Şimdi Ara

Rising Storm Serisi Geliştiricisi Yeni Taktiksel FPS Oyununu Duyurdu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Rising Storm serisi geliştiricisi Antimatter Games, '83 adındaki geniş ölçekli taktiksel birinci şahıs nişancı oyununu duyurdu. Çıkış tarihi ve çıkış yapacağı platform(lar) açıklanmadı.

    Oyunun Antimatter Games tarafından paylaşılan tanıtım yazısı:
     

    Alternatif bir tarihte geçen oyun, önceki oyunlarımızdan da bilindiği üzere gerçekçilik ve tarihsel doğrulara odaklanacak: araçlardan askerlere bölgelerden silahlara kadar her şey gerçek dünya ve döneme uygundur. '83 büyük haritalara sahip olacak ve hepsi gerçekçi yerlerden oluşacak. Oyuncular küresel bir çatışmada Varşova Paktı veya NATO güçleri olarak savaşacaklar.
     
    Küresel çatışmanın doğasını yansıtmak için '83 ‘Persistent Warfare’ adlı bir özelliğe sahip olacak. Bu özelliğe göre de, öldürmelerden ele geçirmelere kadar her şey izlenecek ve kaydedilecek ve sonuçlar oyuncu hangi sunucuda olursa olsun sonraki maçlarda somut ve görünür bir etkiye neden olacak.

     
    Duyuru fragmanını aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz. Oyun hakkında daha fazla detaya resmi websitesi üzerinden ulaşabilirsiniz. 








  • Singleplayer olmadığı sürece pekte ilgimi çekmiyor. Halbuki bu tarz gerçekçi taktiksel nişancı oyunlarının hikaye modlu versiyonlarına bir açlık var. Neden yapmazlar anlamıyorum. Yapay zeka kodlamak zor mu geliyor ?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Yapay zekayı halledince iş bitse... Büyük çaplı firma olmadığından, bir hikaye koysalar bile yüzeysel olacağını düşünüyorum. Yani olay büyük ihtimal haritaya serpiştirilmiş bir kaç yapay zekayı gizlice veya çatışarak ortadan kaldır ilerle tarzında olur. Sunum acısından zayıf kalacaktır. Herkesin usta olduğu alan var Dice bile doğru düzgün hikaye sunumu yapamıyorsa bu tür küçük çaplı firmaların pek o topa gireceğini sanmam.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • ro2:hos u 2k saatin üzerinde oynamama ragmen vietnamı pek begenmemiştim. umarım bu aradaki acıgı kapatır.
  • Ben razıyım abi. AAA kalite senaryo, sunum hatta grafikte istemiyorum. Sadece bölüm bölüm veya sandbox tarzda ilerlediğim, orayı burayı patlattığım, sabote ettiğim, sniperlı ak47 li klasik eski usül bir taktiksel nişancı oyunu istiyorum. Senaryosuda umrumda değil. Yeterki karşı taraftaki adamlar saçmalık derecesinde hareketler yapmasınlar, mücadele hissini iyi versin oyun başka birşey istemez kendi adıma.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sarohan

    Yapay zekayı halledince iş bitse... Büyük çaplı firma olmadığından, bir hikaye koysalar bile yüzeysel olacağını düşünüyorum. Yani olay büyük ihtimal haritaya serpiştirilmiş bir kaç yapay zekayı gizlice veya çatışarak ortadan kaldır ilerle tarzında olur. Sunum acısından zayıf kalacaktır. Herkesin usta olduğu alan var Dice bile doğru düzgün hikaye sunumu yapamıyorsa bu tür küçük çaplı firmaların pek o topa gireceğini sanmam.


    Dice seneryo yapamiyor degil dice seneryo yapmaya calismiyor sirf olsun diye koyuyor

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.