Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1859. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.627
Cevap
149
Favori
3.298.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18571858185918601861
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • emre7107 E kullanıcısına yanıt
    sağolun size de hayırlı yolculuklar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre7107 E kullanıcısına yanıt
    Bu sabah iş başı yaptılar, herkesin hakkında hayırlısı olur umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freak_taz

    Bu sabah iş başı yaptılar, herkesin hakkında hayırlısı olur umarım.
    Evet aracı servise götürdüm tamponu düzelttiler şimdide vites geçişleri için servisten randevu aldım onuda kontrol edicekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.A.L

    Benim de başıma gelmişti 2014 megane aracım ile. Dışarıda bir servise götürdüm 60 liramı aldı rot ve balans için ama direksiyon ayarı kaçtı. Dışarıdan başka bir servise götürdüm bir lastikçi bayi idi sadece rot yaptı 30 a yine ayarı yapamadı. Sinirlendim renault servise götürdüm sadece rot istedim 48 tl ye mi ne yaptılar araçta hiç bir problem yok 10 bin km dir biniyorum. Renault servisten şaşmayın tavsiyem. O kadar da pahalı değil, ben ilk oraya götürsem daha az para ödeyecektim. Garanti filan yapmazlar benim aracımın da garantisi vardı ben ücret ödedim.

    Bu arada renault bayiinde ustaya dedim ki; Usta bak ben acemi sürücüyüm, anlamıyorum. Bana göre araç direksiyon düz iken sola çekiyor. Sen bak kendi bildiğine göre ayarla işin ustası sensin dedim. Kendi derdimi bu kadar iyi anlatamazdım, bana göre mükemmel oldu direksiyon ayarı.

    Ben araçta çok sıkıntı olmadığı sürece rot ayarına girmek istemiyorum. Önceki aracımda bir kere yaptırayım dedim 3 kere yaptırdım düzen tutmadı, sonra aracımı sattım

    Yaptırdığım yer de Chevrolet servisiydi. Opel ve Chevrolet servislerinden hiç mi hiç memnun kalmadım bir daha düşünmem asla :)




  • kuzey2007 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba;
    Eğer maili bana da yönlendirebilirseniz sevinirim. 2012 magane 3 var bende de. 2. el almıştım. Bazı fonksiyonlarını merak ediyorum. kpterhan@gmail.com mail adresim. Teşekkür ederim.
  • hasanmerto kullanıcısına yanıt
    Ben de aksine fırsat buldukça imkan oldukça 3-4 ayda bir filan yaptırıyorum. Kendimi psikolojik olarak filan rahat hissediyorum, ne bileyim ilk çıktığında biraz agresif kullanıyorum.
  • evladifatihan E kullanıcısına yanıt
    Vakti zamanında forum forum dolaşıp az görüş almamıştım c4 ve megane3 için. Komşunun tavuğu kaz görünür misali biraz yorumlarında etkisiyle meg satıp c4 almıştım.
    1 yıl kullandım bu aracı bu sırada C4 başlığı altında ki sevgi pıtırcıklarını eleştirmeden aracın eksiklerni yazdığım halde siliniyordu. Gerisini sen hesabet.
    Yorumlar fikir verirler ama doğrudan seçimini belirlememeli. imkan varsa 1-2 gün test edilip öyle alınmalı kiralama vs ile.
    Kendi fikrim otomatikleri için konuşurşak meg şanzıman 4/5 yalıtıma 4/5. C4 şanz. 2/5 yal 3/5 veririm. Malzeme kalitesi ve tüketimleri benzer seviyede. Yalnız C4 ün ön görüş alanı daha geniş oturma pozisyonu daha yüksek.
    Sonra o c4 satıp meg almıştım tekar. Benim tercihim kesinlikle megane olurdu. Bana verdiği kalite hissi ve huzur C4 ten daha fazlaydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    Vakti zamanında forum forum dolaşıp az görüş almamıştım c4 ve megane3 için. Komşunun tavuğu kaz görünür misali biraz yorumlarında etkisiyle meg satıp c4 almıştım.
    1 yıl kullandım bu aracı bu sırada C4 başlığı altında ki sevgi pıtırcıklarını eleştirmeden aracın eksiklerni yazdığım halde siliniyordu. Gerisini sen hesabet.
    Yorumlar fikir verirler ama doğrudan seçimini belirlememeli. imkan varsa 1-2 gün test edilip öyle alınmalı kiralama vs ile.
    Kendi fikrim otomatikleri için konuşurşak meg şanzıman 4/5 yalıtıma 4/5. C4 şanz. 2/5 yal 3/5 veririm. Malzeme kalitesi ve tüketimleri benzer seviyede. Yalnız C4 ün ön görüş alanı daha geniş oturma pozisyonu daha yüksek.
    Sonra o c4 satıp meg almıştım tekar. Benim tercihim kesinlikle megane olurdu. Bana verdiği kalite hissi ve huzur C4 ten daha fazlaydı.


    Güzel analiz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • emre7107 E kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.. Objektif olabildiysem ne mutlu bana.
    Kimisi iç mekan ferahlığına bayılırken kimisi yalıtımına bakar kimisi içindeki oyuncaklara takılır. Çoğu detay zevk meselesi olmuş durumda.
    Sadece göze batan detayları söylüyorum, çoğu insan için göreceli olmayan bindiği zaman hemen farkedilebilecek detaylar bunlar. MCP ile EDC gibi, yalıtım farklılıkları gibi.
    Birde tork patlamasını sevenler için C4 bir gömlek daha iyi patlıyor koltuğa yapıştırma konusunda daha başarılı ama kesinlikle kalkışları olsun gaz tepkileri olsun daha konforsuz ve daha yavaş. 1. vites gaz kesme ve hafif gazla yürüme esnasında yığılma zıplama tarzı sarsıntıları sevmeyenler için alışmak güç olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 28 Mayıs 2015; 11:02:46 >
  • bravocan kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler..:)
  • basarank kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar Megane'lara baktım şimdi 50 tane donanım paketi var.
    Hangi pakette hangi özellik var, hangisi baz versiyon bi türlü anlayamadım.
    Şunları birisi yazsa hayrına;
    Renault Megane 1.5 dCi Dizel
    * Expression
    * Expression Plus
    * Extreme
    * Touch
    * Privilage
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    Arkadaşlar Megane'lara baktım şimdi 50 tane donanım paketi var.
    Hangi pakette hangi özellik var, hangisi baz versiyon bi türlü anlayamadım.
    Şunları birisi yazsa hayrına;
    Renault Megane 1.5 dCi Dizel
    * Expression
    * Expression Plus
    * Extreme
    * Touch
    * Privilage
    Merhabalar;

    Koltuk için koruyucu kılıfı önerisi olan var mı?
    Alıpta memnun kalan vb.
  • Renault Megane 1.5 dCi Dizel
    * Expression
    * Expression Plus
    * Extreme
    * Touch
    * Privilage
    quote:

    r00tsecurity

    authentiq ve business baz versiyonu
    expression ve extreme ara versiyon. Plus denilen ek paket konfor paket versiyonu. Ama bu versiyonda 80 ve 110 hplik donanımlar var
    dynamic ve privilage full donanımlar. Ama onlarında ekstra paketi olanları var.

    sonradan çıkan donanımlarda touch icon ve gt line çıktı. Touch orta versiyon -exp extreme karşılık.
    icon ve gt line full versiyona karşılık geliyor

    kaba bir özet oldu ama bir fikir verir heralde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozbii -- 29 Mayıs 2015; 13:22:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: opirik

    quote:

    Orijinalden alıntı: nztekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: opirik

    Ağustos 2012den önceki Megane 1.5 Dci Edc Privilegelarda yokuş kalkış destek sistemi standart bir donanımdı diye biliyorum. Şimdi renaultun sitesinde aracın özelliklerine bakıyorum, hiç bahsetmiyor. Meganenin diğer donanım versiyonlarına baktığımda sadece energy motorlarda (130 bg) HSA (yokuş kalkış destek sistemi)den bahsediyor. Arkadaşlar yeni makyajlı kasa megane alan oldu mu. Makyajlı Priviligelarda HSA standart mı. Şimdiden teşekkür ederim. Konuya birden bam diye girdim. Forumda acemiyim kusura bakmayın:)))

    Selamlar,

    Megane EDC'de HSA standart diye biliyorum. 130bg Energy motorlarda EDC yok. Tahminim manuel araçlara da HSA eklemişler, bu nedenle belirtme ihtiyacı duymuşlardır. VW Polo'nun 1.2 Bluemotion'larında da aynı özellik eklenmişti zamanında.

    dostum cvp vermişsin HSA konusuna ama ben farketmeyip yeniden sormuşum konuyu:))) ben de edclerde standart diye biliyorum ama megane ST ve scenic in sayfalarında edcli versiyonlarda da HSAyı özellikle belirtiyor. O sayfalarda belirtme ihtiyacı duyuyor da neden megane sayfasında belirtme ihtiyacı duymuyor:)) ben bayilere de soruyorum ama net bir bilgi veren yok. bana öyle geliyor ki bunlar HSA yı kaldırdılar işin kötüsü bu özelliği opsiyonel olarak bile sunmuyorlar:))) inş. öyle değildir

    Şu anda en üst versiyon 1,6 oldu, 1,5 de ise EDC oldu.

    Bu sebep ile sadece bu versiyonlarda sunuluyor olsa gerek.

    Ama bu kadar basit bir opsiyonun bu şekilde gasp edilmesi çok üzücü

    İyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar selam,

    bir de Dynamique var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r00tsecurity -- 29 Mayıs 2015; 16:40:45 >




  • ozbii kullanıcısına yanıt
    peki benim için en can alıcı soruyu sorayım.

    yokuş kalkış desteği bu paketlerden hangilerinde vardır?
    ya da hiç yok mu?

    bahsettiğim seriler 2011-2012 model
  • r00tsecurity R kullanıcısına yanıt
    2011 EDC viteslerin tamamı, 2012 EDC viteslerin tamamı ve makyajlı manuel Privilege'lar, makyajdan önceki manuel Privilege ' larda yok ama dik bir yerde el frenini, otomatik bırakmasından faydalanarak yokuş kalkış desteği gibi kullanabilirsiniz.
  • ARroWCoLT kullanıcısına yanıt
    hmm bu Megane'dan vazgeçmeme neden olacak gibi.
    C4'de 2011 sonrası tüm modellerde var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    2011 EDC viteslerin tamamı, 2012 EDC viteslerin tamamı ve makyajlı manuel Privilege'lar, makyajdan önceki manuel Privilege ' larda yok ama dik bir yerde el frenini, otomatik bırakmasından faydalanarak yokuş kalkış desteği gibi kullanabilirsiniz.

    hocam bir yanlış olabilir mi?
    Aşağıdaki sitede var diyor.

    Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi): VAR
    http://www.arabalar.gen.tr/renault-megane-hb-1-5-dci-expression-edc-i2721.html




  • r00tsecurity R kullanıcısına yanıt
    EDC lerde var zaten, Manuellerde yoktu, 2012 makyajdan itibaren geldi. Yukardaki mesajımda var yazmayı unutmuşum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    quote:

    Orijinalden alıntı: ARroWCoLT

    2011 EDC viteslerin tamamı, 2012 EDC viteslerin tamamı ve makyajlı manuel Privilege'lar, makyajdan önceki manuel Privilege ' larda yok ama dik bir yerde el frenini, otomatik bırakmasından faydalanarak yokuş kalkış desteği gibi kullanabilirsiniz.

    hocam bir yanlış olabilir mi?
    Aşağıdaki sitede var diyor.

    Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi): VAR
    http://www.arabalar.gen.tr/renault-megane-hb-1-5-dci-expression-edc-i2721.html


    Edc şanzımanlarda standart. Linkteki araç da edc.




  • 
Sayfa: önceki 18571858185918601861
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.