Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (438. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ygtatli Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 10 Misafir - 10 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62.133
Cevap
1.507
Favori
2.655.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
236 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 436437438439440
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HeliTeknik kullanıcısına yanıt
    Bu sayılmaz.
    Bunlar Amazon’un özellikleri, Ecovacs’ın değil.
    😉

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Glsndshkmlg G kullanıcısına yanıt
    Bankanızın siz yurtdışı izni verdiğiniz halde harcamayı engellemediğine eminseniz ki bizim başımıza gelen buydu,hesaptan çıkış yapıp tekrar giriş yapın,sadece tüm kartları hesabımızdan silin,sadece emin olduğunuz kartı tanımlayıp işlem yapın lütfen,yalnız unutmayın banka engelliyorsa provizyonda görünmez ve müşteri temsilcisi değil bankanın operasyon bölümü çözüyor bu sorunu.
  • 10aydir roborock s50 kullanıyorum.cok çok çok memnunum.ama bugün bir problem çıktı. Robotu çalıştırdıktan bir süre sonra error 10 şeklinde hata verdi.filtreyi ve çöp kutusunu geçen gün yıkayıp,kurutmustum güzelce. Bir islaklik durumu kesinlikle siz konusu değil yani.
    Sonra filtrem eskidi herhalde deyip daha az kullanılmış bir yedek filtrem vardı onu taktım.ama yine error 10.
    Ne yapmam gerekiyor bunu düzeltmek için acaba.@Hepsirobot@Hepsirobot@Hepsirobot@Hepsirobot



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koridorum -- 16 Mayıs 2020; 14:32:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplar için teşekkürler.

    Telefon faturamı 3 'e katladıktan sonra Türk bir yetkili ile görüşebildim bana bir şifre yenileme bağlantısı gönderdi fakat onda da aynı hatayı veriyor madem aynı hatayı verecek beni niye Almanya numarasını arattırıyorsunuz ben böyle saçmalık görmedim.

    Sorunum hala aktif malesef
  • koridorum K kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun ama burada onlarca defa şu filtreleri yıkamayın diye yırtındım.

    Kuruması önemli değil, gözenekleri kapanıyor ve fan çok zorlanıyor. Error 10 ıslak filtre hatasıdır.

    Filtreler selüloz bazlı hammaddelerden yapılıyor yani bildiğiniz kağıt. Nasıl bir A4 kağıdı ıslattığınızda istediğiniz kadar kurutun eski haline gelmiyorsa filtreler de aynı şekildedir.

    Yeni filtre takınca bile bazen düzelmiyor çünkü fan sargılarını çok ısıtınca hafif yanma oluşuyor.

    Ben her hafta en az bir fan değiştiriyorum maalesef, o kadar da uyarıyorum burada.

    Üzüldüm, gerçekten üzüldüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 16 Mayıs 2020; 14:56:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • webmaster6181 W kullanıcısına yanıt
    Son çare bir de mail ile anlatın sorunu,belki daha yardımcı olacak birine denk gelirsiniz,maillere hızlı dönüş yapıyorlar,Türkçe yazdığınızı görünce bazen Türk bir yetkili sizi arayabiliyor.Umarım halledebilirsiniz.
  • KRML kullanıcısına yanıt
    12 ya da 13 Mayıs'ta Amazon.de üzerinden Ecovacs Deebot Ozmo 950 siparişi veren ve henüz kargosu gelmemiş arkadaşlar sizde güncel durum nedir acaba?
  • KRML kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Ben de Ecovacs Deebot Ozmo 950 siparişini 13 Mayıs'ta saat 19:30'da verdim. Ertesi gün kargolandı. 15 Mayıs'ta sabah saatlerinde İstanbul'a geldi. Ups kargo ile geliyor. Gümrük işlemleri için dün saat 13:55'te sms geldi, doldurup e-posta attım, imzayı da boş kağıda atıp fotoğrafını çekip formun altına ekledim. Dün amazon uygulamasında "bugün saat 20 itibariyle teslim edilecek" diyordu ancak sonra gümrükten çekme gecikmesi olarak güncellendi ve şimdi 20 Mayıs tahmini teslim olarak görünüyor.

    quote:

    15 Mayıs, Cuma
    13:01
    Gümrükten Çekme gecikmesi
    ISTANBUL, TR
    13:00
    Gümrükten çekme işlemleri başlatıldı
    ISTANBUL, TR
    10:13
    Paket kargo şirketine ulaştı.
    Istanbul, TR
    10:13
    Gümrükten çekme işlemleri başlatıldı
    Istanbul, TR
    8:41
    Paket son teslim istasyonuna ulaştı
    ISTANBUL, TR
    7:57
    Paket kargo şirketine ulaştı.
    Istanbul, TR
    4:35
    Paketiniz kargo şirketinin şubesinden çıktı
    Koeln, DE
    1:40
    Paketiniz kargo şirketinin şubesinden çıktı
    Koeln, DE
    0:55
    Paket kargo şirketine ulaştı.
    Koeln, DE
    14 Mayıs, Perşembe
    20:57
    Paketiniz kargo şirketinin şubesinden çıktı
    Schkeuditz-Glesien, DE
    18:00
    Paket kargo şirketine ulaştı.
    Schkeuditz-Glesien, DE
    18:00
    Koli taşıyıcı firma tarafından teslim alındı
    SCHKEUDITZ-GLESIEN, DE
    Koli kargoya teslim edildi ve yolda
    Leipzig, DE




  • sedaask S kullanıcısına yanıt
    Mail adresi bulamadım gönderecek hangi maile göndermeliyim.
  • Redgen R kullanıcısına yanıt
    Roborock henüz yeni ama yükselecek, tasarım felsefesi ve kalite anlayışları gayet iyi.
    Xiaomi’den ayrı olarak satılıyor artık, bu onların önünü açacaktır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • S5 Max sahipleri için bir tecrübe paylaşayım.

    Dün ve bugün benim evden daha büyük bir evde çalıştırdım robotu. Dün gece haritayı çıkardı ve süpürdü. Evin yapısı itibariyle extender kullanılıyor. Extender kullanımında da problem çıkmadı. Evin her noktasında robota ulaşabildim. Geniş ev ve extender ile kullanmak isteyenler için referans olsun diye paylaşıyorum.

    Ek olarak bu evde çok fazla eşya ve robot sürekli sağa sola girmesine rağmen oldukça hızlı ve tek şarjda bitirdi evi. Yazılım gerçekten çok iyi iş çıkarıyor👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alyosha A kullanıcısına yanıt
    Irobot , ancak şahsi fikrim irobot artık ürün değil markasını satıyor iphone'un değmeyecek kadar pahalı olması gibi, o da markasını satıyor. Tabi hepsirobot bey irobot için halıda üstüne tartışılmaz diyecek biliyorum ama o farka fiyatlarının uçukluğu düşünülürse değmeyecek olduğu kanaatindeyim. Kaldı ki benzersiz çift fırça sisteminin de satın almak için tek başına yeterli olmadığını düşünüyorum, artık o konuda da tekel özelliklerini bir gün kaybedeceklerine eminim.

    Not:6 yıl iphone kullanmış ancak kazıklandığını idrak etmiş bir tüketiciyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AFBC3338C -- 16 Mayıs 2020; 15:4:30 >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    yok hocam geç kalmadınız. bu robotlar hakkında en ufak bir bilgim olmadığı için sizden cevap gelmedikçe ellemiyorum ve ellemeyeceğim :)
    bu durumda cihazı açıp önce şarj ediyoruz sonra süpürmeye ve haritalama yapmaya mı başlıyoruz. Birkaç tane video izledim ama ilk kurum ve ilk haritalama ile ilgili birşey göremedim.
  • faforim F kullanıcısına yanıt
    Bazı siparişler için ürünler direkt olarak Almanya'dan, bazıları için ise İspanya'dan yola çıkıyor sanırım. Sizinki de Almanya çıkışlı ve daha hızlı ilerlemiş. Size Gümrükten Çekme İşlemleri Başlatıldı sonrasında SMS gelmiş. Ancak bana SMS de ulaşmadı. Bugün sanıyorum sokağa çıkma yasağı ile ilgili olarak gümrükte bir duraklama durumu var.
  • webmaster6181 W kullanıcısına yanıt
    Amazon de sayfasından sağ üstten listelerim ve hesabım a girin ,oradan hesabım ı tıklayınca açılan sayfada yardımı tıklayın,orada iletişim kısmı var,oraya girince e posta seçeceğini göreceksiniz.
  • digu D kullanıcısına yanıt
    İnternete bağlamanız için kullanım kılavuzu yeterli olacaktır, kalan kısımlar için forumdan da destek alabilirsiniz, şu an kurmakta olan çok arkadaşımız var.

    Onun dışında çok da bir şeye ihtiyacını yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hesabıma erişemediğim için o kısımlara geçemiyorum malesef
  • wtn W kullanıcısına yanıt
    teşekkürler. takıldıkça artık başınızı ağrıtırım. aslında bu yüzden ozmo 950 ye ilişkin ayrı bir başlık olsa iyi olur burayı da kullanımla ilgili konularla doldurmamış oluruz. teslimatlar başladıkça kurulum, haritalama, mop gibi gibi kullanım ile ilgili çok soru gelecektir. bu nedenle herkesinki gelsin de birlikte kuralım istedim aslında. böylece Ali bey tekrar tekrar sorulara cevap vermek zorunda kalmaz.
  • İnanın ben de çok üzüldüm.cunku o artık bizim için bir robot değil,evin kralı o.
    Evde hiç kullanılmamış bir filtrem vardı,denemek için onu taktım,sorunsuz çalıştı çok şükür. Umarım az hasarla atlatmıştir fanı bu olayı.ben nasıl olmussa hiç denk gelmemisim sizin yıkamayın uyariniza.bir daha tövbe.bu filtreyi normal elektrikli süpürge ile temizler temizler kullanırız.
    Ama arızanın nuks etmesi durumunda aleti nasıl ulaştırıyoruz size.o konuda bilgi verir misiniz.bir de ne kadar süre uzak kalıyoruz robottan.
    Sözü açılmışken almayı düşünenler ,içinde acabalar olanlar için şunu da söyleyeyim:gerçekten düşünmeden alın,zira eliniz ayağınız oluyor bu robot.hele de benim gibi bel fıtığınız ya da eşim gibi boyun fitiginiz varsa ve süpürge yapmak bu sebepten eziyete donmusse.
    @Hepsirobot

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Konuya bugün öylesine bir göz gezdireyim derken hiç aklımda yokken ozmo 950 yi amazondan almaya karar verdim. Şu an almaya kalktığımda euroyu 7.82 olarak hesaplıyor.. Nasıl almam gerekli TL mi seçmem gerekiyor hiç bir bilgim yok konuyu taradım ancak net bir şey bulamadım. En uygun nasıl alabilirim?
  • 
Sayfa: önceki 436437438439440
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.