Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (439. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
62.133
Cevap
1.507
Favori
2.656.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
236 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KRML kullanıcısına yanıt
    Evet farklı depolardan gönderim oluyor olarak anlıyorum ben de. Saatler yanıltıcı olabilir bu arada, saat farkı vs. Kargo firmaları farklı olduğundan sms gelmemiş olabilir diye düşünüyorum gerçi aynı kargo bile olsa farklılık olabiliyor. Düzgünce gelmesi ve sıkıntısız şekilde kullabilmek geç ya da erken gelmesinden daha önemli bence.
  • pablo_neruda P kullanıcısına yanıt
    selamlar herkese,

    bir iki gün önce "laser distance sensor malfunction" hatası almıştım. sonra kendiliğinden düzelip temizliği bitirdi robotum. ancak bugün artık mesafe sensörü çalışmaz oldu. internetten bakındığım kadarıyla sensör motoru bozulmuş. kontrol etmek için 12v pil ile deneme önermişler ancak malum karantina döneminde bunu gerçekleştiremedim:) ancak çözüm bu parçanın değişimi ise bu parçayı türkiyede bulma şansım var mıdır? internetten bulmaya çalıştım ama bir sonuç alamadım. burada alana hakim tecrübeli arkadaşlardan fikir almak istiyorum.

    bu parçayı türkiyede bulabilir miyim?
    eğer bulamazsam parçanın alternatifi var mıdır ya da nereden sipariş etmem daha mantıklı olur?
  • digu D kullanıcısına yanıt
    Ozmo 950 kullanıcıları olarak forum değil belki ama bi telegram grubu kurulabilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KRML kullanıcısına yanıt
    12 Mayıs'ta verdim sipariş şu durumda benimki


    16 Mayıs, Cumartesi
    10:18
    Dış etmenler nedeniyle teslimatta gecikme
    ISTANBUL,
    10:18
    Gümrükten çekme işlemleri başlatıldı
    ISTANBUL,
    10:01
    Koli taşıyıcı firma tarafından teslim alındı
    ISTANBUL,
    4:52
    Paketiniz kargo şirketinin şubesinden çıktı
    LEIPZIG,
    2:21
    Koli taşıyıcı firma tarafından teslim alındı
    LEIPZIG,
    15 Mayıs, Cuma
    22:09
    Paketiniz kargo şirketinin şubesinden çıktı
    MADRID,
    17:12
    Paket bir Amazon tesisinden ayrıldı
    Getafe, Madrid, Madrid ES
    14 Mayıs, Perşembe
    13:46
    Paket bir Amazon tesisine ulaştı
    Getafe, Madrid, Madrid ES
    Koli kargoya teslim edildi ve yolda

    Gümrüktekiler çalışmıyor sanırım sokağa çıkma yasağı ve resmi tatil. Amazon'da da siparişiniz gecikebilir uyarısı var. Şanslıysak anca Cuma'ya gelir gibi geliyor bana. Dhl beni de aramadı henüz bu arada tc için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • WindWild kullanıcısına yanıt
    Ödemeye geçerken kredi kartı bilginizi ya ilk girdiğiniz yerde ya da bir kaç adımı ilerisinde kartinizin kuru TL mi yoksa başka bir para birimi mi diye soruyor, orada euro seçeceksiniz. Tabi aynı zamanda Online'da bankacılık uygulamasinda Euro/usd ekstre gelmesini de aktif hale getirmek lazım ki bankalar da eur/tl Komisyonu uygulamasin. Her banka uygulamada farklı yerde bu ayara yer verdiği için tam olarak yardımcı olamıyorum malesef, en kötü çağrısı merkezi Yardımcısı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wtn W kullanıcısına yanıt
    Çok mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pablo_neruda P kullanıcısına yanıt
    Marka, model nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Telegram
    Deebot Yardımlaşma Grubu
    https://t.me/joinchat/F4I1rh1vwJpd8w6DVzRmlw


    Gelen istek doğrultusunda Ozmo 950 kullanıcıları olarak böyle bir kapalı grup kurdum. Dileyen arkadaşlar katılabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wtn -- 16 Mayıs 2020; 17:5:33 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • koridorum K kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun, umarım sorun hiç olmaz ve uzun süre kullanırsınız.

    Arızayı önceden bilirsem ve değiştirilmesi gereken parça elimde varsa bende en fazla iki gün kalır, zaten daha ötesinde tamire robot almıyorum. Normal şartlarda günde en fazla 4-5 robot ile ilgilenebiliyorum. Kimseyi bekletmeye hakkım yok.

    Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • digu D kullanıcısına yanıt
    Takdir sizin ama kullanıcıların burada yaptığı paylaşımlar aslında yeni alacaklara yol gösteriyor, kalabalık forumların da en iyi tarafı bu birikim zaten.
    Melih beyin Xiaomi forumu dışında diğer forumların hiçbiri doğru dürüst aktif değil, herkes sonunda derdini buraya yazıyor.

    Burası benim forumum değil, herkes mutlaka bir katkıda bulunuyor ve bilgi bu şekilde genişleyip büyüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alyosha A kullanıcısına yanıt
    Amazon fiyatlandırma konusunda dinamik fiyatlama yapan, sektörün en iyisi olarak anlatilir. Neredeyse aynı ürünü satan tüm Online'da sitelerde fiyatlarını günlük hatta saatli olarak toplayıp, üzerine Insanlarin fiyat/talep tercihlerini dikkate alan ciddi algoritma sahibi kendileri. 1 saatlik bıle Inanılmaz indirimler yapıldığı oluyor.

    Benzer duruma projeksiyon alyrken denk gelmiştim 3 yil önce ve fiyatı kaçırdığım ıcın cok pişman olmuslugum var. İlk baktığımda %40 indirim yapmislardi ürüne, satin alma asamasinda bir nedenden iptal ettim ve tekrar eklemeye çalışırken fiyat artti. Sonra 1 ay boyuna ayny fiyata düşer mi diyelim beklerim amacıyla nafile. Neticede düşük fiyatlarını görüp uzulmemek veya sasirmamak lazım, hızla aksiyon almakta gerekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Selamlar, umarım iyisinizdir.

    Model s50. bu ürünü alırken sizin tecrübelerinizden faydalanmıştım, çözümü için de öyle olacak sanırım:))
  • webmaster6181 W kullanıcısına yanıt
    Çok özür diliyorum,hesabınıza giremiyordunuz ,karıştırdım.Burada birkaç mail paylaşacağım.

    Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU]Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU]




  • sedaask S kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkürler jeff@amazon.com 'a mail attım Türkçe bir geri dönüş oldu yetkililerden 72 saat bekleyin diyor.
  • sedaask S kullanıcısına yanıt
    account-confirmation olan hesaba yazabilirsiniz
  • Desteğiniz için teşekkür ederim.selamlar.@Hepsirobot

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pablo_neruda P kullanıcısına yanıt
    Lds sensör motoru veya devresinde arıza var ise oldukça uğraştırır sizi. Aslında S50’de çok sık rastlanmaz buna, eski Mi’lerde vardı.

    Garantili değil sanırım, öyleyse firmaya gönderin diyorum. Arızanın nerede olduğunun bulunması için robotun anakartına dek sökülmesi gerekiyor, sadece motor değiştirerek de bitmiyor, kalibrasyonu vs lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yapamayın ya, internette motor değişimi ile halledilebilir deniyordu:( parçanın siparişini vermeden ankaradaki bir servise mi götüreyim ya da sizlerin burda tavsiye edebileceğiniz bir yer mevcut mudur?
  • webmaster6181 W kullanıcısına yanıt
    Umarım sorununuz çözüme ulaşır.
  • İrobat q1 anakart tamiri yapıyor musun üstad :)
  • 
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.