhalde. Sonra ne kadar surede açıldığını denedim. Expo kapalıyken sistem toplam 33 saniyede açılıyordu. Expo açık 70 saniyeye çıktı. Biosta OC ayarlarından Memory context restore > enabled yapınca yine 33 saniyeye düştü. Şuan icin deneyimlerin bunlar. Eğer bir sorun falan olursa yazarım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
&amp;#8706;&amp;#1085; &amp;#1108;&amp;#957;&amp;#953;&amp;#951;&amp;#1108; &amp;#1090;&amp;#1108;&amp;#1109;&amp;#953;&amp;#1109;&amp;#945;&amp;#1090; &amp;#1082;&amp;#965;&amp;#1103;&amp;#945;&amp;#951;&amp;#8467;&amp;#945;&amp;#1103; &amp;#1082;&amp;#8467;ü&amp;#1074;ü
|
|
F5-6000J3038F16GX2-FX5 gskill 32gb bu Rami kullanıyorum. Şuan buna sorun diyemem. Hala ayni bildiğim kadarıyla. Düzelmedi. Ayar yapmak gerekiyor. Ayar yapınca düzeldiği surece sorun yok. Ayar yapıp düzeltetmeyenlerde vardı. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
&amp;#8706;&amp;#1085; &amp;#1108;&amp;#957;&amp;#953;&amp;#951;&amp;#1108; &amp;#1090;&amp;#1108;&amp;#1109;&amp;#953;&amp;#1109;&amp;#945;&amp;#1090; &amp;#1082;&amp;#965;&amp;#1103;&amp;#945;&amp;#951;&amp;#8467;&amp;#945;&amp;#1103; &amp;#1082;&amp;#8467;ü&amp;#1074;ü
|
|
Daha o kadar az kullandım ki. Bence iyi işlemci. 11400 ile Forza 5 90 saniyede açılıyordu bunda 67 saniyede açılıyor. Cyberpunk 2077'de denedim. Rtx 3070 ile genelde yüzde 98 gpu kullanımında çalışıyor. Kesinlikle 11400den daha iyi. Ama sağolsun 3070'in vram yetmediği icin anlık takılma olabiliyor. İşlemcinin performansı ne kadar iyi tam göremiyorum. Noctua nh u12s se-am4 soğutucu ile 93 dereceleri gördüm oyunda. Kesinlikle bir curve optimize gerekiyor. Curve optimizer ile sıcaklığı 70 derecelere düşürüyorlar. Ona bakacağım Sıfır aliyorsanizda bir 360mm soğutucu iyi olur gibi. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi STAR_023 -- 22 Aralık 2023; 14:27:35 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |