Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1029. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.608
Cevap
155
Favori
3.256.240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10271028102910301031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla xenonun işleyişi ile ilgili çok bir bilgim yok bildiğim sadece serviste değişiminin baya bir para tuttuğu. ama forumdan bir arkadaş bana rahat ol demiştir 3 yıldır gece gündüz açık bişey olmadı demişti
  • Bu camları stop ettikten sonra kapatamama şikayetini çok sık okumaya başladım başka araçlarda da. Kia sorento ve ix35 forumunda da herkez aynı dertten muzdarip.
    Firmalar o kadar donanımı araca gömerken bunu koymamaları çok enteresan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: davidxxx


    ankay2 izmirde çiğli mais ile görüştüm ....

    Ben şunu merak ediyorum ..Gündüz far açarım mutlaka, mecburen bixenon olduğu için onu açık bırakıyorum .Bir arkadaşımız xenonların ömrü kısalmasın ggibi bişeyler demişti tam hatırlayamıyorum ..

    Xenonların ömrü ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim ..Bunu sürekli gündüz kullanmanın ne gibi sakıncaları olabilir..


    Xenon olsun normal far olsun evdeki lamba olsun her ampülün bir ömrü olduğu kesin. Ama ömrü kısalacak diye çok kullanmayalım fikri bana pek mantıklı gelmiyor.

    Bu arada Bilgi işlemci bir arkadaşınız olarak fluence-megane beyni diye bir şey olduğunu sanmıyorum. Sonuçta yazılımlarda genelde altyapı aynı olur, kullanıcı tarafından görülmesi istenmeyen kodlar pasiflenir.(Yazılım mantığı bu şekildedir.) Aslında servislerin gizli özellikleri açabiliriz v.s. muhabbeti buradan geliyor. Tabi herşey yazılımla olmuyor, kablo çekmezsen programda bulunan Gündüz farı menüsünün açık olmasının bir anlamı yok




  • bencede kıla tüye takılmayın arkadaşlar.megena 3 ler gercekten süper araçlar.bende almadan once arastırdım ve baktımkı buyuk cogunluk renault megane markasına saygı duyuyor.yıllardır saglam bı yer edinmiş kendıne.

    zaten bu son kasasıyla olayı kopardı.ben yıllardır pejo kullanıcısıydım .meg 3 coupe aldım.ve ınanılmaz konforlu cok cok guzel bı araç aldıgıma defalarca kanaat getırdım.3 aydır kullanıyorum.

    kulak asmayın bosverın gunduz farını felan.hepsı benım aracımda var.ama olmasada araçtan sogumazdım..bi kere tipi yeter,kullanım konforu yeter..aracın genel durumu çok başarılı..
  • @davidxxx

    Ortalama ömür:

    Xenon-HID : 3000 saat,

    Standart Halojen : 400 saat..

    http://www.cenmaxsatis.com/H7-PC-6000K,PR-138.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: house2019



    bencede kıla tüye takılmayın arkadaşlar.megena 3 ler gercekten süper araçlar.bende almadan once arastırdım ve baktımkı buyuk cogunluk renault megane markasına saygı duyuyor.yıllardır saglam bı yer edinmiş kendıne.

    zaten bu son kasasıyla olayı kopardı.ben yıllardır pejo kullanıcısıydım .meg 3 coupe aldım.ve ınanılmaz konforlu cok cok guzel bı araç aldıgıma defalarca kanaat getırdım.3 aydır kullanıyorum.

    kulak asmayın bosverın gunduz farını felan.hepsı benım aracımda var.ama olmasada araçtan sogumazdım..bi kere tipi yeter,kullanım konforu yeter..aracın genel durumu çok başarılı..


    Haklısın birde şunu unutmamak lazım. Megane 3 ün rakiplerinin fiyatları genelde 10.000 Tl pahalı ve yaklaşık aynı donanım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: house2019



    bencede kıla tüye takılmayın arkadaşlar.megena 3 ler gercekten süper araçlar.bende almadan once arastırdım ve baktımkı buyuk cogunluk renault megane markasına saygı duyuyor.yıllardır saglam bı yer edinmiş kendıne.

    zaten bu son kasasıyla olayı kopardı.ben yıllardır pejo kullanıcısıydım .meg 3 coupe aldım.ve ınanılmaz konforlu cok cok guzel bı araç aldıgıma defalarca kanaat getırdım.3 aydır kullanıyorum.

    kulak asmayın bosverın gunduz farını felan.hepsı benım aracımda var.ama olmasada araçtan sogumazdım..bi kere tipi yeter,kullanım konforu yeter..aracın genel durumu çok başarılı..


    Kıla tüye takılmıyorum ama benimkinde böcek var.Ön taraf tavan aydınlatma lambalarından birinde pirinç tanesi büyüklüğünde, siyah renkli, lamba yakılınca bariz görülen bir böcek var.
    Benim düşüncem sonradan kullanım sırasında girmesinin mümkün olmadığı yönünde.Büyük ihtimalle üretimden gelmiş.
    İlk bakımda çıkartın diyeceğim servise.Yüzleri kızaracak mı bakacağım artık...




  • Valla bu cam meselesi kıl tüy değil resmen kan çıbanı . Önceki serilerde olmasa neyse diyecem de .
    eski megan sahipleri bende bile var deyince işte o zaman kıl oluyorum :)
  • Bu şikayetler neticesi makyajlı seride sorun ortadan kalkarsa,önüm arkam sobe olacak.
  • ilerleyen zamanlarda bu cam olayına çözüm gelecektır dıye dusunuyorum..çünkü aşırı sıkayet oluyo.herhalde mais e şikayet yagmuru oluyodur.umarım dikkate alırlar..cam kapama modülünün ithallerde olupta yerlı uretımlerde olmaması çok saçma..

    mais halletmese bile sanayideki oto elektrikçiler gerekirse cam motorlarını bile değiştirip bu işi çözerler gibime geliyo
  • Full 'den dizel yakıt kullanan oldu mu hiç. Olduysa olumlu veya olumsuz bir fark hissetti mi acaba.
  • Yakıt demişken aracımla uzun yola çıkarken hangi marka önerirsiniz benzinli kullanan arkadaslara sorayım ben opet kullandım şu ana kadar bir de 97 ile 95 arasında ne gibi fark var ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: house2019
    mais halletmese bile sanayideki oto elektrikçiler gerekirse cam motorlarını bile değiştirip bu işi çözerler gibime geliyo


    Servisin söylediği de o zaten. İlla yapıcam dersen cam motorlarını değiştirirsin olur diyorlar. Ama maaliyeti kaça çıkacak tabi.

    Bir de kontağı kapadıktan sonra camın açılıp kapanmaması bana çok acaip gelmedi. Önceki aracımda kumandadan cam kapanıyordu ama kontağı kapadıktan 50-60 sn geçerse kapıdaki düğmelerden camları açıp kapayamıyordum yarım kontak yapmak gerekiyordu. Bunda da kartı sokunca yarım kontak oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T1973 -- 19 Ağustos 2011; 13:17:04 >
  • kontağı kapadıktan bı sure sonra camlar kapanmaz yaw.zaten bunda bi acayiplik yok.bunu bıle sorun olarak buraya yazan arkadaşlar var.benım oncekı aracımda da aynıydı.anormal bı durum yok.kartı sokupta açmak gayet normal.


    normal olmayan şey 2011 bi araçta kumandadan cam kapatma olayının olmayışı.
    dahada acayibi ithallere koyupta yerlileri es geçmeleri.sırf bu yuzden araç degıstırılmez ama ıthal almak tercıh sebebi olur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi house2019 -- 19 Ağustos 2011; 13:47:53 >
  • Arkadaşlar 2004 megane 2 aracımda ki kart bile tüm camları sunroofu çift tıklama ile açılırken .Sen aradan geçen 6 yıl dan sonra gel bana eller serbest denilen bir sistem sat kart cebinde iken motoru durdursun ,çalıştırsın kapıları açsın ,kilitlesin ,aynaları kapasın ,radyoyu ,bilgi ekranını çalıştırsın ama en ful modelinde bile camları kapamadığı gibi motor durduktan sonra kapı açtığında ,yine yarımkontak yapmasına rağmen cama elektirik verip manuel olarak bile kapayamama ..

    Bunun neresine şükür yahu ..hangi zihniyet bu ..Allah Teala dan satın almadınki arkadaş ..Kullarından birileri sana bana bunu sattı parayla ..Bilmiyormuydun arkadaş dersen ..hayır arkadaş bilmiyordum .. eller serbest sistem dediğinde tüm bunları yapabilen bi aracın herhalde 6 sene önceki özelliği ve günümüz şartlarında cepten çıkmaması gerektiği heralede olması gereken idi...

    Sonderece can sıkıcı bu durum ..hala kapı açıldığında arkada yada önde açık kalan camlar için düğmelere basıp basıp .ardından kartı cebimde biyerlerde bulmaya uğraşıyorum ..

    Ben aracımı kötülemiyorum daha önce yazdıklarımı bilenleri beni bilir ..
    Ben renault un saçmalıklar silsilesinden birkaçını söylüyorum ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: house2019


    kontağı kapadıktan bı sure sonra camlar kapanmaz yaw.zaten bunda bi acayiplik yok.bunu bıle sorun olarak buraya yazan arkadaşlar var.benım oncekı aracımda da aynıydı.anormal bı durum yok.kartı sokupta açmak gayet normal.


    normal olmayan şey 2011 bi araçta kumandadan cam kapatma olayının olmayışı.
    dahada acayibi ithallere koyupta yerlileri es geçmeleri.sırf bu yuzden araç degıstırılmez ama ıthal almak tercıh sebebi olur..


    O normal ,öbürü anormal ..öylemi ....

    çok ilginç doğrusu ..Bana göre normal değil ..

    söyle bakalım kumandadan aracın farlarını yakmıyormusun
    ellerini kapıya değidğinde kapı açılmıyormu
    radyo cd çalışmıyormu aynalar kilitlenmiyormu

    sadece elektrik devresini açıyor o sistemi çalıştırıyorsun

    tüm bunlar yapılırken motorumu çalıştırıyorsun ??

    hadi camların kart ile dışarıdan otomatik kapanması elektrikli krikoları değiştirmek gerekti

    ya araba içinden açık klan camı çalıştırmak için ??

    biraz düşünerek konuşalım ..
    burada bunu kullanan onca insan var ve aynı şeyler söyleniyor

    Şükür müş...yok yahu ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: house2019


    kontağı kapadıktan bı sure sonra camlar kapanmaz yaw.zaten bunda bi acayiplik yok.bunu bıle sorun olarak buraya yazan arkadaşlar var.benım oncekı aracımda da aynıydı.anormal bı durum yok.kartı sokupta açmak gayet normal.


    normal olmayan şey 2011 bi araçta kumandadan cam kapatma olayının olmayışı.
    dahada acayibi ithallere koyupta yerlileri es geçmeleri.sırf bu yuzden araç degıstırılmez ama ıthal almak tercıh sebebi olur..

    Yapma hocam . normal deme şu işe ya .
    Tsunamiyi bahane edip blutooth u kaldıran zihniyetten başka bir şey beklenmez. Bu millete ne itelersen yer zihniyetiyle hareket ediyorlar .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 19 Ağustos 2011; 14:07:15 >
  • Ben kartı cebimden çıkarmaya üşendiğimden, arabayı durdurmadan önce camları kontrol edip kapatıyorum. Benim araç ithal ama bu durumda karttan tüm camların kapatılması beni pek etkilemiyor. Çünkü daha sonra arabayı kullanacağım zaman kapı koluna elimi attığımda kapıyı açamıyorsam daha çok sinir oluyorum. E alışmış kudurmuştan beterdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    Ben kartı cebimden çıkarmaya üşendiğimden, arabayı durdurmadan önce camları kontrol edip kapatıyorum. Benim araç ithal ama bu durumda karttan tüm camların kapatılması beni pek etkilemiyor. Çünkü daha sonra arabayı kullanacağım zaman kapı koluna elimi attığımda kapıyı açamıyorsam daha çok sinir oluyorum. E alışmış kudurmuştan beterdir.


    nasıl yani şimdi doğrumu anladım ben?
    İthal olanlarda camlar sadece kumandadanmı kapatılabiliyor? Araçtan uzaklaşınca kilitlenen kapı ve katlanan aynalarla beraber açık cam ve tavan kapanmıyomu?
  • benımki coupe .karttan camlar kapatılabılıyor.bence camların kart yuvada degılken çalışmaması sorun değil..bu kadar ayrıntıya takılırsanız kanser olursunuz mazallah

    oncekı aracım pejo 207 idi .ondada kontagı kapatıp anahtarı cıkardıktan sonra 30 sanıye sonra camların kumanda kolları etkısız oluyodu.camları acmak ıcın yarım kontak yapmak gerekıyodu.bu olay bi çok araçta böyledir bence..bana bu yuzden normal geldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi house2019 -- 19 Ağustos 2011; 14:49:28 >
  • 
Sayfa: önceki 10271028102910301031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.