Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (652. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: yyturkerr Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 25 Misafir - 26 Masaüstü
5 sn
61.779
Cevap
1.490
Favori
2.619.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
235 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 650651652653654
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oz_Webster O kullanıcısına yanıt
    En doğrusunu yapmışsınız.
    Lidar bazen ışıkta yanılıyor ve yüksekliği de elveriyor ise engeli aşmaya çalışıyor.
    Tampondan gelen sinyal ile geri gidiyor ancak lidar yeniden ilerle komutu verince bu hareket tekrarlanıyor.
    Aldığınız önlem en mantıklısı.
  • Tabii ki seçim sizin. Robotunuzu iyi günlerde kullanmanızı dilerim.

    Sizin gibi, bu foruma girip görüş soran, bilinçli seçim yapmaya çalışanları da ayrıca tebrik etmek lazım.

    Bir hatırlatma: ürün modeline karar vermek kadar hangi satıcıdan alacağınız da önemli.

    Satış sonrası hizmet yeterliliğini kanıtlamış ve burada önerilen firmaları tercih etmeniz sonradan mağdur olmanızı engelleyecektir.

    İyi forumlar...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    En doğrusunu yapmışsınız.
    Lidar bazen ışıkta yanılıyor ve yüksekliği de elveriyor ise engeli aşmaya çalışıyor.
    Tampondan gelen sinyal ile geri gidiyor ancak lidar yeniden ilerle komutu verince bu hareket tekrarlanıyor.
    Aldığınız önlem en mantıklısı.
    Ever dediginiz gibi balkon girisinde supurgelik var
    O sebeple asmaya calisiuor sanirim
    Cvp icin tsklr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BravoUno B kullanıcısına yanıt
    Firma yorumlarına çok cevap yazmayı sevmiyorum aslında Robogil firmasının bu yaklaşımını çok takdir ettiğimi söylemem lazım.
    Tabii ki eleştireceğimiz yönler olabilir her firmada ancak yapılan çalışmaların müşteri odaklı olması benim için esastır.

    Kullanıcıların yorumlarına gelince... ben bir çok forumda yazıyorum, doğru ve tarafsız bilgi vermeye çalışyorum. genel olarak gördüğüm robot kullanmaya başlayan hane halkının bakış açısının değiştiği ve cihaza çok çabuk alıştıkları. Dolayısı ile bir sorun olduğunda önce panik sonra da kızgınlık oluyor hemen herkezde.

    Bir kültür yayılıyor ve yerleşiyor, devamı çok daha güzel olacak.

    Saygılarımla
  • Günaydın

    Bugün Endüstri Radyo'da ülkemizde ev ve servis robotlarının tarihçesi, gelişimi ve geleceği hakkında bir söyleşim olacak.

    Saat 14:05'te başlayacağız, beklerim.

    Online dinlemek isteyenler için canlı yayın linki:
    st endüstri radyo - üreten türkiye'nin radyosu
    ST Endüstri Radyo - Üreten Türkiye'nin Radyosu
    https://radyo.stendustri.com.tr

    ENDUSTRI RADYO

    Radyodan dinlemek isteyenler için frekanslar:
    İstanbul, Kocaeli, Yalova: 105.8
    İzmir, Manisa: 102.8
    Bursa: 106.7
    Balıkesir: 106.6
    Sakarya: 102.0
    Konya: 95.4


    Dijital platformlar:
    Spotify, iTunes, Soundcloud




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 28 Ağustos 2020; 8:23:3 >




  • iRobot Roomba 675 Gümüş/Siyah, Plastik

    Fiyat: ₺2.999,00
    Günün Fırsatı: ₺2.599,00
    İndiriminiz: ₺400,00 (% 13)


    kullanmadım ama almayı düşünenler için fiyat uygun gibi geldi




  • slmsmt kullanıcısına yanıt
    Sadece süpüren, haritalamasız, 15 senelik teknolojiye sahip bir cihaz için hala çok para.
  • Üstad; xiaomi mijia robot vacuum mop pro cleaner ile xiaomi mi robot vacuum mop pro aynı ürün mü?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • usturublu U kullanıcısına yanıt
    evet
    Hatta Mijia STYJ02YM adıyla geçer teknik olarak.
  • sizce bu doğrumudur roborock Türkiye olduklarını söylüyorlar müşteri hizmetlerini aradım evet roborock Türkiye distürübitörüyüz dedi ve xiaomi ürünlerinide seri nosunu verirseniz 2 yıl garanti altına alıyoruz diyorlar fikri olan varmı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • hollyland62 H kullanıcısına yanıt
    Hubsan firmasına ait web sitesidir.

    Önceki sayfalarda çok yazıldı bu konu. Firma distribütör değil, normal ithalatçı.
    Bu ismi kullanma hakkı yok, Roborock firmasına bildirildi, onlar da yasal işlem başlattılar.

    Alışveriş yapacaksanız dikkatli olmanızı öneririm.
  • hollyland62 H kullanıcısına yanıt
    Ayrıca iki yıl garanti için bu fiyat da komik zaten.
    Parça fiyatlarından haberleri bile yok sanırım, gerçi servisleri de yok.
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam zaten bir gariplik olduğunu sezmiştim insanlar neye tenezzül ediyorlar memleketin hali içler acısı oldu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hollyland62 H kullanıcısına yanıt
    Haklısınız, bu bir tenezzül meselesi ama müşteride de kabahat var, en ucuzunu araştırmadan almak bizim huyumuz.
    Orta ve uzun vadede kendimize yararlı olanı düşünmemiz lazım.
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    evofone hepsiburada da 3200 e vacum mop pro satıyordu 2 gün önce şimdi kaldırmış komple tüm ürünlerini sanırım sıkıntı çıktı aralarında kendi sitesindede 4300 yazıyor başka nasıl alabiliriz garantili piyasa fiyatlarına yakın tutarda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Grey market (Gri pazar – Paralel ithalat) nedir?

    Yazar Cem Kıvırcık

    Son Güncellenme Ağu 14, 2017

    Ülkemizde tüketiciler, kanun yapıcı tarafından yapılmış olan birçok düzenleme ile korunuyorlar. Satın alınan ürünlerin, ulusal düzeyde servis sağlaması, bozulmalara karşı en az iki yıllık garanti vermesi, belirli sürelerde tamiri sağlanamayan ürünlerin bire bir yenisiyle değiştirilmesi gibi tüketici lehine alınmış birçok uygulama mevcut…

    Ancak, ortada bir de “grey market” denilen Türkçe’ye “gri pazar” olarak çevrilebilen ama daha çok “paralel ithalat” olarak da bilinen bir gerçek var. Peki nedir “grey market” ?..

    Birçok kaynakta “grey market” şöyle tanımlanıyor:

    Resmi ithalatçıların bilgisi dışında, ürünün, bireysel olarak herhangi bir ülkeden ithal edilerek satılması anlamına geliyor. Bu ürünler, markanın resmi ithalatçıları ve üreticileri tarafından garanti kapsamına alınmazlar. Ürünler, genel olarak satın alındığı ülkenin özelliklerine göre üretildiğinden, arıza çıkarabilirler.

     Paralel ithalat, birçok sektörde karşımıza çıkıyor. Ancak, en fazla teknoloji perakendeciliği alanında yoğunlaştığını görüyoruz. Yalnızca cep telefonlarının yılda 10 milyondan fazla sattığı ülkemizde, özellikle bu alanda paralel ithalat ürünler kendilerini gösteriyorlar. Üstelik bu ürünlerin satış kaynakları da çoğunlukla e-ticaret siteleri ve uygulamaları oluyor.

    Şöyle ki; TÜBİSAD tarafından hazırlanan rapora göre ülkemizde 2016 yılı itibariyle e-ticaret hacmi 17,5 milyar ₺ civarında bir hacme ulaşmıştır. E-ticaretin yaygınlaşmasıyla birlikte paralel ithalatçılar da tüketicilere “daha ucuz” ürün sundukları iddiasıyla hacimlerini yükseltmişlerdir. Görünürde “daha ucuz” gibi görünen bu ürünlerin arkasında şu gerçekler vardır.

    Öncelikle aldığınız ürünün en önemli unsurlarından biri olan ve tüketiciyi koruyan garanti faktörü ne yazık ki, paralel ithalatta karşınıza “ithalatçı firma garantisi” olarak çıkar. İthalatçı firma göstermelik olarak bu garantiyi verirken, ürünün arızalı çıkması halinde karşılaşacağınız sorunları giderme konusunda sizi yalnız bırakacaktır. Öncelikle büyük şehirlerin dışında servis ağları yoktur. Ürünü gönderdikten sonra, ürünün arızasının giderilmesi ve bunun kanuni süre içinde gerçekleştirilmesi konusunda kendisini bağlayan hükümler olmadığı için şikâyet siteleri bu ve benzeri tüketici şikayetleriyle doludur.

    Resmi garanti şartları olmadığı gibi, ürünün “ucuz” olmasının arkasındaki gerçeklerden biri de muhtemelen ürünü “refurbished” yani ana üreticinin arızalı bir ürünü tamir edip tekrar piyasaya, bu kez daha ucuz bir fiyattan sürmüş olması anlamına da gelir. Ana üretici bu ürünü tekrar yenilediği ve paketlediği için tüketici durumun farkına varmayacaktır. Dünyada da “refurbished” ürünler satılmaktadır. Ancak bu ürünler daha ucuza satılırken tüketiciye ürünün “refurbished” olduğu konusunda bilgi verilmektedir. Oysa ülkemizde paralel ithalatçılar ürünlerinin “refurbished” olduğu konusundan söz etmezler bile… Bu tür ürünler bir süre herhangi bir sorun çıkartmadığı gibi, daha önce tekrar yenilenmelerine neden olan arızalar tekrar nüksedebilir, “ayıplı mal” durumu kendini sürekli tekrarlayabilir. Bu durumda tüketici, “sıfır” ürün satın aldığını sandığı için hem satış öncesi hem de satış sonrasında bir anlamda kandırılmış, mağdur edilmiş olacaktır.

    Paralel ithalatın bir başka çeşidi ise ülkeye bavul ticareti ve daha farklı yollarla “kaçak” sokulan ürünlerle yapılır. Bu ürünlerin ucuz olma nedeni gümrük ve diğer vergi, harçlardan kaçınılmış olmasıdır. Tüketicinin risk almasının yanı sıra bu ürünler nedeniyle ülkeye de ciddi zararlar verilir, kanun dışı yapılan bir işe ortak olunur. Zaman zaman bu ürünlerle ilgili ithalatçılar size kanunlara uygun fatura bile veremezler. Fatura sahibi olmamanız da bu ürünle ilgili sahiplik bile iddia edemeyeceğiniz anlamına gelir.

    Tavsiyem, özellikle e-ticaret sitelerinden bir ürün satın alırken çok dikkatli davranmanız gerektiği yolunda. Öncelikle e-ticaret sitesini iyi inceleyin. Ürünlerin Türkiye’de servisleri olup olmadığını iyi öğrenin. Daha sonra tüketici şikâyet sitelerinden bu e-ticaret sitesiyle ilgili şikâyet olup olmadığını kontrol edin. Bu şikayetlerin içeriğinin neler olduğunu inceleyin. Şikayetlere nasıl yanıt verildiğinin, tüketici mağduriyetinin giderilip giderilmediğine bir bakın…

    Özellikle e-ticaret alışverişinde ülkede uzun yıllar hizmet veren kurum ve kuruluşları öncelikli tutun. Yeni açılmış bir e-ticaret sitesine biraz daha temkinli yaklaşın. Ürünlerin marka bilgileri, Türkiye resmi dağıtıcılarına bir göz atın. Hatta, bazı durumlarda resmi dağıtıcılara ulaşarak, adı geçen e-ticaret sitesinde satılan ürünleriyle ilgili kendilerinden bilgi alın, daha sonra mağdur olmayın…

    Haydi iyi alışverişler…


    https://mediatrend.mediamarkt.com.tr/grey-market-gri-pazar-paralel-ithalat-nedir/

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    amazon şu anda 3085 TL satıcı amazon
    satıcı amazon olunca 2 yıl garanti konusunda yardımcı oluyormu yani diyelim sorun çıktı amazon ilgileniyormu 2 yıl içinde tşk..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Estafirullah, üstadlık ne kelime. Bildiklerimi yazıyorum sadece.

    Mijia ve Viomi grubu için tek yetkili servis Evofon’da var, diğerleri nasıl yapıyor ya da yapıyor mu bilemiyorum gerçekten.

    Gelen arıza adetlerine bakarsak herhalde önemli kısmı bana geliyor diye düşünüyorum. Çünkü şikayetler hep muhatap bulamamak ile başlıyor.

    Evofon sadece kendi sattığı cihazlara servis veriyor.

    Saygılarımla
    Ali Bey,
    Öncelikle yine paylaşımlarınız İçin teşekkürlerim ile başlayayım.

    Bu yazıdan yola çıkarak Evofon, Roborock yetkili satıcısı değil mi? Diğer yazıları okurken ben öyle olduğunu zannettim.
    İyi günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hollyland62 H kullanıcısına yanıt
    Ben burdan sipariş verdim. Satıcısı mishop(evofone)

    http://https://www.gittigidiyor.com/ev-elektronigi/xiaomi-mijia-robot-vacuum-mop-pro-cleaner-paspas-ve-robot-supurge-siyah-resmi-distributor-garantili_pdp_590349680

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hollyland62 H kullanıcısına yanıt
    Amazon, diğer satıcılar N11, HB ve Trendyol firmalarından farklı olarak, ürünün servisi veya iadesi ile ilgileniyor ancak kanuna göre sorumlu değil.

    Yani satıcı ısrarlı bir şekilde sorun çıkartırsa veya iade almayı reddederse, aslında Amazon'un da yapacak çok fazla bir şeyi yok.
  • 
Sayfa: önceki 650651652653654
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.