|
Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (1141. sayfa)





-
-
Şu videoda 4:30 civarı bahsetmiş sert zemini tam temizleyemediğinden. Daha doğrusu kum gibi küçük parçaları tam alamadığını söylüyor, büyük parçalarda sorun yok demiş, temizliği bitirdiğinde arkada bayağı kum kalmış dikkat ederseniz.. Burada 960 özelinde konuşuyor, çekim gücü en düşük modellerinden birisi bu sanırım irobot'un bununla alakalı olabilir. Diğer modellerinde belki bu sorun yoktur.
-
Bu su anda bence çok iddialı olmuş gibi. iyi satıcı demek için sorunların çözülmesi gerektiğini düşünüyorum. Daha kimsenin sorunlarının çözüldüğü yok gördüğüm kadarıyla. Ortada verilen sözler ver evet kabul ediyorum ama bu demek değil ki sorunlar çözüldü. Kimisinin yan fırçası arızalı, kimisinin halı üzerinde gidemem problemi var, kimisinin ağa bağlanma problemi var ve ortada sadece verilen bir söz var. Bana sorarsaniz sadece söz verdikleri için bı satıcıya gördüğüm iyi satıcılardan demek daha çok mantıklı değil. Önce bı sorunlar çözülsün. Otelenmesin daha sonra hepimiz sherman için iyi satıcı diyelim. Kendilerini hiç tanımam. Hatta hiç bir satıcıyı tanımam ama insanlara daha sorunlar çözülmeden bu şekilde algı yaratmak çok doğru gelmiyor. Önce sorunlar çözülmeli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topal -- 10 Aralık 2020; 21:27:43 >
-
Selamlar,
Siz de 960 mı kullanıyorsunuz? "10 kere tam süpürüyorsam 7 kerede odaya gönderiyorumdur." burayı tam anlamadım. Temizliğinden memnun kalmadığınızdan bir kere daha mı odayı temziletiyorsunuz?
-
Çekim gücü ile temizliğin çok bir bağlantısı yok efendim. Öyle olsa fırçaları çıkardığınızda en güçlü robotlar temizlik yapabilirdi.
Roomba serilerinin en önemli özelliği çift fırça sistemidir. -
Peki videodaki temizlik sonrası kalan kum taneleri için yorumunuz nedir? Onları alamaması normal midir? Mesela başka bir robot süpürge atıyorum Roborock S5 max aynı durumda kalsa o şekilde kum tanelerini bırakır mı?
-
En iyi satıcı demedim . Gördüğüm iyi satıcılardan biri dedim . Ne zaman arasam ulaştım , ne sorum olsa anında cevapladı . Ürünümde sıkıntı çıktı kendileri mahçup olup elinden geleni yapacaklarını dile getirdi . İade etmek istedim ikiletmediler . Daha ne olacak iyi olması için ? Benim için bunlar kafiydi . Ben memnun kaldım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok basit sorunların parça yok denip otelenmesi değil sorunun çözülmesi. Şahsen ben cihazımın fırçası bozuk beklemek istemezdim. Yada ağa baglanmayan cihazı kullanmak istemezdim. Yada halı uzerrinde zor giden yada doğru gidemeyen cihazı kullanmak istemezdim. Evde yazılım beklemek istemezdim. Bunlar olunca çok da iyi satıcı diyemiyorum. İyi satıcı demem için sorunumun bugün çözülmesi gerekiyor. Cihazı gönderin ya değiştirelim yada tamir edelim denmesi gerekiyor. Benim iyi satıcı düşüncem bu şekilde. -
Kum tanesi genelde zordur, ağır ve minik partikül demek çünkü. Sahil bölgelerinde genelde jiroskoplu robotlar tercih edilir mesela, aynı noktadan birden çok defa geçtikleri için. -
Amazon TR'nin sattığı Roborock ürünlerdeki garanti bilgisi ve teknik servis nereye ait çıkıyor bilen var mı? Şöyle yazıyor alt kısımda...
Roborock garanti bilgisi
Bu ürünün garanti bilgileri ürün kutusu içinde mevcuttur. Cihazda oluşan herhangi bir arıza durumunda ya da garanti sorularınız için, ürün kutusunda bilgileri mevcut olan teknik servise başvurabilirsiniz.
-
bildiğim kadarıyla delta ya da güncel dijital firması olabiliyor. ikisi de berbat bir servis ama amazondan aldığınız için servisle yaşanacak olumsuz bir durumda amazon devreye girip yardımcı oluruz diyor. Diyor da hiç canlı örneğiniz okuyup görmedim. Forumda bende dahil öyle bir algı var ki amazon her durumda iade alır gibi bir durum oluştu :)
amazon dan robot süpürge alıpta servisle sorun yaşayan olması lazım sonra amazonun iade vb şekilde sorunu çzömüş olması lazım ki iyice emin olalım.
Başka bir kaç üründe bunu yaptığını yazanlar oldu okumuştum.
-
Hayırlı olsun hocam, güzel sağlıklı günlerde kullanın.
Affınıza sığınarak bir şey sormak isterim, 70m2 için bu cihaz biraz fazla premium bir model sayılmaz mı? Yani özellikle ozmo 950 neden diye sormak istedim haddimi aşarak.
Haritayı kaydet felan mı demeniz gerekiyor acaba @Hepsirobot s5 max lerde de öyle ince bir ayar vardı sanki
Saygılar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tespit gibi tespit
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Süper ötesi ve ultra detaylı bir açıklama, iyi ki varsınız
"Bu arada, yoğun talebe rağmen ticaretin temel ilkelerini zorlayarak Robogil'in de müşteri memnuniyeti kapsamında 2021 yılında Luna modellerinin fiyatlarında küçük bir istisna yapmak için hazırlandığı bilgisini burada verebilirim.."
Buna gerçekten çok sevindim, umarım küçük bir istisnanız bir çok kullanıcıya imkanlarını zorlayarak bu değerli markanın bi parçası olma fırsatı verir(bende dahil)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sanırım temizlik görevinde robotun kenarları süpürmesinden başlamasını anlatmak istemiş arkadaşımız, bildiğim kadarı ile s5 max'te ekstra olarak sadece kenarları süpür diye bir ayar yok diye biliyorum @bjQ7
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2-3 aydır 360 s9 kullanıyordum sorunsuz ve çok memnunum! Gel gelelim pazartesi günü muhtemelen su pompası arızalandı ve durumu arayarak Shermana bildirdim. Ne klasik servis prosedür sorusu sordular, ne de kıvranırdılar direk gayet kibar bir dille ister gönderin arıza giderimi yapalım (1-2 haftaya stok girişi olacak) ister birebir cihaz değişimi yapalım (1-2 haftaya stok girişi olacak) isterseniz para iadesi yapalım siz nasıl isterseniz dediler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 18 Aralık 2020; 12:37:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Siz hangi kusursuz firmanın robotunu kullanıyorsunuz hocam?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
S5 max te sadece kenarları süpür diye bir mod yok hocam, yani neden sadece kenarları süpürtecez o da tuhaf :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ali abi bence cihazda ayıp olsa bile bir insanın hakkını ararken bile başka bir insanın hak sınırlarına girmemesi gerek. Hiç bir gerekçe göstermeden, haber vermeden evinin pisliğini, tozunu, saçları kılları ile kutulayıp göndermek etik bir davranış değil! Servistekilerde tıpkı tüketiciler gibi insanlar sonuçta.
İlgili firma bu duruma dikkat çekmek için temizleyip gönderin iade alalım demiş.
Saygılar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 11 Aralık 2020; 3:49:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizene kimden neyi alacağız siz mi karar veriyorsunuz ya da akıl veriyorsunuz ? Sherman avukatı iseniz gayriresmi yazıyorsanız açıklayında bilelim. Firmadan memnun olabilirsiniz ama millete dikte edici konuşma haddini kim verdi size ? Ben firmaya bir itham da bulunmadım birisinin yazdığı yorumu okudum dedim. Yorumu eksik okumusşsunuz başka bir durum var aslında diyeceğiniz yere başkasından alın falan diyorsunuz. Rica ediyorum mesajlarıma yorum ya da cevap yazmayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fotografya -- 10 Aralık 2020; 23:29:51 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X