Şimdi Ara

Resident Evil 2 Remake Satışları 10 Milyonu Aştı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
160
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 ay
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 45 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Kasatka (6 mesaj) BSC Misafiri (4 mesaj) HayvanGenli (2 mesaj) Rafadan Tayfa (2 mesaj) JackTim (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (9 mesaj) (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • '' 
     
    Capcom, Resident Evil 2 remake'in dünya çapındaki toplam satışlarının 10 milyon adeti aştığını açıkladı. Resident Evil 2 Remake ilk olarak 25 Ocak 2019'da PlayStation 4, Xbox One ve Steam üzerinden PC için piyasaya sürüldü. Ardından 13 Haziran 2022'de PlayStation 5 ve Xbox Series konsollarına geldi. Oyunun satışlarının en son 31 Mart 2022 itibarıyla 9.6 milyon adet olduğu bildirildi.
     
    Ocak 2019'da piyasaya sürülen Resident Evil 2 remake orijinal yapımın yeniden tasarlanmış sürümü olarak oyunculara sunuldu. Yeniden yapım, uluslararası medya kuruluşlarından büyük beğeni topladı. Yeni bir korku deneyimi, sürükleyici bir dünya ve en son teknoloji geliştirmeleri ile ön plana çıktı.
     
    Remake'in yayınlanmasının ardından Capcom, Resident Evil 3 ve Resident Evil Village'de dahil olmak üzere seri için yeni oyunlar piyasaya sürdü. Fiyat politikası konusunda da esnek davranmaya çalışan Capcom, seriyi daha da canlandırmak için çeşitli hamlelerde bulunuyor.








  • Umarım gamepass'e falan eklemezler de daha fazla satar.

  • Remake nasıl yapılmalının direk cevabı.

  • Bir oyunun remakesi orijinal oyunu geçebilir mi ? Neredeyse imkansızdır ama bu oyun geçti.
    Öyle last of us tamamen gibi doku iyileştirmesi bi kaç ağaç yerini değiştirme bir kac kapi modeli farklilastirma iki sarmaşık ekmemekle renake olmuyor. Geri kalan her şey aynı.
    Yürüme koşma bire bir aynı haritalar aynı mekanlar hiç farklılık yok. Eğer resident evil 2 remake ile last of us ANCA remastered olur.

    Keşke Capcom re 2 te gösterdiği özeni RE 3 e de gösterip kendi stüdyolarında yapsaydı. Re 2 ne kadar emek kokuyorsa re 3 o kadar bastitlii baştan sağma kokuyor. Re 3 deki zombiler birebir re 2 deki zombiler ya insan bi suratı falan değiştirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kasatka

    Bir oyunun remakesi orijinal oyunu geçebilir mi ? Neredeyse imkansızdır ama bu oyun geçti.
    Öyle last of us tamamen gibi doku iyileştirmesi bi kaç ağaç yerini değiştirme bir kac kapi modeli farklilastirma iki sarmaşık ekmemekle renake olmuyor. Geri kalan her şey aynı.
    Yürüme koşma bire bir aynı haritalar aynı mekanlar hiç farklılık yok. Eğer resident evil 2 remake ile last of us ANCA remastered olur.

    Keşke Capcom re 2 te gösterdiği özeni RE 3 e de gösterip kendi stüdyolarında yapsaydı. Re 2 ne kadar emek kokuyorsa re 3 o kadar bastitlii baştan sağma kokuyor. Re 3 deki zombiler birebir re 2 deki zombiler ya insan bi suratı falan değiştirir.


    Last of Us'i niye simdi gomdun onu anlamadim. Ps4 versiyonunu diyorsan o remastered RE2 ile karsilastirman yersiz. Eylul'de cikacak Part 1'i diyorsan oyun daha cikmadi bir gameplay gormedik duymadik. Gormedigin, oynamadigin bir oyunu nasil bu kadar ciddi bir sekilde RE2 ile karsilastirip gomebiliyorsun merak ettim.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • HayvanGenli H kullanıcısına yanıt

    Oyun içi gösterilen sahne ve görseller orjinalle tıpa tıp aynı. Tümevarım diye bişey duydun demi ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasatka K kullanıcısına yanıt

    He aynı.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kasatka

    Oyun içi gösterilen sahne ve görseller orjinalle tıpa tıp aynı. Tümevarım diye bişey duydun demi ?


    Duydum sevgili oyun sevdasili dostum duydum. 1:31 dk'lik trailer ile boyle bu sonuca da varip buna da tumevarim dedin ya duydum :) Hayatinda basarilar.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Orjinal oyunun bir hayli gerisindeydi maalesef ama herşeye rağmen Capcom'u kutlamak gerekiyor.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Ah şu fanatizim yok mu ?
    Insanın gözünü kör eder.
    Ördeği adama anka kuşu gibi gösterir.
    1.30 Luk trailer dan benim.zekam bu tümevarım çıkarabiliyor senin ki cikaramiyorsa ben napayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nightmare_00 kullanıcısına yanıt

    Mesela ? Oyunda karga yoktu onu mu diyon :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Nightmare_00 Orijinal oyunun nasıl gerisinde acaba çok merak ediyorum. Ben de oynadım defaatle bitiridim ikisini de. Ama geri bir yanı yok. bize o zamanki çocukluğun ve gençliğin veridigi hisler, duygular, heyecanlar böyle farklı düşünmemizi sağlıyor. Ama ben remake versiyonu çok daha beğendim. Orijinali evet çok iyi ama remake harika bir remake. Fakat resident evil 3 için aynı şeyi asla söyleyemem. Gercekten büyük hayal kırıklığı oldu. Re2 remake PlayStationda platinledim alamadığım thropy kalmadı ama re3 remakei sadece birnkez bitirdim. Ve bir daha açmadım. Orijinalliğine sadık kalınması remake için çok önemli bir unsur benim açımdan. Re3 te bunu göremedim fazlasıyla değiştirilmiş. Bakalım sırada re4 remake var. Ondan umudum yüksek. Senaryoya sadık kalınırsa, oynama süresi uzun olursa efsane bir remake oyunuyla karşı karşıya kalabiliriz. Re4 remake orijinaline göre korku öğelerinin daha yuksek olacağı bir olacak gibi görünüyor. Özellikle leon daha ciddi bir havaya bürünmüş gibi duruyor. Orijinalinde karşısında en tehlikeli bolum sonu canavarları varken bike bir hayli lakayıt ve ukala tavırları vardı. Bekleyip göreceğiz:)




  • Remake nedir nasıl yapılmalıdır sorusunun cevabıdır re2
  • son 5 yıl içerisinde yapılmış en iyi oyun
  • Harika bir remake çünkü, bitirdikçe daha zorda ya da daha farklı silahlarla oyunu bitirmeye deniyoruz + mod desteği var ve oynayış süresini arttırıyor. ben çok çok sevdim ve aldığıma hiç ama hiç pişman değilim. Ha bunun gazı ile gidip RE3 alıp pişmanda oldum ama olan oldu işte :)
  • Kasatka K kullanıcısına yanıt

    Last of us remake değilki Remastered. Demons souls bı remake yapım mesela. Ama Tlou değil yanlışın var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rafadan Tayfa kullanıcısına yanıt

    Nasıl yanlışım var.

    Sony nin adlandirmasi yada oyunu sınıflandırması şöyle.

    Ps3 last of us orijinal

    Ps4 last of us remastered.

    Ps5 e çıkacak olan Remake olarak adlandırılıyor Sony tarafından.

    Aslında dark souls da Remake değil kaliteli bir remastereddir. Neden ? Mesela orjinalde bulunan bug yani hatalar bile aynen yeni yapımda birebir duruyor.

    Remake yeniden yorumlamadir hocam örnek resident evil remake ( orjinali ilk psone de olan ) GameCube versiyonu ve resident evil 2 remake gibi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kasatka -- 15 Temmuz 2022; 12:19:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasatka K kullanıcısına yanıt

    Yeni çıkacak Tlou Remake den bahsediyorsan bilemem. Ben karsilastirmani PS4 e gelen Remastered ile yaptığını düşündüm.

    Ayrıca dark souls değil demons souls tan bahsediyorum. Ps5 e gelen remake yapımdan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rafadan Tayfa kullanıcısına yanıt

    Yok ben ps5 e gelen last of us dan bahsediyorum. Çünkü konumuz remasteredlar değil remakeler.

    Dark souls yazmışım demon s souls yerine özür.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten kaliteli oyundu. Sanırım 4 defa falan bitirdim.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.