Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (2618. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: sabriaga81 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü2 Mobil1 iOS
5 sn
62.205
Cevap
1.506
Favori
2.672.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
236 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26162617261826192620
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • treabacks kullanıcısına yanıt

    Zaman ayırıp yanıt verdiğiniz için çok teşekkürler. Ben de sizin gibi düşünüyorum açıkçası mop özelliği olsun ancak baza altı vs.. mop yapamadığınız, yapamadığınız için daha da kirlenen yerlere arada bir yaptırmak için istiyorum. Bu gözle bakıldığında aslında 0.2lt veya 0.5 lt olmasının çok da bir önemi kalmıyor sanırım. Bu gözle 7-10bin bandı içinde tavsiye edebileceğiniz veya benim yazdıklarımdan (360s10, xiaomi mop2pro ) artısı eksisi ile bir üste koyabileceğiniz (servis,yeni paspas, uygulama kullanımı, temizlik vs.. açısından ) bir model var mıdır?

  • SekondeR S kullanıcısına yanıt
    Benim tavsiye vermem doğru olmaz nitekim elimdeki Viomi V2 haricinde süpürge kullanmadım. Kağıt üzerinde yazanlara göre tavsiyede bulunmayı doğru bulmuyorum. Ancak genel manada uygulamada ve garantide sorun yaşatmayacak herhangi bir üründen memnun kalacağınızı düşünüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Obama_TR kullanıcısına yanıt

    roborock s8 nereden aldınız acaba ben de almak istiyorum

  • oqi kullanıcısına yanıt

    Hocam konuda danıştığım birisi sizin video linkini atmıştı, iyi ki atmış güzel bir inceleme olmuş. Hem detaylı hem bilgilendirici bir video, çevremde cihazı merak edenlere sizin videonuzu göndereceğim.

  • oyuncu11790 kullanıcısına yanıt
    Cansınız 🙏

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XII.Nicksiz kullanıcısına yanıt

    Maximum bir tatlı kaşığı kullanmanızı öneririm.

  • ben yeni kullanmaya başladım hazneye az bi şey beyaz sirke ve mopların üzerine az biraz sıvı arap sabunu ve biraz da kokulu yüzey temizleyici ile güzel oluyor.

  • Robot Kafalaryoutube
    1.600 Dolarlık Dyson 360 Vis Nav, dünyanın en güçlü robovac'ı olmayı vaat ediyor Dyson'ın yeni robovac'ı hem içeride hem dışarıda benzersiz bir tasarıma sahiptir. Havalı elektrikli süpürge üreticisi Dyson'ın robovacs ile çalkantılı bir ilişkisi var. Şirketin bu fikirdeki ilk hamlesi, 2016 yılında, mobilyaların altına sığmayan garip uzun ve bodur bir form faktörüne sahip olan Dyson 360 Eye ile geldi. Bir 2020 devamı olan Dyson 360 Heurist, ultra uzun form faktörünü korudu ve sonuç olarak ABD'de piyasaya sürülmedi bile. Bu yeni robovac, "Dyson 360 Vis Nav", normal bir robot elektrik süpürgesi gibi görünmesini sağlamak için daha tipik bir alçak, geniş gövde tasarımı seçer. Ya da en azından, bir Dyson ürününün görünebileceği kadar normal - hala çığlık atan metalik mor bir boya işi ve üst güvertede gümüş Alien benzeri bir yüz tutucuya benzeyen bir şey var. Eski Dyson robovac'ları yaklaşık 9 inç genişliğinde ve 4,7 inç boyundaydı, bu nedenle şirket daha önce az yer kaplayan ve uzun gövdeli bir robot seçti. Bu, teorik olarak ortalama kısa, düz disk vakumunuzdan daha dar yerlere manevra yapmasına izin verdi, ancak kanepenin altındaki toz tavşanlarını öldüremez. Dyson, bu yeni modelin, bir Roomba'nın normal yüksekliğiyle tam olarak aynı hizada olan 99 mm'lik (3,9 inç) bir yüksekliğin altına sığabileceğini söylüyor. Ayrıca artık Neato vac veya üst düzey Roomba gibi, daha geniş bir kapsama alanına ve bu köşelere gerçekten girilmesine izin veren D şeklindedir. Kenar kaplaması normalde dönen bir fırçayla yapılır, ancak burada bir tane bulamazsınız. Bunun yerine, fırça çubuğunun hemen arkasında uzatılabilir, L şeklinde kırmızı bir silecek gibi görünen bir şey var. Robot bir duvar algıladığında, silecek duvarla bağlantı kurmak için uzar ve Dyson bunun "emişi yeniden yönlendireceğini" ve her şeyi toplayacağını söyler. Navigasyon tamamen kamera tabanlıdır. Birincil dünya görüşü, üst güvertedeki 360 derecelik balıkgözü yarım küre merceğinden geliyor, ardından altı yönlü kamera daha var. Sol ve sağ tarafların her birinde, daha fazla konumsal veri gibi görünen şey için köşeye yüksek yerleştirilmiş birer kamera bulunur. Robotun ön tarafında bir tampon plakası yok gibi görünüyor, bunun yerine dört kamera seçiliyor: İkisi öne, sola ve sağa bakan kameralar var. Muhtemelen her şeye çarpmayı bu şekilde durduruyor ve duvarları bu şekilde algılıyor. Tüm bu kameralar Eşzamanlı Yerelleştirme ve Haritalama (SLAM) sistemine beslenir, böylece robot evinizin haritasını çıkarır ve evinizin neresinde olduğunu bilir. Uygulama, eşleştirme, oda oluşturma ve adlandırma ve evin belirli alanlarını hedefleme gibi beklediğiniz tüm özellikleri destekler. Yerdeki şarj cihazına otomatik yerleştirme çok fazla hassasiyet gerektirir ve genellikle robovac'larda yuvaya ve robota gömülü bir tür kızılötesi ışık sistemi bulunur. Dyson bunun yerine güvene dayalı yerelleştirme gibi görünen bir şeyi kullanıyor gibi görünüyor. Bir kameranın bir nesneyi tanımlamasını sağlayan siyah-beyaz dama tahtası çıkartmalarını görebilirsiniz. Çıkartmalar, robotun geri kalanının son derece renkli uzaylı teknolojisi tasarım motifiyle gerçekten çatışıyor. Robotun ileri konumda da belgelediğine dikkat edin, bu nedenle ön taraftaki gümüş düğmeler muhtemelen şarj kontaklarıdır. Bu robotun en büyük dezavantajı, otomatik boşaltma özelliğinin olmamasıdır. Günümüzde premium robovac'ların çoğu dolduğunda kendilerini şarj istasyonunda boşaltabilir ve temizlemeye devam edebilir. Bu, bir robot sahibi olarak sahip olduğunuz sorumluluklardan yalnızca bir tanesini azaltmakla kalmaz, aynı zamanda robot tasarımını, diğer bileşenlere kıyasla çöp kutusu boyutunda bir tercih yapmak zorunda kalmaktan da kurtarır. Robot otomatik olarak boşaltırsa, depo alanını en üst düzeye çıkarmak yerine diğer özelliklere öncelik verebilirsiniz. Bu arada çöp kutusu, gümüş yüz tutucunun altındadır ve robotun arkasından dışarı çıkar. Bu nedenle, robot kısmı hala rekabetin gerisinde kalmış gibi görünse de, Dyson bunun "Dyson Hyperdymium motor" sayesinde "diğer tüm robotlardan altı kat daha fazla emişe sahip en güçlü robot elektrikli süpürge" olduğunu iddia ediyor. "Tozu yakalayan ve mikroskobik olarak 0,1 mikron kadar küçük olan parçacıkların% 99,99'unu - evcil hayvan kepeği ve dizel kurumunun boyutu olan - tamamen sızdırmaz bir HEPA filtreleme sistemine sahiptir." Lansman ülkelerinin tam bir listesine sahip değiliz, ancak Dyson'ın ABD sitesinde robot hakkında hiçbir şey yok. Avustralya sitesi 25 Mayıs'ta bir çıkış tarihi listeliyor ve bunun gerçekten pahalı olması şaşırtıcı olmamalı, 2.399 AUD veya yaklaşık 1.590 $ gibi göz yaşartıcı bir fiyatla. Bize destek olmak için Youtube'dan Ailemize KATILIN : https://www.youtube.com/channel/UC_hs1LfnFqxeO9Hd70sfPQQ/join Bizi tüm mecralarda takip edin ! https://www.youtube.com/c/RobotKafalar/ https://t.me/RobotSupurge https://www.instagram.com/RobotKafalar/ https://www.facebook.com/groups/RobotSupurgeler https://www.facebook.com/RobotKafalarTR #Dyson360VisNav
    https://www.youtube.com/watch?v=jHZ1sBjJOgM
  • Burada gösterdiğiniz özveriyi keşke servis hizmetinde de gösterebilseniz. Yazmayayım diyorum ama yazmak zorunda bırakıyorsunuz. 31 Mart'ta kargoladım size ürünü arıza tespiti ve onarımı için. Kargo süreci de dahil sıfır ilgi, sıfır alaka. Ben sormadıkça ne bir bilgilendirme, ne bir mesaj yazma ihtiyacı hissediyorsunuz.

    2 ay olacak ve yarım ağızla söylediğiniz tek şey "gümrük". Böyle bir servis hizmeti olur mu? Elinizde yedek parça yoksa ona göre bilgilendirme yaparsınız, süreçlerde birtakım sıkıntılar olabiliyor ve şu kadar sürebiliyor dersiniz, biz de ona göre plan program yaparız. Sorduğum sorulara ikinci hatırlatmada zor cevap veriyorsunuz. Böyle bir ticaret şeklini kabul etmiyorum. Ya işinizi düzgün yapın ya da biz teknik servis hizmeti sağlıyoruz diye ortalıkta dolanmayın. Maaşallah burada ChatGPT gibi yazıyorsunuz, iş hizmete gelince sıfır icraat.

    Ayıptır, bunu da buraya yazdırdınız bana sonunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Rica etsem isminizi alabilir miyim?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot logolu hesabınızdan WhatsApp mesajlarınızı kontrol ederseniz göreceksiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt

    Tabii ama gün içinde yüzü aşkın mesaj geliyor efendim, sanırım sayın ... bey, değil mi?

    Müşteri olarak haklısınız, Ecovacs tamirlerinde her daim sorunumuz olmuştur.


    Ancak sizinle ilk iletişimi ben yapmıştım ve çok net olarak bu tamirin bir ayı geçebileceğini, bu sürecin bizden kaynaklanmadığını, bizdeki işinin en fazla iki üç gün sürdüğünü özellikle belirttim.

    Normal şartlarda bir ay civarında sürüyordu ancak yılbaşından sonra hem kurye ile gelen parçaların artık tamamının gümrükte incelemeye alınması, hem de Ecovacs'ın çok savsaklaması sebebi ile biz çok mahçup olduk sizlere karşı.


    Haber verme konusuna gelince. Kendinizi bizim yerimize koyun lütfen. Bize ulaşmayan, nerede olduğunu dahi ancak kurye bildiriminden sonra öğrenebildiğimiz ama parasını siz robotu gönderdiğinizde transfer ettiğimiz bir parça için sizi her hafta arayıp ne söyleyebiliriz?


    Herhangi bir ödeme almadık sizden - kimseden almayız robotu tamamen tamir olmadan önce -, sürecin talihsizliği konusunda en başta bilgi verdik ve inanın inanmayın tüm gücümüzle süreci kısaltmak için uğraştık ama elimizde olmayan koşullardan dolayı yine biz fırça yiyoruz, hem de forumun önünde.


    Canınız sağolsun.


    Bu arada, parçanız dün geldi, bugün takıldı ve testleri yapılıyor. Daha önceden bir kaç defa gelen parçalarda sorun yaşadığımız için testler tam olarak olumlu sonuçlanmadan siz bilgi vermedik. Ancak takılmasını uygun görmüyor ve istemiyorsanız lütfen Hepsirobot logolu hesabımızdan bilgi veriniz, başka bir müşterimizden aynı fırçaları yemeden orada değerlendirelim ve sizin robotu iade edelim.


    Her şekilde, istemeyerek de olsa sizi üzdüğümüz için özür dileriz.


    Saygılarımızla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 24 Mayıs 2023; 21:19:37 >




  • Yazıp yazıp sildim. Özrünüz kabahatinizden beter gerçekten. Sizden belli bir sürede tamir beklemedim, müşteriyla baştan savma ilgileniyorsunuz, hatta ilgilenmiyorsunuz dedim. 2 ayda 3 kere yazdım toplasanız, nezaketi elden bırakmayarak. Başkası olsa her gün arayıp çileden çıkarırdı. Foruma girip her gün mesaj yazdığınızı görünce çileden çıkarım, hiç kusura bakmayın. Yazışmalar duruyor.

    İsim bilgisini de ivedilikle silin lütfen. Müşteri bilgisini paylaşıyorsunuz ulu orta. İşlemleriniz bitince WhatsApp üzerinden devam edersek, konu daha da çekilmez bir hal almadan bitiririz. Biz dersimizi aldık, bir daha da tövbe.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt

    Ben de size aynı nezaketle ve özür dileyerek cevap yazdım efendim.

    Forum bizim kişisel malımız veya ortamımız değil, konu ile ilgil olmayan binlerce kişiyi konuya dahil ederek çözüm aramanız zaten hoş değil.

    Biz de ülkemizde servisi olmayan markalara hizmet vermek için uğraşıp emeğimizin kıymetini bilmeyen müşteriler ile vakit kaybettiğimize üzülüyoruz ancak binde bir oluyor tabii ki.

    Robotunuz yarın gönderilecektir.

    İyi akşamlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 24 Mayıs 2023; 21:26:45 >
  • Philips homerun 7000 robot süpürge (xu7000/01 model) için yorumlarımı yazdım. Ürünü 3 gündür kullanıyorum. Şimdilik tavsiye ediyorum.
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/155889858

    Ayrıca philips türkiyenin bu ürünü yeni piyasaya sürdükleri için 2 ay iade fırsatı da varmış. philips türkiye müşteri hizmetlerinden arayarak öğrendim bu bilgiyi. Güzel bir uygulama arada kalanlar için. Ben hepsiburadadan gecelik sepete özel indirimlerinden 15450 liraya 6 taksitle almıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba buradaki yorumlar ve hepsirobot yorumlarını okuyarak bim den istasyonlu roborock s7 aldım bonus karta 12 taksit yaptı
    Umarım beğenerek kullanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nty35 kullanıcısına yanıt

    aslında hem servisi olmayan markalara o kadar para verecem

    hemde süpürge bozulunca bir de servis arıcam, olayı kafamı kurcalıyor. En azından philips in yetkili servisi var.

    Böyle yetkili servisli başka hangi markalar var ? xiomi ninde yetkili servisi varmı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi badurukan -- 25 Mayıs 2023; 12:6:10 >
  • badurukan B kullanıcısına yanıt
    Mi nin yetkili servisi var hocam , fakat üzgünüm ki bende evimde bir çok Philips ürünü kullanıyorum fakat hiç birinden garanti beklemiyorum Philips yetkili servisleri bayağı kötü maalesef

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Merhaba, uzun zamandır forumu takip ederim. Diğer hesabım pasiflikten ötürü kapatıldığı için yeni bir hesap açarak yazma ihtiyacı duydum.

    Bir Midea m7 kullanıcısı olarak sizinle sözlerimiz kesişip insanları yanlış yönlendirmeye çalıştığınızla ilgili düşüncelerimi bildirmiştim.

    Ecovacs gibi kaliteli olarak gördüğünüz ürünleri tavsiye ediyorsunuz fakat elektronik eşyalarda bu problemler yaşanabiliyor ve bu problemler neticesinde hizmet veren firmalardan birisiniz.


    Diğer firmaların tamamını yerden yere vurup konu sizin firmanızın hizmetiyle ilgili bir şey yazılmasına gelince bunun yeri burası değil oluyor. Bunun yeri tam da burası!


    Siz nasıl tüm firmaların aksaklıkları ile ilgili düşündüğünüz şeyleri yazabiliyorsanız herkes de sizin firmanızla ilgili gelip foruma yazacak tabi ki.

    Biz hizmet alanlar da bunu bilerek hizmet alma konusunda sizin firmanızı ya da başka firmayı tercih edeceğiz.

    Üzülerek söylüyorum ki forum, kendi kişisel malı gibi davranan birisi varsa o kişi sizsiniz.





  • nevermore0702 N kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Cevap hakkımızı kullanalım:


    - Ecovacs son üç senedir dünyanın en büyük ev robotları firması, kendisinden sonra gelen iki firmanın toplamından da fazla satıyor. O950 serilerinde şarj ve T9 AIVI serilerinde de fırça sistemi dışında kronik bir sorunu yok. 18 senedir bu işi yapıyoruz ve şimdiye kadar kronik arızaları ürün piyasaya çıkarken bilen bir kişiye rastlamadık, zaten eşyanın tabiatına aykrıı bu.


    - Başka markaları yerden yere vurmuyoruz ama inceleyip beğenmediğimiz modeller var. Bu da bizim işimiz çünkü teknolojiye ancak bilgi ve birikimlerimizi aktarmak suretiyle katkıda bulunabileceğimizi biliyoruz.


    - Biz 360 serileri hariç ülkemide yaygın olarak satılan hemen her marka/modele servis veriyoruz. Bunlar arasında, sizin tahmininizin aksinze, kalitesini hiç beğenmediğimiz ve hiç kimseye önermediğimiz Viomi modelleri açık ara en çok servis verdiğimiz ürünler. Her gün en az 5 adet tamire geliyor, bunlar arasında daha garantisi bitmemiş ancak servisin yapmayı reddettiği ürünler de var. Bazı serileri yerli montaj olduğu için hakem heyetlerinden sonuç çıkmıyor.

    Ardından zamanında hiç tavsiye etmediğimiz Mijia 1C geliyor.

    Teknolojisi iyi olmasına karşın anakart ve batarya sorunları ile boğuşan ve evet, yine önermekten kaçındığımız Dreame F9/D9 da en çok servise gelen üçüncü seri.


    - İtirazımız verdiğimiz servis hakkında şikayet edilmesi değil, buna haddimiz de yok. Ama biz de cevap hakkımızı kullanıp hakkımızı savunacağız tabii ki. Sadece forumun geri kalanını ilgilendirmeyecek bireysel şikayet sorun ve konularının gereğinden fazla yer işgal etmesini uygun görmedik. Bunu da gayet anlaşılır bir biçimde belirttik.


    - Tabii ki memnuniyetsiz müşteri olacaktır, buna da saygımız var ama samimiyetle çözüm üretme gayretimize laf söyletmeyiz.


    - Siz 'kişisel malınız' diyorsunuz, biz 'aydınlatmak ve yardımcı olmak için yoğun emek ve zaman harcadığımız alan' olarak nitelendiriyoruz.


    Sizi geçmişte kızdırdıysak üzgünüz. Foruma yeniden hoş geldiniz.


    Saygılarımızla,





  • 
Sayfa: önceki 26162617261826192620
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.