Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1964. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.608
Cevap
155
Favori
3.256.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19621963196419651966
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar içinizde hem megane 2 hem de megane 3 kullanmış olan var mı? 1.5 dizel motor olanından.

    Kasa, ataklık, performans, konfor ve yakıt kıyaslaması yapar mısınız?
  • mavisever M kullanıcısına yanıt
    5 sene 1.5dci expressıon comfort paket megan 2 kullandım suan 4 yıldır aynı paket aynı motor megan 3 kullanıyorum hıc fark goremedım sadece kasa yapısından dolayı megan3 sankı daha ıyı yol tutuyor
  • mavisever M kullanıcısına yanıt
    2 yıl 1.5 dci 80 beygirlik Megane 2 Sedan kullandım. Uzun süredir 1.5 dci 110 beygirlik Megane 3 ST kullanıyorum. Beygir gücünden dolayı çok fark var, konforu pek hatırlamıyorum ama yol tutuş olarak Megane 3 daha iyi.
  • 1 yıl megane 2 110 hp, 1 yıl megane 3 110 hp kullandım. Meg 2 nin süspansiyonlari pamuktur. Meg 3 yol tutuş dengesi bariz daha iyidir hali ile darbe emis konforu 2 kadar iyi değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane II ve Megane III oldukça farklı yapıda araçlar.Bu konuda çok detaylı gözlemlerim oldu.Özet geçmek gerekirse, Megane II sürüş pozisyonu, ferahlığı, süspansiyon konforu , yalıtımıyla gerçekten konforlu bir otomobil. Megane III daha sert ve yalıtımı daha zayıf bir otomobil.Fakat yol tutuş ve sürüş hissi oldukça iyi. Ayrıca bir japon aracı kadar sorunsuz . Hatta abartmadan söylüyorum dizel motoruyla bile son nesil japonlardan daha sorunsuz olduğunu rahatlıkla iddia ederim.
    Dizel motor olarak Megane II genelde 80'lik olduğunu varsayarak yeterli performansta ve az yakan bir araç. Megane III ise 105-110 olduğunu varsayıyorum , bariz daha performanslı ve daha fazla yaktığını söyleyebilirim. Aynı güçteki dizel versiyonlar arasında ise pek fark olacağını düşünmüyorum.
  • Arkadaşlar; periyodik bakım ve trigel değişecek.2015 touch plus araç 30.000 de.(benzin)Bilgi birikimi , tecrübesi olan paylaşabilir mi).özel servis, yetkili servis vb.trigel 4 sene oldu ama km düşük beklesem mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazot filtreli bakım, triger ,ön balata 2650 civarı yetkili servis dizel araç için

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mdemir301 kullanıcısına yanıt
    ozelde yarı fıyat
  • scada kullanıcısına yanıt
    Doğrudur. Ama garanti bittikten sonra iyi niyet garantisinin devamı için gidiyorum. Garanti bittikten sonra bazı durumlarda ücretsiz veya cüzi bir miktara işlemleri yapıyorlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Triger değişimi sırasında bazı parçalar durumuna göre ekstradan değişebiliyor.Bende mesela euro 4 motor olduğu için krank kasnağıda değişmişti(300 lira fark atmıştı süpriz olarak:(.) Mesela bazen devir daim pompasını yetkili servisler değiştirmeyebiliyor.Çoğu kişi ise devir daim trigere bağlı olduğu için değişsin garanti olsun bir daha uğraşmayalım diyor. Hangi parçalar değişeceğine göre fiyat değişir o yüzden triger için standart fiyat çıkmaz. Bütçeyi ona göre ayarlamak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    1 yıl megane 2 110 hp, 1 yıl megane 3 110 hp kullandım. Meg 2 nin süspansiyonlari pamuktur. Meg 3 yol tutuş dengesi bariz daha iyidir hali ile darbe emis konforu 2 kadar iyi değildir.
    Peki ataklık ve yokuşta ivmelenme ve yakıt durumunu kıyaslar mısınız?
  • KEOPS_2 K kullanıcısına yanıt
    Eski mesajlarimda 2014 benzinli touch bakimi hakkinda bilgi vermistim.
    Hem ankara akbak hem de ozel servis triger icin 50 bin km erken oldugunu soyledi.
    Triger degisimini bir yada ikinci bakimda dusunecegim.
    Orijinal set alip kucuk bir iscilikle halledilebilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerestekeser K kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?fromMobile=yes&fromZero=yes&m=138291553

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisever

    Peki ataklık ve yokuşta ivmelenme ve yakıt durumunu kıyaslar mısınız?

    Alıntıları Göster
    Hemen hemen aynılar çok benzerler diyebilirim. Meg2 biraz daha hafif diye hatırlıyorum belki bu yüzden ufak bir atıklik farkı olabilir emin değilim. 110 dan sonra meg 2 nin içinde rahatsız edici ses vardı. Meg3 te yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KEOPS_2 K kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle 30.000 km de triger değiştirme. Aracım 2012 megane 3 extreme comfort ve 68.000 km de. Trigeri hala değiştirmedim. Ustam 80.000-90.000km de değiştirmemi önerdi, o zaman bile pırıl pırıl durduğunu söyledi.

    İtiraz eden arkadaşlar olacaktır ama yabancı kaynaklardan dci k9k motorun timing belt changing intervalllerini araştırabilirsiniz. 120.000 km diyen var, 160.000 km diyen var, 70.000 mil diyen var ama hiç biri 60.000 km veya 4 yıl demiyor. Renault un kendi pdf sinden bir örneğini ekliyorum. Ayrıca yağ değişiminin de 2 yıl 30.000 olduğunu göreceksiniz. ( dci için üretilmiş, Rn0720 spesifikasyonlu shell helix ultra professional ar-l 5/30 yağın üzerinde de aynı şekilde 30.000 km / 2 yıl yazıyor)

     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KEOPS_2 K kullanıcısına yanıt
    Aracınız benzinliymiş, dizel olduğunu düşünmüştüm. Yine de 30.000 km triger için çok erken. 50.000-60.000 km de, triger setini ve alternatör kayışınıhttps://www.renaulttoptancisi.com/ gibi orijinal renault parçası sattığından emin olduğunuz biyerlerden alıp, özel bir serviste değiştirebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 1.5 dizel megane 3 aracıma bakım yaptırıcam 110 bnde hangi yagı onerirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cicek_7 C kullanıcısına yanıt
    Hep Elf kullanırdım, en son "Shell Helix Ultra Pro AR-L 5W-30 Motor Yağı 5L" bunu kullandım, araca binen bir arkadaşım ( kendisinin de dci gt-line ı var) benzinliydi değil mi bu dedi? Şiddetle öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the engine

    Hep Elf kullanırdım, en son "Shell Helix Ultra Pro AR-L 5W-30 Motor Yağı 5L" bunu kullandım, araca binen bir arkadaşım ( kendisinin de dci gt-line ı var) benzinliydi değil mi bu dedi? Şiddetle öneririm.
    Merhaba,
    Benimde aracım dci gt line, bu zamana kadar yetkili serviste elf kullanılmış.
    Araştırma yaptım herkes en iyi yağ Motul diyor, pahalı olmasına rağmen aldım ancak maalesef motor sesi ile alakalı bir fark olmadı.
    Aracı aldığımdan beri motor sesi camlar açık iken çok yüksek geliyor, alışamadım bir türlü.
  • Arkadaslar 2013 1.5 disel 5 ileri aracımın bugun debriyaj setini değiştiricektim sıkıntı ıse 1. Ve 2. Viteslerde vites gecişlerinde zorlanma takılmaydı serwis calısanları bunun normal oldugunu solediler kronik bi sorunmus sizdede boylemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 19621963196419651966
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.