Şimdi Ara

@ Renault Megane 4 HB 1.5dci EDC @ 2019 a C180 Exclusive ile giriyoruz. (48. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.141
Cevap
29
Favori
121.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün (6 Mart 2018 Salı) @Dukkha Tayfun kardeşim ile birlikte yeni test sürüşleri için sabah 09.15 te

    Doğuş Oto Çankaya bayisinde buluştuk. Sırasıyla tek tek randevu aldığımız otomobilleri test ettik.


    Test ettiğimiz otomobiller sırasıyla ;

    * A3 Sedan 1.6 TDI 116 hp Design S tronic PI.

    * Opel Astra Excellence 1.6 D / AT6

    * Opel Insignia Excellence 1.6D / AT6

    * VW Golf 7 Makyajlı 1.0 TSI 110hp DSG Comfortline

    * Seat LEON 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Ecomotive

    * Megane 4 HB 1.2 TCe 130hp EDC ICON

    * Peugeot 5008 1.6 HDI EAT6

    * Peugeot 308 1.6 HDI EAT6 (bir kaç gün önce 3.ncü kez test edildi)

    * A3 Sedan 1.6 TDI 116 hp Design S tronic PI.

    Öncelikle bizi Ülkemizde insanları etkisi altına alan ''Marka ve Premium algısıyla'' şaşırtan Audi A3 ten başlayalım.

    Audi bildiğimiz gibi BMW ve Mercedes Benz gibi üst segmentler ile yarışan bir firma. Hal böyle olunca insanın bu

    markadan beklentileri haliyle biraz yüksek oluyor. Gerçi ben daha öncede defalarca Audi A3 - A4 - A6 ve A8 test etmeme

    rağmen birde Tayfun ile birlikte gidip görelim dedim. Bakalım 2018 modellerde neler değişmiş.


    İç tasarım konusunda bildiğimiz gibi Almanlar oldukça iyidir Audi A3 bu konuda rakiplerine göre biraz zayıf kalsada

    Özellikle İtalyan işi havalandırma menfezleri tasarımı çok hoşumuza gitti. Tuşların yerleşimi ve dokunma hisleri oldukça

    güzeldi. Ancak yeryer kullanılan ucuz görünümlü malzeme (özellikle bagaj bölgesi ve koltuklar) hiç yakışmayacak türden seçilmiş.

    Benim için en önemli unsurlardan birine yani otomobilde konforun başlıca sebebi olan konuya gelelim..


    Yalıtım Önce Seat Leon hiç ara vermeden 10dk ardından Golf 7 ve hemen peşinden Audi A3 ve Megane 4 test edince bu konuda

    Fransızların ne kadar ileri gittiklerini bariz görebiliyorsunuz. Almanlarda özellikle Golf 7 bu konuda beğenimizi kazandı ve

    rafine sürüş anlamında bence olması gereken en iyi ortalamayı yine Golf tutturdu diyebilirim. Bu nedenle tüm dünyada en çok

    tercih edilen C segment Golf ancak sizi her zaman düşündüren bir DSG olmasaydı ilk tercihlerimden biri yine Megane 4 yada Golf olurdu.

    Yalıtımda Audi A3 ile Seat Leon birbirini takip ediyor diyebilirim. Ya Seat iyileştirilmiş yada Audi A3 elden geçirilmesi gerekiyor bu konuda.

    100km/h geldiğiniz anda ön direklerden üfleyen rüzgar sesini rahatsız edici şekilde duyuyor olmak Audi amblemi taşıyan bir otomobile

    yakışmıyor, bu anlamda A serisi Mercedes Benz ve ardından BMW 116 kesinlikle Premium sınıfta A3 ten çok daha iyi..


    Performans olarak VW gruba ait 1.6 TDI bu konuda bekleneni veriyor fakat yineliyorum asla yeni nesil bir

    Megane 4 1.6dci - Opel Astra 1.6D - Peugeot 308 HDI ve Hyundai I30 da bulunan 1.6 dizel ünite gibi atak, ve titreşimsiz değil.

    Ben dizellerin performans konusunda pek tartışılması taraftarı değilim performans istiyorsanız kesinlikle Turbo benzinli alacaksınız


    Konfor konusunda Audi A3 te kullanılan süspansiyon sistemi biraz daha tok ayarlanmış ve kullanırken güven veriyor ancak

    şahsen konfor odaklı olmasını beklerdim ama bu konuda aralarında en iyisi sırasıyla Golf 7 , Megane 4 ve Peugeot 308 diyebilirim.

    Opel Astra ve Audi A3 biraz daha sert ayarlanmış ancak bunu sürüş dinamiklerinde Opel lehine bir avantaj olduğunu görebiliyorsunuz A3 değil.


    Sonuç : Şahsi fikrim C segment otomobiller içinde pek iddialı olmayan A3 modeli ile Audi markanın beklentilerinden aşağıda ama bende

    bu sınıfta varım dercesine bir otomobil üretmiş. BMW yada Mercedes Benz bu sınıfta kesinlikle daha rafine otomobiller sunabiliyor.

    Satış rakamlarıda bunu doğruluyor aslında günümüzde 150bin lira altında dolu bir C segmentin olmadığını düşünürsek Audi bence

    nispeten 150 bin lira sınırından daha yüksek fiyatı ve düşük donanım seviyesi ile son seçeneklerden biri olabilir.


    Not: Lütfen yorumlarken iyice okuyup özümseyerek yorum yazın zira biz fiyat performans anlamında bir karşılaştırma yapıyoruz

    yani örneğin 150 bin lira paramız var ve hangi model bize neler sunuyor bu öncelikli değerlendirme yaptık.

    Yoksa özel sipariş Audi A3 alırsınız 300 bin lirayı geçer tabiki bu test ettiğimiz modelden iyi olur bunu bilelim..

    Gerektiği kadar objektif davranmaya çalışıyorum sanırım geçen hafta tanıştığımız Tayfun kardeşim beni tanıdıktan sonra

    ona tavsiyelerimi duyduğunda bir marka fanatiği değil otomobil tutkunu olduğumu anlamıştır. Bugün Megane 4 var ama satıp yarın

    Subaru Levorg alabirim yada Mercedes Benz A serisi. Hayatımızın bir döneminde hepsinden bir tutam kullanmak bize mutlaka iyi gelecektir



    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 14 Mart 2018; 19:55:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    edc için güncellenme talebini önceden mi istemiştiniz sizi onlar mı çağırdı yoksa gitsek talep etsek hemen yaparlar mı ?

    308 gt line için 120k teklif almıştım 29.12.2017 de ama lansman rengi mavisi olduğu için içime sinmemiş borca girmeye de cesaret edememiştim

    ayrıca gt-line donanımlar tutulmuyor ne yazık ki piyasada elden çıkartırken de sorun yaşatıyor

    buna bir de markaların türkiye distribütörleri kazma vuruyor ve vazgeçiyor ülkeye getirmekten

    olan önceden alanlara oluyor o yüzden sıcak bakmıyorum gt-line sportif görünümlü donanımlara

    vaktiyle megane gt line için tüm opsiyonlar eklenmiş halde 18'' jant hariç aralık 2016 da 96k teklif almıştım

    ve gelinen noktada sokaklarda gt-line neredeyse tek tük görüyorum satışı da bitti bu mağduriyeti yaşamak acı verir insana

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    1 yaşında golf7 ile otoyolda (tem anadoluyakası-gebze) yaklaşık 35-40km yolculuk yaptik, arka koltukta oturuyordum ve 110-120km hızla giden araç müthiş yol sesi alıyordu..
    aynı hızlarda sahibi olduğum 1,2tce sedanda bu ses bu kadar değil,
    bariz fark arada..
    acaba arka yolcu yol/ruzgar sesini daha mı çok alıyor diye düşündüm bir an
    üstelik test ettiğiniz araçlarda yalıtım olarak en iyisi golf demişşiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    1 yaşında golf7 ile otoyolda (tem anadoluyakası-gebze) yaklaşık 35-40km yolculuk yaptik, arka koltukta oturuyordum ve 110-120km hızla giden araç müthiş yol sesi alıyordu..
    aynı hızlarda sahibi olduğum 1,2tce sedanda bu ses bu kadar değil,
    bariz fark arada..
    acaba arka yolcu yol/ruzgar sesini daha mı çok alıyor diye düşündüm bir an
    üstelik test ettiğiniz araçlarda yalıtım olarak en iyisi golf demişşiniz.



    Bir daha okursanız en iyisi Golf 7 demedim Almanlar içinde özellikle A3 değerlendirmesinde (yani Doğuş oto araçlarında)

    Golf 7 Leon ve A3 e nazaran beğenimizi kazandı demek istedim. Hatta farkındaysanız ''bu konuda

    Fransızların ne kadar ileri gittiklerini bariz görebiliyorsunuz.'' diyerek Fransızların yalıtımda ne kadar iyi olduğuna değindim.

    Megane 4 bu konuda en iyisi bunun bende farkındayım ama yazınca insanlar taraf tuttuğumuzu sanıyor ben artık uğraşmaktan yoruldum bu tiplerle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 7 Mart 2018; 12:46:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    1 yaşında golf7 ile otoyolda (tem anadoluyakası-gebze) yaklaşık 35-40km yolculuk yaptik, arka koltukta oturuyordum ve 110-120km hızla giden araç müthiş yol sesi alıyordu..
    aynı hızlarda sahibi olduğum 1,2tce sedanda bu ses bu kadar değil,
    bariz fark arada..
    acaba arka yolcu yol/ruzgar sesini daha mı çok alıyor diye düşündüm bir an
    üstelik test ettiğiniz araçlarda yalıtım olarak en iyisi golf demişşiniz.



    100 km/s sınırında başlıyor arkada yol sesi evet. özellikle sol arka taraftan rahatsız edici şekilde geliyor bu ses.-Belki test aracına has durumdur,fakat sizin görüşünüz de bu tezi destekliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • tam da sol arkada oturuyordum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    alman menşei araçların dokunulmazlığı var ülkede..
    genel algı bu yönde
    kolay kolay değişmez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hbasaran82 kullanıcısına yanıt
    Bizde hem Alman hem Japon hemde Fransız otomobili var şuan, 3 seçimdende memnunuz.

    Sahip olduğumuz Mercedes Benz E serisi W124 kasa Alman otomobillerine bu ünvanı veren otomobillerin başında geliyor.

    Gerçek Alman otomobili çok farklı şuan bunu S sınıfı haricinde Porsche modelleri size yaşatıyor diyebilirim (7 Serisi ve A8 dahil)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam bende buradaki yorumlarınızı okudum ve heyecanlandım megane konusunda acaba beklentim çok mu yükseldi bu kadar beğeniyi görünce bilemiyorum ancak test aracında sedan hb ikisini de denedim 100km/s sonraki hızlarda özellikle 110u geçtiğimde dikiz aynalarından foşur foşur ses geliyordu gayet benim ön yargılarımı yıkamadı. Aracımda polo hani c sınıfı bir araç bu kadar da övünce daha iyi olmasını beklerdim üstelik fiyatları da piyasaya göre uygun değilken benim için hüsran oldu açıksası. Vaktim oldukça bende test sürüşlerine katılmayı seven biriyim hani vw poloda ilk aracım comf. paket almıştım donanım yetersizliğinden bir üst segment arayışındayım kesinlikle bir marka takıntımda yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manner34 -- 7 Mart 2018; 17:31:15 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandırma10.5

    edc için güncellenme talebini önceden mi istemiştiniz sizi onlar mı çağırdı yoksa gitsek talep etsek hemen yaparlar mı ?

    308 gt line için 120k teklif almıştım 29.12.2017 de ama lansman rengi mavisi olduğu için içime sinmemiş borca girmeye de cesaret edememiştim

    ayrıca gt-line donanımlar tutulmuyor ne yazık ki piyasada elden çıkartırken de sorun yaşatıyor

    buna bir de markaların türkiye distribütörleri kazma vuruyor ve vazgeçiyor ülkeye getirmekten

    olan önceden alanlara oluyor o yüzden sıcak bakmıyorum gt-line sportif görünümlü donanımlara

    vaktiyle megane gt line için tüm opsiyonlar eklenmiş halde 18'' jant hariç aralık 2016 da 96k teklif almıştım

    ve gelinen noktada sokaklarda gt-line neredeyse tek tük görüyorum satışı da bitti bu mağduriyeti yaşamak acı verir insana

    Ben bakıma gittiğimde hep güncelleme gelip gelmediğinin kontrol edilmesini isterim.

    Aracı obd üzerinden bilgisayara bağlayarak o araca ait güncelleme varsa yüklenmesini talep ediyorum.

    Yoksa servisler bu işlem biraz vakit aldığı için araçta herhangi bir sorun yoksa pek kontrol etmek istemiyorlar.

    Tabi bu servisten servise değişebilir.

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 7 Mart 2018; 21:42:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 308'in yalıtımı ve konforu için ne diyorsunuz peki hocam? Rüzgar yalıtımı zayıf diye okudum bir kaç yerde. Yol yalıtımı orta halli sanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Megane sedan ın yol tutuşunu nasıl buluyorsunuz arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rüzgar yalıtımı 110km/h sınırını geçtiğinizde neredeyse çoğu otomobilde (hatta 2016 model F10 kasa 525 Xdrive dahil) ön direklerden kendini hissettirmeye başlıyor. Kullanmadan anlayamazsınız. Bu konuda kullandıgım araçlar içinde en iyisi Mercedes Benz E serisi.



    O yüzden 100-110 km/h a kadar 308 de fena degildi diyebilirim. A3 haricinde tabi. Ama genel sürüs karakterini oldukca begendigimi sòyleyebilirim. Fransız otomobilleri özellikle C segmentte liderliğe oynuyor demek yanlis olmaz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arastgeldi

    Megane sedan ın yol tutuşunu nasıl buluyorsunuz arkadaşlar?

    Yol tutuş konusunda Megane HB çok başarılı ancak Sedan arkasını daha erken bırakıyor haliyle

    Megane Sedan aslında Megane HB den türetilmiş bir araç.


    Bilirsiniz genelde yol tutuş konusunda her HB aynı versiyonun Sedanından daha başarılı bir yol tutuşa sahiptir.

    Arka aks bitiminde arka bagaj ve tampon alanı ne kadar kısa ise yol tutuş o kadar artar.


    Ben kullanım esnasında Megane Sedanı özellikle yüksek sürat ani fren ve şerit değişimini test etme fırsatı

    buldum araç yinede bir sedana göre dengeliydi bunu arka aks geometrisine ve yarı bağımsız süspansiyonun kalitesine

    bağlıyorum. Ancak bu konuda son zamanlarda kullandığım sedanlar içinde en başarılısı Civic Sedan oldu diyebilirim.


    Megane 4 HB yol tutuş konusunda gerçekten iyi bir otomobil. Limitleri neredeyse 308 ve Astra ile aynı diyebilirim.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 7 Mart 2018; 22:33:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • C sınıfı araçlarda en başarılı yalıtımı bulunan 3 araç var bana göre

    Golf Megane 308. Diğerlerinde bir tık daha fazla.


    sadece i30 da çok aşırı fazla ses var 4 teker içeri de sanki.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 6 Mart 2018 de Test ettiğimiz otomobiller sırasıyla ;

    * A3 Sedan 1.6 TDI 116 hp Design S tronic PI.

    * Opel Astra Excellence 1.6 D / AT6

    * Opel Insignia Excellence 1.6D / AT6

    * VW golf 7 Makyajlı 1.0 TSI 110hp DSG Comfortline

    * Seat LEON 1.0 EcoTSI 115 HP DSG Ecomotive

    * Megane 4 HB 1.2 TCe 130hp EDC ICON

    * Peugeot 5008 1.6 HDI EAT6

    * Peugeot 308 1.6 HDI EAT6 (bir kaç gün önce 3.ncü kez test edildi)

    **********************************************************************

    2 - Peugeot 308 1.6 HDI EAT6

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    İç tasarımı en cesur ve en farklı model hangisi deseler herkesin aklına sanırım ilk önce 308 gelir.

    Tasarım konusunda oldukça cesur davranan fransız firma sadeliği ve farklılığı seviyor. Şahsen orta konsolunu

    ve direksiyon simidini çok sevmesemde kullandıkça zevkli ve alışılabilir gelmeye başlıyor. Ancak Oturma pozisyonu

    benim için hala yanlış (gerektiği kadar alçalmıyor) bu nedenle SUV kullanıyormuş gibi ayaklar aşağı bakıyor.

    İç mekanda malzeme kalitesi özenli seçilmiş ve nispeten Megane ve Golf gibi kalite algısı oldukça iyileştirilmiş.


    Yalıtım Daha öncede bahsettiğim gibi eskiden bu konuda Almanlar iyiydi ancak şimdi Fransızlar bu konuda

    ciddi anlamda ilerleme kaydetmişler ve 308 inde yalıtımını gayet başarılı bulduk. Yuvarlanma gürültüsü rahatsız

    etmiyor sadece 1.6 hdi motorun sesi yüksek devirlerde Megane ve Golf e göre içeride biraz fazla hissediliyor hepsi bu.


    Performans konusunda 308 de kullanılan 1.6 hdi ünite oldukça başarılı ve EAT6 ile gücünü yola gayet iyi

    aktarabiliyor. Vites geçişleri ZF8 i andırıyor ve oldukça güven veriyor ancak vites geçiş ''hızı'' konusunda hiçbiri DSG gibi değil.

    Sanırım bu yüzdende ''Hızlı koşan Atın b.ku seyrek düşüyor'' !!


    Konfor 308 makyajla birlikte elden geçirilen süspansiyon sistemi sayesinde konforu makyajsız modeline göre arttırılmış

    özellikle bunu sert tümsek türü darbe emişlerde hissediyorsunuz. Hızlı girilen virajlarda yada ani şerit değişimlerinde yana

    yatma eğilimi sizi tedirgin etmiyor. Ben direksiyon tepkilerini ve süspansiyonun çalışma karakterini beğendim diyebilirim.


    Sonuç : Makyajlı 308 avantajını EAT6 ile güzel koruyor ve iyi bir iş çıkardıkları kesin.

    Nispeten 2013 yılından bu yana piyasada olan bu kasa yakın zamanda değişecek gibi duruyor onun haricinde alınmaması için

    pek bir sebep bulunmuyor ama şahsi görüşüm zevkler ve renkler tartışılmaz iç mekan tasarımı ve sürüş pozisyonu bana uygun gelmedi.



    Not: Lütfen yorumlarken iyice okuyup özümseyerek yorum yazın zira biz fiyat performans anlamında bir karşılaştırma yapıyoruz

    yani örneğin 150 bin lira paramız var ve hangi model bize neler sunuyor bu öncelikli değerlendirme yaptık.

    Yoksa özel sipariş Audi A3 alırsınız 300 bin lirayı geçer tabiki bu test ettiğimiz modelden iyi olur bunu bilelim..

    Gerektiği kadar objektif davranmaya çalışıyorum sanırım geçen hafta tanıştığımız Tayfun kardeşim beni tanıdıktan sonra

    ona tavsiyelerimi duyduğunda bir marka fanatiği değil otomobil tutkunu olduğumu anlamıştır.

    Bugün Megane 4 var ama satıp yarın Subaru Levorg alabirim yada Mercedes Benz A serisi.

    Allah kısmet ederse hayatımızın bir döneminde hepsinden bir tutam kullanmak bize mutlaka iyi gelecektir.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 8 Mart 2018; 0:55:9 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    fuarda zaten bir tutam firma vardı..
    en dikkatimizi çekenlerde megan 4 ve 3008 di diyelim.

    sizin konu başlığınızdaki gibi bizide şaşırttı hem kalite hemde premiumlara kafa tutan fiyatı ile hızla oradan uzaklaştık.
    şöyle düşünelim,kalite algısında üst sınıf bir araç yapıyor birkaç sene sonra ne modelin adı kalıyor,ne yedek parça vs

    reno ve pejo araçların ortak üretim felsefeleri günü kurtar sat gerisinden bana ne.
    bu ülkede araç yatırım için alınıyor,satarken en hızlı ve az değer kaybeden.

    bu bağlamda fosfos ve toyota harici modeller sadece fiyat performans aracı oluyor.yada ben zarar etsemde sıkıntı yok az paraya çok donanıma binerim zihniyete hitap eder.

    etrafımdaki herkes,bu tipte amcaoğlu corolla aldı dizel,diğeri tiguen aldı dizel,bir diğeri golf aldı vs..

    ki bu adamlar bu araçları hangi sebepten alıyor yazdığım gibi..

    meganın fiyatına premium markaların alternatif benzinli seçeneklerinide alırım diyen olabilir.bakış açısı.

    fuardaki fiyatı görünce çocuklarla ortak kararımız,biz bu paraya mercedes veya bmv alırız olmuştu,o denli

    bakış açısı tabi.

    clio,megan 2 ve fluence deneyimlerimiz oldu reno ile.

    kendini bayağı aştı.

    ama bu fiyat aralığı ile tercihlerim arasına giremiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Bence en yakın bayiye giderek özellikle sedandan ziyade Megane 4 HB yada Peugeot 308 kullanmanızı tavsiye ederim.

    Bu konunun ilk sayfa ilk satırlarında belirttiğim gibi bende bu konuda aynı sizin gibi düşünüyordum ancak olay

    kullandıktan tekrar kullandıktan ve uzun bir sürüş daha yaptıktan sonra iyice değişti.


    Ön yargılı olmak bizim en büyük hatamız. VW de bu ülkede 20 yıl önce araba satamıyordu çok iyi bilirim.

    Bu kez C segmentte ciddi araçlar yapılmış. Megane 2 yi bırakın Megane 3 ile bile yakından uzaktan alakası yok.

    Fluence falan saymıyorum bile. Bende Golf 7 sahibi oldum, ailede Passat aldık sattık dsg ve doğuş sağolsun

    zevkimizin içine etti, mümkünse bir daha almayayım..


    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 8 Mart 2018; 0:53:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Subaru levorg kullandiniz mi? Onun yalitimi nasil? Tecrubeniz varsa 2010 legacy hakkinda da yorumlarinizi duymak isterim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    3 yılda 2 farklı Subaru impreza 1.5 Sedan ve HB otom. AWD kullandım çok memnun kaldım.

    Ankarada bir çok Subaru buluşması organize ettim, son buluşmamızda Mavi gölde 30 araca yakın toplanmıştık çok zevkli geçmişti.

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz. @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    Subaru ayrı bir dünya, satmak zorunda kaldım çünkü Ankara heryer rampa ve 1.5lt atmosferik için uygun değildi.

    2016 yazında Impreza'yı sattığım gün yine Subaru bayisine giderek aklımda olan Levorg'u almak istedim.

    Defalarca test ettiğim ve bir model, böyle bir yol tutuş böyle bir sürüş zevki bu segment hiçbir otomobilde yok.

    Yalıtım olarak SW yani Sport Tourer olması itibariyle arka büyük bagaj bölümünden iç mekan bildiğiniz gibi bir bez

    ile izole edildiği için o arka lastiklerden gelen ses azda olsa sizi rahatsız ediyor tabi Megane ve Golf ten sonra.


    Yoksa Japon otomobilleri içinde karşılaştığım en iyi yalıtım önce Lexus sonra Subaru'larda (Outback) onun haricinde

    Tek kelimeyle muazzam bir otomobil Levorg. Ödeme koşulları ve yakıt tüketimi hesaplarımıza uymayınca vazgeçmek

    zorunda kaldığımız ve bu ülkede alıp rahat rahat kullanmadığımız otomobillerden biri malum vergiler ve yakıt fiyatları.




    2010 Legacy oldukça konforlu bir otomobil güvenlik anlamında bütün Subaru'lar bildiğiniz gibi en üst seviyede

    Şuan Sivas'ta yakın arkadaşlarımdan Özgür 2010 Legacy satın aldı ve çok memnun. Uzun süre kullanmadım kısa bir

    test sürüşü yapmıştım ama Legacy karakterinde Subaru genleri taşıdığı için yine etkilemeyi başarmıştı.

    İstanbul yada Ankara'daysanız servisleri oldukça fazla ve kolay kolay sorun çıkarmayan bir yapıya sahip.

    Ben 3 yıl süresince en ufak sorun yaşamadan LPG ile kullanıp çok memnun kalarak satmıştım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.