Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1037. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.608
Cevap
155
Favori
3.256.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10351036103710381039
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11

    gecenlerde C4 konusunda iki araç arasında kaldım dediğimde megane 3 de önermemiştiniz bana bir anda megane3 aldığınızı gördüğümde şaşırdım açıkcası hayırlı uğurlu olsun tekarardan.

    Bende 3-4 ay içerisinde %90 megane3 potansiyel alıcısıyım umarım hayırlısıyla aranıza gelirim.


    İtiraf etmem gerekirse ben de düşünmüyordum ama nasip kısmet işte. :)

    Aslında hb olanı düşünmüyordum.

    Sport tourer çok daha şık ve işçilik ve malzeme kalitesi olarak biraz daha iyi bir model geliyor hala.






    İş bitmiş hocam artık sıkıntı yok genel olarak memnun olduğunuzu yazmışsınız zaten önemli olan budur bende gidip geliyorum durmadan karşılaştırıyorum araçları valla her yol megane3'e çıkıyor umarım bende sizin gibi mutlu olurum aldıktan sonra.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: davidxxx


    quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2

    http://www.e-guide.renault.com/eguide/e-guides.php?lang=EN adresinde bulunan döküman/video incelerken dikkatimi çeken bazı noktalar var;
    Triger değişim aralığı;
    Benzinli 120binkm/6yıl
    Dizel 160binkm/6yıl

    olarak gösterilmiş. Türkiye'de 80bin km olmasının mantığı ne acaba?

    Birde Far ampülü değişimi için far aksamı içinde bir aparat var, onunla far yerinden çıkartılıp ampül değiştiriliyor. (Akşam bir kontrol edeceğim bakalım bizimkilerinde o aparat varmı)


    Bende her iki far arkasında o dediğiniz aparat var . Triger mantığını bende anlamadım .Ancak önceki aracım Fransadan gelen megan2 HB in triger seti 25 ooo km de değişmek zorunda kalmıştı ..


    Aparat sürücü tarafındaki farda var, diğerine bakmadım:) Sonuçta sökülen vida kafaları aynı bir tane bile olsa yeter. Ancak hem ön far hemde arka stopların ampül değişimi için yerlerinden çıkartılması pek mantıklı değil?... Tasarım nedeniyle bu tip yaptıklarını düşünüyorum.

    Triger için Şimdi servise sorsak Türkiye şartları der çıkar işin içinden ama aradaki fark çok fazla yahu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankay2 -- 27 Ağustos 2011; 22:18:56 >




  • Bursa otobanında 2-3 dakika süre ile 193 km hız yaptım. bagaj dolu ve araçta üç yetişkindik. Aracın sağından sert rüzgar vurmasına rağmen yüksek hızda bile aracın yol tutuşu güzeldi.
  • Arkadaşlar geçen hafta benim far amplulunun biri cortladı. Yolumuz üzerinde olduğu için servise uğradım.

    Servisde yedek parçadan 1 adet H7 ampul aldım ve usta ile değiştirdik. Farı'ın üstünde 2 tane somun var. Onu çıkarınca far zaten çıkıtyor.
    Elektrik kablolarının soketini sökmeden önce doğru çıkarttık farı. Ampunun dibini tutan iki tane tel var onları yanlara doğru açıp ampulu çıkarttık.
    Yenisini takıp tekrar farı monte ettik. Ancak belirteyim biraz el alışkanlığı lazım ve bu işlemi oldukça aydınlık biryerde yapmak fayda var.

    Aparat sol ön farın arkasında ve var. Benim araç yerli benimkinde var yani. Sanırım herkesde vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 28 Ağustos 2011; 21:12:55 >
  • @Racerant

    Dostum ne kadara değiştirdiler far ampulünü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    @Racerant

    Dostum ne kadara değiştirdiler far ampulünü?


    H7 ampulün ücretini ödedim 20 lira, başka da bir ödeme yapmadım.

    Ben farlarım sürekli açık kullanıyorum sanırım ondan gitti biri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 29 Ağustos 2011; 8:07:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Arkadaşlar geçen hafta benim far amplulunun biri cortladı. Yolumuz üzerinde olduğu için servise uğradım.

    Servisde yedek parçadan 1 adet H7 ampul aldım ve usta ile değiştirdik. Farı'ın üstünde 2 tane somun var. Onu çıkarınca far zaten çıkıtyor.
    Elektrik kablolarının soketini sökmeden önce doğru çıkarttık farı. Ampunun dibini tutan iki tane tel var onları yanlara doğru açıp ampulu çıkarttık.
    Yenisini takıp tekrar farı monte ettik. Ancak belirteyim biraz el alışkanlığı lazım ve bu işlemi oldukça aydınlık biryerde yapmak fayda var.

    Aparat sol ön farın arkasında ve var. Benim araç yerli benimkinde var yani. Sanırım herkesde vardır.


    Değişim ile ilgili videolara aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. (Maintenance bölümünde kullanıcının yapabileceği müdahaleler gösterilmiş.)

    http://www.e-guide.renault.com/eguide/e-guides.php?lang=EN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant


    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    @Racerant

    Dostum ne kadara değiştirdiler far ampulünü?


    H7 ampulün ücretini ödedim 20 lira, başka da bir ödeme yapmadım.

    Ben farlarım sürekli açık kullanıyorum sanırım ondan gitti biri.


    Benim sürekli gündüz farlarım açık ve yaklaşık 1,5 sene de her iki ampülüm de patladı ( Ön farlar H7 )

    Enteresan olan Birisi patladığın dan 5 gün sonra diğeri patlamıştı

    Şehirden şehire fark var sanırım ben tanesine 30 Tl ödemiştim işçilik ile beraber...




  • @backstreet
    Sonradan keşke bende diğerini değiştirseydim dedim içimden yakında gidicidir diğeride.



    Bu arada tüm forumdaşların bayramını kutlar sevdikleri ile birlikte güzel bir bayram geçirmelerini dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 30 Ağustos 2011; 8:32:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tayfun73


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdiqultekin

    Öncelikle iyi akşamlar herkese. sağolun sizlerin sayesinde bir çok şeyi öğrendim :) kafama takılan birşey daha var mutlaka aranızda bilen vardır :)
    Aracı stop ettikten sonra dilelim ki sunroof açık kaldı tuşa basıyorum kapanmıyor debriyaja yada frene basmadan start-stop tuşuna basıyorum yine hiç bir şey yok!!! (bu sırada kart cebimde oluyor ) cebimden kartı çıkartıyorum takıyorum ve çalıştırmadan bu söylediklerimi yapabiliyorum. Bazen de sadece start-stop tuşuna basınca da oluyor bi türlü çözemedim kafam karıştı :S Bilen var mı neden böyle ?


    Kartı taktığında anahtarlı araçlardaki yarım marş denen şeyi yapmış oluyorsun, camları açıp kapatabilirsin. Start-Stop tuşundan denemedim hiç ama tahminen kapı açmadan işliyordur kapıyı açtıktan sonra devre dışı kalıyordur bir denemek lazım.


    evet bugün denedim kapıları açmadan start-stop devrede oluyor ama kapıyı açtıysan kartı takmadan çalışmıyor. Kafasında soru işareti olan arkadaşların bilgisine




  • Arkadaşlar merhaba öncelikle herkesin ramazan bayramı kutlu olsun , Bi xenon far kullanan arkadaşlara bi sorum olucak selektör yaptığınızda Xenondan mı yakıyor uzunları yoksa ayrı bir fardan mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: My-Dream

    Arkadaşlar merhaba öncelikle herkesin ramazan bayramı kutlu olsun , Bi xenon far kullanan arkadaşlara bi sorum olucak selektör yaptığınızda Xenondan mı yakıyor uzunları yoksa ayrı bir fardan mı?


    Ayrı fardan yakar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: davidxxx


    quote:

    Orijinalden alıntı: My-Dream

    Arkadaşlar merhaba öncelikle herkesin ramazan bayramı kutlu olsun , Bi xenon far kullanan arkadaşlara bi sorum olucak selektör yaptığınızda Xenondan mı yakıyor uzunları yoksa ayrı bir fardan mı?


    Ayrı fardan yakar

    Ayrı değil aynı fardan yanar uzunlar,bi xenon un özelliği budur zaten..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farlar bi xenon değil zaten. Ampulün önünde perde görevi yapan bir parça var. O acikken kısa, kapaninca uzun oluyor. Gerçek bixenonlarda adı gibi iki ampul oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı


    quote:

    Orijinalden alıntı: davidxxx


    quote:

    Orijinalden alıntı: My-Dream

    Arkadaşlar merhaba öncelikle herkesin ramazan bayramı kutlu olsun , Bi xenon far kullanan arkadaşlara bi sorum olucak selektör yaptığınızda Xenondan mı yakıyor uzunları yoksa ayrı bir fardan mı?


    Ayrı fardan yakar

    Ayrı değil aynı fardan yanar uzunlar,bi xenon un özelliği budur zaten..


    Valla erinmeden şimdi gidip kontrol ettim .Çünkü araçta halojen bir uzun far olduğunu daha önceden görmüştüm .internettende bir iki araştırma sonunda şu durum ortaya çıkıyor:
    Evet bixenon farlarda mercek önündeki perde açıklığı artarak uzun oluşturuyor fakat sizde dikkat ederseniz bixenon far ile park farı arasında bir halojen far daha varki oda bununla birlikte çalışan ayrı bir halojen uzun sarı fardır..

    yani benim çıkardığım sonuç bizim araçta bixeononu uzun yakmakla birlikte birde halojen uzun yakıyor ..

    Kullanım kitabında sy. 5.15 e de bakabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TURKER75 -- 31 Ağustos 2011; 23:34:54 >




  • herkese iyi bayramlar.arkadaşlar yerli megane lere cam kaldırma modulü takılmaya başlanmış.kdz.ereğli lazer tuning yanında bi elektronikçi arkadaş var.150 tl karşılığı bu işi yapıyor.daha önce iki megan yaptığını söyledi.kapılar kilitlendiğinde sırasıyla açık olan camları tek tek kapatıyo.bilgilerinize
  • Arkadaşlar benim megane 2011 expression modeli ve gösterge çerçeveleri siyah.Bu durum beni gıcık ediyor acaba parlak çerçeveleri nasıl bulurumm?Birde direksiyonun altındaki gri parlak üçgeni????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgn3091

    herkese iyi bayramlar.arkadaşlar yerli megane lere cam kaldırma modulü takılmaya başlanmış.kdz.ereğli lazer tuning yanında bi elektronikçi arkadaş var.150 tl karşılığı bu işi yapıyor.daha önce iki megan yaptığını söyledi.kapılar kilitlendiğinde sırasıyla açık olan camları tek tek kapatıyo.bilgilerinize


    Bence 150 Tl çok para....Değmez diye düşünüyorum,kendim kapatırım her stop ettiğim de daha iyi...Neredeyse 1 depo benzin parası...50 lira vs olsa tamam da?.....
  • tamam haklısısınız ama bi düşünün.akşam eve geldiniz camınızı veya sunrofu açık unuttunuz.akşam bi güzel yağmur yağdı.sabah geldiniz aracın başına ne hissederdiniz
  • 
Sayfa: önceki 10351036103710381039
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.