Şimdi Ara

Renault Oyak Kampanyası Ana Konu ® (878. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.884
Cevap
315
Favori
1.708.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 876877878879880
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 7gün25saat kullanıcısına yanıt
    Renault oyak grubu bu sene farklı yöneticileri falan var galiba. Yaptıkları hiçbir iş düzgün değil bu sene

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eagle35 E kullanıcısına yanıt
    Yeni teslim alınmış clionun şöför koltuğunun içinde kesici alet bulunmuş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • noname09 N kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, ben aracı teslim aldığımın ertesi günü aldım.

    Paspas sahler, hakikaten kaliteli urunmus.

    Bagaj havuzu icin hb deki en çok satan ürünü aldım, katlanmadan gelmişti ve neredeyse sıkı geçme oturdu bagaja.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erdallgungor E kullanıcısına yanıt
    Çok güzel bir cevap yazardım da...
    Değmez tantana ya gerek yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim açımdan mesele stepnenin pahalı olması veya gerekliliğinden ziyade mt.lerinin birçok konuda olduğu gibi yetersiz bilgilendirme yapmaları.Önceleri bunu bilerek yaparak fazladan ekipman satmak olarak düşünüyordum ancak edindiğim tecrübeye göre her mt.si farklı takılıyor yani bir şirket politikası olmadığı açık. Bana göre müşteri portfötü oyak sayesinde kampanya ile gayet yeterli. Mt.leri genellikle oyak üyesi çantada keklik uygun fiyata araç alıyor çokta ilgilenmeye gerek algısının hakim olduğunu düşüyorum. Yanlış olan bu kimse kimseye ikramda bulunmuyor oyak ailesi olarak iştirakçilerin çoğunluğu sayesinde bu güç ortaya çıkıyor. Buna istinaden kampanya ile bir miktar indirimli araç satışı söz konusu.Pandemi nedeni ile bu yılki araç fiyatlarındaki anormal yükselişle birlikte daha cazip hale geldi. Ama tüm bu sebepler mt.lerinin ilgisizliğine bahane olmamalı. Profosyonel çalılan iseniz isterse firma bedava araç versin siz gerekli danışmanlığı bilgiyi vermelisiniz işiniz gereği budur. Ancak birçok kişi bilgiyi bu forum sayesinde öğreniyoruz. Baştan bilgileri net verselerdi bir çok kişi daha memnun kalırdı. Koca firma üç beş stepnenin satışına kalmaz zaten. Şahsım adıma bana düzgün bilgilendirme yapılsa stepne almaz rengi değiştirirdim 1600 tl.yi yine firmaya harcardım ama daha memnun olurdum. Bütçem hem stepneyi hem renk opsiyonuna uygun değildi. Bir maisteki mt.nin verdiği bilgi ile diğer mais mt.verdiği bilgi aynı değil. En basiti vekaletnameye artık gerek yoktu ama bir mt.gerek var diyor diğeri yok diyor. Zarara uğrayan bizler oluyoruz vesselam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bana da mt touch pakette otomatik klima tek başına secilemiyor diger tum paketlerin de eklenmesi gerekiyor demisti..o kadar dil doktum, bilgisayar ekraninda gosterdim secildigini ikna edemedim arkadasi...Ustasini cagirtti iceriden o da olmaz hepsini sececek mumkun degil dedi...Ben ikna olmadim tabi...aradim renaultun musteri hizmetlerini bilgi talep ettim...Fabrikadan aradilar tabiki oluyor dediler...Sonra mt bana geri dondu hiç bozuntuya vermeden sadece otomatik klima eklenebiliyor ekleyelim mi dedi...

    Hem bilmiyorlar hem ilgilenmiyorlar...Neyi bilmesi gerektigini de bilmiyorlar...Bir de inat ediyorlar...İste en kotusu bu cahillik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noname09

    Benim açımdan mesele stepnenin pahalı olması veya gerekliliğinden ziyade mt.lerinin birçok konuda olduğu gibi yetersiz bilgilendirme yapmaları.Önceleri bunu bilerek yaparak fazladan ekipman satmak olarak düşünüyordum ancak edindiğim tecrübeye göre her mt.si farklı takılıyor yani bir şirket politikası olmadığı açık. Bana göre müşteri portfötü oyak sayesinde kampanya ile gayet yeterli. Mt.leri genellikle oyak üyesi çantada keklik uygun fiyata araç alıyor çokta ilgilenmeye gerek algısının hakim olduğunu düşüyorum. Yanlış olan bu kimse kimseye ikramda bulunmuyor oyak ailesi olarak iştirakçilerin çoğunluğu sayesinde bu güç ortaya çıkıyor. Buna istinaden kampanya ile bir miktar indirimli araç satışı söz konusu.Pandemi nedeni ile bu yılki araç fiyatlarındaki anormal yükselişle birlikte daha cazip hale geldi. Ama tüm bu sebepler mt.lerinin ilgisizliğine bahane olmamalı. Profosyonel çalılan iseniz isterse firma bedava araç versin siz gerekli danışmanlığı bilgiyi vermelisiniz işiniz gereği budur. Ancak birçok kişi bilgiyi bu forum sayesinde öğreniyoruz. Baştan bilgileri net verselerdi bir çok kişi daha memnun kalırdı. Koca firma üç beş stepnenin satışına kalmaz zaten. Şahsım adıma bana düzgün bilgilendirme yapılsa stepne almaz rengi değiştirirdim 1600 tl.yi yine firmaya harcardım ama daha memnun olurdum. Bütçem hem stepneyi hem renk opsiyonuna uygun değildi. Bir maisteki mt.nin verdiği bilgi ile diğer mais mt.verdiği bilgi aynı değil. En basiti vekaletnameye artık gerek yoktu ama bir mt.gerek var diyor diğeri yok diyor. Zarara uğrayan bizler oluyoruz vesselam

    Çok doğru ve güzel özetlemişsiniz. Birçok arkadaş siparişten teslimata kadar geçen süreçte sürekli kafasında soru işaretleriyle bu noktaya kadar geldi. Stepne almazsak bagaj havuzu açık mı olur kapalı mı olur, araç üretime alındı mı alınmadı mı, araç bayide mi otoparkta mı, kasko ve sigorta bayiden yapılmak zorunda mı değil mi ,vekalet gerekli mi değil mi, geçici tescil belgesi mi veriliyor yoksa ruhsat mı veriliyor, aracın lastiğinde sensör var mı yok mu, aracı bayiden mi teslim alacağız yoksa depodan mı, verilen tahmini teslimat tarihi ertelenir mi ertelenmez mi, poliçeleri gerçekten kestiler mi kesmediler mi? gibi soru ve sorunlarla mücadele ettik ancak bunların cevabını öğrenebileceğimiz mt çoğu zaman telefonlara ve maillere cevap vermedi, mail atıp bilgi verdiğinde de sorulara değil tamamen ne söylemek istiyorsa o konuya değindiği basit bir mail ile geçiştirdi. Bir kampanya bu kadar farklı yönlendirmelerle ve amatörce yönetilmemeliydi. Kampanya devam ederken başvuru yapan insanların başvurularının kabul edilmediğini ve savcılığa suç duyurusunda bulunduklarını okuyorum çeşitli platformlarda. Başvurumu yaptıktan kredi imzasını atıncaya kadar acaba gerçekten ben kampanyaya dahil olabildim mi ve aracı alabilecekmiyim diye düşündüm. Bunu mt sordum ve başvurusu alınan herkese araç verilecektir demişti. Ama birçok başvuru yapan kişi kampanya dışında kaldı. Şikayet var sitesinde tonlarca şikayeti görebilirsiniz.

    Herşeyi geçtim parasının tamamını ödediğim, sigorta ve kaskosunu yaptırdığım hatta plakasının çıktığını ve tescil edildiğini e devletten öğrendiğim aracımı iki hafta geçmiş olmasına rağmen teslim alamıyorum. Hala net bir tarih verilemiyor. Kredi imzası attığım gün (yaklaşık iki buçuk ay önce ) sipariş ettiğim köpek balığı anteni hala tedarik edemediler ve tahmini teslimat süresini en az 10-15 gün öteleyeceğini söylüyorlar. Bu kampanyayı bizim zorumuzla yapmadılar. Kendileri kendi istedikleri koşullarda kampanya yaptı bizlerde imkanlarımız doğrultusunda dahil olduk. Altından kalkamayacakları ve kötü yönettikleri kampanyanın sorumluları biz değiliz. Kampanyanın ilk günlerinde başvuru yaptım üzerinden dört ay gibi bir zaman geçti. Benden çok zaman sonra başvuru yapan ve araçlarını alanda var, ilk gün başvuru yapıp hala aracı üretimde görünenlerde var.

    Olurda önümüzdeki yıl tekrar bu kampanyaya başvuruda bulunmayı düşünen arkadaşlara tavsiyem şudur;

    Sakın ola ki kampanyaya başvurunuz alınmıştır mesajına güvenip aracınızı satmayın. 4-5 ay gibi bir süre sonra araç gelecek ve bu süreçte araçsız kalacaksınız. Ayrıca yine o mesaja güvenip paranızın eksik kalan kısmını kredi çekerek tamamlamaya çalışmayın. Hem araçsız kalırsınız hemde kredi çekmiş olursunuz.

    Sakın ola ki bayinin sizi aramasını beklemeyin ve bayiye gelmeyin gibi mesajlarını ciddiye almayın. Gidin bayiden işlemlerinizi yapın ve mutlaka işin peşine düşün.

    Sakın ola ki Ankara Mais teslimat noktanız olmasın, imkanınız varsa diğer bayilerden teslim alın.





  • rusberk R kullanıcısına yanıt

    Araç içi paspaslar bugün geldi. Malzeme kalitesi tatmin edici seviyede kötü plastik kokusu yok. Arka ön hepsi cuk diye oturdu.kesme biçme gerekmiyor. Malzeme çok yumuşak sayılmaz. Aracın orjinal paspasına göre daha sert. Kalınlığı fazla değil. Arkaların havuz kenarı iyi önler biraz daha bariyer yüksekliği az. Arka şaft üst kısmıda iyi. Ben beğendim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ikilem daha.


    Megane icon paspasları halı mı kauçuk mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İBRAM ÇAVUŞ 81 İ kullanıcısına yanıt
    Çok güzel özetlemişsiniz. Benim de 2-7 Ekim olan teslim tarihim 26-30 Ekim e ötelendi. İçimde o tarihte de teslim olacağına dair en ufak umut yok bu durumlar yüzünden. Olursa sürpriz olur :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kampanya kapsamında, Eylül teslim Megan Touch 1.5 dizel otomatik araç siparişi verdim. Her ayın ilk haftası Renault-Mais'i ziyaret edip aracın durumun soruyorum. Eylül ayındaki ziyaretimde "24 Ekim teslim" denildi, Ekim başı ziyaretimde "Kasım teslim ancak daha erken olabilir" denildi, bugün dayanamayıp tekrar ziyarete gittim "Aralık sonu teslim" denildi. Bu gecikmeler tam Tüketici Mahkemelik bir iş. Tahminin motorda sıkıntı var hayırlısı bakalım. Megan dizel otomatik araçlardan (model farketmez) teslim alan var mı acaba?

  • CRC17 C kullanıcısına yanıt

    1.5 Icon Diesel Otomatik

    Teslim almadım ancak motor şase numarasın aldım, üretilmiş, Bursa’dan sevki bekleniyormuş, 10 gün içinde de teslim ederiz denildi Mais Ankara’dan!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qaous45 Q kullanıcısına yanıt
    Hb deki en çok satan ürün derken anlamadım hocam, link varmı acaba?Birde joy araçta ikondaki bagaj gibi arka sağda file olmadığı için acaba joy araca ikon bagaj havuzu alsa, oraya malzeme koymak için bir hazne gibi olurmu? Sorumu anlatamadıysam ayrıntılandırabilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herkese Selam

    Aracı aldık ama yumuz gülmedi maalesef. 22 eylülde tesl aldık aracı. 29 eylülde doluya maruz kaldı araç. 6 bin TL masraf çıktı otopars a randevu aldık.

    Dün akşam yine çok yağış vardı araba sağ taraftan şu almış pasoaslarin altı su dolmuş. Direksiyon altından su damladı.

    Aracı servise bıraktık incelenekmis araç daha 200 km de. Şaka gibi.

    Araç ilk günden beri gaz almıyor kalkarken zorlanıyor.

    İlk çalıştığında yüksek sesli ve rahatsız edici bir kayış sesi geliyor 15 20 sn sonra rolanti geçince ses azalıyor.

    Benzer sorunları yaşayan var mı aramız da. Tsk ler

    Araç 1.3 edc tce megane icon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • skull67 S kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun gerçekten şanssızlık,umarım sorunu çözerler,yok değilde özensiz üretim sonucu oluşan bir kronik hata ise zaten kötü olan reno megan imajı yerlere düşer...

  • throlll kullanıcısına yanıt

    araç yanında halı paspas geldi, istanbul maisten teslim aldım. Kendim ayrıca dışarıdan sahler kauçuk paspas aldım içine

  • skull67 S kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun, bende aynı aracı aldım 1.3 icon, hiçbir sorun yok şimdilik 700kmdeyim. Fabrikasyon hata olduğu belli umarım tamir yerine aracı değişim yaparlar.

  • Civil War C kullanıcısına yanıt

    Bana kauçuk paspas verdiler. Nasıl bir işleyiş anlaması gerçekten zor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • skull67 S kullanıcısına yanıt

    İlk çalışmada gelen ses benim de dikkatimi çekti. 10-15 saniye kadar farklı bir ses geliyor dediğiniz gibi ama ben sorun olarak düşünmemiştim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kursad_75 kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun güle güle kullanın. Adınıza sevindim. Temmuz 2020'de sipariş verilen arabanın Aralık 2020'de teslimi (o da kesin değil sadece plan) akıl alır birşey değil. Bizim arabanın teslimi neden bu kadar ötelendi anlamadım.

  • 
Sayfa: önceki 876877878879880
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.