Şimdi Ara

Run Flat Lastik & BMW (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
25
Favori
213.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • F30 için kışlık lastik ne önerirsiniz? Jant setli modeller çok pahalı. Nokian er a4 ü lastik olarak çok öneriyorlar. F30 a runflatleri söktürüp nokian taktıran var mı? Deneyimleriniz nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiesta80 F kullanıcısına yanıt
    Bence de rft nin Yük endeksi daha az olması mantıklı. Çünkü rft yanaktaki sert takviye zaten lastiğin diğer kısimlarina belli bir baskı uyguluyorken üzerine bindirelecek fazladan araç yükünün sınırlı tutulması akla mantıklı geliyor. Bu benim yorumum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gbriel G kullanıcısına yanıt
    Hocam kullanacağınız ebat için ADAC test sonuçlarına göz atmanız faydalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gbriel G kullanıcısına yanıt
    Ben F48 X1 için Michelin Alphin 5 rft aldım çok çok memnunum, konforu ve sessizliği çok iyi, karda buzda patinaja hiç düşmedim, araç ok gibi gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • helpgod kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkürler helpgod .yorumunuz mantıklı geliyor fakat bir konu daha merak ediyorum bağlantılı olarak.neden hep rft yerine normal lastik takacaklara xl tipi lastik öneriliyor yani rft li 94w yerine normal 94w endeksli lastikle değişim sıkıntı olmaması lazım ama önerilen 98xl oluyor genelde .Aracın süspansiyon dinamiğini çok bozmamak için yine yanağı daha sert diye mi xl öneriliyor yoksa doğruluğu olmayan bir öneri mi bu xl olayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba e90 320d aracıma lastik alacağım. Üstündeki fabrika çıkışı re50 ler 5 sene sonunda taş gibi oldu, arabanın arkası yerinde durmuyor. Yanlız danışmak istediğim bir şey var. Araç sport plus yani arkalar 255/40r17 bu ebatta rft olarak sadece biridgestone s001, pirelli p-zero ve continental csc 2 var bridgestone hiç almak istemiyorum mevcut re50 ler yüzünden, pirelli ankarada 10-15 yere sordum 1 tanesi buluruz dedi 2800 fiyat verdi, continental ıslak zemin etiket değeri pirelliden düşük olduğu için çok sıcak bakmıyorum (ıslak zemin özellikle hydroplanning resistance çok önemli benim için böyle bir kazam olduğundan) sizce hangisi mantıklı kullanan, tecrübesi olan arkadaşlar tavsiye verebilir mi? Piyasada çok bulunan ama sert hamurlu az güvenli bridgestone mu, piyasada bulunmayan ama 3 ü içinde en güvenli pirelli mi yoksa continental mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Do It Yourself -- 30 Mart 2017; 15:45:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30000 km dır pzero kullanıyorum. 57000 km de orjinal re050 lerden geçiş yaptım. Islak zeminde iyi kuru zeminde re050 den 1 tık geride. Tabi bahsettiğim 200 ve üzeri km hızlarda. Aşınma re050 ye göre fazla. Bir 27000 daha gitmeyecektir. Gürültü daha az ve daha fazla konforlu. Gene de pzero yerine conti denemek istiyorum sonraki değişimde. Iyi gunler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • driekrem D kullanıcısına yanıt
    Yorum için teşekkür ederim. Şu an s001 i eledim sebebi de etiket değerinin re050 den bile kötü olması. (255/40r17 rft ebadında re050'nin etiket değerleri E-B iken dah yeni s001 F-C olarak gerilemiş. ayrıca sitede 225/45r17 rft için de iki farklı kod numarasıyla ürün mevcut ikisinin eu etiket değerleri farklı onu da anlamış değişim aynı lastik ozaman fark nerde). Geriye kalan 2 seçenek arasında da sizin aşınma ile ilgili tecrübeniz yüzünden Continental csc 2 ye aklım kaydı. Yarın da biraz araştırım sonra continentalleri alırım galiba. Teşekkür ederim tekrar bilgi için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Do It Yourself

    Yorum için teşekkür ederim. Şu an s001 i eledim sebebi de etiket değerinin re050 den bile kötü olması. (255/40r17 rft ebadında re050'nin etiket değerleri E-B iken dah yeni s001 F-C olarak gerilemiş. ayrıca sitede 225/45r17 rft için de iki farklı kod numarasıyla ürün mevcut ikisinin eu etiket değerleri farklı onu da anlamış değişim aynı lastik ozaman fark nerde). Geriye kalan 2 seçenek arasında da sizin aşınma ile ilgili tecrübeniz yüzünden Continental csc 2 ye aklım kaydı. Yarın da biraz araştırım sonra continentalleri alırım galiba. Teşekkür ederim tekrar bilgi için.

    Rft olmayan lastik ve bagaja mini stepne yada bmw tamir kiti öneririm, csc2, pzero, s001 çok kötü ve eski model lastikler.
  • d4ng3r kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim önerin için, haklısın aslında normal lastiğe geçmek de bi seçenek ama bana runflat çok güvenli geliyor. Özellikle uzun yolda yüksek hızda (180 üzeri) araç kullanmayı severim (övünmüyorum bununla). Ve yüksek hızlarda lastik patlamaları normal lastikler için ölümcül sonuçlar doğurabiliyor, böyle videolar var internette. Tabi yine Allah bilir azrailin ne zaman geledeğini ama runflatlar yüksek hızda güvenli hissettiriyor. Csc2 ler için fiyat aldım bu gün 225 ler 410, 255 ler 660 lira. Fikir değiştirmessem yarın bi kaç yere daha fiyat sorup alıcam lastikleri, re050 lerle ışıkta yarım gaz üzeri kalkamıyorum bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Do It Yourself

    Teşekkür ederim önerin için, haklısın aslında normal lastiğe geçmek de bi seçenek ama bana runflat çok güvenli geliyor. Özellikle uzun yolda yüksek hızda (180 üzeri) araç kullanmayı severim (övünmüyorum bununla). Ve yüksek hızlarda lastik patlamaları normal lastikler için ölümcül sonuçlar doğurabiliyor, böyle videolar var internette. Tabi yine Allah bilir azrailin ne zaman geledeğini ama runflatlar yüksek hızda güvenli hissettiriyor. Csc2 ler için fiyat aldım bu gün 225 ler 410, 255 ler 660 lira. Fikir değiştirmessem yarın bi kaç yere daha fiyat sorup alıcam lastikleri, re050 lerle ışıkta yarım gaz üzeri kalkamıyorum bile.

    Csc2 çok eski bir lastik, onların üstüne cs3,cs5,cs6 çıktı. 3 ünün arasında en iyi seçenek bence pzero.




  • Selamlar
    Goodyear efficient grip daha önce forumlarda bayağı tavsiye edilmişti
    svg
  • 2014 5.20i run flat pirelli p7 yazliklarim var arac yeni ilk defa rft kullaniyorum arac cok kayiyor forumda sordugumda lastik omru bitmistir denildi ancak arac 39bin km de... ankarada yilda 7 ay yazlik kullanilsa lastikler yaklasik 23bin km de.. bu 4. Yaz olacak.. run flatlerin genel ozelligimi bu kayma yoksa bu lastikler omrunu bitirdimi? 0514 gorunmekte lastik uzerinde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    3 yıl ömrünün sonudur aslında lastiğin. Ayrıca cok şakın bir kullanıcı olmama rağmen 27000 deki 116d aracımın lastikleri de ayni hale gelmişti. Ya arkadan itişin ya da rft nin sebebiyle olabilir bilmiyorum ömrü erken bitiyor. Suanda 320 kullanıyorum bu da 27bine geldi ve lastikçi yazlıkları takarken lastik değiştirmenizi tavsiye ederim bu sene de idare eder ama özellikle ıslakta cok güvenme demişti. Benim lastik de 2014 çıkışlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Aracımın üzerinde orijinal RFT lastik var. Kışlık olarak da yine RFT aldım ve mevcut jantlara taktırdım. Lastiklerin jantlardan sökülüp takılırken biraz zorlandığını gözlemledim, bunun için de jant takımı bakıyorum. BMW orijinal jantları ederinin üstünde satıyor, bu nedenle dışarıdan da jant bakıyorum. Ancak sensör işi aklıma takıldı, yeni aldığım jantlarda da sensör olması gerektiğini fark ettim. Dışarıdan jant alıp sonradan sensör taktıran oldu mu? Sensörün uyumluluğu, tanıtılması, ayarı vs işleri nasıl hallettiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agust -- 10 Nisan 2017; 15:14:9 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agust

    Merhaba,

    Aracımın üzerinde orijinal RFT lastik var. Kışlık olarak da yine RFT aldım ve mevcut jantlara taktırdım. Lastiklerin jantlardan sökülüp takılırken biraz zorlandığını gözlemledim, bunun için de jant takımı bakıyorum. BMW orijinal jantları ederinin üstünde satıyor, bu nedenle dışarıdan da jant bakıyorum. Ancak sensör işi aklıma takıldı, yeni aldığım jantlarda da sensör olması gerektiğini fark ettim. Dışarıdan jant alıp sonradan sensör taktıran oldu mu? Sensörün uyumluluğu, tanıtılması, ayarı vs işleri nasıl hallettiniz?

    Orjinal Oz racing jantlarına bakabilirsiniz hem sağlam hemde hafiftir, dışarıdan orjinal 4 tane de basınç sensörü alırsanız sorun olmaz.
  • Tavsiyeniz için teşekkürler. İnceledim ve gerçekten güzel görünüyorlar. Ancak benim aradığım ebat biraz sıkıntılı, bulması biraz zor olacak gibi görünüyor. Sensör, uyum falan sorunlarıyla uğraşmamak için öncelikli tercihim iyi durumda çıkma jant olacak. Kışa kadar vaktim var, bugün yazlıkları orijinal jantlara taktırdım tekrar.

    Aradığım ebat 8,5 J x 18 H2 IS46.(F15 X5 2.5d için). Eğer orijinal çıkma jant ve sensör bulabileceğim bir yer tavsiye edebilirseniz sevinirim.
  • 2014 f20 aracımda 205/55/16 rft goodyear var, değişim zamanı geldi michelin rft düşünüyorum tavsiye edermisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem1482

    2014 f20 aracımda 205/55/16 rft goodyear var, değişim zamanı geldi michelin rft düşünüyorum tavsiye edermisiniz.

    Hocam araba ve lastikler kac kmde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem1482 C kullanıcısına yanıt
    Bu başlığı geriye doğru incelerseniz zaten goodyear,michelin ,conti ve pirelli seçenekleri olduğunu göreceksiniz.Lastik ebatları gözönüne alındığında bulunabilirlik olarak bu seçenekler bir veya ikiye düşebiliyor.(brigdestone u saymıyorum,genelde memnuniyetsizlik var).Sonuçta rft olduğu için fazla alternatif yok.Michelin her zaman listenin başlarında yer alır.
    svg
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.