Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (799. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.627
Cevap
149
Favori
3.287.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 797798799800801
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aa.aslan

    arkadaşlar en yerlisi bu napalım global dünya %51 e %49 oyak renault fabrikaları, renault %51 %49 oyak.
    ya bu kadar da olmasa idi ne yapacaktık.
    ayrıca bal gibi de Türk malı yazıyor araçlarda arka kapının iç tarafında, gayette kaliteli yapmışlar Türk işci kardeşlerimiz kazandıkları helal olsun son kuruşuna kadar. ben kendi adıma Türkiye'de üretilen bir araç aldığım için ve yarısıda olsa karın Türk ortağının bulunduğu için memnunum.

    oran yanlıs %50 renault %49 oyak %1 mais
  • simdi ıthal dedıgımız megan 3 lerımız onlarda ıspanya da uretılıyor. onlara da montaj dıyelım o zaman.
    onemlı olan racerantın dedıgı gıbı uretım kalıtesı.

    fıesta da boya dalgalanmaları var ama neymıs uretım kalıte standartları ıcerısındeymıs
    aynı olay ıthal meganlarda da var ama bunu kımse soylemıyor.

    senın yerlı uretım dedıgıgın ve de bırnevı montaj dedıgın araclarda kalıte standartların hepsının uzerınde .elın fransızı bunu kabul etmıs bız ıse hala elestırelım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Arkadaş yerli-ithal arasında ki farklardan ötürü bu konuyu açtı sanırım,yani örnek olarak....Bir aracın standardı nedir mesela? Honda Civic Amerika'da farklı bir kasayla yolarda,Japonya ve avrupa ülkelerinde farklı bir kasayla...Ya da ne bileyim Megane'nin İspanya üretimi ile ülkemizde ki üretimlerin de fark olduğu gibi... Hep deriz ya bu donanım gelmez vs vs...Citroen C4 te koltuk ısıtma var Fransa'da,buraya gelmiyor... Ya da Megane'de koltuk ısıtma var ama ülkemiz de üretilmiyor? Kimse maliyet kaygısı falan demesin,üstüne koyar fiyatı,alan alır..Sonuçta bir donanım,opsiyonel.....Arkadaş sanırım bu yönden sizinle tartışmaya girmiş...İşte kendi ülkelerin de üretilen ya da satılan araçlar Full Donanımlı demek istemiş sanırım...

    Türkiye'de üretilen Toyota'lar zaten kaliteli araçlar...Yol tutuş,işçilik,kalite anlamın da...

    Ama çok merak ediyorum..Fluence Türkiye'de üretilip Avrupa ülkelerine satılıyor,Dünya'ya diyelim...Onlara sattıkları araçların işçiliğiyle,Türkiye'ye sattıkları araçların işçiliği aynımıdır acaba? Donanım olarak da merak ediyorum gerçekten....

    İthal ile yerli Megane'lerin işçilik kalitesin de ki farklılıklar dan ötürü aklıma geldi....



    quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Çok haklısın yazdıklarında ,
    Milliyetçi dediğimiz İngiliz ve Fransız'lar bile Türkiyede üretilen Toyota'lara bir güzel biniyor.
    Hemde bizim yan sanayimizden desteklenmesine rağmen.
    Biz Türkiyede üretilen araçlara 2. sınıf araç muamelesi yapıyouz. Varmı böyle birşey ?

    Bir kişi de desinki şu sebepten dolayı Türkiye'de üretilen araçlar dandiktir, eyvallah diyip susucam.
    Ama burda ortaya bilimsel hiçbir veri sunamıyorsanız kapatın konuyu kardeşim.






    Hocam Fluence i bilmem ama , babamda Megane 2 Dynamıc BVA var.. O zamanlar ne kadar aksesuar paketi varsa ekleyip almıştı.. Sunroof , yağmur far sensörü v.s v.s...

    Araçta bildiğin gibi kartlı sistem var. Yerli Megane 2 Sedan araçlar standart kartlı sistem , Ama yurt dışına ihraç edilenler Keyless-Go olarak gönderiliyor.
    Yani Renault Türkiye diyor ki ;
    " Eyy Türk tüketicisi senin neyine Keless-go , sana kart bile çok , zamanında size spring kakaladık Merkezi kilit bile yoktu şimdi neyinize yetmiyo normal kart ... !!! "

    Yani Türkiye pazarına sunulan her ürün , aynı şekilde ihraç ediliyorsa bil ki ihraç edilen ürün daha kaliteli olur , iç pazara sürdükleri ürün için o kadar özen göstermezler...




  • bir iki soruya cevap vermeden geçcemeyceğim. lazer kaynak daha hafiftir daha düzgündür daha hızlıdır maliyeti daha düşüktür. normal kaynağa göre üstünlükleri bunlardır. ancak daha sağlam değildir bu bir yanılgı. asıl sorun ise allah vermesinde kaza olduğu zaman ortaya çıkıyor. burada daha öncede paylaştım bir arkadaşım aracını vurdu serviste yapıldı ancak kaynak yerleri belli oluyordu. sağ taraf direk altından darbe aldı. sorduğumuz zaman ise servistekilere lazer kaynak olduğu bununda sadece fabrikada robotize makineler tarafından yapıldığını onun için lzer gibi düzgün yapılamayacağını belirttiler. lazerin sıkıntısı burda çıkıyor. ha arkadaşımız demiş satarım bir dahada megane almam diye güzel demiş. ikinci konu ise yerli üretim farklı bazı arkadaşlarımızın dediği gibi yerli montaj farklı. memleketimizin yaptığı işlere güvenelim arkadaşlar gerçekten çok iyi işler yapıyoruz bir arkadaşımız demiş ya yerli üretime 2. kalite muamelesi yapılıyor diye doğru söylemiş. ben üretim kalitesi açısından cidden çok ülkeden daha iyi olduğumuzu biliyorum. bir örnek vereyim ben sivasta ikamet ediyorum ve burda ESTAŞ DÖKÜM VE KAM MİLİ FABRİKASI var mercedes ve bmw gibi araçlarım kam milleri hep burdan gidiyor hani şu bizim hayalini bile kuramadığımız s600ler 750i iler var ya onlar dahil olmak üzere. şuda bir gerçek MAİS iç piyasaya vereceği araçlardan gerçketen çalıyor. bunu nerden mi anladım görünen köy klavuz istemezde akşam haberlerde fluence ze elektirikli aracın ötv si belli oldu 26bin küsür avroya çıkıyormuş son kullanıcı fiyatı. mais yetkilisi aynen şunu dedi iç piyasa uygun bir donanım haline sokulup fiyat aşağı çekilebilir. ulan dedim daha araba çıkmadan herifler nerden kırparız hesabına girdiler. abicim bu adamlar cam açma düğmelerindeki ledlere torpido ve bagaj aydınlatmasına düşen adamlar. benim aklımı oynattığım bu. yerli üretime yada montaja 2. sınıf muamelesi yapılmasının da sebebi bu. sen olanın üstünden arakla sen buna layıksın ey memleketim insanı de ver piyasaya satılırmı hemde nasıl satılır. yerli montaj üretim artık ne derseniz diyin güvenmek lazım neticede bu falan ülkede de aynı filan ülkede de aynı standartlarda montajı yapılıyor değişmez. ancak mais hırsızsa montaj bandında çalışan adamın ne suçu ver yada döşeme kumaşını üreten fabrikanın ne kabahati var sen ne istersen o adamlar onu yapar. aslında Türkiyede montaj falan olmayacak fabrikada olmayacak direk ithal gelecek bunlarda çalamayacak. bakın renaultun yurtdışı sitelerindeki donanımlara dudak uçuklatacak cinsten ha neymiş maliyetli oluyormuş SANANE sana kardeşim parasını verip alacak babayiğitmi yok bu memlekette 50bini veren 55bini de verir 60binide verir sanane benim kesemin hesabını sen mi yapıyorsun keyfim isterse gider b segmenti bir araca 100bin veririm neticede otomobil işi birazda keyf işi. mais milletin bütçesini düşünüyor ben buna gülerim daha öncede belirttim clio 1,5dci 85ps bva 39bin liste fiyatı alanda var ve be segmenti bir araç bu.UZUN LAFIN KISASI ARKADAŞLAR BENCE HEDEF OLARAK YERLİ ÜRETİMDEN ZİYADE YERLİ ÜRETİMİ KÖTÜ DURUMLARA SOKUP GÜVEN SARSAN UYGULAMALARDA BULUNAN MAİS GÖRÜLMELİDİR.




  • dün neziroğlunda megane 1,5 dci expression modeli vardı. jantları bizim dynamik ile aynı. ama içi çok kötüydü.. latitude vardı. 1,5 dci 110 hp. 67 milyar fiyat çekmişler. 67 milyar verilmez ya.. 2.el 2010 model passat alırım daha iyi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Ben Reno yerli demedim siz halen aynı şeyi söylüyorsunuz Türkçeniz kıt sanırım. Renault Fransız'dır nerde üretilirse üretilsin.
    Ayrıca bende zaten bir marka üretilen o ülkenin malı olmadığını yazmıştım. Beni tasdiklediğiniz için teşekkür ederim.

    Şimdi size bir soru :

    Toyota'nın Auris modeli tüm Avrupaya Türkiye'den gidiyor. Türk Toyota fabrikası üretiyor .
    Şimdi İngiliz, Alman, Fransız, İskandinav herkez bu aracın Türkiye'de üretildiğini bilerek alıyor ve bu araca aa Türkiye'de
    üretilmiş tu ka ka demiyor ve alıyor paşa paşa biniyor.

    Siz neden Türkiye'de üretilen araçlara karşı onyargılısınız ? yada burun kıvırıyorsunuz ?

    Çıksın bir kişi de şunun cevabını yazsın allahaşkına bizde öğrenelim otomobil kültürümüz artsın.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atam TÜRK

    Reklam amaçlı olmadığını her okuyan anlayabiliyor Siz hariç...
    "Japon arabalarının yarısı Türkiye'de üretiliyor haberiniz varmı ? " dediniz üretilmek O ülkenin MALI anlamına Gelmez, heralde üretecek adam salakmı Uzakta üretip Maliyet yükleyip satıp Daha sonra buna Parça vs. yetiştirecek? Neralde Ülkeye üs kurup MALINI orada Pazarlayacak, sende Yerli malı oldu bu Yerlileşti deyip alacaksın F-16 yı şimdi bizmi ürettik? ürettikse nelerini yapmamıza izin var bilinmekte, sizin mantıkla gidersek F-16 bizim malımız....

    Bir ülkeye yerleşip üretime çanak tutacak KOLLARI kullanmak yerli anlamına gelmez Bizati, ucuza maledip Kendi özbe öz sermayesini Kıytırık işleri yamayarak satmasıdır...
    Asıl anlama özrü sizde...
    Size göre yerlileşen Markanın kalitesini tartışmaya gerek yok, çünki Özeleştiri yada İtiraz Hakkınızı daha kazanıp Hadi oradan bunda yanlışlık varı diyememektesiniz ki burada buna yapanada REKLAMCI demektesin... Reklam vereklamcılık nasıl olur öğren sonrada reklamcısın deme hakkın olmalı. Biraz daha Konuyu anlamaya çalış... Kimin malını KİME reklam edeyim. Herşey ortadayken.. Sen anlamıyorsan Konuyu uzatmayalımda Topik şişmesin. Bana ne Fransızın malından... Buna Yerli dediğin RENOda dahil. O yerli Değil Menşeini Ucuz pazarda Ucuz işcilik ve maliyetle satış politikasında olan ve Pay kapma derdinde olan MARKA...





    Birde şu varki Renault fabrikası burda üretimden çok montaj yapıyor çoğu malzeme dışarıdan geliyor burda sadece işçilik ucuz olduğu için birleştirme topalma kısmı yapılıyor.Üretim kısmı çok ama çok kısıtlı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Dostum donanım konusunda haklısın ve sana katılırım. Mutlaka daha donanımlısını alabiliyor olmak çok doğal hakkımız.
    Ama çok da donanım fakiri değil araçlarımız mesela bomboş ve hiçbir özelliği olmayan teneke jantlı VW Polo 40.000 Tl'ye satılıyor bu memlekette.

    Ama işçilik ve üretim tekniği olarak size katılamıyacağım. Megane 3'de rakiplerine göre bir fark olmadığını düşünüyorum. Ford'da örneğin ciddi derecedeboya hataları oluyor.
    Benim Ford Fiestamda boyada inanımlaz dalgalanmalar ve tozlar vardı. Bunu hatta Forda da şikayet olarak yazmıştım ve gelip incelediler. Cevap üretim kalite standartları içerisinde oldu.
    Size boyası dökülen yeni Fiestaları da hatırlatayım forumda birçok mağduru vardı mahkemeye veren.

    Bakın yeni Astra forumuna. 10 aracın 5 tanesi deli gibi su alıyor. Avukat Akın nickli arkadaşımız gelirse sorun kendisi anlatsın. Aracın elektronik arızaları bitmiyor.
    Şimdi bunlara göre ben megane nı hem gayet kaliteli hemde kronik sorunu olmayan bir araç olarak görüyorum. Beğendiğiniz CMAX araşların otomatikleri CVT
    olanlar çatır çatır şanzıman yedi. 18.000 lira gibi bir maliyeti var ve birsürü dava konusu oldu. Ford hatasını kabul ederek CVT şanzımanlı Focus ve Cmaxlara ömür
    boyu CVT şanzıman garantisi vardı. Sebep yüksek torka CVT şanzımanın dayanamaması ve tasarım hatası. Bunun gibi birçok şey sayabilirim size.

    Üretim kalitesi denince ben bunları konuşurum. Aracın kalite standartlarını sorgularım. Sağı solu elimde kalıyormu, boyası 2 senede soluyormu gibi.
    Lastik basınç göstergesi veya koltuk ısıtıcısının olmaması bir aracı malesef kalitesiz yapmaz. Donanımı düşük derseniz size sonuna kadar katılırım.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tek tip...

    Olay burda bitiyor zaten güzel dostum...Keşke araçların hepsi tek tip olsa...Bak ne güzel Citroen Bol donanımlı aracı getiriyor uygun fiyata,işçilik kalitesi besbelli,Opel Astra desen en fulll 51.000 Tl ye alıyosun donanım da yok yok,işçiliği de güzel,Yeni gelecek Ford'ta bir karar aldı dünya da Tek tip Ford Focus,işçilik desen besbelli ( Yeni C-max ı inceleyen bilirler,yeni focusun aynısı )

    Eee yurdumun malı Megane,sende koy donanımlarını,koltuk ısıtmalarını,lastik basıç sensörlerini,full deri koltuklarını,cam tavanını,en azından işçiliğin avrupa ülkelerinde ki gibi aynısı olsun...Millet hemen hemen aynı fiyatlara ne donanımlar sunarken sen bari geri kalma değil mi?



    Bu mesajda adım geçtiği için cevap verme ve açıklamada bulunma ihtiyacı hissettim.
    Şöyle ki, bir arkadaş yazmış astra 51.000 tl full donanım işçilik şöyle iyi böyle iyi....... Hani davulun sesi uzaktan kulağa hoş gelir diye bir söz var ya hahh işte buraya cuk diye oturdu :)
    o full dediğiniz astranın her bir donanımının arıza yapmak için "eli tetikte beklediği" yağmurlu havalarda torpido altı arka stop lambası vs yerlerden çoğu aracın su aldığını, aracın her biryerinde cızırtı tıkırtı takurtu geldiğini, servislerin bu sorunlara bir çözüm bulamadığını aracı alan hemen hemen herkesin aracın orasını burasını garantiden değiştirdiği..... biliyormuydunuz.......???????

    Kendimden örnek vereyim;
    1. Aracı aldım ilk hafta ön konsolun sağ tarafı kabardı, garantiden konsol değişti.
    2. Aracım camını sildim, keşke silmeseydim :) silgeçler berbat ötesiydi garantiden değişti.
    3. Bir kaç hafta sonra camlar ses yapmaya başladı servise gittim fitillere mum akmış, garantiden fitiller temizlendi.
    4. Debriyaj teli ses yapması ( ki bu sorun kroniktir) için araç 4 defa servise gitti her defasında 1 gün serviste yattı ve ses arada sırada da olsa hala geliyor.
    5. Garantiden fren müşürü ve debriyaj müşürü değişti (bu yukarıdaki debriyajın ses yapması olyından farklı) cruse controlün çalışmaması ve fren lambalarının titremesi ile ilgili.
    6. Garantiden aracın fan yazılımı güncellendi.
    7. Arka tavan stop lambası yağmurda su aldı, garantiden stop lambası değişti.
    8. vs vs vs vs

    Bu arızaların ve bunların dışında bende ortaya çıkmayan başkaca arızalar hemen hemen tüm arkadaşlarda zaman içinde ortaya çıkıyor.

    Demem o ki ; hiç bir araca dışardan bakıp ta şu donanım var o var bu var.. işçiliği iyi şeklinde düşüncelere kapılmayın. Bundan önceki aracım benzinli megane 2 di samimi söylüyorum onda bu kadar problem çıkmamıştı, ve renaultun müşteri hizmetleri ve yetkili servisleri opelden çok daha iyi....

    "time to think again"




  • avukat akın arkadaşımızın söylediğine renault cephesinde katılabilirim. benim önceki aracım 2008clio3 hb 48bin km boyunca rutin bakımları dışında bişey yaptırmadım oldukça sorunsuzdu. 45bin bakımında ön fren balataları değişti ne sağından ses ne solundan ses bişeyle karşılaşmadım(bagaj kiliti dışında oda bir defa oldu yağlanınca geçti) servis noktasında hiç sorun yaşamadım 3defa bakıma girdim 15bin bakımı 180tl 30bin bakımı 165tl 45bin bakımı ise 142,50+70tl fren balataları şeklide oldu. bir tek kontak anahtar yuvasında sorun oldu oda bizim hanımın kabahati direksiyon kilitliyken çat diye kontağı çevirmiş yuva bozuldu onuda garantiden değiştirdiler. ha sorun yaşayan kullanıcılar olmuştur elbette en azından ben bu noktada renaulta güveniyorum. benim en büyük eleştirim maise eleştirdiğim konuda zaten yukarıda yazılı tekrar yazmaya gerek yok. kalite noktasında renault bence sıkıntı yok donanım konusunda da sıkıntı yok. sıkıntı MAİS in politikasında. aynı rakamlara daha donanımlı araç varmı var (arıza yapar sorunu vardır yoktur o ayrı bir konu) bence renault maiste iç piyasadaki araç opsiyonlarını geliştirmeli ve mümükünse aslında olan özellikler sırf türkiye piyasası için çıkarılmamalı. örnek verecek olursak gündüz farları türkiye yollarının durumu ile ne alakası var ki türkiye koşulları göz önüne alınıp çıkarılmış lan madem yolları gözönüne alıyorsun inek adam depoyu doldurduğu zaman lakır lukur depodan ses geliyor buna uygun depoyu koyasana ha yollardan dolayı aracı yükseltirsin anlarım daha kalın yanak lastik takarsın anlarım. sport edition da usb bağlantısı var previllige ve dynamicte yok 3bin lira daha pahalı araçlar. mail attım sordum niye böyle türkiye şartlarıyla alakalı bir cevap geldi. bunu yazan karşında olacak kafayı gömecen




  • vsoner,,,arkadaşım..neziroğlunda bakmış olduğun 1.5dci expression aracın neyini beğenmedim???içindeki neyi BERBAT geldi sana???yani dinamik ve privilage'lara göre bir kaç basit donanım eksikliğinden başka neyi berbat???ha!!!belki bilmiyorum ama,içi pis olabilir??temiz değildir.sürekli showroomda durduğu için.böyle araç hakkında sadece görsel olarak berbat şeklinde imada bulunmak benim mantığımla uyuşmuyor.ve bu şekilde söylemlerde bulunmamamız gerektiğini kanısındayım!!!!hani beğenmedim,hoşuma gitmedi desen anlayacam.ona kaldıkdan sonra bende,dinamik,yada privilage modellerinden hiç hoşlanmadım??ama böyle demem,benim kişisel tercihlerimle ilgilidir.o araçların hiçde berbat olduğu anlamını taşımaz.sonuç olarak,kabul etsekte,etmesekte,hepsi yani her donanımı MEGANE3 hb dci.var mı daha ötesi???? herkese kazasız,belasız sürüşler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avukatakın


    quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Dostum donanım konusunda haklısın ve sana katılırım. Mutlaka daha donanımlısını alabiliyor olmak çok doğal hakkımız.
    Ama çok da donanım fakiri değil araçlarımız mesela bomboş ve hiçbir özelliği olmayan teneke jantlı VW Polo 40.000 Tl'ye satılıyor bu memlekette.

    Ama işçilik ve üretim tekniği olarak size katılamıyacağım. Megane 3'de rakiplerine göre bir fark olmadığını düşünüyorum. Ford'da örneğin ciddi derecedeboya hataları oluyor.
    Benim Ford Fiestamda boyada inanımlaz dalgalanmalar ve tozlar vardı. Bunu hatta Forda da şikayet olarak yazmıştım ve gelip incelediler. Cevap üretim kalite standartları içerisinde oldu.
    Size boyası dökülen yeni Fiestaları da hatırlatayım forumda birçok mağduru vardı mahkemeye veren.

    Bakın yeni Astra forumuna. 10 aracın 5 tanesi deli gibi su alıyor. Avukat Akın nickli arkadaşımız gelirse sorun kendisi anlatsın. Aracın elektronik arızaları bitmiyor.
    Şimdi bunlara göre ben megane nı hem gayet kaliteli hemde kronik sorunu olmayan bir araç olarak görüyorum. Beğendiğiniz CMAX araşların otomatikleri CVT
    olanlar çatır çatır şanzıman yedi. 18.000 lira gibi bir maliyeti var ve birsürü dava konusu oldu. Ford hatasını kabul ederek CVT şanzımanlı Focus ve Cmaxlara ömür
    boyu CVT şanzıman garantisi vardı. Sebep yüksek torka CVT şanzımanın dayanamaması ve tasarım hatası. Bunun gibi birçok şey sayabilirim size.

    Üretim kalitesi denince ben bunları konuşurum. Aracın kalite standartlarını sorgularım. Sağı solu elimde kalıyormu, boyası 2 senede soluyormu gibi.
    Lastik basınç göstergesi veya koltuk ısıtıcısının olmaması bir aracı malesef kalitesiz yapmaz. Donanımı düşük derseniz size sonuna kadar katılırım.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tek tip...

    Olay burda bitiyor zaten güzel dostum...Keşke araçların hepsi tek tip olsa...Bak ne güzel Citroen Bol donanımlı aracı getiriyor uygun fiyata,işçilik kalitesi besbelli,Opel Astra desen en fulll 51.000 Tl ye alıyosun donanım da yok yok,işçiliği de güzel,Yeni gelecek Ford'ta bir karar aldı dünya da Tek tip Ford Focus,işçilik desen besbelli ( Yeni C-max ı inceleyen bilirler,yeni focusun aynısı )

    Eee yurdumun malı Megane,sende koy donanımlarını,koltuk ısıtmalarını,lastik basıç sensörlerini,full deri koltuklarını,cam tavanını,en azından işçiliğin avrupa ülkelerinde ki gibi aynısı olsun...Millet hemen hemen aynı fiyatlara ne donanımlar sunarken sen bari geri kalma değil mi?



    Bu mesajda adım geçtiği için cevap verme ve açıklamada bulunma ihtiyacı hissettim.
    Şöyle ki, bir arkadaş yazmış astra 51.000 tl full donanım işçilik şöyle iyi böyle iyi....... Hani davulun sesi uzaktan kulağa hoş gelir diye bir söz var ya hahh işte buraya cuk diye oturdu :)
    o full dediğiniz astranın her bir donanımının arıza yapmak için "eli tetikte beklediği" yağmurlu havalarda torpido altı arka stop lambası vs yerlerden çoğu aracın su aldığını, aracın her biryerinde cızırtı tıkırtı takurtu geldiğini, servislerin bu sorunlara bir çözüm bulamadığını aracı alan hemen hemen herkesin aracın orasını burasını garantiden değiştirdiği..... biliyormuydunuz.......???????

    Kendimden örnek vereyim;
    1. Aracı aldım ilk hafta ön konsolun sağ tarafı kabardı, garantiden konsol değişti.
    2. Aracım camını sildim, keşke silmeseydim :) silgeçler berbat ötesiydi garantiden değişti.
    3. Bir kaç hafta sonra camlar ses yapmaya başladı servise gittim fitillere mum akmış, garantiden fitiller temizlendi.
    4. Debriyaj teli ses yapması ( ki bu sorun kroniktir) için araç 4 defa servise gitti her defasında 1 gün serviste yattı ve ses arada sırada da olsa hala geliyor.
    5. Garantiden fren müşürü ve debriyaj müşürü değişti (bu yukarıdaki debriyajın ses yapması olyından farklı) cruse controlün çalışmaması ve fren lambalarının titremesi ile ilgili.
    6. Garantiden aracın fan yazılımı güncellendi.
    7. Arka tavan stop lambası yağmurda su aldı, garantiden stop lambası değişti.
    8. vs vs vs vs

    Bu arızaların ve bunların dışında bende ortaya çıkmayan başkaca arızalar hemen hemen tüm arkadaşlarda zaman içinde ortaya çıkıyor.

    Demem o ki ; hiç bir araca dışardan bakıp ta şu donanım var o var bu var.. işçiliği iyi şeklinde düşüncelere kapılmayın. Bundan önceki aracım benzinli megane 2 di samimi söylüyorum onda bu kadar problem çıkmamıştı, ve renaultun müşteri hizmetleri ve yetkili servisleri opelden çok daha iyi....

    "time to think again"




    Size özellikle son cümlenizde sonuna kadar katılıyorum.

    Burda herkes bilir zaten benim aracım 2010 model megane 3

    Babamada 2010'un aralık ayında yani 3 ay önce opel astra 1.3 cdti easytronic aldık.Aracı aldığımız ilk gün hatta ilk 20dk içinde stoplar'ın içine su doldu ve buhar yaptı ayrıca aynı durum farlardada oluştu.

    Servise aracı ben götürdüm ilk götürdüğümde kontrol ettik bişey yok dediler(!)Stoplarda buhu ve su var farlarda gözükmüyor buhudan.Bir daha olursa fotoğrafını çekin getirin tekrar götürdüm fotoğrafı çekip bu sefer stopları değiştirmeyi kabul ettikler onay bekledik garantiden yaklaşık 8-9 gün sürdü bu olay ama farları değiştirmediler halan bugu yapıyor ne zaman yağmur yagsa hava soguk olsa.Stoplara gelince onlarda bugu yapıyor değişmesine rağmen.

    3-4 kere tek sorun yüzünden servise gitmek zorunda kaldım.

    Benim Renault'da farım değişti bir kez garantiden oda farda bi leke vardı sonradan oldu ama benim yaptığım bişey değildi ona rağmen 2 saat içinde far değişti geri verdiler.Renault'un servisine bayılıyorum anında hallediyorlar işlerini.Birde 2 gün içinde müşteri hizmetleri arıyor durumunu soruyor aracın.

    Opel adamı süründürüyor servisde lanet olsun opelin servisine o derece nefret ettirdiler beni.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 28 Şubat 2011; 13:09:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NaCReS

    vsoner,,,arkadaşım..neziroğlunda bakmış olduğun 1.5dci expression aracın neyini beğenmedim???içindeki neyi BERBAT geldi sana???yani dinamik ve privilage'lara göre bir kaç basit donanım eksikliğinden başka neyi berbat???ha!!!belki bilmiyorum ama,içi pis olabilir??temiz değildir.sürekli showroomda durduğu için.böyle araç hakkında sadece görsel olarak berbat şeklinde imada bulunmak benim mantığımla uyuşmuyor.ve bu şekilde söylemlerde bulunmamamız gerektiğini kanısındayım!!!!hani beğenmedim,hoşuma gitmedi desen anlayacam.ona kaldıkdan sonra bende,dinamik,yada privilage modellerinden hiç hoşlanmadım??ama böyle demem,benim kişisel tercihlerimle ilgilidir.o araçların hiçde berbat olduğu anlamını taşımaz.sonuç olarak,kabul etsekte,etmesekte,hepsi yani her donanımı MEGANE3 hb dci.var mı daha ötesi???? herkese kazasız,belasız sürüşler...


    içi benim arabama göre çok basit geldi.. berbat kelimesi sana ağır geldiyse düzelteyim, basit ve kalitesiz buldum.. parasını haketmiyor bence.. Nacres-Sercan dostum eğer ankaradaysan bir hafta sonu buluşalım. arabaları yan yana getirelim sen ikisine de bak, kendi gözlerinle gör..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-75E81FD3D -- 28 Şubat 2011; 13:33:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vsoner

    quote:

    Orijinalden alıntı: NaCReS

    vsoner,,,arkadaşım..neziroğlunda bakmış olduğun 1.5dci expression aracın neyini beğenmedim???içindeki neyi BERBAT geldi sana???yani dinamik ve privilage'lara göre bir kaç basit donanım eksikliğinden başka neyi berbat???ha!!!belki bilmiyorum ama,içi pis olabilir??temiz değildir.sürekli showroomda durduğu için.böyle araç hakkında sadece görsel olarak berbat şeklinde imada bulunmak benim mantığımla uyuşmuyor.ve bu şekilde söylemlerde bulunmamamız gerektiğini kanısındayım!!!!hani beğenmedim,hoşuma gitmedi desen anlayacam.ona kaldıkdan sonra bende,dinamik,yada privilage modellerinden hiç hoşlanmadım??ama böyle demem,benim kişisel tercihlerimle ilgilidir.o araçların hiçde berbat olduğu anlamını taşımaz.sonuç olarak,kabul etsekte,etmesekte,hepsi yani her donanımı MEGANE3 hb dci.var mı daha ötesi???? herkese kazasız,belasız sürüşler...


    içi benim arabama göre çok basit geldi.. berbat kelimesi sana ağır geldiyse düzelteyim, basit ve kalitesiz buldum.. parasını haketmiyor bence.. Nacres-Sercan dostum eğer ankaradaysan bir hafta sonu buluşalım. arabaları yan yana getirelim sen ikisine de bak, kendi gözlerinle gör..


    Expression benimde son tercihim olurdu.Çünkü bir çok noktada malzemeden çalışmılar.Kapı plastikleri malum expression'da yumuşak kaplama hiç bir kapıda yok.Yanlış hatırlamıyorsam kapı tutma yerleri iç mekanda dynamic vs gibi değil o kollar yok.Deri olmayan direksiyon,vites,Farklı kumaş koltukları.Expression alınmasını açıkcası ben tavsiye etmiyorum onun yerine 1-2 milyar bütçeyi zorlayıp dynamic almak lazım derim ek paketsiz olsun ama dynamic olsun.




  • Yerli ithal durumuyla ilgili birkaç şeyde ben söyleyeyim. Benim aracım HB 1.4T İmpressör. Nisan 2010 da aldım. 13bin km civarındayım. Malum araç ithal ve oldukça dolu. Geçen hafta kardeşime Dynamic 105bg DCİ aldık. Paketsiz, düz vites.

    İki aracı karşılaştırdığımda

    -Yolda giderken sürüş kalitesi, konfor, sessizlik konusunda fark yok.
    -Bendeki 17 jantın çok önemli hissedilebilir farkı yok. Konfor ve yol tutuş olarak.
    - Aksessuar konusu malum zaten. Herkes bildiği için saymayacağım. Ama kartlı giriş çıkışı beğendim. Bende camlar kumandadan kapanıyor. Ama eller serbest giriş yok. Güzel bir özellikmiş.
    -Ön konsol cam yanındaki havaandırmaları beğenmedim. Bende hareket etmeyen, yan cama yönelik kısım konsolun içinde, yerlide bu kısım ve altındaki açılır kapanır hareketli kısım kalitesiz plastik bir çerçeve içinde.
    -Direksiyon arkasındaki kollar yerlide ele uzak yerleştirilmiş. Parmağınızı uzatıp sinyale erişmek zor oluyor. Kardeşimde ilk kez megane kullanmasına rağmen aynı şeyden şikayet etti. Ayrıca silecek kolu kullanımı, arka silecek açılması vs farklı ve aynen soldaki gibi uzak.
    -İthal boş vitesde düğmeye basınca çalışıyor. Dynamic de frene basmak gerekiyor.
    -Yerlide kaput amortisörlü imiş bilmiyordum.
    -Derili koltuk ve kapılar daha iyi bence. Kirlenmeye daha dayanıklı geldi. Genel görünüş pek önemli değil bence ama koltuk arkası ve kol dayama bende kumaş, kirlenmesi kolay oluyor.

    Dizel-turbo benzinli farkı olarak
    -Dizel 1-2 vites arası dediğiniz gibi zaman zaman bayılıyor. Benzinli bu konuda daha töleranslı.
    -Benzinlide 6. vitesde 57-60km süratle gidebiliyorum, dizelde sanırım 80km yi geçmeden 6. vitese atmamak gerekiyor.
    -Dizel 3500 devirden sonra pek hızlanmıyor daha çok bağırıyor. Ancak genel çekişi ve gidişi gayet güzel. Ama sakin ve parmak ucuyla (ayak) kullanmak gerekli sanırım. Zaten spor kullanıma fazla müsade etmiyor. (dizel devirlensede ivmesini kaybediyor)
    -Araç 350km de ortalama 7.6 gösteriyor. (Sakin ve dikkatli kullanımla, biraz dizel acemiliğide var)
    -Benzinli şehiriçi akşam sabah iş trafiğinde 9.1lt.

    Farkettiklerim, aklımda kalanlar bunlar.

    Herkese kazasız belasız sürüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: afrasyab77

    bakın renaultun yurtdışı sitelerindeki donanımlara dudak uçuklatacak cinsten ha neymiş maliyetli oluyormuş SANANE .....


    Haklısın hocam.. benimde anlatmak istediğim bu... Megane 2 türkiyeye verilirken normal kartlı çalıştırma sistemi , Elin yabancısına buradan gönderirken Keyless-go olarak gönderir benim Renault-Mais hazretlerim...

    Ulan zaten benzinin en pahalısı bizde , aracın en pahalısı , araç vergisinin en kazığı bizde ... Bari siz yapmayın diyin ki benim vatandaşıma bi şeyler kıprmadan satayım ürünümü...

    Maliyet Maliyet.. Yemişim maliyetini.. gören de zannedecek ki kaşıkçı elması koyacaklar sanki direksiyon göbeğinin üzerine....!!!

    Bu topicde fırtınalar kopan Gündüz Farı mevzusu mesela... Ulan niye koymazsın yerliye bunu , nedir yani maliyeti ??? Far grubu aynı zaten , hatta far yeri bile var içinde... sadece kablo çekeceksin , bi iki tane de sigorta koyacaksın.. Bunun maliyeti ne olur , araç başına ne kadar olur hadi çıkıp söylesinler...
    bu çalışma araç başına maksimum 100 TL maliyet getirir , ama ondan bile kaçınıyorlar.. İthal gelen de var , yerlide yok... Ulan demeleri lazım ki Türk milletine hem ithalde olan donanımları hemde yerlideki donanımları birleştirip satayım yazık adamlar zaten her türlü kazık yiyorlar benzinden vergiden diye düşüneceğine , hala ordan burdan kırpma peşinde millet...

    Aynı şey Hyundai de de geçerli.. Baz model Getz te fasılalı sileceği kaldırmış adam yaaa düşünebiliyormusunuz.. Bundan 20 sene önce reno 9 da vardı babamın fasılalı silecek , 2010 model getz aldı arkadaş koymamışlar maliyetten kırpmak için...

    Ama bizim türk milletine müstehaktır... Adamların önünde bir secdeye yatmadığımız kalıyor, hala tüccar mantığı bizim millette , ikinci eli iyi aman yerli olsun.. Arkadaş aldığın şey otomobil , tüccar değilsen niye düşüneyim ki ben aracımın ikinci elini... ??? Minimum kullanırım 5 sene ... ondan sonrada yeni araç alacağım zaman girerim takasa olur biter...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: euzun72
    1-Direksiyon arkasındaki kollar yerlide ele uzak yerleştirilmiş. Parmağınızı uzatıp sinyale erişmek zor oluyor. Kardeşimde ilk kez megane kullanmasına rağmen aynı şeyden şikayet etti. Ayrıca silecek kolu kullanımı, arka silecek açılması vs farklı ve aynen soldaki gibi uzak.
    2-İthal boş vitesde düğmeye basınca çalışıyor. Dynamic de frene basmak gerekiyor.
    3-Yerlide kaput amortisörlü imiş bilmiyordum.


    1- yerlideki sinyal ve silecek kolu gereksiz şekilde uzun ve çirkin, ithaldekiler daha kibar ve kısa..
    2- ithalde de frene basmadan çalışmıyor..
    3- ithalde de kaput amortisörlü..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vsoner


    quote:

    Orijinalden alıntı: euzun72
    1-Direksiyon arkasındaki kollar yerlide ele uzak yerleştirilmiş. Parmağınızı uzatıp sinyale erişmek zor oluyor. Kardeşimde ilk kez megane kullanmasına rağmen aynı şeyden şikayet etti. Ayrıca silecek kolu kullanımı, arka silecek açılması vs farklı ve aynen soldaki gibi uzak.
    2-İthal boş vitesde düğmeye basınca çalışıyor. Dynamic de frene basmak gerekiyor.
    3-Yerlide kaput amortisörlü imiş bilmiyordum.


    1- yerlideki sinyal ve silecek kolu gereksiz şekilde uzun ve çirkin, ithaldekiler daha kibar ve kısa..
    2- ithalde de frene basmadan çalışmıyor..
    3- ithalde de kaput amortisörlü..


    1- Ayrıca ithalde ele daha yakın ve ergonomik
    2- Benimki boş viteste düğmeye basınca çalışıyor. Debriyaj ve frene gerek yok. Vitesde ise haliyle debriyaja basmak gerekiyor. Zaten vitesde düğmeye basınca, ekranda debriyaja basın yazısı çıkıyor.Frenle bağlantılı bir durum yok.
    3- İthal amortisörlü, yerlilerde manuel eski tip kollu sanıyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: vsoner

    quote:

    Orijinalden alıntı: NaCReS

    vsoner,,,arkadaşım..neziroğlunda bakmış olduğun 1.5dci expression aracın neyini beğenmedim???içindeki neyi BERBAT geldi sana???yani dinamik ve privilage'lara göre bir kaç basit donanım eksikliğinden başka neyi berbat???ha!!!belki bilmiyorum ama,içi pis olabilir??temiz değildir.sürekli showroomda durduğu için.böyle araç hakkında sadece görsel olarak berbat şeklinde imada bulunmak benim mantığımla uyuşmuyor.ve bu şekilde söylemlerde bulunmamamız gerektiğini kanısındayım!!!!hani beğenmedim,hoşuma gitmedi desen anlayacam.ona kaldıkdan sonra bende,dinamik,yada privilage modellerinden hiç hoşlanmadım??ama böyle demem,benim kişisel tercihlerimle ilgilidir.o araçların hiçde berbat olduğu anlamını taşımaz.sonuç olarak,kabul etsekte,etmesekte,hepsi yani her donanımı MEGANE3 hb dci.var mı daha ötesi???? herkese kazasız,belasız sürüşler...


    içi benim arabama göre çok basit geldi.. berbat kelimesi sana ağır geldiyse düzelteyim, basit ve kalitesiz buldum.. parasını haketmiyor bence.. Nacres-Sercan dostum eğer ankaradaysan bir hafta sonu buluşalım. arabaları yan yana getirelim sen ikisine de bak, kendi gözlerinle gör..


    Expression benimde son tercihim olurdu.Çünkü bir çok noktada malzemeden çalışmılar.Kapı plastikleri malum expression'da yumuşak kaplama hiç bir kapıda yok.Yanlış hatırlamıyorsam kapı tutma yerleri iç mekanda dynamic vs gibi değil o kollar yok.Deri olmayan direksiyon,vites,Farklı kumaş koltukları.Expression alınmasını açıkcası ben tavsiye etmiyorum onun yerine 1-2 milyar bütçeyi zorlayıp dynamic almak lazım derim ek paketsiz olsun ama dynamic olsun.


    Yerli ihtal mevzusu bitmeden, birde şimdi donanım muhabbetimi başladı? E pes yani arkadaşlar nelere takılıyorsunuz?

    Bence konu ile ilgili olarak malzemeden çalmak yanlış bir terim; Donanıma göre farklılıklar var olay bu... Herkesin araçtan beklentileri farklıdır:) Expression benim için yeterlidir, sizin için değildir. Örneğin Aracı uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için Deri direksiyon simidi, vites topuzu v.s olmaması benim için daha iyi?(Ne kadar kaliteli de olsa zamanla renk atacak, soyulacak v.s.) Lütfen bu cümleden Expression daha iyidir v.s. çıkarımlarında bulunmayalım Arada ki fiyat farkı da az buz değil 3500 TL...

    Sonuç olarak herkes kesesine ve zevkine uygun tercihlerde bulunmuş. Daha faydalı paylaşımlarda bulunalım bence,

    Mesela Dün teybin yeni bir özelliğini fark ettim. Daha önce yazıldı mı bilmiyorum ama MW ve LW bandları menüden kapatabiliyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    "Kalitemiz o kadar yükseldi ki Fluence'ın Avrupa pazarlarında da başarılı olacağından eminiz.

    Kalite o kadar yükseldi ki direksiyon bile soyuluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: vsoner

    quote:

    Orijinalden alıntı: NaCReS

    vsoner,,,arkadaşım..neziroğlunda bakmış olduğun 1.5dci expression aracın neyini beğenmedim???içindeki neyi BERBAT geldi sana???yani dinamik ve privilage'lara göre bir kaç basit donanım eksikliğinden başka neyi berbat???ha!!!belki bilmiyorum ama,içi pis olabilir??temiz değildir.sürekli showroomda durduğu için.böyle araç hakkında sadece görsel olarak berbat şeklinde imada bulunmak benim mantığımla uyuşmuyor.ve bu şekilde söylemlerde bulunmamamız gerektiğini kanısındayım!!!!hani beğenmedim,hoşuma gitmedi desen anlayacam.ona kaldıkdan sonra bende,dinamik,yada privilage modellerinden hiç hoşlanmadım??ama böyle demem,benim kişisel tercihlerimle ilgilidir.o araçların hiçde berbat olduğu anlamını taşımaz.sonuç olarak,kabul etsekte,etmesekte,hepsi yani her donanımı MEGANE3 hb dci.var mı daha ötesi???? herkese kazasız,belasız sürüşler...


    içi benim arabama göre çok basit geldi.. berbat kelimesi sana ağır geldiyse düzelteyim, basit ve kalitesiz buldum.. parasını haketmiyor bence.. Nacres-Sercan dostum eğer ankaradaysan bir hafta sonu buluşalım. arabaları yan yana getirelim sen ikisine de bak, kendi gözlerinle gör..


    Expression benimde son tercihim olurdu.Çünkü bir çok noktada malzemeden çalışmılar.Kapı plastikleri malum expression'da yumuşak kaplama hiç bir kapıda yok.Yanlış hatırlamıyorsam kapı tutma yerleri iç mekanda dynamic vs gibi değil o kollar yok.Deri olmayan direksiyon,vites,Farklı kumaş koltukları.Expression alınmasını açıkcası ben tavsiye etmiyorum onun yerine 1-2 milyar bütçeyi zorlayıp dynamic almak lazım derim ek paketsiz olsun ama dynamic olsun.


    Yerli ihtal mevzusu bitmeden, birde şimdi donanım muhabbetimi başladı? E pes yani arkadaşlar nelere takılıyorsunuz?

    Bence konu ile ilgili olarak malzemeden çalmak yanlış bir terim; Donanıma göre farklılıklar var olay bu... Herkesin araçtan beklentileri farklıdır:) Expression benim için yeterlidir, sizin için değildir. Örneğin Aracı uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm için Deri direksiyon simidi, vites topuzu v.s olmaması benim için daha iyi?(Ne kadar kaliteli de olsa zamanla renk atacak, soyulacak v.s.) Lütfen bu cümleden Expression daha iyidir v.s. çıkarımlarında bulunmayalım Arada ki fiyat farkı da az buz değil 3500 TL...

    Sonuç olarak herkes kesesine ve zevkine uygun tercihlerde bulunmuş. Daha faydalı paylaşımlarda bulunalım bence,

    Mesela Dün teybin yeni bir özelliğini fark ettim. Daha önce yazıldı mı bilmiyorum ama MW ve LW bandları menüden kapatabiliyorsunuz.





    Kişiye göre yetebilir fakat benim bakış açıma görede aradaki 3500 tl'ye fazlasıyla değcek farklar var arada.

    Tartışma yaratma amaçlı söylemiyorum fakat ciddi anlamda fark ediyor expression ile bir üst donanım.Expression'a kötü demiyorum ben tercih etmem ve bir arkadaşım almaya kalkışsa bir üst donanımı almasını söylerim.

    Benim araçda eğer araç vitesde değilse Frene basın çıkıyor.Bazı arkadaşlar frenle alakası yok demiş ama benim araçda durum böyle.



    quote:

    Orijinalden alıntı: Performance.


    quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    "Kalitemiz o kadar yükseldi ki Fluence'ın Avrupa pazarlarında da başarılı olacağından eminiz.

    Kalite o kadar yükseldi ki direksiyon bile soyuluyor



    Direksiyon soyulması kaliteyle ilgili değil hocam.

    Eliniz çok terleyen bir yapıya sahipse doğal olarak deri kendini atmaya başlar bunda anormal bişey yok hangi marka aracı alırsanız alın durum budur.

    Aynı araca sahip farklı kişilerde bu durum rahatlıkla gözlemlenebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 28 Şubat 2011; 15:34:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Eliniz çok terleyen bir yapıya sahipse doğal olarak deri kendini atmaya başlar bunda anormal bişey yok hangi marka aracı alırsanız alın durum budur.


    el terlemesi çok kötü ya.. bende yok ama bu hastalıktan muzdarip kişilerle tokalaşmayı hiç sevmiim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-75E81FD3D -- 28 Şubat 2011; 15:51:32 >
  • 
Sayfa: önceki 797798799800801
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.