Şimdi Ara

<<<<< RENAULT LATİTUDE KULÜBÜ >>>>> (218. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.957
Cevap
68
Favori
522.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 216217218219220
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • koplet kullanıcısına yanıt
    Ben en azından kendi hislerimi yazayım. Belki siz de aynı duyguları yaşıyorsunuzdur :)) Aslında daha önce de vurgulamıştım. Gerçekten Latitude bir tutku haline geliyor. Tabi ki bazı kavramlar görecelidir, bana göre şu anda Latitude yerine alınacak araba yok, hem maliyet hem de konfor olarak... Bir alt segment sıfır araç sizi tatmin etmez diye düşünüyorum :)) Ama bir çelişki olduğunu da kabul ediyorum. Şimdi satmaz iseniz ilerleyen yıllarda alacağınız sıfır bir araç için makas gittikçe açılacaktır. Ama bence Latitude kullanmaya değer :))))
  • Arkadaşlar selam, ben de bir şey sormak istiyorum, ikinci el latitude alma ihtimalim var da, bir arkadaş yazmış şahsen güzel cevap vermişsiniz ama ben yine de sormak istiyorum. Aracı ben de araştırdım biraz, bana denilen kıç atma var ama sebebi sizin dediğiniz gibi esp nin sınırlı kaymaya müsaade etmesi ya da aracın boyutları değil. Sebebi aracın arka süspansiyon tasarımı hatalı. Benim teknik bilgim yok duyduğumu soruyorum, sizce nedir durum? En iyi kullananlar bilir bu işi. Daha önce 2004 megane 2 hb , 2014 megane 3 hb ve 2009 renault clio hb kullandım renaultdan. Açıkçası hepsini iyi kötü sevdim, problem pek yaşamadım. Sizin yorumunuz nedir, böyle bir şey tasarım hatası var mı yoksa sadece şehir efsanesi mi?
  • Arka rot ayari yaptirinca hic bir sorun kalmiyor. Sadece arka takimda on takimlar kadar hassas oldugundan cukura sert duserseniz ayar bozulabiliyor. Dikkatli kullanmak gerekiyor araci. Yoksa tekrar rot ayari istiyor. Tum hikaye bundan ibaret.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sek0o0 S kullanıcısına yanıt
    Eyvallah.
  • Arkadaşlar 100-110 kmyle giderken direksiyonda titreme problemi olan var mı? (frene basınca dahada artıyor)
    Ben arabamı Şubat ayında aldım aldığımda 100-120 arası direksiyon çok titriyordu, frene basınca çok artıyordu. Tanıdığım (İzmitteyim) reno özel servisinde götürdüm. (Daha önce lagunam vardı yine aynı ustaya giderdim) ön disk ve balatalar değişti. titreme azaldı ama kaybolmadı. 2 ahfta önce yine gittim lastiklerin rot-balansına baktır dedi. Geçen hafta kış lastiklerini taktırdım tabi balans ta yapılmış oldu, titreme gitmedi....

    Yukarda bahsedilen yol tutuşla ilgili hiç sorun yaşamadım. 1.5 ler arkasını mı bırakıyor bilmiyorum ama 2.0 da çok zorlarsanız önden viraj dışına yöneliyor ama ya çok hızlı girmek lazım (otoban çıkışına 130 la girdim kaymadı) . yada kaygan zeminde sert viraja 70 le girmek gerekiyor.(ben ancak o şekilde 1-2 kez yaşadım, ESP hemen devreye girip arabayı yavaşlatıyor)




  • Benim araç 2012 model, 2013'de trafiğe girdi. 2012'in sonlarına doğru imal edilmiş olmalı diye detaylı yazdım. Size garanti ederim ki arkanın savrulması falan diye bir sıkıntı kesinlikle yok. Ne yollarda, ne kasislerde, ne süratlerde hiçbir şekilde olumsuz bir durumla karşılaşmadım. Yine kendi aracım için yazıyorum, rot ayarı falan hiçbir şeye gerek yok ve dolayısıyla bozulması, dikkatli kullanılması diye de bir şey söz konusu değil. Daha önceki araçlarda bir ayar yapıldığından bahsediliyor ama herhalde benim aracımdan önceki araçlarda böyle bir sıkıntı vardı. Titreme aynı kilometrede yapıyorsa büyük olasılıkla balanstan kaynaklanıyordur. Lastiklerinize de baktırın. Sorun varsa balans yapılması çözüm olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pathfinder1 -- 14 Kasım 2016; 21:7:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Ne zaman konu reno ve d sınıfından açılsa latitude yolda duramıyor dedikleri için şaşırdım.Ben laguna 2 kullanıyorum onda bile bi sorun yaşamamışken yeni nesil bi araçta böyle bi sorun nasıl olur diye merak ettim.Hatta servislerin bu konu yüzünden araca bi müdahelede bulunduklarını duydum ama tam olarak nedir yazılımsalmı yoksa mekanik bi müdahelemi veya böyle bişey yok mu onu bile tam öğrenemedim

    Adamlar konfor ve yol tutuş konusunda latitude neki talisman ne olsun mantığıyla yazıyorlar.O yüzden direk kullanıcılarına sormak istedim saolun cevaplarınız için

    1 yıldır 2011 model 2000 motor executive donanım kullanıyorum

    motora göre az yakması konforu hızlanması şanzımanı vs 10 numara

    ama arabada zerre yol tutuş yok

    düz yolda bile hafif bozuk olsun asfalt şerit değiştirebiliyorsun arabanın tekerler yerden kesiliyor resmen

    sakın güvenipte viraja sert girmeyin derim




  • JackDaniels kullanıcısına yanıt
    Anlaşılan siz viraja sert girmemişsiniz, arabanın tekerleri yerden kesilecek kadar hatalı girmişsiniz... Aracın yol tutması istediğiniz süratle viraja girmenizi sağlamasıyla ölçülemez... Belki de sizi böyle söyleten, arkanın savrulma hissi veren ayarsızlığın sizin araçta da mevcut olmasıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pathfinder1

    Anlaşılan siz viraja sert girmemişsiniz, arabanın tekerleri yerden kesilecek kadar hatalı girmişsiniz... Aracın yol tutması istediğiniz süratle viraja girmenizi sağlamasıyla ölçülemez... Belki de sizi böyle söyleten, arkanın savrulma hissi veren ayarsızlığın sizin araçta da mevcut olmasıdır.

    araba düz yolda şerit değiştiriyor diyorum sen viraja sert girmemişsin diyorsun

    ben böyle arabayla cesaret edip viraja sert girermiyim sence
  • Cidden şu arabanın yolda tutunamadığı arkasının sağa sola attığı mesajlarını okuyunca kendimi tekrar tekrar sorguluyorum. 1.5 manuel vites aracımı 15 aydır ve yaklaşık 20.000km'dir kullanıyorum. Bundan önceki aracım 2012 Elantra'ydı. Elantra'da ciddi bir arkada sallanma problemi vardı ve bunu hyundai merkeze şikayet edip tüm amortisör ve yayları değiştirterek %80 oranında çözdürmüştüm. Şimdi latitude için böyle bir sorun var diyorlar ama ilgisi yok. Daha önceki aracımda bu durumu yaşamış biri olarak diyebilirim ki latitude'de yol tutuş ve savrulma problemi yok ama şöyle bir durum var. Araçta amortisörler bağımsız ve konfor odaklı yani yumuşak. Bu yüzden büyük çukurlardan tek taraflı geçtiğinizde araçta sallanma oluyor ki bu durum tamamiyle ayrı ayrı amortisörlerin darbeyi emmek için farklı zamanlama ile inip çıkmalarından kaynaklanıyor. Bunun dışında virajlarda olması gerekenden yüksek hızlarla girdiğinizde araç dönüş yönüne göre bir miktar yatıyor ama savrulmuyor. Arkada bağımsız amortisörü olmayan bir araçtan sonra bu hareket aracın savrulduğu düşüncesi oluşturabilir ama tamamiyle aracın yumuşak amortisörlerinin verdiği bir tepki.
    Kendim aracı denemek için otobanda 190 Km'lere hızlarda da sürüş yaptım ve hiç savrulma hissetmedim. Benim yaşadığım bir örneği verecek olursam, sağ arka lastiğime çivi girmiş ve basıncı 15psi civarına inmiş. Şehir içi bir sert viraja azıcık sert girdim ve arka savrulmaya başladı ama esp ile hızlıca toparlandı. Bir de kauçuk biliyorsunuz 5 yıl civarında sertleşmeye başlıyor ve lastiklerin kavrama yeteneğini kaybediyor. Eğer lastiklerinizde eski ise yaşanılan sıkıntılarda sebep olabilirler.




  • JackDaniels kullanıcısına yanıt
    "Arabada zerre yol tutuş yok" denilince akla viraj gelir. Düz yolda yol tutuş problemi ilginç olmuş. İtici gelecek ama kimse bana Latitude'da savrulma sorunu var dedirtemez... Çünkü 4 yıldır kullanıyorum ve çoğu uzun yol olan 55.000 km'de bir kez olsun denilenleri yaşamadım. Örnek olarak; Ankara'dan Samsun yönüne gidenler bilirler, Elmadağ'ı geçince sert virajlarla dolu, asfaltı iyi olmayan, kasisler cenneti uzun bir yokuş inersiniz, hatta düze gelince de sert virajlar ve saçma bir asfalt devam eder. Yüksek süratte orada hata yapmayan araç hiçbir yerde yapmaz. Dolayısıyla yaylanma hissinin çoğu kez savrulma ile karıştırıldığını zannediyorum. Daha önce yazdığım gibi belli bir tarihten önceki araçlarda bir ayar yapılıyormuş, herhalde 2012 modellerden önce. Çeşitli forumlarda bu ayarı yaptırıp otomobilinin normalleştiğini söyleyenler olduğunu görmüştüm. Belki sizdekinde de bir ayar sorunu vardır, kontrol ettirmekte fayda var. Zira "motora göre az yakması konforu hızlanması şanzımanı vs 10 numara" tesbitinde bulunan bir Latitude kullanıcısının aracından tam performans alamaması üzücü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pathfinder1

    "Arabada zerre yol tutuş yok" denilince akla viraj gelir. Düz yolda yol tutuş problemi ilginç olmuş. İtici gelecek ama kimse bana Latitude'da savrulma sorunu var dedirtemez... Çünkü 4 yıldır kullanıyorum ve çoğu uzun yol olan 55.000 km'de bir kez olsun denilenleri yaşamadım. Örnek olarak; Ankara'dan Samsun yönüne gidenler bilirler, Elmadağ'ı geçince sert virajlarla dolu, asfaltı iyi olmayan, kasisler cenneti uzun bir yokuş inersiniz, hatta düze gelince de sert virajlar ve saçma bir asfalt devam eder. Yüksek süratte orada hata yapmayan araç hiçbir yerde yapmaz. Dolayısıyla yaylanma hissinin çoğu kez savrulma ile karıştırıldığını zannediyorum. Daha önce yazdığım gibi belli bir tarihten önceki araçlarda bir ayar yapılıyormuş, herhalde 2012 modellerden önce. Çeşitli forumlarda bu ayarı yaptırıp otomobilinin normalleştiğini söyleyenler olduğunu görmüştüm. Belki sizdekinde de bir ayar sorunu vardır, kontrol ettirmekte fayda var. Zira "motora göre az yakması konforu hızlanması şanzımanı vs 10 numara" tesbitinde bulunan bir Latitude kullanıcısının aracından tam performans alamaması üzücü.

    ayar sorunu yok hepsi baktırıldı ve yaptırıldı

    reno araçlarının hiçbirinde yol tutuş olmadığını yada şöyle diyelim rakiplerine göre çok zayıf olduğunu herkes bilir bunun için müneccim olmaya gerek yok

    ama en üst segment arabasında bile yol tutuş olmaması kötü

    düz yolda doğru gitmeyen arabayla viraja sert girmem

    giren varsada benim için sorun yok buyursun girsin

    bunu tartışacak değilim

    herkese iyi sürüşler




  • JackDaniels kullanıcısına yanıt
    Siz "reno araçlarının hiçbirinde yol tutuş olmadığını yada şöyle diyelim rakiplerine göre çok zayıf olduğunu herkes bilir" dedikten sonra yapılabilecek tek şey var... Atasözümüz ne demiş: At binicisine göre kişner... :))
  • Pathfinder1 P kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 4 yıldır ltt kullanıyorum. Araçlarda sınırlı kayma teknolojisi denilen bir sistem var. İsterseniz servis bu sistemi iptal edebiliyor. O zaman araç std, alışı gelmiş (siz nasıl düşünürseniz) sürüş dinamiklerini sergiliyor.Ltt yi ilk aldığımda aracı yolda tutamıyordu m. Yol tutuşu bırakın 80 km lnm üstünde anabayı şeritle tutmakta b) de zorlanıyordum. Depoyu dek olanak servis götürüp,geri ayarlamaları yaptırdıktan sonra Sorun Çözüldü .
    Mesleğimgereği çok çeşitli araç kullanıyorum. Konfor ve düşükyakıtını istiyorsanız daha iyisini bulamazsanız (aynı fiyata:))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ucaltug U kullanıcısına yanıt
    Bu konfor, rahatlık ve genişliğe biraz fazla yakma hakkı bile varken onu dahi kullanmıyor :))
  • Elimden 5 laguna geçtikten sonra Latitude aldım, buda beklediğim gibi fiyatının çok çok fazlasını sunuyor.
    bence 2.0 dizel alınmalı....yakıt tüketimi gayet makul, tabi 100 km de 4 lt yaksın demeyenler için.

    Ama bu arabaları "0" alanlar eminim nefret ediyordur, ben aracımı aldığım gün 160 bindi "0" ı, ben 57 ye aldım.(2011 model 118 bindeydi)

    Benim için en büyük problemi satmak istediğimde zor satılması, daha önce laguna 2.0 dizelim vardı oda zor satılmıştı...

    Yol tutuşla ilgili bu kadar sorun yaşanması ilginç geldi ben düz yolda tutunma sorunu hiç aşamadım daha (0-210 arası hızlarda), virajlara da ortalama hızlarda girdiğimde hiç sorun yaşamadım.
  • enginkocaman E kullanıcısına yanıt
    yukarıda da yazdım. artık yazmıcam bu son. okuyun yorumları. aynı seyleri konuşmayalım.

    Abicim iste sıkıntı su. Bu aracı 2.0 ve 3.0 olarak satarlarken. Bizim ülke icin fındık motor 1.5 ı adapte etmeye çalıştılar.
    Sonra araçta motor sıkıntısı performans sıkıntısı. Virajda denge kaybı sorunları oluştu.
    Kasa 2.0 ve 3.0 a uygun. Aracın potansiyeline 1.5 az geliyor. ağırlık denge dağılımı düzgün yapılamamış.
    adam 3.0 motorla 260 yapıyor denge problemi yasamıyor. bizimkiler 1.5 ile 120 ile arabayı savuruyor.

    bu aracın hakkı değil 1.5. tüm sorunlar bu yüzden. 2.0 larda bir problem yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pathfinder1

    Bu konfor, rahatlık ve genişliğe biraz fazla yakma hakkı bile varken onu dahi kullanmıyor :))

    Daha önce de yazdım, bende 2011 model 2000 motor latitude var fakat biraz fazla yakma hakkını köküne kadar kullanıyor araç. Kış lastiklerini de takdırdıktan sonra şehir içinde 14 lt nin altını görmedim. Sırf bu yüzden orjinal parçalarıyla tekrar bakım yaptırmıştım ancak iyileşeceğine daha da kötü oldu :-(

    Sorunun kaynağını bir türlü bulamadım. Öyle seri bir kullanım (gazı kökleyecek şekilde) kullanım da söz konusu değil...Varsa önerileriniz açığım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iuzman


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pathfinder1

    Bu konfor, rahatlık ve genişliğe biraz fazla yakma hakkı bile varken onu dahi kullanmıyor :))

    Daha önce de yazdım, bende 2011 model 2000 motor latitude var fakat biraz fazla yakma hakkını köküne kadar kullanıyor araç. Kış lastiklerini de takdırdıktan sonra şehir içinde 14 lt nin altını görmedim. Sırf bu yüzden orjinal parçalarıyla tekrar bakım yaptırmıştım ancak iyileşeceğine daha da kötü oldu :-(

    Sorunun kaynağını bir türlü bulamadım. Öyle seri bir kullanım (gazı kökleyecek şekilde) kullanım da söz konusu değil...Varsa önerileriniz açığım..




    kesin bi anormallik var, motor devrinde veya şanzımanda bi sorun var mı? 2000 devirin üzerinde çok mu kalıyor?
    motora baktırmak gerekebilir, (bende çok hakim değilim gerçi)

    Bende daha önce laguna 2.0 dizel vardı o şehir içinde 9-10 lt civarını buluyordu, bunda 8.5 ortalamanın üzerini görmedim, İzmitteyim, şehir içinde trafik yoğunluğu da sıklıkla oluyor. (tabi istanbul kadar olmuyor)




  • Passat b7 satarak 2013 ltt exctv otomatik vites alarak aranıza katıldım, emin olun bu konfora bu özelliklere sahip bir araç yoktur, 2011 manuel ltt kullanıp onu satıp en full 2016 model Passat alan arkdaşım ltt konforunu arıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 216217218219220
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.