Şimdi Ara

RX480 YIRTILMA SORUNU [YENİ KART ALINDI ODA BOZUK ÇIKTI]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
2
Favori
1.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni kart alındı arızalı çıktı.




    Merhaba , 1-2 haftadır devam eden sorunum var .Ürün geçen ayın 24ünde alındı

    Win10 sonrası sorunlarım başladı.
    Windows dahil bütün uygulamalar ve yazılımlar orjinal.
    Oyunlar da herşey açık oynarken bile sorun yok fakat boşta ve intte gezinirken başlıyor anlık olarak gidip geliyor. Artifacting monitör mü ekran kartımı çözemedim
    RX480 YIRTILMA SORUNU [YENİ KART ALINDI ODA BOZUK ÇIKTI] Güncellendi
    RX480 YIRTILMA SORUNU [YENİ KART ALINDI ODA BOZUK ÇIKTI] Güncellendi
    Bugün asusu aradım ve ürün gelmedi dediler.Vatanpc aradım pazartesi gönderildi vr bugün yolda olduğunu soyle di.Bende senin mağaza elemanının bana nasıl yalan söyler dedim ve özür diledi.Ardından vatanpc ye mail atıp yardirdim. Güncellendi.
    RX480 YIRTILMA SORUNU [YENİ KART ALINDI ODA BOZUK ÇIKTI] Güncellendi.
    GÜNCELLEMELER.
    Guncelleme: Amd ilgilendi dxdiag çıktısı istedi.19.01
    Güncelleme: Asus Türkiye donanımsal yada yazılım arızası var dedi.19.01
    Güncelleme: Vatan iade yada değişim icin servise bugün yolluyacak.20.01
    Güncelleme: Teknisyende olarak görünmekte vatan pc servis kontrolün de.20.01
    Güncelleme: Vatanpc sitesinde servis yolunda yazmakta durum karıştı. 23.01
    Güncelleme: Vatanpc kartı yollamamış . 24.01
    Güncelleme: Asus sitesinde ürün onarımda yazmaktadır. 25.01
    Güncelleme: Teknik serviste ve aynı gün değişim kararı çıktı. 25.01
    Güncelleme: Değişim raporu bekliyoruz. 26.01
    Güncelleme: Değişim kararı onaylandı. 27.01



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enemywalker -- 28 Ocak 2017; 9:20:33 >







  • Son bios güncellemesi yüklü müdür? Driver son sürüm müdür? Ayriyetten, güç kaynağınız nedir,nasıldır? Güç girişleri tek kablo üzerinden ise ek kablo alıp çift giriş olarak ayarlayıp öyle bağlayıp, deneyin bir de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi techniquest35 -- 18 Ocak 2017; 15:45:37 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    Bios son sürüm, driver son sürüm sadece boşta yapıyor bu sorunu. Psu olarka HIGH POWER GD 850 kullanıyorum ortalama sistem 500-600 watt harcama yapmakta diye düşünüyorum.
  • enemywalker kullanıcısına yanıt
    Monitörden kaynaklanacağını sanmıyorum. Psu gayet iyi. Driverlar da güncel. Ekran kartı marka ve modeli nedir? Bir de şöyle bir deneseniz; Tüm ekran kartı driverlarını silin en baştan kendi kutusundan çıkan cd ile kurulum yapın. Bir de öyle deneyin bir. Ayriyetten Windows 10 ilk kurulumdan sonra güncellemelerini kapatın. Bakalım ne olacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    Cevaplar için teşekkürler.
    İşten çıkınca deniyeceğim.Anlamadığım olay GTA5 full + scale oranı yüksekte 6 gb Vram tükettirdim yine de bir sorunla karşılaşmadım .Boşyta kalınca başlıyor arada geliyor.
    Ekran kartı :Asus strix
    Anakart : Asus z9pa-d8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enemywalker -- 18 Ocak 2017; 16:13:47 >
  • enemywalker kullanıcısına yanıt
    Ekran kartı Asus mu? Oc yaptınız mı? Son çare servise gönderin bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    Evet ekran kartı Asus strix modeli.
    Servis hakkında bir bilgim yok n kadar sürede gelir vb.
    Bilginiz varmı hangi firma bakmakta teknik desteğe.
  • enemywalker kullanıcısına yanıt
    Asus'un eski 1-2 Amd ekran kartlarında da bu sorun olmuş vaktiyle Asus 280X ve 270X teydi galiba. Bu kartlara bios güncellemesi mi ne yayınlamış. Sorunu çözülmüş vs vs. diye okudum birkaç forumda. Rx 480 için böyle bir güncelleme var mı bilmiyorum.

    Servis olarak ise Asus'un kendi sitesinde yer alan teknik servis ofisleri;
    https://www.asus.com/tr/Terms_of_Use_Notice_Privacy_Policy/Employment/

    Siz ekran kartını nereden aldınız? Aldığınız firmada destek yok mu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    Vatanpc den aldım.
    Ordakilerin çoğu bilgisiz.Direk teknik desteğe cd vermek istiyorum sorunu gösteren video seklinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enemywalker

    Vatanpc den aldım.
    Ordakilerin çoğu bilgisiz.Direk teknik desteğe cd vermek istiyorum sorunu gösteren video seklinde.

    Aynen vatan pc'ye cd ile teslim edin video telefonunuzdada olsun kayıt alan yetkili kişiyede izletirsiniz gerisi servis halleder büyük ihtimalde 1 hafta içinde değişimi olur.
  • Konuda youtube videosu bana ait.Kayıtlarım mevcut yarın hdmi dvi kablosu ile test yapıp ardından vatana ileticegim.
  • enemywalker kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, Vatana o şekilde verirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • enemywalker kullanıcısına yanıt
    bağlantıyı hangi yolla yapıyorsun vga değildir umarım :)
  • HDMI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enemywalker

    HDMI

    kablodan eminsen hiç uğraşma kartı direk servise ver.
  • artifactingmidir ne beladır ondan olayı cd le servise yolla yoksa ürünü bişe yok diyip sana geri yollarlar.
  • DVI ile denendi sorun devam etmekte.
    AMD ve ASUS'a mail atıldı cevap bekleniyor.
    Pazartesi Vatanpc götürücem bakalım n sonuç çıkacak. Bu konu altında güncelleyeceğim.
  • https://eu-rma.asus.com/pickup_europe/pickup.aspx?country=tr&_ga=1.21660795.1587748447.1484407951
    burdan ürün seri nosu ve satın alma tarihini girin
    asus size kargo anlaşma kodu içeren mail atıyor ups kargo ürünü kapınızdan alıyor kapınıza teslim ediyor
    daha hızlı sonuç alınabilir bilginiz olsun
    arızadan dolayı geçmiş olsun
  • Cevap icin tesekkur ederim.

    Asus ile mail den iletişime gectim.

    ürününüzde yazılımsal hata veya donanımsal parça arızası olma ihtimalini göz önünde bulundurarak, talebinizle uzman servis ekibimiz ilgilenecek ve memnuniyetle yardımcı olacaktır. Sizin için uygun bir zaman diliminde, ürününüzü servis noktamıza almamız gerekmektedir.



    Benim götürmem gerektiğini vurgulamislar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N kadar sürede sonuc cikar bilginiz var mı?

    Bu durum da vatanp ye birşey demek zorundamiyim urun degisimi yada para iadesi konusun da?

    Geri donus icin teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.