Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (1554. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Keinca Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 9 Misafir (1 Mobil) - 9 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62.077
Cevap
1.505
Favori
2.647.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
236 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15521553155415551556
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yuemef kullanıcısına yanıt
    Peki nasıl memnun musunuz hocam Roidmi eve plus tan?
  • Ashkar1453 kullanıcısına yanıt

    Ben cihazımdan memnunum. Eksilerini ve artılarını yazdığım mesajım da var konuda. Yine de sormak istediğiniz özel bir konu varsa tecrübe edebildiğim kadarıyla cevap verebilirim.


    Kendisi bizim için şu ana kadar 1599 M2 alan temizlemiş, bunun için 1695 dakikasını harcamış.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuemef -- 12 Mart 2021; 17:45:37 >
  • yuemef kullanıcısına yanıt
    Lydsto R1 siparişi verdim.Ali abi aynı fabrika muadil ürünler dediği için bir sorayım dedim memnun musunuz diye.İyi günlerde kullanın hocam.
  • Ashkar1453 kullanıcısına yanıt

    Ben aldığımda henüz Lydstro gelmemişti. Gördüğüm ufak farklılıklar dışında aynı cihazlar. Zaten birçok ürün aynı bu ikili Viomi S9'un da kardeşi.


    Lydstro'nun toz haznesi daha gelişmiş gibi duruyor, Ali Bey toz haznesinin doluluk sensörü var dedi. Bundan emin değilim var deniyor ama test edilmeli. Roidmi'de yok, hatta firmaya yazdım ürün açıklamalarından "Toz haznesi dolduğunda boşaltır devam eder" yazısını "Temizleme tamamlandığında tozunu boşaltır" diye düzelttiler.

    Roidmi'de çift köşe fırçası var benim istediğim bir şeydi. toz toplama ünitesinde ufak bir ekran var olmasa hiçbir şey olmaz sadece şık görünüyor.

    Lydstro'nun beyaz'ı var mı bilmiyorum ama şahsi bir artım da beyaz Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] 

      

    Güzel günlerde kullanın, lazımlı ve iyi bir ürün ve bence imkanlar dahilinde bir ihtiyaç.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuemef -- 12 Mart 2021; 17:55:34 >




  • remeoo kullanıcısına yanıt
    Tabii ki müşteri olarak haklısınız..

    Konuyla ilgili yaptığımız araştırmada Müşteri Hizmetlerimizden Duygu hanımın size hizmet verdiğini öğrendik.

    Bahsettiğiniz sorunlar ilk haritalama ile ilgili duruyor.

    Evet tüm kamera navigasyonlu robotlarda bu şekilde ilk haritalama çok dikkat istiyor. İlk haritalamada robota müdahale edilmemesi ve robotun yerden kaldırılmaması çok önemli.

    Haritalama tam başarılı değilse ki bu bazen evin şekli, mobilyaların durumu, duvar boyasının rengi, kameranın tozlanması veya duvar boyasının rengi yüzünden, hatta odaların aydınlık durumundan dolayı da olabiliyor..

    Birçok müşterimiz bu sorunları birkaç günde aşarken, sizin gibi bazı müşterilerimiz ise herhangi bir hatası olmasa bile sorun yaşamaya devam edebiliyor...

    Ancak siz ilk haritalamayı sanıyorum başarı ile yapmışsınız, fakat sorun bir sonraki çalışmada mevcut haritayı 20-25 dakika geçmesine rağmen göremiyor olmanız ve robotun yeniden bir harita çıkatmaya başlıyor olması anladığımız kadarıyla.

    Bu durumda akla bir kaç ihtimal geliyor:

    1. Robot istasyonundan çıkınca herhangi bir nedenle etrafından görsel referans alamıyor (kameranın tozlu olmadı, ortamın yeteri kadar aydınlık olmaması gibi) bu nedenle kendini yeni bir yerde zannederek mevcut haritayı kullanmak yerine yeni bir harita çıkarmaya çalışıyor,

    2. Robot internet bağlantısındaki gecikmeler nedeniyle mevcut haritayı size göstermekte/kullanmakta sorun yaşıyor ve her seferinde yeniden harita çıkarmaya karar veriyor,

    3. Teknik bir problem nedeniyle robot haritayı buluta kaydedemiyor veya buluttaki haritayı indirip kullanamıyor. Veya başka bir teknik problem mevcut...

    Bu durumla ilgili Duygu hanım zaten size;

    1. İsterseniz robotunuzu 14 gün içetisinde satıcınıza iade edebileceğinizi veya birebir değişim isteyebileceğinizi,

    2. İsterseniz robotunuzu incelememiz ve test edebilmemiz için tamamen çift taraflı kargo dahil ücretsiz olarak teknik servisimize gönderebileceğinizi belirtmiş.

    Robottan yine memnun kalmazsanız ve satıcınız iade almazsa, veya 14 günü geçseniz de merak etmeyin size özel olarak iadenizi biz alır, fatura tutarını en kısa sürede size takdim ederiz.

    İsterseniz kiralık bir Luna-200 robot gönderelim, evde deneyin, duruma göre ürün değişimi de yapabiliriz.

    Merak etmeyin yalnız değilsiniz, robotunuz Robogil güvencesi altında..




  • Bir kez daha teşekkürler Ali bey.


    Xiaomi 1C Vacuum Mop, alışveriş sitelerinde hep ithalatçı garantili diye satılıyor 1969 TL ile 2200 TL arasında değişen fiyatlarla. Bu ürünü ithalatçı garantili almak risk midir? Satıcısı amazon olanı beklemek mi lazım ? Deneyiminiz var mıdır bu konuda.


    Siz ya da diğer kullanıcı arkadaşlar da cevaplarsa memnun olurum. Hep sizden alıntı yaptığım için sadece size soruyor gibi oluyorum ama genel olarak da soruyorum aslında :)

  • yuemef kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun hocam yolunu gözlüyoruz en kısa sürede kavuşuruz inşAllah😅
  • dekonline kullanıcısına yanıt
    Bence amazonu bekleyin..1.c cok kaliteli bir ürün değil.almak mantikli kesinlikle ama işte dogru yerden olmasi lazim..Baksaniza birkac mesaj once Kendini mi Türkiye diye lanse eden evofone tekere yogun sivi girmesinden garanti dışı bırakmış ki Ali hocam bunun teknik olarak imkansiza yakin olduğunu söyledi.
  • Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU]
    😬! 😁



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi needacar -- 12 Mart 2021; 19:49:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • needacar kullanıcısına yanıt
    Hocam, buraya ne zaman gerçekleri yazsam avukatları ihtar çekiyor bana, ciddiyim. Eski distribütörleri olduğum için bir k....k acıları var benimle. O yüzden susuyorum.

    Kısaca:
    Çözemediler problemi ve geri aldılar tüm güncellemeyi, doğrusu da buydu zaten.

    Düzeltirler, argesi çok iyidir firmanın, merak etmeyin.
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Uygulamadan en son sürüm nedir diye bir bakayım dedim; sorunlu güncelleme çıktı. Sonra benim robotu Çek edeyim dedim hooop mesaj aldık! 😁


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • needacar kullanıcısına yanıt

    R

    Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • needacar kullanıcısına yanıt
    Sorun yok, iRobot malına sahip çıkar. Böylesi daha iyi olmuş.
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Abi arge demişler daha lidarsiz robotun neresini gelistireceklwr merak ediyorum 😒...
  • Merhabalar , roborock s6 max almayı planlıyorum . Mi store bazıları franchise miş , servis hizmeti veya garanti değişiyormu .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Roborock s7 almayı düşünüyorum yakında çıkınca.

    ondan daha çok tavsiye edeceğiniz bir ürün var mıdır?

  • ssbest S kullanıcısına yanıt
    S6 maxv modeli gecis urunu almayin..amazon saticisi ve ekayonline haric roborock almayin..s5 max tercih edebilirsiniz yerine..Ya da az bekleyip s7 sini alin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    S6 maxv modeli gecis urunu almayin..amazon saticisi ve ekayonline haric roborock almayin..s5 max tercih edebilirsiniz yerine..Ya da az bekleyip s7 sini alin

    sizce s7 ne zaman gelir türkiyeye? sanırım s7 oldukça iyi bir ürün olacak


    Roborock s7 den daha iyi diyebileceğiniz bir ürün var mıdır?

    teşekkürler

  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ecovacs T8+

  • 
Sayfa: önceki 15521553155415551556
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.