Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1862. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
39.627
Cevap
149
Favori
3.285.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18601861186218631864
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mertcan. kullanıcısına yanıt
    Bilgilerde yanlışlıklar var. İthal dediğiniz versiyon sadece 2009 ve 2010 da ilk etapta sınırlı sayıla geldi ve fransız üretimi değildi. Sonrasında gelen tüm Versiyonlar yerli üretim araçlardır. Mst ler hariç tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    bu araca USB girişi koymamaları büyük ayıp.
    böyle detay özelliklere benim gibi insanlar büyük önem veriyor.
    CD'ye şarkı yazma mı kaldı yahu!

    Peki expression modelinde bluetooth var mıdır? (en azından telefonla bağlayıp ordan müzik açabilir miyiz)
    bi de bluetooth varsa telefon görüşmesini araç içi hopörlerden yapabiliyor muyuz?
    Selamlar,

    Arkadaşlar 2012 Megane 1.5 dCi Privilege modelinde kumandadan camları kapatma özelliğini bulamadım.
    Kumandadaki kapı kilitleme tuşuna iki kez bastım olmadı.
    Kapı kilitleme tuşuna uzun bastım yine olmadı.
    Bu özelliği aktif etmek için özel bir şey mi yapıyoruz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    Selamlar,

    Arkadaşlar 2012 Megane 1.5 dCi Privilege modelinde kumandadan camları kapatma özelliğini bulamadım.
    Kumandadaki kapı kilitleme tuşuna iki kez bastım olmadı.
    Kapı kilitleme tuşuna uzun bastım yine olmadı.
    Bu özelliği aktif etmek için özel bir şey mi yapıyoruz?



    Benim 2012 EDC Privilege'te bu özellik mevcuttu. Kilit tuşuna art arda basmanız yeterli olacaktır. Birinci basıştan sonra fazla beklemeden hemen ikinciyi basmanız gerekir. Cam ve varsa açık olan sunroof otomatik kapanır.

    Bu şekilde camları kapatırsanız tekrar aracın yanınıza gittiğinizde kapılar otomatik olarak değil elinizdeki karttaki açma butonuna bastığınızda manuel olarak açılacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    Selamlar,

    Arkadaşlar 2012 Megane 1.5 dCi Privilege modelinde kumandadan camları kapatma özelliğini bulamadım.
    Kumandadaki kapı kilitleme tuşuna iki kez bastım olmadı.
    Kapı kilitleme tuşuna uzun bastım yine olmadı.
    Bu özelliği aktif etmek için özel bir şey mi yapıyoruz?



    Öncelikle f/p yüksek bir araç tercih ettiğin için seni tebrik ederim. İç görünüm ve oyuncaklar hiç bir şeydir. İşe yarayabilite ve konfor herşey. Bu araç C4ten kat kat konforlu bir araçtır.
    Aldığın araç büyük ihtimalle yerli üretim ve yerli üretimlerde çift basarak cam kapama özelliği yok sanırım. İthallerde var. Yalnız uğraşanlar oldu sanırım bu konu ile belki yardımcı olabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    Selamlar,

    Arkadaşlar 2012 Megane 1.5 dCi Privilege modelinde kumandadan camları kapatma özelliğini bulamadım.
    Kumandadaki kapı kilitleme tuşuna iki kez bastım olmadı.
    Kapı kilitleme tuşuna uzun bastım yine olmadı.
    Bu özelliği aktif etmek için özel bir şey mi yapıyoruz?



    Öncelikle f/p yüksek bir araç tercih ettiğin için seni tebrik ederim. İç görünüm ve oyuncaklar hiç bir şeydir. İşe yarayabilite ve konfor herşey. Bu araç C4ten kat kat konforlu bir araçtır.
    Aldığın araç büyük ihtimalle yerli üretim ve yerli üretimlerde çift basarak cam kapama özelliği yok sanırım. İthallerde var. Yalnız uğraşanlar oldu sanırım bu konu ile belki yardımcı olabilirler.

    Hocam benim yerli üretim 2012 Privilege EDC'de mevcuttu. Acaba Privilege donanımında kendi içinde manuel ve EDC olarak ayrım yapıldıysa bilemiyorum.




  • basarank kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam.
    C4 ile Megane arasında çok detaylı araştırmalar yaptım. çok kişiye danıştım.
    benim tercihim Megane oldu. (2012 Megane 1.5 dCi Privilege)
    araç tahminimce yerli üretim (çünkü yedek lastiği bagajda değil, arabanın altında takılı)
    eğer yerli üretimde otomatik cam kapama yoksa uğraşmayacağım. o kadar da elzem bir konu değil.

    arabayı 2 gündür kullanıyorum. çok beğendim. yardımcı olan herkese teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    Selamlar,

    Arkadaşlar 2012 Megane 1.5 dCi Privilege modelinde kumandadan camları kapatma özelliğini bulamadım.
    Kumandadaki kapı kilitleme tuşuna iki kez bastım olmadı.
    Kapı kilitleme tuşuna uzun bastım yine olmadı.
    Bu özelliği aktif etmek için özel bir şey mi yapıyoruz?



    Öncelikle f/p yüksek bir araç tercih ettiğin için seni tebrik ederim. İç görünüm ve oyuncaklar hiç bir şeydir. İşe yarayabilite ve konfor herşey. Bu araç C4ten kat kat konforlu bir araçtır.
    Aldığın araç büyük ihtimalle yerli üretim ve yerli üretimlerde çift basarak cam kapama özelliği yok sanırım. İthallerde var. Yalnız uğraşanlar oldu sanırım bu konu ile belki yardımcı olabilirler.

    Hocam benim yerli üretim 2012 Privilege EDC'de mevcuttu. Acaba Privilege donanımında kendi içinde manuel ve EDC olarak ayrım yapıldıysa bilemiyorum.

    ilginç evet genellikle yerlilerde bu özellik olmuyordu sizde olması ilginç. Megan terzi usulu araba mı üretiyor acaba kiye göre özellik koyalım :) Bi standart tutmadılar gitti.




  • celebic kullanıcısına yanıt
    hocam benim araba da otomatik vites (otomatik vitesler EDC ise benimki de EDC'dir)
    sizde olup bende olmaması baya garipmiş.
    acaba siz özel bir ayarı aktif etmiş olabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    Selamlar,

    Arkadaşlar 2012 Megane 1.5 dCi Privilege modelinde kumandadan camları kapatma özelliğini bulamadım.
    Kumandadaki kapı kilitleme tuşuna iki kez bastım olmadı.
    Kapı kilitleme tuşuna uzun bastım yine olmadı.
    Bu özelliği aktif etmek için özel bir şey mi yapıyoruz?



    Öncelikle f/p yüksek bir araç tercih ettiğin için seni tebrik ederim. İç görünüm ve oyuncaklar hiç bir şeydir. İşe yarayabilite ve konfor herşey. Bu araç C4ten kat kat konforlu bir araçtır.
    Aldığın araç büyük ihtimalle yerli üretim ve yerli üretimlerde çift basarak cam kapama özelliği yok sanırım. İthallerde var. Yalnız uğraşanlar oldu sanırım bu konu ile belki yardımcı olabilirler.

    Hocam benim yerli üretim 2012 Privilege EDC'de mevcuttu. Acaba Privilege donanımında kendi içinde manuel ve EDC olarak ayrım yapıldıysa bilemiyorum.

    ilginç evet genellikle yerlilerde bu özellik olmuyordu sizde olması ilginç. Megan terzi usulu araba mı üretiyor acaba kiye göre özellik koyalım :) Bi standart tutmadılar gitti.

    Alıntıları Göster
    Renault bu konularda zaten mimli bir üretici. Mevcut donanımlar bir yıldan bir yıla tutmuyor. Ancak bu konuda @r00tsecurity ile aynı model, aynı donanım araçlara sahibiz. Benimkinde olup @r00tsecurity'nin aracında olmaması çok garip.

    Belki servis bu özelliği aktif ediyor olabilir mi bilmiyorum? Ben aldığımda böyleydi. Yinede servise danışmakta fayda var. Güzel bir uygulamaydı; özellikle yazın çok işime yarıyordu. Cam ve tavanı tek tuşla kapatabiliyodum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Renault bu konularda zaten mimli bir üretici. Mevcut donanımlar bir yıldan bir yıla tutmuyor. Ancak bu konuda @r00tsecurity ile aynı model, aynı donanım araçlara sahibiz. Benimkinde olup @r00tsecurity'nin aracında olmaması çok garip.

    Belki servis bu özelliği aktif ediyor olabilir mi bilmiyorum? Ben aldığımda böyleydi. Yinede servise danışmakta fayda var. Güzel bir uygulamaydı; özellikle yazın çok işime yarıyordu. Cam ve tavanı tek tuşla kapatabiliyodum.
    Başınız ağrısa yerli üretimden bileceksiniz he

    Kumandadan cam kapama olayı sadece 2011 modellerde yok. Öncekil ve sonrakilerde olması lazım. Sizde çalışmıyorsa servise bi uğrayıverin bir sorun varsa hallederler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.A.L

    Gençler ben bir şey daha sormak istiyorum. Aracıma cam filmi kaplatmak istiyorum, renault servisine sordum 750 tl den 700 tlye düştü fiyat çektiler. Balçova kipada oto yıkama servisi 3m cam filmi çekiyormuş 450 tl dedi. Gaziemirde ziebart var bi ara gidip sorucam, niyetim 20 haziranda filan çektirmek. Ne dersiniz var mı tavsiyesi olan?

    Selamlar,

    Cam filmi için kesinlikle LLumar öneririm. Açık renk olsun polisle uğraşmayayım derseniz ATR 50, yok biraz koyu olsun güneşin etkisini tam azaltsın derseniz ATR 35 uygundur.
    Istanbul'da ön cam hariç 5 cam için 300 - 350TL istiyorlar.
    Aracınızın rengini bilmiyorum ancak bir önceki beyaz aracımda ATR35'in duruşu şu şekilde:
    https://store.donanimhaber.com/43/71/67/4371675AFB8E2F3F0343481FCC8C0F28.JPG



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nztekin -- 6 Haziran 2015; 0:34:50 >




  • Sco06 S kullanıcısına yanıt
    valla bende yeni aldım beniçok fazla rahatsız etmedi açıkcası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tayfun73

    Başınız ağrısa yerli üretimden bileceksiniz he

    Kumandadan cam kapama olayı sadece 2011 modellerde yok. Öncekil ve sonrakilerde olması lazım. Sizde çalışmıyorsa servise bi uğrayıverin bir sorun varsa hallederler.

    2,5 yıl kullandığım yerli üretim Megane'dan hiç bir şikayetim olmadı. Tıkırtı dahi yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    Selamlar,

    Arkadaşlar 2012 Megane 1.5 dCi Privilege modelinde kumandadan camları kapatma özelliğini bulamadım.
    Kumandadaki kapı kilitleme tuşuna iki kez bastım olmadı.
    Kapı kilitleme tuşuna uzun bastım yine olmadı.
    Bu özelliği aktif etmek için özel bir şey mi yapıyoruz?



    Öncelikle f/p yüksek bir araç tercih ettiğin için seni tebrik ederim. İç görünüm ve oyuncaklar hiç bir şeydir. İşe yarayabilite ve konfor herşey. Bu araç C4ten kat kat konforlu bir araçtır.
    Aldığın araç büyük ihtimalle yerli üretim ve yerli üretimlerde çift basarak cam kapama özelliği yok sanırım. İthallerde var. Yalnız uğraşanlar oldu sanırım bu konu ile belki yardımcı olabilirler.

    C4 ten daha iyi olan özellikleri nelerdir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • hemide kamanlı H kullanıcısına yanıt
    Yakın zamanda bir başka başlıkta yazdığım metni sorunuza cevaben aynen kopyalıyorum..

    Meganın donanım seviyelerine akıl sır ermiyor zaten. Hangi yıl hangi seviyede hangi özellikler var diye katagorize etmek bile zor. Megan alacak adamın konuya iyi çalışmış olması gerekli aksi halde şark kurnazının biri ketepereye getirir benden söylemesi:)
    Konuya dönecek olursak fotodaki arac 2013 icon+beyond pakettir. sahibinden de bile 1-2 beyond packlı (ötesi yok paket :)) ilan vardı ve o dönem ve paraya ihtiyacım olduğundan üzülerek 5 ay önce 57 ye satmıştım. Binen herkes aracı çok beğeniyordu. Meganın içi boş falan değil siz paradan haber verin.

    C4 ü de 1 yıl kullanmıştım 2012 mcp 1,6 e hdi olanını. Meganın C4 e göre en belirgin artıları şanzıman, Yalıtım ve Süspansiyondur.
    MCP den sonra edc müthiş bir konfor sundu diyebilirim. MCP nin vites geçişi, kararsız kalma 1-2 kafa karışıklığı gibi durumları dışında 1. viteste gaz kesme hafif gazla yürüme, hoplayıp zıplama efektleri vardı. Alışınca rerörerööö öyle birşey yok lunaparktamıyız. Artıysa artı, eksiyse eksi neyse o. :)
    Yalıtıma geçmeden önce yalıtım konusunda ihtisas yaptığımı belirteyim iddialı arkadaşlar varsa piste alabiliriz.

    Yalıtımları 3 başlık altında inceliyoruz:
    1. Yol Lastik Sesi: İki araçta pürüzsüz asfaltta sessizler hemen hemen tüm yeni araçlarda olduğu gibi. Ne zaman hafif pürüzlü yada dişli asfalta giriyorsunuz o zaman takke düşüyor. C4 ün içindeki uğultu Focus2 yi aratmıyor. Genel itibari ile Megane yol sesini izole etmede daha başarılı
    2. Rüzgar Sesi: İki araçta da 120-130 Civarında rüzgar sesi diğer sesleri bastırmaya başlıyor. Benzer seviyedeler diyebiliriz.
    3. Motor Sesi: Meganda kabin içine yansıyan motor gürültüsü ciddi oranda az. Bunun en büyük sebebi kapıda 3 şerit fitil bulunduran ve izolasyon malzemesine acımayan bir araç oluşu.

    Süspansiyonlara gelirsek. 2011 meganlara kadar yumuşak olan süspansiyon 2012 ve sonrası gazlı amortisörlerle sertleştirildi. Yol tutuş dengesi artırıldı darbe emiş azaltıldı fakat yine de C4 ün süspansiyonlarından daha sessiz ve konforlu çalışıyordu ki benim kullandığım C4 16'', meg 17'' jantlı olduğu halde. Birde C4 ün arka süspansiyonları varki dillere pelesenk olmuş durumda :) Yani arka koltukta yolculuk yapmak bir işkence hele uzun yolda. Arka koltukların pozisyonlarının iyi olmadığını düşünüyorum.

    C4 ün iyi olduğu yönler yok mu elbet var. Daha torklu motor sayesinde daha biraz daha keyifli bir ivmelenme yaşamak mümkün, gaza doğru zamanda yüklenmek suretiyle tabii. Tüketimleri aynı seviyede sayılır. C4'ün yüksek oturma pozisyonu ve daha geniş ön görüş açısı kimileri için tercih sebebi olabiliyor. Kimileri de basık yere yakın aracı ve düşük oturma pozisyonu seviyor. Zevk meselesi.. İkisine de alışabilir hatta keyif alabilirsiniz.
    Eyyorlamam bu kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Yakın zamanda bir başka başlıkta yazdığım metni sorunuza cevaben aynen kopyalıyorum..

    Meganın donanım seviyelerine akıl sır ermiyor zaten. Hangi yıl hangi seviyede hangi özellikler var diye katagorize etmek bile zor. Megan alacak adamın konuya iyi çalışmış olması gerekli aksi halde şark kurnazının biri ketepereye getirir benden söylemesi:)
    Konuya dönecek olursak fotodaki arac 2013 icon+beyond pakettir. sahibinden de bile 1-2 beyond packlı (ötesi yok paket :)) ilan vardı ve o dönem ve paraya ihtiyacım olduğundan üzülerek 5 ay önce 57 ye satmıştım. Binen herkes aracı çok beğeniyordu. Meganın içi boş falan değil siz paradan haber verin.

    C4 ü de 1 yıl kullanmıştım 2012 mcp 1,6 e hdi olanını. Meganın C4 e göre en belirgin artıları şanzıman, Yalıtım ve Süspansiyondur.
    MCP den sonra edc müthiş bir konfor sundu diyebilirim. MCP nin vites geçişi, kararsız kalma 1-2 kafa karışıklığı gibi durumları dışında 1. viteste gaz kesme hafif gazla yürüme, hoplayıp zıplama efektleri vardı. Alışınca rerörerööö öyle birşey yok lunaparktamıyız. Artıysa artı, eksiyse eksi neyse o. :)
    Yalıtıma geçmeden önce yalıtım konusunda ihtisas yaptığımı belirteyim iddialı arkadaşlar varsa piste alabiliriz.

    Yalıtımları 3 başlık altında inceliyoruz:
    1. Yol Lastik Sesi: İki araçta pürüzsüz asfaltta sessizler hemen hemen tüm yeni araçlarda olduğu gibi. Ne zaman hafif pürüzlü yada dişli asfalta giriyorsunuz o zaman takke düşüyor. C4 ün içindeki uğultu Focus2 yi aratmıyor. Genel itibari ile Megane yol sesini izole etmede daha başarılı
    2. Rüzgar Sesi: İki araçta da 120-130 Civarında rüzgar sesi diğer sesleri bastırmaya başlıyor. Benzer seviyedeler diyebiliriz.
    3. Motor Sesi: Meganda kabin içine yansıyan motor gürültüsü ciddi oranda az. Bunun en büyük sebebi kapıda 3 şerit fitil bulunduran ve izolasyon malzemesine acımayan bir araç oluşu.

    Süspansiyonlara gelirsek. 2011 meganlara kadar yumuşak olan süspansiyon 2012 ve sonrası gazlı amortisörlerle sertleştirildi. Yol tutuş dengesi artırıldı darbe emiş azaltıldı fakat yine de C4 ün süspansiyonlarından daha sessiz ve konforlu çalışıyordu ki benim kullandığım C4 16'', meg 17'' jantlı olduğu halde. Birde C4 ün arka süspansiyonları varki dillere pelesenk olmuş durumda :) Yani arka koltukta yolculuk yapmak bir işkence hele uzun yolda. Arka koltukların pozisyonlarının iyi olmadığını düşünüyorum.

    C4 ün iyi olduğu yönler yok mu elbet var. Daha torklu motor sayesinde daha biraz daha keyifli bir ivmelenme yaşamak mümkün, gaza doğru zamanda yüklenmek suretiyle tabii. Tüketimleri aynı seviyede sayılır. C4'ün yüksek oturma pozisyonu ve daha geniş ön görüş açısı kimileri için tercih sebebi olabiliyor. Kimileri de basık yere yakın aracı ve düşük oturma pozisyonu seviyor. Zevk meselesi.. İkisine de alışabilir hatta keyif alabilirsiniz.
    Eyyorlamam bu kadar.
    Merhaba Hyundai Getz 1.5 VGT den sonra Megane Expression 110Hp EDC ile aranıza katıldım...

    2 gündür araç bende. Depoyu ağzına kadar fulleyip Ordu'nun bir ilçesine getirdim. Toplam 1190 km sonra mazot ışığı yandı. Ortalama hız 78 KM/H ile tüketim 5.1 Litre oldu. Son 2 gündür şehir içi biniyorum. Uzun yoldan geldiğimde ilk 4.7 ile gelmiştim. Ortalama hızım da 107 km/H idi.

    Değerler nasıl. Getze göre uzun yol tüketimi daha az. 110 KMDE 2000 devir olması harika




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ortmen55

    Merhaba Hyundai Getz 1.5 VGT den sonra Megane Expression 110Hp EDC ile aranıza katıldım...

    2 gündür araç bende. Depoyu ağzına kadar fulleyip Ordu'nun bir ilçesine getirdim. Toplam 1190 km sonra mazot ışığı yandı. Ortalama hız 78 KM/H ile tüketim 5.1 Litre oldu. Son 2 gündür şehir içi biniyorum. Uzun yoldan geldiğimde ilk 4.7 ile gelmiştim. Ortalama hızım da 107 km/H idi.

    Değerler nasıl. Getze göre uzun yol tüketimi daha az. 110 KMDE 2000 devir olması harika

    Alıntıları Göster
    bende bu aractan bakıyorum alınık. satan varsa pm. pls.
    manuel az km.




  • basarank kullanıcısına yanıt
    Ayrıntılı cevabınız için çok teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar megane 2 mi satip megan 3 aldim fakat ruhsatta hangi paket oldgu yazmiyor.Özelliklerini yazsam tecrubeli arkdaslar yardimci olabilirmi..2011 mod.1.5 dci motorgucu ruhsatta 78 yaziyo.aracimda start stop eller serbest kartsz calistirma djital kilma saunruff far yikama zenonmu bixzenonmu ne far var.vs.vs..Bide megan 2mde 1.5 dci ydi yakit olrak bu dha mi cok yakar.??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bykyo

    Arkadaslar megane 2 mi satip megan 3 aldim fakat ruhsatta hangi paket oldgu yazmiyor.Özelliklerini yazsam tecrubeli arkdaslar yardimci olabilirmi..2011 mod.1.5 dci motorgucu ruhsatta 78 yaziyo.aracimda start stop eller serbest kartsz calistirma djital kilma saunruff far yikama zenonmu bixzenonmu ne far var.vs.vs..Bide megan 2mde 1.5 dci ydi yakit olrak bu dha mi cok yakar.??

    Hayırlı olsun . Aracınızda eller serbest sistem ve dijital klimaya ek olarak far sensorü, yağmur sensörü, katlanan yan aynalar gibi özellikler de var ise privilege yada dynamictir. Yani en dolu pakettir. Aracınızın döşeme rengi siyah ise dynamic, krem rengi ise privilege dir.

    Ruhsatta 78 kw yazıyordur. 105 bg e tekabül eder.

    Sunroof ve bixenon var ise muhtemelen navigasyon da vardır. Bu üçü var ise aracınız Premium Pakettir. Yani full+full dedikleri olay.

    Megane 2 kullanmadım ama her iki aracı kullanan arkadaşlar tarafından 105 bglik meg3 lerin, 90 bglik meg2 lerden biraz daha fazla yaktığı yorumu yapılmıştı burada. Neticede ne kadar beygir o kadar arpa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T1973 -- 7 Haziran 2015; 1:27:03 >




  • 
Sayfa: önceki 18601861186218631864
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.