Şimdi Ara

Renault Master Klübü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
2
Favori
71.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 43
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 69
  • Ortalama Mesaj Aralığı 20 gün 10 saat 20 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 8 saat 11 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • sinoplu (69 mesaj) atten (24 mesaj) o bir yıldız (18 mesaj) dede28 (6 mesaj) umtcnkrt (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (17 mesaj) Mobil (10 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Renault >> Renault Master Klübü
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Herkese merhabalar.



    Tüm renault master sahibi ve hayranları burada buluşuyor.Renault master hakkında her şeyi konuşalım tartışalım.herkesi buraya bekliyorum.bu araç hakkında herkes kendi düşüncesini söylesin,masterciler arabanın iyi ve kötü yönlerini tartışalım ve kendi masterimizi burada fotoğraflarını koyalım varsa modifiyeleri hakkında bilgi alışverişi yapalım;




    öncelikle kendi aracımdan bahsedeyim 12.6m3 panelvan 2008 ağustos çıkışlı 2009 model ve çok güzel çok memnunum basınca gitmem demeyen bir araç aksesuar olarak ön karlık arka karlık yan marşbiyel ön karlık altına ince sislerin içine flash lamba taktık üstte uçak üst spoiler arka park kamerası iç bölümde ise goldmaster tv var aracımda godfather korna var 6 kavallı.Aracım şuan 40100 kmde yakıtıda uzun yolda 100 km de 7-8 lt ye kadar düşüyor fazla basmaz isen şehir içi 100 kmde 11-12 lt sakin kullanımda maz hız 175 i gördüm bir depo ile en fazla 1300 km yol yaptım deposu 100 litre



    Aracın özellikleri;



    Estetik ve Dış Ekipmanlar

    Sağ Sürgülü Kapı

    180 Derece Açılır Asimetrik Arka Kapılar

    Camlı Arka Kapılar

    Darbe Emici Yan Koruma Çıtaları

    Kasa ve Yakıt Deposu Koruma Zırhı

    Karoseriden Bağımsız Marşpiye Bölümü

    Arka Cam Rezistans Sistemi

    Aktif ve Pasif Güvenlik

    Acil Fren Destek Sistemi (AFU)

    Hareket Halinde Kapıların Otomatik Kilitlenmesi

    ABS

    Kumanda İle Açılan Elektronik Motor Kilidi (Immobiliser)

    Sürücü Hava Yastığı

    Ön Gergili ve Güç Limitörlü Ön Emniyet Kemerleri

    Sürücü Arkası Koruyucu Barlar

    Yan Koruma Barları

    Yük Sabitleme Sistemi

    Konfor ve İç Ekipmanlar

    Renkli Camlar

    Elektrikli Ön Camlar

    Takviyeli Direksiyon

    Dış Isı Göstergesi

    "Farlar Açık" Sesli Uyarı Sinyali

    Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit

    Tavanda Eşya Rafı

    Direksiyondan Kumandalı Radyo - CD

    Dijital Yakıt ve Hararet Göstergesi

    Elektrikli Yan Aynalar

    Güçlendirilmiş Alternatör

    Ön Konsola Entegre Vites Kolu

    Ön Konsolda Döküman Kıskacı

    Sırtlık Eğim Ayarlı Sürücü Koltuğu

    Sürücü Koltuğu Kol Desteği (Kolçak)

    Sürücü ve Yolcu İçin İçecek Gözü

    Yan Kapılarda Eşya ve Su Şişesi Gözü

    Yükseklik ve Minder Eğim Ayarlı Sürücü Koltuğu

    4 x 15 W Radyo - CD



    modifiye görmeden önceki resimleri








    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE




  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    modifiye işlemleri





    sinyal ve stopları kapatma işlemi





    boyama işleminden sonra ön karlığa bir ek daha ve 4 adet büyük kapaklı sis lambası





    onun sonrasında arkaya ek karlık işlemi





    onun sonrasında arka ek karlığa iki adet egsoz kafası





    daha sonra yan marşbiyel





    so0n olarak ta yan çıtaları boyama işlemi



    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE




  • Yarbay
    2224 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    modifiye işlemleri





    sinyal ve stopları kapatma işlemi





    boyama işleminden sonra ön karlığa bir ek daha ve 4 adet büyük kapaklı sis lambası





    onun sonrasında arkaya ek karlık işlemi





    onun sonrasında arka ek karlığa iki adet egsoz kafası





    daha sonra yan marşbiyel





    so0n olarak ta yan çıtaları boyama işlemi







    Sinyal kapatma işlemi çok güzel olmuşYalnız tepesindeki o şeyle çamurluktaki farları çıkarın isterseniz, daha güzel gözükecektir
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.





    Sinyal kapatma işlemi çok güzel olmuşYalnız tepesindeki o şeyle çamurluktaki farları çıkarın isterseniz, daha güzel gözükecektir


    Alıntıları Göster
    sağolasın da çamurluktaki far derken ?
    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE




  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    sağolasın da çamurluktaki far derken ?

    Alıntıları Göster
    karlı köy yolunda





    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE




  • Teğmen
    118 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    karlı köy yolunda







    Alıntıları Göster
    Güzel olmuş usta
    |
    |
    _____________________________
    DH XBOX 360 TOPLULUĞU




  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: scholastic

    Güzel olmuş usta

    Alıntıları Göster
    sağolasın..
    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE
  • Yüzbaşı
    321 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    sağolasın..

    Alıntıları Göster
    Renault Master önden çekişli değil mi? Bu araca 1,5 - 2 ton ağırlık yüklediğin hiç oldu mu? Araç kaldırıyor mu o ağırlığı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    592 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: demirparcasi

    Renault Master önden çekişli değil mi? Bu araca 1,5 - 2 ton ağırlık yüklediğin hiç oldu mu? Araç kaldırıyor mu o ağırlığı?

    Alıntıları Göster
    Bak bu da yeni Master



    http://www.renault.com/en/Vehicules/Pages/nouveau-renault-master.aspx?initCO2=239
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: demirparcasi

    Renault Master önden çekişli değil mi? Bu araca 1,5 - 2 ton ağırlık yüklediğin hiç oldu mu? Araç kaldırıyor mu o ağırlığı?

    Alıntıları Göster
    en son 2.5 tonluk halı yükledim ankaradan banamısın demiyor önden çekişli evet sinop yollarını bilen bilir hep rampadır o dik rampaları 4. vitesle çıktım transit yeni kasa jumbo yu o yükle düz yolda geçemedim rampaya gelince fordu geçtim rampaları çok iyi 120 beygir 290 tork
    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE
  • Yüzbaşı
    321 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    en son 2.5 tonluk halı yükledim ankaradan banamısın demiyor önden çekişli evet sinop yollarını bilen bilir hep rampadır o dik rampaları 4. vitesle çıktım transit yeni kasa jumbo yu o yükle düz yolda geçemedim rampaya gelince fordu geçtim rampaları çok iyi 120 beygir 290 tork

    Alıntıları Göster
    Şirkete yeni panelvan alacağız İstanbul'da kullanacağız öyle çok dağ yolların kullamayacağım ama yine de yüklüyken arda sırada yokuşta dur kalk yapması gerekebilir. Düz yolda Master Transit'ten daha iyi ve ekonomik bir araç. Bu araç %90 düz yolda veya otobanda kullanılacak ama %10'da bizi üzmemesi lazım.

    Başka forumlarda önden çekişli panelvanlar yüklü iken yokuşta kalkamazlar veya şanzımana zarar verir diyorlar.

    Peki yüklü iken Master ile rampada dur kalk yaptın mı? Patinaj çekme gibi sorunlar oluyor mu?
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: demirparcasi



    Şirkete yeni panelvan alacağız İstanbul'da kullanacağız öyle çok dağ yolların kullamayacağım ama yine de yüklüyken arda sırada yokuşta dur kalk yapması gerekebilir. Düz yolda Master Transit'ten daha iyi ve ekonomik bir araç. Bu araç %90 düz yolda veya otobanda kullanılacak ama %10'da bizi üzmemesi lazım.

    Başka forumlarda önden çekişli panelvanlar yüklü iken yokuşta kalkamazlar veya şanzımana zarar verir diyorlar.

    Peki yüklü iken Master ile rampada dur kalk yaptın mı? Patinaj çekme gibi sorunlar oluyor mu?









    yüklü iken yokuşlarda biraz daha devirli kaldırman gerekiyor yoksa motor titriyor ve ben servise sordum neden bu titreme diye bu aracın motoru askıdaymış ve yüklü iken kalkışlarda biraz daha devir ister dedi yani çok dik bir yokuş ise yerde ıslaksa başlangışta patinaja kalkar ama transiit o kadar dik yokuşta boşta iken epey bi patinaja kalkar yakıt olarak master a basmazsan çok az yakar otomobil kadar yakar 100 km de 7-8 lt
    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE




  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: demirparcasi



    Şirkete yeni panelvan alacağız İstanbul'da kullanacağız öyle çok dağ yolların kullamayacağım ama yine de yüklüyken arda sırada yokuşta dur kalk yapması gerekebilir. Düz yolda Master Transit'ten daha iyi ve ekonomik bir araç. Bu araç %90 düz yolda veya otobanda kullanılacak ama %10'da bizi üzmemesi lazım.

    Başka forumlarda önden çekişli panelvanlar yüklü iken yokuşta kalkamazlar veya şanzımana zarar verir diyorlar.

    Peki yüklü iken Master ile rampada dur kalk yaptın mı? Patinaj çekme gibi sorunlar oluyor mu?









    yüklü iken yokuşlarda biraz daha devirli kaldırman gerekiyor yoksa motor titriyor ve ben servise sordum neden bu titreme diye bu aracın motoru askıdaymış ve yüklü iken kalkışlarda biraz daha devir ister dedi yani çok dik bir yokuş ise yerde ıslaksa başlangışta patinaja kalkar ama transiit o kadar dik yokuşta boşta iken epey bi patinaja kalkar yakıt olarak master a basmazsan çok az yakar otomobil kadar yakar 100 km de 7-8 lt

    Alıntıları Göster
    YENİ BİR RESİM DAHA

    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE




  • Yarbay
    2224 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu2009



    YENİ BİR RESİM DAHA













    Araç gerçekten çok güzel gözüküyor ve arkasındaki rampadan pek zorlanmadığı belli
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Orijinalden alıntı: .:Power:.





    Orijinalden alıntı: sinoplu2009



    YENİ BİR RESİM DAHA









    Araç gerçekten çok güzel gözüküyor ve arkasındaki rampadan pek zorlanmadığı belli






    o rampa bu araba için baş aşağı
    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    Orijinalden alıntı: .:Power:.





    Orijinalden alıntı: sinoplu2009



    YENİ BİR RESİM DAHA









    Araç gerçekten çok güzel gözüküyor ve arkasındaki rampadan pek zorlanmadığı belli






    o rampa bu araba için baş aşağı

    Alıntıları Göster
    allah kaza bela vermesin



    master en sevdiğim ticaridir benim de



    ama sanki tr de motor çeşitliliği olsa iyi olurdu gibi



    yurt dışındaki modellerde navigasyon bile var
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    321 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    Orijinalden alıntı: .:Power:.





    Orijinalden alıntı: sinoplu2009



    YENİ BİR RESİM DAHA









    Araç gerçekten çok güzel gözüküyor ve arkasındaki rampadan pek zorlanmadığı belli






    o rampa bu araba için baş aşağı

    Alıntıları Göster
    Cevabın için teşşekkür ederim. Bence de önde çekişli bir araba almak İstanbul gibi bir şehirde en mantıklısı. Arkadan çekişli alıp her 100km de 2 lt fazla benzin harcayacağına ve boş ike yol tutuş problemi yaşayacağına önden çekişli daha mantıklı. Yeterki 1,5 ton ağırlı 20 - 30 derece eğimli yollarda kaldırsın, patinaj çekse de çok önemli değil. Piyasadaki en iyi önden çekişlilerden bir tanesi de Renaul Mster gibi görünüyor.

    Peki master ın dayanıklılığı nasıl ve bakımı, ağrıza tamiri ucuz mu? Tamir eden ustaları bir bilgi verdi mi, dayanıklığı ve bakımı ile alkalı. Mesela Fiat Ducato'lar için çabuk dökülüyor diyorlar.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: demirparcasi



    Cevabın için teşşekkür ederim. Bence de önde çekişli bir araba almak İstanbul gibi bir şehirde en mantıklısı. Arkadan çekişli alıp her 100km de 2 lt fazla benzin harcayacağına ve boş ike yol tutuş problemi yaşayacağına önden çekişli daha mantıklı. Yeterki 1,5 ton ağırlı 20 - 30 derece eğimli yollarda kaldırsın, patinaj çekse de çok önemli değil. Piyasadaki en iyi önden çekişlilerden bir tanesi de Renaul Mster gibi görünüyor.

    Peki master ın dayanıklılığı nasıl ve bakımı, ağrıza tamiri ucuz mu? Tamir eden ustaları bir bilgi verdi mi, dayanıklığı ve bakımı ile alkalı. Mesela Fiat Ducato'lar için çabuk dökülüyor diyorlar.





    ben yetkili servisin dışında başka bir yere götürmüyorum şuanda hiçbir problemi yok bakım aralığı 15.000 km de bir 300 ile 350 arası birşey tutuyor bizde daha öncede master vardı 2006 model ama o çok hırpalandı 6 tane şöförü vardı hepside aracı hor kullandı ama genede arabanın gidişinde bi sorun yoktu 300 000 kmde sattık motor saat gibiydi
    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE




  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: demirparcasi



    Cevabın için teşşekkür ederim. Bence de önde çekişli bir araba almak İstanbul gibi bir şehirde en mantıklısı. Arkadan çekişli alıp her 100km de 2 lt fazla benzin harcayacağına ve boş ike yol tutuş problemi yaşayacağına önden çekişli daha mantıklı. Yeterki 1,5 ton ağırlı 20 - 30 derece eğimli yollarda kaldırsın, patinaj çekse de çok önemli değil. Piyasadaki en iyi önden çekişlilerden bir tanesi de Renaul Mster gibi görünüyor.

    Peki master ın dayanıklılığı nasıl ve bakımı, ağrıza tamiri ucuz mu? Tamir eden ustaları bir bilgi verdi mi, dayanıklığı ve bakımı ile alkalı. Mesela Fiat Ducato'lar için çabuk dökülüyor diyorlar.





    ben yetkili servisin dışında başka bir yere götürmüyorum şuanda hiçbir problemi yok bakım aralığı 15.000 km de bir 300 ile 350 arası birşey tutuyor bizde daha öncede master vardı 2006 model ama o çok hırpalandı 6 tane şöförü vardı hepside aracı hor kullandı ama genede arabanın gidişinde bi sorun yoktu 300 000 kmde sattık motor saat gibiydi

    Alıntıları Göster
    kaç günden beri kimse birşey yazmıyor
    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE




  • Yarbay
    5471 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    |
    |
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Cancer Clinical Trials
Radyo Dinle
bankalar.org
SEO
Bitcoin
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.