Şimdi Ara

Run Flat Lastik & BMW (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
25
Favori
213.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ccolt kullanıcısına yanıt
    sizin lastiklerinizi değiştirmeniz şart hele ki bu havalarda.bridgestone sert olduğu bilinen bir gerçek. goodyear eagle f1 asyymetric, continental sport contact,pirelli p7 sizi memnun eder diye düşünüyorum.ekonomi hedefli (energy saver,ecocontact vs) lastikler daha az yakıt için ister istemez yol tutuştan ödün veriyorlar, çok sakin kullanan birine belki hitap eder ancak hem arkadan itiş hem de bmw gibi ağır + hızlı bir araçta şahsen eco lastikleri kullanmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod

    sizin lastiklerinizi değiştirmeniz şart hele ki bu havalarda.bridgestone sert olduğu bilinen bir gerçek. goodyear eagle f1 asyymetric, continental sport contact,pirelli p7 sizi memnun eder diye düşünüyorum.ekonomi hedefli (energy saver,ecocontact vs) lastikler daha az yakıt için ister istemez yol tutuştan ödün veriyorlar, çok sakin kullanan birine belki hitap eder ancak hem arkadan itiş hem de bmw gibi ağır + hızlı bir araçta şahsen eco lastikleri kullanmam.

    Peki hocam yol tutus,fren performansi ve konfor dusunuldugunde ortalama sizce hangisi daha iyi? Runflat lerde pek konfor yok deniliyor ama yinede iclerinde biraz daha konforlu olan vardir elbet. Yukarida yazdiklariniz arasinda siralama yapsaniz tercihleriniz nasil olurdu acaba?

    Michelin ile ilgili ne dusunuyorsunuz yukarida yazmistim Primacy 3 ile ilgili. Bu arada 2016 Adac tyre sonucunu bulamadim rft lerde.

    Tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccolt -- 6 Ocak 2017; 11:57:48 >




  • ccolt kullanıcısına yanıt
    Lastik testlerinde rft ve rft olmayan ayrımı yok bildiğim kadariyla.Ben hiç görmedim.Rft leri ayrıca test yapmak gerekli mı? Emin değilim. Belki de rft özelliği sadece lastiğin yanagiyla ilgili olup tabanıyla ilgili olmadığından frenleme ve yol tutusa etkisi sınırlı olmasından dolayı ayrı bir teste tabi tutulmuyor olabilir diye düşünüyorum. Primacy gayet iyi bir lastik üstelik testlerde üst siralardaysa alınabilir. Adac vb testlerin sonucu değerlendirirken lastik fiyatlarını da göz önünde bulundurun, bazen 1. İle 2. Arasında minik bir puan farkı olmasına rağmen fiyatta ciddi fark olabiliyor. Şahsi tercihim pirelli P7,Goodyear eagle F1 asymetric şeklinde olurdu. Bu ikisi hariç primacy de düşünülebilir.pirelli P7 sessiz ve gayet konforlu bir lastik. Goodyear belki 1 tık sesli olabilir ama onun da yol tutuşu 1 tık yukarıda. Bunlar benim bildiklerim.lastik etiketi farklı sonuç verebilir ama etrafımdan gözlemlerim bu yönde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod

    Lastik testlerinde rft ve rft olmayan ayrımı yok bildiğim kadariyla.Ben hiç görmedim.Rft leri ayrıca test yapmak gerekli mı? Emin değilim. Belki de rft özelliği sadece lastiğin yanagiyla ilgili olup tabanıyla ilgili olmadığından frenleme ve yol tutusa etkisi sınırlı olmasından dolayı ayrı bir teste tabi tutulmuyor olabilir diye düşünüyorum. Primacy gayet iyi bir lastik üstelik testlerde üst siralardaysa alınabilir. Adac vb testlerin sonucu değerlendirirken lastik fiyatlarını da göz önünde bulundurun, bazen 1. İle 2. Arasında minik bir puan farkı olmasına rağmen fiyatta ciddi fark olabiliyor. Şahsi tercihim pirelli P7,Goodyear eagle F1 asymetric şeklinde olurdu. Bu ikisi hariç primacy de düşünülebilir.pirelli P7 sessiz ve gayet konforlu bir lastik. Goodyear belki 1 tık sesli olabilir ama onun da yol tutuşu 1 tık yukarıda. Bunlar benim bildiklerim.lastik etiketi farklı sonuç verebilir ama etrafımdan gözlemlerim bu yönde.

    Tesekkurler ustadim degerli bilgi ve yorumlariniz icin. Buralarda yollar cok bozuk duzgun asfalt yok denilecek kadar az bu arada. Aracimin uzerindeki orjinal Bridgestone potenza s001 den daha mi iyi acaba yazdiginiz bu lastik firma ve modellleri?




  • ccolt kullanıcısına yanıt
    Yol kalitesi çok bozuksa bridgestone da dayanıklıdır ama yine de ilk tercihim Goodyear eagle F1 asymetric olurdu. Tyrereviews yorumları içinde ilgili lastiğin wear puanı dayanıklılık açısından ipucu verecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helpgod -- 6 Ocak 2017; 16:51:0 >
  • Bende şuan rft lastik alıcak olsam tercihim 1- goodyear eagle f1 asymetric 2 2- contisport contact 5 3- goodyear efficient grip olurdu, bulabilirsen eagle f1 ların en yumuşak ve iyi yol tutan rft lastik olduğu söyleniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d4ng3r

    Bende şuan rft lastik alıcak olsam tercihim 1- goodyear eagle f1 asymetric 2 2- contisport contact 5 3- goodyear efficient grip olurdu, bulabilirsen eagle f1 ların en yumuşak ve iyi yol tutan rft lastik olduğu söyleniyor.

    Hocam good year eagle f1 asymetric 2 de aracimin orjinal ebatlari olan 225 50 r17 ebat yok. 225 45 r 17 var en yakin. Burada yollar bozuk lastigi 50 den 45 e dusurmek balon yaparmi patlama ihtimalini yukseltip ; konforu performansi etkilermi bilmiyorum. Conti ye cok cabuk tukeniyor diyorlar bu yollarda daha da hizli tukenir herhalde.

    Kafam iyice karisti. Good year eagle f1 asymetric 2 , contisportcontact5, Pirelli cinturato P7 olmazsa eger suan uzerinde orjinali olan bridgstone potenza s001 tercih edecegim en son
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccolt


    quote:

    Orijinalden alıntı: d4ng3r

    Bende şuan rft lastik alıcak olsam tercihim 1- goodyear eagle f1 asymetric 2 2- contisport contact 5 3- goodyear efficient grip olurdu, bulabilirsen eagle f1 ların en yumuşak ve iyi yol tutan rft lastik olduğu söyleniyor.

    Hocam good year eagle f1 asymetric 2 de aracimin orjinal ebatlari olan 225 50 r17 ebat yok. 225 45 r 17 var en yakin. Burada yollar bozuk lastigi 50 den 45 e dusurmek balon yaparmi patlama ihtimalini yukseltip ; konforu performansi etkilermi bilmiyorum. Conti ye cok cabuk tukeniyor diyorlar bu yollarda daha da hizli tukenir herhalde.

    Kafam iyice karisti. Good year eagle f1 asymetric 2 , contisportcontact5, Pirelli cinturato P7 olmazsa eger suan uzerinde orjinali olan bridgstone potenza s001 tercih edecegim en son

    Lastik ölçünüzü değiştirmenizi tavsiye etmem, conti yumuşak ve yolu çok iyi tuttuğu için dediğiniz gibi erken tükenen bir lastik. Pirelli p7 hakkında çok bir fikrim yok ama goodyear efficient grip modelinin o boyda rft modeli var ona da bir göz gezdirin derim. Islak yol tutuşu A , yol gürültüsü 67 DB , fiyatı da diğerlerine göre uygun.




  • Run flat lastikler, zaten araca bir miktar sertlik katıyor. Bundan dolayı alınacak rft lastik bence michelin olmalı. Michelin kışlık rft, bridgestone yazlık rft den bile daha yumuşak.
  • d4ng3r kullanıcısına yanıt
    Lastik ölcüsünü degistirmezsem eger yine runflat olarak Good year efficient grip performans, michelin primacy3 , contisportcontact 5 ssr , pirelli cinturato p7 ya da orjinal olarak suanda uzerinde olan bridgestone potenza s001 modellerinden alacagim. Bu arada hocam good year efiicient grip performans lastikleri onermeyenler var forumda. Keske Good year eagle f1 asymetric 2 nin ebati uygun olsa. Bazi kisilerde runflat takma yerine xl kodlu lastik alip tak diyor bakalim hayirlisi yollarda bozuk burada o da dusunduruyor lastik seciminde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccolt -- 9 Ocak 2017; 18:29:8 >
  • ua_tayfa_kapalı kullanıcısına yanıt
    Hocam Michelin in runflat lastikleri veya

    Michelin Primacy 3 MOE ZP hakkinda bilginiz varmi acaba?
  • ccolt kullanıcısına yanıt
    Kışlık alpin 5 zp kullanıyorum. Çok memnunum. Dediğim gibi diğer markaların yazlık rft lerinden bile daha yumuşak. Primacy3 zp de eminim harika bir lastiktir
  • Bende f20 aracım için şimdiden yaz lastiği bakınıyorum,205 50 17 potenza s001 var üstünde.Yukardaki arkadaş gibi kafa karışıklığı içindeyim markaları öven de var sövende.karar vaermek zor ama benim ebat için michelen-goodyear-conti-pirelli sıralaması yaptım ,bahara doğru seçimimi yapacağım
    Buradaki görüş ve önerileriniz için teşekkürler
  • 1 haftalık f20 aracımla gelen 18 ContiSportContact 5 SSR run flat lastiklerden çok memnunum.Kaldıki benim ebatlar 18 ve yanaklar 40 ve 35(arka).Beklediğimden çok daha konforlu çıktı.Conti yi şiddetle tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalamare

    Bende f20 aracım için şimdiden yaz lastiği bakınıyorum,205 50 17 potenza s001 var üstünde.Yukardaki arkadaş gibi kafa karışıklığı içindeyim markaları öven de var sövende.karar vaermek zor ama benim ebat için michelen-goodyear-conti-pirelli sıralaması yaptım ,bahara doğru seçimimi yapacağım
    Buradaki görüş ve önerileriniz için teşekkürler

    Runflat alma gece-gündüz kadar fark olur konfor ve ses anlamında.
  • Arkadaslar bugun ilcede arastirma yaptim rft olarak fiyatlari sordum sonuclar soyle


    Michelin Primacy 3 225 50 R17 94W MOE ZP
    Yakit performansi: C - Islak zemin performansi: A = 71 DB
    Fiyat: 2800 TL


    Bridgestone Potenza S001 225 50 R17 94W
    Yakıt Performansi: E - Islak zemin performansi: C = 71 DB
    Fiyat: 2700 TL


    Good Year EfficientGrip Performance 225 50 R17 94W
    Yakit Performansi: C - Islak zemin performansi: A = 67 DB
    Fiyat: 2400 TL


    Contineantal ContiSportContact5 225 50 R17 94W
    Yakit Performansi: E - Islak zemin performansi: B = 71 DB
    Fiyat: 2200 TL


    Pirelli Cinturato P7 225 50 17 94W
    Yakit Performansi: E - Islak zemin performansi: B = 71 DB
    Fiyat: 2200 TL


    Fiyatlar böyle Bridgestone, Michelin ve Contineantal yukarida yazdigim kendi markali / modelli lastiklerini cok övdüler. Bu uc firma en ust segmentmis sozde. Michelin icin buradaki bozuk yollarda cabuk tukenir dedi gittigim diger firmalar. Contineantal ise fren mesafesi ve yol tutusunda oldukca iddaali. Bridgestone potenzaya cok sert kutuk gibi lastik dediler bir de. Lastiklerin raf omru 10 yil, kullanim omru 50 bin km imis. Bu bilgileri verdiler.

    Good year eagle f1 asymetrics 2 de 225 50 17 94 W Runflat lastik bulamadi gittigim firma. Sadece efficientgrip performance cikiyor dedi bu ebatta. Bu modeli cok ovduler bu arada.

    AB lastik etiketleri cercevesinde bakilinca bu ebatta en yuksek degere sahip olan iki model var: Primacy3 ve Efficientgrip Performance . İkiside C ve A degerine sahip sadece EgP 67 DB, Primacy3 ise 71 DB ses siddeti cok fark olurmu bilmiyorum.

    Yazdigim modelleri kullanan, bilgisi olan varsa goruslerinizi bekliyorum. Ben biraz daha arastirma yapip oyle karar verecegim forumdan ve cevremden.

    Tesekkurler

     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccolt -- 11 Ocak 2017; 20:26:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccolt

    Arkadaslar bugun ilcede arastirma yaptim rft olarak fiyatlari sordum sonuclar soyle


    Michelin Primacy 3 225 50 R17 94W MOE ZP
    Yakit performansi: C - Islak zemin performansi: A = 71 DB
    Fiyat: 2800 TL


    Bridgestone Potenza S001 225 50 R17 94W
    Yakıt Performansi: E - Islak zemin performansi: C = 71 DB
    Fiyat: 2700 TL


    Good Year EfficientGrip Performance 225 50 R17 94W
    Yakit Performansi: C - Islak zemin performansi: A = 67 DB
    Fiyat: 2400 TL


    Contineantal ContiSportContact5 225 50 R17 94W
    Yakit Performansi: E - Islak zemin performansi: B = 71 DB
    Fiyat: 2200 TL


    Pirelli Cinturato P7 225 50 17 94W
    Yakit Performansi: E - Islak zemin performansi: B = 71 DB
    Fiyat: 2200 TL


    Fiyatlar böyle Bridgestone, Michelin ve Contineantal yukarida yazdigim kendi markali / modelli lastiklerini cok övdüler. Bu uc firma en ust segmentmis sozde. Michelin icin buradaki bozuk yollarda cabuk tukenir dedi gittigim diger firmalar. Contineantal ise fren mesafesi ve yol tutusunda oldukca iddaali. Bridgestone potenzaya cok sert kutuk gibi lastik dediler bir de. Lastiklerin raf omru 10 yil, kullanim omru 50 bin km imis. Bu bilgileri verdiler.

    Good year eagle f1 asymetrics 2 de 225 50 17 94 W Runflat lastik bulamadi gittigim firma. Sadece efficientgrip performance cikiyor dedi bu ebatta. Bu modeli cok ovduler bu arada.

    AB lastik etiketleri cercevesinde bakilinca bu ebatta en yuksek degere sahip olan iki model var: Primacy3 ve Efficientgrip Performance . İkiside C ve A degerine sahip sadece EgP 67 DB, Primacy3 ise 71 DB ses siddeti cok fark olurmu bilmiyorum.

    Yazdigim modelleri kullanan, bilgisi olan varsa goruslerinizi bekliyorum. Ben biraz daha arastirma yapip oyle karar verecegim forumdan ve cevremden.

    Tesekkurler

     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW

    Araştırmalarınız beni haklı çıkarmış sanırım, en iyi seçenek goodyear görünüyor. RFT lastikler zaten gürültülü 69 db rft olmayan lastiklerin bile ulaşamadığı bir değer. Goodyear hemde * yani BMW orjinal ekipmanı, michelinin ekran görüntüsü gönderdiğiniz modeli MOE yani mercedes original equipment. Michelin bizim yollarımızda yüksek performans gösteremiyor, en büyük örneği michelinin en iyi modeli hyper-car lara felan takılan testlerde hep 1. olan lastiği "pilot super sport" u Türkiye de kullananlar hiç memnun kalmıyor, rezalet bir lastik olduğunu söylüyorlar . Ama Türkiye dışında bu lastiği gözü kapalı herkes alıp çok memnun bir şekilde kullanıyor. Benim tercihim 1- goodyear 2- conti 3- michelin 4-bridgestone (Allah düşürmesin :) ) olurdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d4ng3r


    quote:

    Orijinalden alıntı: ccolt

    Arkadaslar bugun ilcede arastirma yaptim rft olarak fiyatlari sordum sonuclar soyle


    Michelin Primacy 3 225 50 R17 94W MOE ZP
    Yakit performansi: C - Islak zemin performansi: A = 71 DB
    Fiyat: 2800 TL


    Bridgestone Potenza S001 225 50 R17 94W
    Yakıt Performansi: E - Islak zemin performansi: C = 71 DB
    Fiyat: 2700 TL


    Good Year EfficientGrip Performance 225 50 R17 94W
    Yakit Performansi: C - Islak zemin performansi: A = 67 DB
    Fiyat: 2400 TL


    Contineantal ContiSportContact5 225 50 R17 94W
    Yakit Performansi: E - Islak zemin performansi: B = 71 DB
    Fiyat: 2200 TL


    Pirelli Cinturato P7 225 50 17 94W
    Yakit Performansi: E - Islak zemin performansi: B = 71 DB
    Fiyat: 2200 TL


    Fiyatlar böyle Bridgestone, Michelin ve Contineantal yukarida yazdigim kendi markali / modelli lastiklerini cok övdüler. Bu uc firma en ust segmentmis sozde. Michelin icin buradaki bozuk yollarda cabuk tukenir dedi gittigim diger firmalar. Contineantal ise fren mesafesi ve yol tutusunda oldukca iddaali. Bridgestone potenzaya cok sert kutuk gibi lastik dediler bir de. Lastiklerin raf omru 10 yil, kullanim omru 50 bin km imis. Bu bilgileri verdiler.

    Good year eagle f1 asymetrics 2 de 225 50 17 94 W Runflat lastik bulamadi gittigim firma. Sadece efficientgrip performance cikiyor dedi bu ebatta. Bu modeli cok ovduler bu arada.

    AB lastik etiketleri cercevesinde bakilinca bu ebatta en yuksek degere sahip olan iki model var: Primacy3 ve Efficientgrip Performance . İkiside C ve A degerine sahip sadece EgP 67 DB, Primacy3 ise 71 DB ses siddeti cok fark olurmu bilmiyorum.

    Yazdigim modelleri kullanan, bilgisi olan varsa goruslerinizi bekliyorum. Ben biraz daha arastirma yapip oyle karar verecegim forumdan ve cevremden.

    Tesekkurler

     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW
     Run Flat Lastik & BMW

    Araştırmalarınız beni haklı çıkarmış sanırım, en iyi seçenek goodyear görünüyor. RFT lastikler zaten gürültülü 69 db rft olmayan lastiklerin bile ulaşamadığı bir değer. Goodyear hemde * yani BMW orjinal ekipmanı, michelinin ekran görüntüsü gönderdiğiniz modeli MOE yani mercedes original equipment. Michelin bizim yollarımızda yüksek performans gösteremiyor, en büyük örneği michelinin en iyi modeli hyper-car lara felan takılan testlerde hep 1. olan lastiği "pilot super sport" u Türkiye de kullananlar hiç memnun kalmıyor, rezalet bir lastik olduğunu söylüyorlar . Ama Türkiye dışında bu lastiği gözü kapalı herkes alıp çok memnun bir şekilde kullanıyor. Benim tercihim 1- goodyear 2- conti 3- michelin 4-bridgestone (Allah düşürmesin :) ) olurdu.

    Good year in * yani orjinal bmw ekipmani urettigini bilmiyordum. Michelin i sitesinden orjinal lastik ebatina gore sorguladigimda bunu oneriyor bana. Bayide 225 50 17 94 W runflat olsun dedim yukarida yazdigim fiyati verdiler. Telefonla ulastiklari icin tam olarak modeli soramadim zamanim kisitliydi bir ara gidip soracagim tam olarak modelini. Burada yollar oldukca bozuk; michelin kullaniyoruz diger araclarda normal lastik olarak. Ama gozlemledigim lastikler erken tukeniyor.


    Benimde aklimda suan Good year Efficientgrip Performance, Contineantal ContiSportContact5 ve Michelin Primacy3 ZP var. Olmadi orjinal lastigi olan potenza s0001 alacagim ama o da dusuk bir ihtimal cunku daha iyisi varken potenzayi tercih etmek sacma olur.


    Forumada bu lastikler hakkinda bilgisi olan ya da kullanan vardir diye yazdim. Hem de benim gibi arastiran ya da alacak olanlara yardimci olsun diye ogrendigim verileri paylastim. Insallah dogru secimi veririm acelem yok arac depoda park halinde diger araci kullaniyorum.



    Tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccolt -- 13 Ocak 2017; 14:43:37 >




  • Bazı lastiklerde BMW uyumlu olduğunu gösteren * veya Mercedes için Moe yazması bu lastiklerin başka araçta kullanılmayacağını göstermediği gibi bu işaretler olmayınca BMW de kullanılamayacağını da göstermez aslında. Bu iş biraz pazarlama taktiği ve aynı zamanda ilk bakışta eşit ebatta olanlar içinde rft olani ayırt etmek için yapılan eklemeler. esnaf ağzıyla "abi BMW lere hep bunu veriyoruz" demenin daha evrensel şekli olmuş gibi. Lastiği bir yedek parça gibi orijinal/ yan sanayi farkı gibi düşünmemek gerek. Otomobil üreticileri yaptığı anlaşmalara göre lastik kullanıyor. Hatta her jant ebadında bile lastik markasi değişiyor bildiğiniz gibi. Bu motor yağında da böyle. Yillarca Castrol kullanılırdı şimdi Shell ile anlasma yapıldı. Eskiden olsa Shell marka yağ hangimiz aracimiza koyardik?
  • Arkadaşlar ben aklıma takılan başka bir konuda cevap arıyorum.

    Mesela örnek olarak 225/50/17 94w runflat lastik

    ile 225/50/17 98xl yanaklar extra güçlendirilmiş ama normal lastik farkı.

    Şöyle ki birisi runflat yani yanaklar her türlü xl den daha dayanıklı ama yük endeksi 94 diyor

    diğeri 98 diyor ama mantiken run flatin yük endeksi her türlü daha yüksek olması gerekmez mi sonuçta lastik patlasa bile aracı taşıyacak kadar sert bir yapısı var?Bu yük olayına pek anlam veremiyorum o yüzden.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.