Şimdi Ara

rFactor (2005) [ANA KONU] (121. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5.104
Cevap
7
Favori
225.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ayarlar şu şekilde:

    Mechanical Failures - Normal

    Tire Wear - Off

    Damage Multiplier - %0

    12 yardımcıdan da 2 tanesi açıktı,onlarda otomatik debriyaj ve geri vites seçenekleridir.

    Ben bu zamanları test sürüşünde yaptığım için damage multiplier ı kapattım çünkü en ufak bir hatada tekrar başlamak ve formasyon turu atmak istemiyorum,direk sürüş dinamiklerini etkilemeyen bir seçenek.Lastik aşınması derken tire wear dan bahsediyorsunuz sanırım.Bu zamanlar yeni lastiklerle atılır,bitmiş lastikle atılmaz,lastikleri bitirip yeniden oyuna başlamak istemediğim için bunu da kapattım.Ayrıca tire wear ın moda göre kaç x de ne kadar aşınma süresi verdiğini de bilmiyorum yani yeni lastiklerle ne kadar süre gidilebilir bilmiyorum.Bu seçenek daha çok server yarışlarında yarış süresine göre piste girmeyi ayarlayan bir seçenek ve fuel usage ile beraber kullanılıyor.Online da çok fazla tecrübeli değilim,genelde hep test sürüşü yapıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: galganus12

    damage multiplier ı kapattım çünkü en ufak bir hatada tekrar başlamak ve formasyon turu atmak istemiyorum,



    Hocam bu ayar gtr2 deki gibi mi? Yani start finishe yaklaşırken mi başlatıyor. Bugüne kadar boşuna formasyon atmışım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erulu

    Kanatlarım 17-21

    Speed trap 325km/h



    Hocam ne yapmışsın arka kanadı Çok düşük bence.Son hızın çok yüksek ama virajlarda yavaş kalırsın bu kanat açısıyla,aracı tam kontrol edemezsin.Benim kanatlar 24 - 34,son hızımda 312 veya ona yakın birşey,tam hatırlamıyorum.Kanatlarını yükselt biraz.

    1.09 a iner miyim bilmiyorum ama liglerde bu zamanları çok daha aşağı çekenler olur kesinlikle.Monza da 1.20 yapanlar varmış Belki çok çalışılırsa yapılabilir ama ben yapamam,pisti sevmekle de alakalı,ben diğer iki pisti sevdiğim kadar Monza yı sevmiyorum valla,pek oynamıyorum.

    Jax nikli arkadaşın sordukları aklıma takıldı,siz bu özellikleri nasıl kullanıyorsunuz?? Özellikle Ozan26 tire wear olayını tam açıklarsa iyi olur,online da birden daha tecrübeli,eğer offline da tire wear kullanmı fizikleri etkiliyorsa -pek sanmıyorum- bende ona göre kullanayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erulu


    quote:

    Orijinalden alıntı: galganus12

    damage multiplier ı kapattım çünkü en ufak bir hatada tekrar başlamak ve formasyon turu atmak istemiyorum,



    Hocam bu ayar gtr2 deki gibi mi? Yani start finishe yaklaşırken mi başlatıyor. Bugüne kadar boşuna formasyon atmışım.



    Hayır,o normal hasar ayarı yani onu komple kapatırsan hasar almıyorsun.Şimdi ilk turda pitten çıkıp formasyon turu atıyoruz ya,ben ona uyuz oluyorum işte,düşün tam oyuna girdik 2. veya 3. turda kaza yapsan araç pelt olacak ve tekrar oyuna girip formasyon turu atacaksın.Bunu yapmak istemediğim için kapatıyorum,sürüşe bir etkisi yok onun.Keşke time trial gtr2 deki gibi olsa da sürekli formasyon turu atmasak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: galganus12

    quote:

    Orijinalden alıntı: erulu

    Kanatlarım 17-21

    Speed trap 325km/h


    Hocam ne yapmışsın arka kanadı


    Hocam 1.ve 3. sektörde baya iyi ama dediğin gibi 2. de tutunması zor. Senin kanatları deniyim akşama.
  • tyre wear bir süre sonra yol tutuşunu etkiliyor haliyle, rfDynHUD ile lastiklerin o an ne derece tutunduğunu görebiliyorsun zaten. Ben genelde online olduğum için en kötüsüne hazırlıyorum kendimi; Tyre Wear x2, Fuel Usagex2, Damage multiplier %100.

    quote:

    Orijinalden alıntı: galganus12

    Hayır,o normal hasar ayarı yani onu komple kapatırsan hasar almıyorsun.Şimdi ilk turda pitten çıkıp formasyon turu atıyoruz ya,ben ona uyuz oluyorum işte,düşün tam oyuna girdik 2. veya 3. turda kaza yapsan araç pelt olacak ve tekrar oyuna girip formasyon turu atacaksın.Bunu yapmak istemediğim için kapatıyorum,sürüşe bir etkisi yok onun.Keşke time trial gtr2 deki gibi olsa da sürekli formasyon turu atmasak


    Superpole tipi sıralamalarda çok önemli oluyor formasyon turu. Zaten sıralama turu için tek şansın var, formasyon turunda aracı en iyi şekilde hazırlamak gerek, Lastik ısısı, son viraj hızı vs,vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silver_Sky -- 2 Temmuz 2010; 14:28:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silver_Sky

    Superpole tipi sıralamalarda çok önemli oluyor formasyon turu. Zaten sıralama turu için tek şansın var, formasyon turunda aracı en iyi şekilde hazırlamak gerek, Lastik ısısı, son viraj hızı vs,vs.



    Formasyon turu tabii önemli ama en azından offline time trial da olmasa,mesela oyun yaptığımız ayarlara göre ortalama bir lastik ısısı oluştursa ve direk oyuna öyle başlasak.Gerçekçilikten götürür ama zırt pırt formasyon turu atmak da hoşuma gitmiyor Ama online da kesinlikle formasyon turu lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silver_Sky

    tyre wear bir süre sonra yol tutuşunu etkiliyor haliyle, rfDynHUD ile lastiklerin o an ne derece tutunduğunu görebiliyorsun zaten. Ben genelde online olduğum için en kötüsüne hazırlıyorum kendimi; Tyre Wear x2, Fuel Usagex2, Damage multiplier %100.



    Tamam işte,bende bir süre sonra etkilememesi için,lastiklerin hep aynı kalması için kapatıyorum çünkü yarışmıyorum,sadece zaman turu atıyorum
  • bazı modlar lastik ısısını ayarlıyor galıba, pitden çıkarken bakıyorum lastik ısıları 60-70 derece civarında oluyor.
  •  rFactor (2005) [ANA KONU]

    NFS Shift Street Mod Beta

     rFactor (2005) [ANA KONU]


     rFactor (2005) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozcaadalı -- 2 Temmuz 2010; 16:11:45 >




  •  rFactor (2005) [ANA KONU]


     rFactor (2005) [ANA KONU]
  •  rFactor (2005) [ANA KONU]


     rFactor (2005) [ANA KONU]


     rFactor (2005) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozcaadalı -- 2 Temmuz 2010; 16:16:17 >




  •  rFactor (2005) [ANA KONU]


     rFactor (2005) [ANA KONU]
  •  rFactor (2005) [ANA KONU]


     rFactor (2005) [ANA KONU]
  • @erulu hocam tam sevdiğin araçlar var modda bas gaza 190 km. yi 5.vites zor buluyor. Motor bağırıyor ama nafile tam sokak araçları çoğu. +Hızlı araçlarda var ayrıca modun içinde.

    @galganus12 'ye teşekkür ediyorum mod için.
  •  rFactor (2005) [ANA KONU]


     rFactor (2005) [ANA KONU]


     rFactor (2005) [ANA KONU]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silver_Sky

    bazı modlar lastik ısısını ayarlıyor galıba, pitden çıkarken bakıyorum lastik ısıları 60-70 derece civarında oluyor.

    Lastik ısıtıcı battaniyeler var işteZaman turu atarken lastik aşınmasını kapamak işe yarar.Çünkü aşınmıyor hep aynı.Ama açık olsa aşındıkça yolda durmak zorlaşıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: galganus12

    quote:

    Orijinalden alıntı: erulu

    Kanatlarım 17-21

    Speed trap 325km/h



    Hocam ne yapmışsın arka kanadı Çok düşük bence.Son hızın çok yüksek ama virajlarda yavaş kalırsın bu kanat açısıyla,aracı tam kontrol edemezsin.Benim kanatlar 24 - 34,son hızımda 312 veya ona yakın birşey,tam hatırlamıyorum.Kanatlarını yükselt biraz.

    1.09 a iner miyim bilmiyorum ama liglerde bu zamanları çok daha aşağı çekenler olur kesinlikle.Monza da 1.20 yapanlar varmış Belki çok çalışılırsa yapılabilir ama ben yapamam,pisti sevmekle de alakalı,ben diğer iki pisti sevdiğim kadar Monza yı sevmiyorum valla,pek oynamıyorum.

    Jax nikli arkadaşın sordukları aklıma takıldı,siz bu özellikleri nasıl kullanıyorsunuz?? Özellikle Ozan26 tire wear olayını tam açıklarsa iyi olur,online da birden daha tecrübeli,eğer offline da tire wear kullanmı fizikleri etkiliyorsa -pek sanmıyorum- bende ona göre kullanayım.

    bende tire wear normal,lastik aşınması özellikle FSONE'da çok fazla super soft hiç kullanamıyorum,genelde soft ile turluyorum.Sterring lock 12 nasıl sürüyorsunuz bilmiyorum :D Direksiyonu tam açı kullanmadığımdan dolayı 18-19 larda benim cadde pistlerinde 20 yi geçiyor.Brezilya'da kanatlar 23-40,speed 314 idi.Bugün makinayı servise verince Windows baştan kurulacak ve bu setubum tarihe karışacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: galganus12

    quote:

    Orijinalden alıntı: erulu

    Kanatlarım 17-21

    Speed trap 325km/h



    Hocam ne yapmışsın arka kanadı Çok düşük bence.Son hızın çok yüksek ama virajlarda yavaş kalırsın bu kanat açısıyla,aracı tam kontrol edemezsin.Benim kanatlar 24 - 34,son hızımda 312 veya ona yakın birşey,tam hatırlamıyorum.Kanatlarını yükselt biraz.

    1.09 a iner miyim bilmiyorum ama liglerde bu zamanları çok daha aşağı çekenler olur kesinlikle.Monza da 1.20 yapanlar varmış Belki çok çalışılırsa yapılabilir ama ben yapamam,pisti sevmekle de alakalı,ben diğer iki pisti sevdiğim kadar Monza yı sevmiyorum valla,pek oynamıyorum.

    Jax nikli arkadaşın sordukları aklıma takıldı,siz bu özellikleri nasıl kullanıyorsunuz?? Özellikle Ozan26 tire wear olayını tam açıklarsa iyi olur,online da birden daha tecrübeli,eğer offline da tire wear kullanmı fizikleri etkiliyorsa -pek sanmıyorum- bende ona göre kullanayım.


    bende tire wear normal,lastik aşınması özellikle FSONE'da çok fazla super soft hiç kullanamıyorum,genelde soft ile turluyorum.Sterring lock 12 nasıl sürüyorsunuz bilmiyorum :D Direksiyonu tam açı kullanmadığımdan dolayı 18-19 larda benim cadde pistlerinde 20 yi geçiyor.Brezilya'da kanatlar 23-40,speed 314 idi.Bugün makinayı servise verince Windows baştan kurulacak ve bu setubum tarihe karışacak


    Bende soft kullanıyorum,tire wear ın moda göre ne kadar gittiğini bilmediğimden ve sadece zaman turu attığımdan lastiğin aşınmaması için kapalı tutuyorum,aşınmış lastikle değil zaman turu atmak pist üzerinde kalmak bile zor.

    Bende direksiyon kilitini yüksek tutuyorum,17-18 gibi.

    @Bozcaadalı
    Abi mavi Porsche nin kokpiti güzelmiş,ben onu görmemiştim.Kaplamalar çok kötü,Gt Dreams de Shift den çevrildi ama hiç böyle kaplamalar yok,ondakiler çok iyi.Neyse bu daha çok beta,zamanla düzgün hale sokarlar,sağlam mod olma konusunda yüksek potansiyale sahip




  • bu seneki kuralar gereği lig yarışlarıda dolu depo yapıldığı için lastikler çok önemli,hard tek seçenek gibi.Lastikleri iyi kullanan kazanır.Bu adil değil ama kurallar öyle ve lig yarışlarınıda doğrudan etkiliyor

    @ galganus12

    Aşınmış lastikle pistte tutunmak bile zor demişsin,eğer lig yarışında erken pit yapıp sonlara doğru lastik patlatmamak için dua edince piste tutunmayı düşünmüyorsun bile
  • 
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.