Bildirim
renault21 optima
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
Eger lpg ile calistiriyorsaniz tek seferde calismamasi normal,hava soguksa ozellikle. -
benzine aldığım zamanda aynı sorunu yaşıyorum.Birde bazı sabahlar 1 çevirişte aldığı oluyor -
quote:
Orjinalden alıntı: mbagbudak
Arkadaşlar 94 model optimayı sabahları çok zor çalıştırıyorum. 5 - 6 defa marşa basmama rağmen anca çalışıyor. Araba tüplü. Birde bu arabanın motoru 1600 fairway la aynı motormu ilginiz içn teşekkürler
onların motoru 1,4 olması lazım(emın degılım ama o serının en sade arabası optımadır)
managerler 1,7 concorde ler 2,0 motora sahıp.aralarında motor farkı ve konfor farkları var kasa buyuk olçude aynıdır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supersrt -- 7 Şubat 2007; 16:50:41 > -
1600 motor optimalar -
quote:
Orjinalden alıntı: mbagbudak
1600 motor optimalar
zaten emın deglım yazmıstım doğrudur kasası buyuk bır arabaya zaten 1,4 hafıf kalırdı.öğrenmıs olduk 1.6 mış oda
ama faıray ıle aynı motoru taşıması muhtemeldır cunku aynı sıralarda 1.7 FLASH lar vardı managerlerle de flashlar aynı motora sahıp olabılır renı bunun benzerılerını hep yapıyo zaten..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi supersrt -- 7 Şubat 2007; 17:07:53 > -
Beynin aşırı soğumasından kaynaklanır bence , bazıları sabahları çok soğuk günlerde beynin üzerine sıcak suyla ıslatılmış havlu koyuyorlardı. Beyin hafifce ısınınca sorun kalmıyor. Soğuklarda bazı LPG li araçlar zorlanıyor ilk çalışmada..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 7 Şubat 2007; 17:09:16 > -
benzindede ayni problem oluyor -
Arkadaslar forumu inceledigimde asagidaki sira oneriliyor. Yorum yapacak olan varmi
1-jikle yarım çekilir
2-gaz pedalı bir kez pompalanır
3-kontak çevrilir -
R9 Fairway, R11 Rainbow ve R21 Optimalar aynı 1600 cc motoru kullanırlar. -
Benim onerim su sekilde:
1-Jikle tam cekilir
2-Gaz pedalini pompalamaya gerek yok.Ancak bir kez basilip cekilse bile bir zarari olmaz,benim aracim hic pompasiz tam jikle cekili tek marsta calisiyor.
3-Marsa basilir. Hava cok soguk bile olsa 5-6 saniyede calismasi lazim motorun.
4-Motor calistiktan 2-3 sn sonra jikle yarim konuma alinir.
Eger benzinde de gec calisma varsa oncelikle atesleme sistemi(bujiler,kablolar)kontrol edilir. Sonra gerekirse karburatorun temizlenmesi gerekir.10 senedir hic ellenmemis bir karburator ile tek seferde mars imkansiz.2-3 senede bir karburatorun temizlenip degismesi gereken parcalarin degistirilmesi gerekir.
quote:
Orjinalden alıntı: mbagbudak
Arkadaslar forumu inceledigimde asagidaki sira oneriliyor. Yorum yapacak olan varmi
1-jikle yarım çekilir
2-gaz pedalı bir kez pompalanır
3-kontak çevrilir
-
MARŞ MOTORUNUN KÖMÜRLERİ AŞINMIŞ OLABİLİR, KARBÜRATÖRLÜYSE TIKALI OLABİLİR, KARBÜRATÖR AYARINA BAKTIR (MEME, JİKLE,KAPIŞ POMPASI FLN.)
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X