Şimdi Ara

Renault Laguna Coupe (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79
Cevap
0
Favori
8.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu aracın önünü çeken yokmu

    Tesekkurler OZDAMAR bu aracı trafıkte görmeye baslayınca senın ismini bu karelerde ki gibi hep hatırlıycam dostum
  • İlginç bir tasarım.Yalnız bana tutmayacak gibi geliyor.
  • o 3.5l motor nedir öyle ya
    3.5 lagunaya 150milyar bayılcam, yılda 5.5milyar vergi vercem, kaskosu yakıtı zaten ayrı dert, vw tsi larla bir gitcem,yok artık
    sözde gt bide,
  • Çakma Aston
  •  Renault Laguna Coupe


    Not : Alıntıdır
  • Arka tasarımı ne kadar iyi ise, önden de bir o kadar beğenmedim. Fransız bakıyor
    Zaten herkes arkasını beğenmiş arabayı önden beğenen yok. Şu başlıkta birsürü fotoğrafı var, hepsi arkadan
    Herneyse, genel olarak, ön tasarımına rağmen bependim aracı, güzel olmuş. Fiyat normal, 2.0 T motor için, marka takıntısı olmadığı sürece.
    "-Benim altımda yıldız var, ben özelim..
    -n. özelsin sen"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 4 Mayıs 2009; 16:02:24 >
  • Mercedes c180 ,audi a4 bununla aynı sınıfmı fiyatlarını karşılaştırıyorsun.Bir CLK nın yarısı fiyata bence uygun.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yyayman


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar


    quote:

    Orjinalden alıntı: V.K.

    2.0t türkiye fiyatı 38000€


    Güzel fiyat


    mercedes c180'den, audi a4'ten ya da premium bir cok aractan pahali... ama guzel fiyat oylemi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yyayman

    megane'i, filo kiralamayi falan karistirma simdi ne alakasi var? full reno laguna 2.0 60 milyara aliniyor, bu bile aracin kalitesine gore yuksek bir fiyatken tutupta coupesini sirf disi guzel diye 20 milyar fazlasina yani 80 milyara satmak pahalidir. yani senin dedigin gibi guzel fiyat degildir! 80 milyara alinabilcek onlarca alternatif varken adam gidip laguna coupe aliyorsa disimdan saygi duyarim... ama icimden aptal derim o ayri ;)

    renonun ulkemizdeki marka imaji malum; hundaydan iyi, toyota'dan kotu. istedigi kadar kalite citasini yukseltsin hemen pat diye fiyatinida yukseltemez. kendini piyasaya kanitlamasi lazim. "artik araclarim kaliteli fiyatimda ayni oranda artti" diyorsa reno, adama demezler mi o zaman "sen 1 nesildir kalitelisin, madem fiyatin ayni ben 10 nesildir kaliteli olan markayi; volvoyu mercedesi tercih ederim" diye?? bence derler... ben olsam derdim. zaten oyuzden fiyat yuksek diyorum.

    anlatabiliyor muyum? sende zaten soylemissin "o paraya bende almam" diye ama neden guzel fiyat dedin onu anlamadim...



    Sen sorasın diye..




  • Fiyatı uygun olsa alacaktım. Dizel olanı 40000 Euro civarı olacakmış. Bu nedenle şu anda full opsiyonlu megaen coupeye karar verdim. Ağustos-Eylül gibi navigasyon gelince alacağım...

     Renault Laguna Coupe


     Renault Laguna Coupe




  • araçta bişeyler eksik gibi...concept hali daha oturaklıydı ve o haliyle en güzel araç seçilmişti fuarlarda..
    40 bin euro ya çok temiz 320 coupe alırdım heralde
  • biraz resim koyalımda ortam şenlensin

     Renault Laguna Coupe

     Renault Laguna Coupe

     Renault Laguna Coupe

     Renault Laguna Coupe

     Renault Laguna Coupe

     Renault Laguna Coupe

     Renault Laguna Coupe

     Renault Laguna Coupe

     Renault Laguna Coupe

     Renault Laguna Coupe

     Renault Laguna Coupe

     Renault Laguna Coupe




  • Laguna coupenin ön farlarına acil makyaj gerek
  • O vites topuzu ne öyle allah aşkına.O arabaya hiç yakışmış mı o.Az daha uzatsalar tavandan çıkacak
  • Yukarıda arkadaşın biri demiş Full Lagunayı 60 bine alabiliyorsun diye eğer 60 bine bana full laguna bulursa hemen alayım.

    Laguna 2.0 DCI Dynamique + opsiyonlar = 76 bin tl

    Laguna Coupe de 86 bine geliyor bence fiyat gayet normal.

    Malzeme kalitesi olarak Laguna Avensisten iyi o durumda.İncelemeni tavsiye ederim.

    Renault marka imajı sadece ülkemizde böyle bununda nedeni 90'lı yıllarda ülkemizde hala 70 lerin teknolojisinin kullanan renaultların satılmasıydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MINERVAL -- 5 Mayıs 2009; 21:35:03 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aBaBaDaN

    O vites topuzu ne öyle allah aşkına.O arabaya hiç yakışmış mı o.Az daha uzatsalar tavandan çıkacak


    sunroof vardır işallah
  • Ön değil de, arkası çok güzel. Yandan güzel duruyor, ama önden eh işte. Vites kolu yine büyük. Ama yine de güzel, fena değil. Ön taraf majyaj geçirse güzel olacak. Dün akşam yeni Megane Coupe ile LAguna Coupe'nin peşpeşe reklamı vardı TV'de.
  • Arkadaşlar konun üstünden çok geçmesine rağmen bilgi karışıklığı ve yeterli kullanıcı yorumu olmadığı için bu ek bilgileri paylaşmak istedim belki aracı sıfır alamamış olupta şimdi ikinci el düşünenler için faydası olur. Öncelikle aracın 2.0dci tek donanım olan sport emotion modelini kullanıyorum.

    Artıları

    + Araç D segmenti platform üstüne kurulu sıfırdan coupe olarak tasarlanmış bir üretimdir.
    + Üzerinde ki 2.0 dci dizel motor Renault Nissan ortaklığı ile üretilen ve Qashqai den tutun Kaleos a kadar ve 2013 yılı itibari ile Mercedes tarafından kullanılan ünitedir.
    + Üzerinde ki BVA tork konvertörlü 6 ileri tam otomatik şanzıman yine Nissan ve Renault ittifakı ile üretimde olan halen kullanılan şanzımandır.
    + İç Konsol Laguna 3 HB ile aynı ama internette bulamayacağınız farlılıkları Laguna 3 HB kullanmış biri olarak sıralıyorum. ( Oturuş pozisyonu daha alçak ve koltuklar tasarım olarak da farklı - Süspansiyonlar HB modeli ile alakası yok daha sert ama garip bir şekilde daha konforlu daha az ses alıyor çukurları daha iyi emiyor ve tok bir sesi var - Ses sistemi benim kullandığım laguna HB de değildi ama coupe de en düşük donanımda dahi Archamis 3d - Tavan daha alçak ancak halen çok ferah - Malzeme kalitesi kapılarından döşemesine, stoplardan bagajın içinde ki pas pasa kadar sedan versiyonundan çok daha kaliteli, detaylı işçilik var bu da sanırım 42bin € luk fiyat etiketinden kaynaklı - direksiyon daha sert olması gerekirken sedan kardeşinden daha yumuşak EPS takviyeli sanırım sebebi bu diğer lagunalar hidrolik direksiyon )
    + Araç resimde göründüğünden çok daha fazla dikkat çekiyor, tepeden tırnağa bir spor otomobil ama dikkat çekmesinin sebebi a5 coupe ebatlarında büyük bir spor otomobil.
    + D segment platform üstüne geliştirildiği için Scirocco, Rcz , Golf Gti , Coupra gibi B ve C segmenti compact spor otomobiller ile kullanımının alakası yok. Onların kendilerine göre artıları var bu aracında kendi sınıfına göre artıları var (yol ve sürüş konforu , çok geniş bagaj , geniş iç hacmi, yol sesi ve yalıtımı, otomatik el freni vs vs.)
    + Aracı bırakın sürmeyi canlı halini dahi görmeden internette yorum yapan bazı arkadaşlar var özellikle bu aracı gidip opel insignia la bile kıyaslayanları gördüm, gülün geçin soru sormayın derim :) Aracın avrupa da iyi bir satış rakamı var ve fiyatı orada aşağı yukarı BMW 3.20 ci ve audi a5 coupe ile hem sıfırda hem ikinci elde yakın gidiyor (ebaymotors tan bakabilirsiniz) ama ülkemizde bu rakipleri ile arasında ikinci elde yaklaşık 40bin tl gibi bir fiyat farkı var ama her ikiside aynı fiyattan sıfır satıldı, sebebi budur ki Türkiye de gerçekten az sayıda var.
    + Motor performansı aracın oldukça iyi bunun en büyük sebebi de 2000 devirde verdiği 340NM tork. 0-100 değeri 9,2sn ancak bu değerlere takılmayın bunun sebebi konfor odaklı olan BVA tam otomatik şanzımanı. Ancak kullanıldığı zaman gerçek yol koşullarında ne kadar performanslı olduğunu anlayabilirsiniz.
    + Aracın motoru gerçekten çok ama çok sessiz, özellikle yüksek hızlarda veya ara hızlanmalarda hiç motor sesi duymuyorsunuz, bu yüzden bence tiptronik kullanma şansınız yok sürekli devir saatine bakmak lazım çünkü çabuk ivmeleniyor ve tiptronik kullanımda sadece vites üstünden değişim yapılıyor.

    Eksileri

    - Ses sisteminin daha da iyi olması gerekirdi
    - Çift kavrama EDC gibi bir şanzımanla hem performans hemde daha yüksek yakıt ekonomisi sağlanırdı.
    - Sadece yurtdışında sunulan 4control özelliği nedense türkiye de yok
    - Ön konsolda en azından ibrelere biraz daha sportif bir hava verilebilirdi.
    - Amblemi sökün araç aston martine veya çok üst segment spor bir araca gerçekten çok benziyor bu yüzden renault amblemini hiç koymasalarda olurmuş :)
    - Yine yurtdışında sunulan elektrikli koltuklar nedense türkiye de yok.
    - Vites değişimi direksiyon arkasından yapılamıyor, en azından coupe olduğu için kulakçıklar konulabilirdi, artık sedan araçlara veya vasat performanslı 1.6 dizellere bile koyuyorlar.
    - 2.0dci motor 150 beygir 340 tork üretiyor ancak birebir aynı motorun avrupada 180beygir 420NM tork üreteni var, servisine sordum yazılım ile aynı duruma getirileceğini çünkü iki motor arasında turbo da ve enjektörlerde bir fark olmadığını söyledi ama bu yazılım hizmetini servisi vermiyor bende chip tunning gibi bir cihaz taktırmak istemiyorum. Borusan sattığı araçlara bilen bilir bu hizmeti pahalı olsa da veriyor, yakın bir zamanda arkadaşım 2012 model 5.20d BMW sini yetkili serviste 178hp den 200 e çıkardı ve aracın motor garantisini uzattılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre4748 -- 28 Aralık 2015; 10:15:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emremarmaris

    Arkadaşlar konun üstünden çok geçmesine rağmen bilgi karışıklığı ve yeterli kullanıcı yorumu olmadığı için bu ek bilgileri paylaşmak istedim belki aracı sıfır alamamış olupta şimdi ikinci el düşünenler için faydası olur. Öncelikle aracın 2.0dci tek donanım olan sport emotion modelini kullanıyorum.

    Artıları

    + Araç D segmenti platform üstüne kurulu sıfırdan coupe olarak tasarlanmış bir üretimdir.
    + Üzerinde ki 2.0 dci dizel motor Renault Nissan ortaklığı ile üretilen ve Qashqai den tutun Kaleos a kadar ve 2013 yılı itibari ile Mercedes tarafından kullanılan ünitedir.
    + Üzerinde ki BVA tork konvertörlü 6 ileri tam otomatik şanzıman yine Nissan ve Renault ittifakı ile üretimde olan halen kullanılan şanzımandır.
    + İç Konsol Laguna 3 HB ile aynı ama internette bulamayacağınız farlılıkları Laguna 3 HB kullanmış biri olarak sıralıyorum. ( Oturuş pozisyonu daha alçak ve koltuklar tasarım olarak da farklı - Süspansiyonlar HB modeli ile alakası yok daha sert ama garip bir şekilde daha konforlu daha az ses alıyor çukurları daha iyi emiyor ve tok bir sesi var - Ses sistemi benim kullandığım laguna HB de değildi ama coupe de en düşük donanımda dahi Archamis 3d - Tavan daha alçak ancak halen çok ferah - Malzeme kalitesi kapılarından döşemesine, stoplardan bagajın içinde ki pas pasa kadar sedan versiyonundan çok daha kaliteli, detaylı işçilik var bu da sanırım 42bin € luk fiyat etiketinden kaynaklı - direksiyon daha sert olması gerekirken sedan kardeşinden daha yumuşak EPS takviyeli sanırım sebebi bu diğer lagunalar hidrolik direksiyon )
    + Araç resimde göründüğünden çok daha fazla dikkat çekiyor, tepeden tırnağa bir spor otomobil ama dikkat çekmesinin sebebi a5 coupe ebatlarında büyük bir spor otomobil.
    + D segment platform üstüne geliştirildiği için Scirocco, Rcz , Golf Gti , Coupra gibi B ve C segmenti compact spor otomobiller ile kullanımının alakası yok. Onların kendilerine göre artıları var bu aracında kendi sınıfına göre artıları var (yol ve sürüş konforu , çok geniş bagaj , geniş iç hacmi, yol sesi ve yalıtımı, otomatik el freni vs vs.)
    + Aracı bırakın sürmeyi canlı halini dahi görmeden internette yorum yapan bazı arkadaşlar var özellikle bu aracı gidip opel insignia la bile kıyaslayanları gördüm, gülün geçin soru sormayın derim :) Aracın avrupa da iyi bir satış rakamı var ve fiyatı orada aşağı yukarı BMW 3.20 ci ve audi a5 coupe ile hem sıfırda hem ikinci elde yakın gidiyor (ebaymotors tan bakabilirsiniz) ama ülkemizde bu rakipleri ile arasında ikinci elde yaklaşık 40bin tl gibi bir fiyat farkı var ama her ikiside aynı fiyattan sıfır satıldı, sebebi budur ki Türkiye de gerçekten az sayıda var, ben sıfır alır mıydım hayır bende almazdım çünkü yaşadığım ülkenin koşullarını biliyorum, bile bile bu kadar zarar etmezdim ve bu sebeple ilk sahibinden sıfır gibi temizini bulup aldım.
    + Motor performansı aracın oldukça iyi bunun en büyük sebebi de 2000 devirde verdiği 340NM tork. 0-100 değeri 9,2sn ancak bu değerlere takılmayın bunun sebebi konfor odaklı olan BVA tam otomatik şanzımanı. Size şöyle bir örnek vereyim 0-100 değeri 10sn olan 1.6 bir civic hafif meyilli bir yolda içinde de 2 kişi varsa, birde araç artık 60bin km lere gelmişse 0-100 atıyorum gider 16sn de görür ama 2.0 turbo dizel motoru olan araç elinin altında ki yüksek tork ve turbo sayesinde gerçek kullanımda bu gücü her zaman küçük farklılıklarla verir. 2.0dci ünite her yol ve hava koşulunda ihtiyacınız olan gücü hiç nazlanmadan ve 2500 devirin üstüne çıkmadan rampada dahi sizi koltukta sırtınıza yaslayarak verir.
    + Aracın motoru gerçekten çok ama çok sessiz, özellikle yüksek hızlarda veya ara hızlanmalarda hiç motor sesi duymuyorsunuz, bu yüzden bence tiptronik kullanma şansınız yok sürekli devir saatine bakmak lazım çünkü çabuk ivmeleniyor ve tiptronik kullanımda sadece vites üstünden değişim yapılıyor.

    Eksileri

    - Ses sisteminin daha da iyi olması gerekirdi
    - Çift kavrama EDC gibi bir şanzımanla hem performans hemde daha yüksek yakıt ekonomisi sağlanırdı (bu arada araç şehir içi 8.5litre civarı yakıyor ama şehirler arası yakıtı oldukça düşük)
    - Sadece yurtdışında sunulan 4control özelliği nedense türkiye de yok
    - Ön konsolda en azından ibrelere biraz daha sportif bir hava verilebilirdi.
    - Amblemi sökün araç aston martine veya çok üst segment spor bir araca gerçekten çok benziyor bu yüzden renault amblemini hiç koymasalarda olurmuş :)
    - Yine yurtdışında sunulan elektrikli koltuklar nedense türkiye de yok.
    - Vites değişimi direksiyon arkasından yapılamıyor, en azından coupe olduğu için kulakçıklar konulabilirdi, artık sedan araçlara veya vasat performanslı 1.6 dizellere bile koyuyorlar.
    - 2.0dci motor 150 beygir 340 tork üretiyor ancak birebir aynı motorun avrupada 180beygir 420NM tork üreteni var, servisine sordum yazılım ile aynı duruma getirileceğini çünkü iki motor arasında turbo da ve enjektörlerde bir fark olmadığını söyledi ama bu yazılım hizmetini servisi vermiyor bende chip tunning gibi bir cihaz taktırmak istemiyorum. Borusan sattığı araçlara bilen bilir bu hizmeti pahalı olsa da veriyor, yakın bir zamanda arkadaşım 2012 model 5.20d BMW sini yetkili serviste 178hp den 200 e çıkardı ve aracın motor garantisini uzattılar.


    Bunu bence ayrı bir konu açarak bir kaç fotoğraf ile süsleseniz çok daha iyi olur. Fazla bulunan bir araç değil sonuçta.

    Ayrıca Chip tunning yaptirirsaniz hem tüketiminiz düşer hem de performansınız artar. Ben olsam hiç beklemeden uygulatirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mr.big kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, fırsat bulduğumda çok ayrıntılı resimleri çekmeyi düşünüyorum. Chiptuning konusunda halen kararsızım, şuan yurtdışı forumlarda uygulatan ve uzun dönem sonuçlarını paylaşan bilgiler arıyorum. Aracım henüz 58bin km de ve daha uzun süreler kullanmayı düşünüyorum bu sebeple kullanıcı yorumları çok önemli. Siz dizel bir araçta bu olayı tecrübe ettiniz mi? Size göre uzun dönem artıları ve eksileri nelerdir.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.