Şimdi Ara

Reno EDC viteste 6 ileri ile 7 ileri farkı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
26
Cevap
2
Favori
32.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 6 vitesli dct ( kuru sistem çift kavramalı) Megan 4 ile 6 ay ve 10 bin km den fazla yol yaptım, çok memnunum.
    Tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında arabadan ne beklediğiniz ile ilgili bir durum. Yaklaşık 5 ay önce 108.650 km'de 2. el Megane 4 Touch 1.5 DCI EDC 6 vites araba aldım. 2 kere uzun yola gittim. Şehir içinde de kullanıyorum. Hatta ilk aldığım zamanlar cahillik edip saatlerce sıkışık trafikte de kullandım. Maşallah. Bir kere olsun tık demedi. Ekspertiz deneme sürüşüne çıkardı. Kavraman orta seviyede. Daha bayağı gider dedi. Yaklaşık 2 ay önce de şanzıman yağını Kenan Auto Servis'te değiştirdim.


    Agresif kullanan biri değilim. Gayet sakin kullanırım. Hız meraklısı değilim. Bu kullanım alışkanlığında kullanınca gayet memnun ediyor. Sıkışık trafikte manuele alıyorum. Neden bilmiyorum ama manuelde kullanmak daha keyifli oluyor benim için.


    Sonuç olarak: EDC korkutucu bir vites değil. Kötü olsa 10 binlerce, hatta yüzbinlerce araçta kullanılmazdı.

  • çift kavrama ve fransız arabası...


    tencere ve kapak gibi.


    sorun yumağı malesef.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    çift kavrama ve fransız arabası...


    tencere ve kapak gibi.


    sorun yumağı malesef.

    2016 model Kadjar 1.5 dCi EDC. Hem de kuru kavrama. (6DCT250) Sıfır sorun. Demekki sorun yumağı değilmiş, hatta sorunlu da değilmiş. He pardon, "adam gibi kullanana" sorunsuzmuş. "Kullanmak" ile kastettiğim şey aracın direksiyonuna oturup gaza frene basmak değil, gerekli ve yeterli özeni göstermek. Siz nasıl kullanacağınızı ve nasıl bakacağınızı (bakım vb. işler) bilmiyorsanız o aracın sorunu değil sizin sorununuzdur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nymrodel -- 14 Nisan 2025; 4:19:32 >
  • Nymrodel N kullanıcısına yanıt

    Hocam. İnsanlar forumlarda araştırma yapmadan otomatik vitesli araba alıyorlar. Tüm otomatikleri aynı sanıyorlar. Debriyaj yok. Bitti.


    Halbuki her otomatiğin kullanma şekli farklı olabiliyor. Misal: Çift kavramalı şanzımanlı arabanın sıkışık trafikte manuel kullanılması tavsiye edilirken, dik rampalarda manuel kullanılması tavsiye edilirken, tork konvertörlü ve CVT şanzımanlı arabaların böyle bir sıkıntısı olmuyor. Sıkışık trafikte de manuel kullanılabiliyor. CVT ve çift kavramalı şanzıman (arabada yokuş kalkış desteği yok ise) rampada geri kaçırıyor. Tork konvertörlü kesinlikle kaçırmıyor.


    İnsanlar bunları bilmeden, ihtiyaçlarını belirlemeden hangi otomatiği belirlemeden rastgele araba alıyor.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.